Sosem próbáltam a végét, meg ahhoz hogy megnézzem nem mindig sikerül kicselezni a váltót, a negyedik fokozat ugyanis nem gyorsitó fokozat, ez valószinüleg nem eredeti váltója az autónak, mert az eredeti enged gyorsitani negyedikben is, ez valami classic autó váltója lehet..végülis egy kis bizbaszt kell cserélni a váltóban ehhez..de addig ezzel nem foglalkozok, amig nem lesz pénz a váltó megerősitésére, akkor meg a vezérléstöl kezdve minden buherálás áldozata lesz:)
Üdv: Bkori
Ui: Bálna! egen felébredtem..kellett nekem korán lefeküdnöm aludni:)
na megyek vissza hátha most:)
Szerintem nagyon sok az a 286KM/H egy alfától még ha 300le akkor is,bár ha alábasztak valami kurva hosszu átételt de az biztos hogy épitett difi meg váltó gyári biztos nincs ilyen hosszu!
www.e39.de ott láthattok egy két sebesség rekordot!Éppen egy e34 M5 kompressor vezeti a listát 319KM/h-val na ez már valami!
ugyanezen tesztben egyébb más autókat is mértek, és ehhez a sebességhez néhány autónak 500LE körülre volt szüksége, és egyiksem iskola busz volt:)
Ezt a Corvette-et úgy mérték, hogy minden rést, a lámpákat stb. kiragasztottak valami szigetelöszalag szerü dologgal, hogy a légellenálás minnél kevesebb legyen.
Tehát ahhoz a 286 LE höz tényleg kellett kicsit izmozni, föleg azzal a kasznival:)
Szia.
Sajna múltkor nem vittem kamerát, pedig eddig ez volt a legjobb :(
Ezen a héten nem vagyok, majd legközelebb.
Akkor majd megy a kazi csere.
üdv. Crybaby
Ez a táblázat már nagyon kellett ide! ;) Még az lett volna érdekes, ha a sebességmérők "vallomásai" is idekerülnek. (pl: az egyik cimborám ITR-je gyakran mutat 247-250 közötti sebességet, de szvsz. még 230-at sem megy a kerekek miatt. :) (azért a karbisra átépített Alfa75 V6-ot (Evoluzione) sikerült leütnie...)
"Az egy másik Calibra lehetett akiről itt szó van... "
Már vártam, hogy mikor igazítod el őket. :)) Az a srác (a "Bolond") aki ellen Oslagbar nem látta a verseny értelmét ;) nem tagja egy klubnak sem és nem szokott ide irogatni.
>"A 286 km/h-s Alfa a lenti listan szereplo Skyline es a Lotus Omega kozott van sebessegileg, tehat teljesitmenyileg is ott kellene lennie.
Ezt viszont ketlem egy utcai hasznalatra alkalmas 3 literes szivomotortol."<
Nem olyan boszorkányos azért: Alfa 156 GTA, 3179 cm3, V6, 250 LE gyárból - hogy az Alfáknál maradjunk :) És a 75-ös azért elég rendesen meg lett építve a leírtak szerint..
286-hoz 220 LE viszont sztm is "gyengécske", a 320-at viszont kicsit túlzónak találom. Megfelelő (Vmax-ra kihegyezett) váltóáttételekkel, kis homlokfelülettel, jó légellenállású kasztnival és persze kis össztömeggel (<1300 kg) szvsz koppra talán elég lehet úgy 270-290 LE.
Ez persze nagyon ideális kombináció - hogy az 75-ösnél ezekből mi adott, azt nem tudom.
>V6 3.0, 6-karburátorosra átalakítva, 2.4 TD váltóval, digit. műszerrel mérve 286 km/h."
>Mondjuk ennek fényében biztos az a 220 ló :)
Hat 220 Le edeskeves 286 km/h-hoz.
Ahhoz inkabb 320 Le kell! Komolyan.
A 286 km/h-s Alfa a lenti listan szereplo Skyline es a Lotus Omega kozott van sebessegileg, tehat teljesitmenyileg is ott kellene lennie.
Ezt viszont ketlem egy utcai hasznalatra alkalmas 3 literes szivomotortol.
Van egy keplet, azzal szamoltam ki ezeket, amint lathato a legellenallas kulonbsegekbol, a valtoattelezesekbol, es az esetleges sebesseglimitalastol eltekintve eleg kicsi az elteres az elmeleti es a gyakorlati vegsebessegek kozott.
nem sem a motor, sem a valto nem azonos.
az enyem regebbi blokkbol lett fejlesztve, az altalad emlitett zetec motor csak 136 lo es nyomatekszegenyebb is.
ok, van rajta egy K&N 57i es egy 60-as kipuffrendszer. ez talan meg egy 8-10 lo, elvileg.
Capri3:nem keveseltem csak kérdeztem,amugy egy 2000 es kb ennyi szokott lenni!Csak a 4kerékhajtáshoz egy kicsit gyenguszka ha ez ugyanaz a motor ami a 2000 16v 4x4 mondeoba van sajnos ahoz volt szerencsém.
Gabó:milyen autod van hogy ilyen nehéz? az enyém már tulhalatta az 1600-at!
Az én kuplungommal az a baj, hogy ha indulásnálk megcsúszik, akkor 2 ben és 3 ban is csúszik, szóval kicsit kellmetlen a dolog. Nem beszélve arról, hogy 1600 kg-ot kell megmozgatnia:-(
Gabó