A tér megújulásának lépései. Tervek, elképzelések, és azok megvalósulása. Ha marad a nemzeti kormány, akkor jó esély mutatkozik, hogy a tervek nemcsak tervek maradnak, hanem lesz is belőle valami.
Azért elgondolkoztam azon, hogy mobil eszközök valami titkosított/védett kommunikációt kell hogy folytassanak. Ez hogy illeszkedik a kormány titkosítást tiltó törvényeihez?
Vagy néhány mrd felhasználásával elbacca.:) Esetleg a szoftvert valami hazai cég megpróbálja megtákolni. A Nemzet Vője úgy tudom, informatika felé fordult, a megvilágosodási projekt bukása után.:)
Igen, szó volt arról, hogy a Városmajor felé eső csücsökben lesz egy BKK iroda-akármi. Nem az 50 méter a probléma. Olyan helyzet nem kell, mint a felcsuti kisvasút jegyváltása.:) Csakhogy az kiesik a folyamatos utasáramlásból, amit hibának tartok. Jobb lett volna a metro épülete mellett,benne. Mindenhol így van, kivéve a külső kerületek egy részénél.
Látva-olvasva az automatából vásárolt jegyek problémáját, automata hibákat, megértem az ódzkodást.
Az elektronikus jegyet pártolom, de a hazai kivitelezéssel fenntartásaim vannak, tekintettel az általad is említett "sikerfaktorra":) Lehet, hogy ezért húzzák-halasztgatják? Akkor sem lesz teljes tájékoztatás, félek tőle. Mi lesz a random forgalommal? És még sok kérdés, amire a válasz nem látszik:(
Az egyiknek az ajtaján asszem láttam már valami matricát, azt szánhatják arra. Azért ebben az esetben nem probléma, hogy 50 méterrel odébb van.
De ez az ökörség az e-jegyekkel, ez valóban nagyobb baj lesz. Ha nem oldják meg, hogy kismillió helyen kapni lehessen, ilyen nagyobb csomópontoknál, abból megint botrány lesz. Persze, ha meggondoljuk, hogy ezek még egyetlen dolgot sem tudtak balhé nélkül bevezetni, akkor csak éppen beleillik a sorba.
Elolvastam a BKK szövegét, de vannak-lesznek kérdések.
Nem látom pld az ingyenes/kedvezményes utazásra jogosultságnál mi történik, ha a delikvens jogosulttá válik.:)
Pld eléri a jelenlegi 65 évet, illetve betölti, vagy egyéb okból válik jogosulttá.
Az biztos, hogy jókora kampánynak kell időben megelőzni, ugyanis ez a napi, alkalmi utasokat is vastagon érintheti. Nem olyan módon, hogy a gépház nagyon zajongjon:)
Nem említi az elektronikus kártyához jutás módját.
Csak a kormányablakoknál és okmányirodákban lehet majd e-jegyet venni a BKV-ra, írja a Vs.hu. Először a BKV dolgozói és rokonaik kaphatnak majd ilyet, de ennek a nagyjából 25 ezer embernek is már mobil okmányirodákat tervez a BKV.
Eredetileg már rég működnie kéne az egésznek, pontosabban a BKK korábban azt ígérte, hogy
a mai jegylyukasztóknak és a papíralapú jegyrendszernek is búcsút mondhatunk 2015-től.
Ehhez képest várhatóan csak 2018-ra fog elkészülni a dolog, az érvényesítő gépeket is csak 2017 végére tervezi kirakni. Emellett várhatóan fog még kényelmetlenségeket szülni az, ha nagyjából kétmillió embernek okmányirodába kell mennie a jegyért.
A helye hol van? Épeszű BKK-s nem küld a térkövezett/járólapozott felújított helyre kocsit, hogy onnan szolgálják ki a plebset, hanem beüzemeli a boltot.
Aztán vagy visszaad, vagy a csöviket segíted belőle a napi kannáshoz.:) Az automatából nem tudsz pld. bérletigazolványt venni:) Vajon az otomatákat felkészítették az elektronikus jegyre? Vagy az újabb milliárdok süllyesztője lesz?
De egyáltalán nem jók, basszus, a BKV-automaták botrányosak. Nekem múlt szombaton a harmadikig el kellett mennem, át két kerületen, amíg képes voltam megvenni a bérletemet. Némelyiknek már szinte egyáltalán nem reagál az érintőképernyője, másoknak sokadszori tapintásra és nagyon lassan.
Ha a síneknél a vasúti átjárókban alkalmazott gumiburkolattal látták volna el a gyalogosoknak, télen nem lenne csúszkálás:) Sőt, inkább ott menne az értelmesebbje. De ehhez egy nyelvtárs nem ért.:)