"Én azért mondtam hogy gázos az autómatával mert ezekben az autókban szarok az más kérdés hogy egy 400-500le-s autóban már elöny a váltásnélküli gyorsulás! "
avantage
"Fiuk, mondtam mar, hogy a 0-100 nem feltetlenul mervado"
Márakinek nem mérvadó,csak azabaj hogy egy utcai gyorsulásnál mindenki az első 30-40m-ert látja és az alapján itél azonnal az már senkit sem érdekel(sajnos)hogy 100-felett éppen állva haggya az eggyik autó a másikat mert az nem látszik!
Ezért lenne jó nem korom sötétben gyorsulni illetve hogyha két oldalról láthatná a közönség a versenyeket rögtön nem az lenne a téma hogy mi történik az első 30m-en!
Hát igen Mclaren F1 az nem semmi!
Én azért mondtam hogy gázos az autómatával mert ezekben az autókban szarok az más kérdés hogy egy 400-500le-s autóban már elöny a váltásnélküli gyorsulás!
A 750i-ben is mintha gondolkozna egy kicsit az autó mielött elkezdeni huzni mint az állat!
Nem tudom miért van ez igy,de emiatt kapnak ki sok autótol kb ugy 100-120ig!
Hat a listan vannak érdekes eredmények.
Mondjuk tudtommal a Rábaringen 12s-et ment Bíró Géza a nitrós Corvette-vel,ami elvileg akkor jobb mint a Toyota Corolla WRC :)
Ettől függetlenül lehet természetesen, mivel a WRC 220-nál sokkal többel nem tud menni, de asszem a corvettenek 215km/h volt a legnagyobb sebessége a távon, tahát azért nem semmi.
A 14.6 és a 15.1 között ha időben nincs is nagy különbség, de méterben igen sok lenne ám, persze csak elvileg. Nem bánnám ha Dani és Oslagbar menne egyet a Rába Ringen ;)
Tényleg szavazzuk meg LOL:-)
Fiuk, mondtam mar, hogy a 0-100 nem feltetlenul mervado.
Most talaltam egy 1/4 merfoldes idokrol szolo listat.
Eszerint a Calibra 4x4 turbo 14.6, az Integra R 15.1, szoval lehet, hogy tenyleg kikapna.
Persze 200 meteren tok mas eredmeny is lehet.
ezek a gyári megadott adatok hát nem tudom például az 540 automatára 6,8-aznak-100-ra,hát közel sem érik el a 6,8-at!Egy cimborámnak van 540-e és hát az elindulás az nagyon gázos az autómatával mire elindul én már 2-3 kocsival előrébb vagyok!Szóval ezek a megadott adatok szerintem hazugságok,mert ha az 6,8 akkor "én 5-alatt vagyok százon".
Pedig mértük az enyémet egyszer 6,7-6,8 at tudtunk mérni(még egyenlőre),ez azért lehet igaz mert több autót vertem már el akik 7,0-kat mértek az övéiken!
A Motorvision szokatlanul korrekt (néha sajna túlságosan is :))
"Az Autocar tesztje szerint a kéziváltós GTA 0-60 mph-ra 6,5 mp alatt gyorsult például. Motorvision-ösök lehettek szimplán bénák, vagy lehet h a Selespeed verziót vallatták. "
Ha 60mph-ra, vagyis 96km/h-ra is 6,5 sec. akkor 100kmh-ra biztosan nem lesz soha 6,3 sec. (inkább 7sec) -> a két médium ugyanazt állítja (nem lehet véletlen)
Jók az adatok, de nem erre gondoltam, hanem olyasmikre, hogy milyen (menniyre nagyszériás) hengerfej, hajtókar, veztengely, leömlő/kipuff stbstb. van benne :)
>"A Motorvision-ban láttam a tesztjét: "a 6,3-es gyorsulás olaszos optimizmusra vall -inkább 7sec. A 250-es tiltás szinte fölösleges, mert max. 5 km/h-val tudna föléhúzni, de ehhez nagyon hosszú egyenes kell"<
Nem hiszem, hogy mérvadó lenne egy esetleg (mert nem tudom bizotsan) italofób médium tesztje. Mint ahogy egy túlzottan italománé sem... Neten és offline sajtóban bármilyen autóról még a mért adatok szintjén is rengeteg pro és kontra tesztet lehet találni.
Az Autocar tesztje szerint a kéziváltós GTA 0-60 mph-ra 6,5 mp alatt gyorsult például. Motorvision-ösök lehettek szimplán bénák, vagy lehet h a Selespeed verziót vallatták.
ITT egy sztm elég korrekt teszt (angolul, bocs).
Mindettől függetlenül, az általam olvasott infók alapján a GTA szerintem egy brutálisan jó gép. _Talán_ a legjobb jelenleg gyártott elsőkerekes (igen, beleértve a Type-R-t is... :)
Alfa Romeo 156 GTA V-Sechszylinder, vorn quer
• je zwei oben liegende Nockenwellen
• 4 Ventile pro Zylinder
• Hubraum 3179 cm3
• Leistung 184 kW (250 PS) bei 6200/min
• max. Drehmoment 300 Nm bei 4800/min
• Sechsganggetriebe
• Frontantrieb
• ABS
• rundum Scheibenbremsen, vorn innenbelüftet
• Reifen 225/40 R 17 91Y
• Länge x Breite x Höhe 4430 x 1745 x 1402 mm
• Tankinhalt 63 l
• Leergewicht 1485 kg
• Verbrauch 12,1 l Super auf 100 km
• 0-100 km/h in 6,3 s
• Höchstgeschw. 250 km/h (abgeregelt)
• Preis 38.400 Euro
www.autobild.de
A Motorvision-ban láttam a tesztjét: "a 6,3-es gyorsulás olaszos optimizmusra vall -inkább 7sec. A 250-es tiltás szinte fölösleges, mert max. 5 km/h-val tudna föléhúzni, de ehhez nagyon hosszú egyenes kell"
156 GTA: nem ugyanazt a motort kapja, az eddigi csúcs egy 2,5-es V6-os volt, 192 LE-vel, ha jól emlékszem.
Nézek valami normális tech. leírást a 3,2-esről...
Azért GTA (Gran Turismo Alleggerita) mert ez a csúcsmodell, egyébként 3,2 literes.
A 75-ös egész biztosan nem megy 280 fölött (ha csak nem biturbo). Ismerek egy gyereket, aki átépített egy ilyen 3 lityós 75-öst karbira + szigorú vezműtengelyek + minden (20 literes fogyasztás defaultból) és alig 200 Le volt a gépe fékpadon (ez nem sokkal jobb a gyári teljesítménynél) - remélem nem erről a kocsiról gondoljuk, hogy 280 fölött megy. :)
ffe,
Hopp, valoban ott az igazsag nalad!
Nem is tudom miert felejtettem el. Visszavonom.
1 literbol 100 Le-t megkozeliteni csak nagyon keves utcai szivo motor tudja, nemhogy meghaladni.
De vegulis a Honda S2000 2 literjevel is 240 Le, szoval valoban lehet utcan hasznalhato 280 loval 3 literes szivomotor. (pl. M3, Honda NSX)
Es ha ezt a teljesitmenyszintet tudja egy hengerenkent ketszelepes Alfa, akkor az valoban top motor!
Azt viszont nem ertem, a GTA mitol GTA, ha tok ugyanazt a motort kapta?
Vagy a 156-ban eddig nem volt 3 liter V6?
--------------------------------------------
A konkret karbis V6-s 75-rol meg annyit, hogy akkor most 220 Le, vagy 320 Le es akkor lehet 286 km/h a v max?
Bocsi hogy itt kérdezem meg ave-t, de lehet, hogy valakit még érdekel is!
Az E36-M3, 3.0-ás szívó:) 286Le elvileg. A limiter 'kikapcsolása' után óra szerint 275-279 körül szabályoz le. Sajnos GPS-el nem mértük még, de a Board szerint ez elvileg 273km/h! (ezt a bizonyos Board computert már több BMW típuson bemértük GPS-el, és max 1-km/h volt az eltérés!)
Mennyire reális eredmény ez? Mármint a Le/végsebesség függvényében!
Köszi! ffe!
A GTA motorja nem tuning motor, mitől is válna azzá? A 3.0 V6 24V Alfa motor pl. a 164 Q4-ben gyárilag 232LE-s volt, ilyet a 75-ös Alfákba nem tettek, hiszen az után csinálták, amikor a 75-öst már nem gyártották.
A GTA motorja 3.2 V6 24V 250 LE semmi tuning nincs benne, bár gondolom pár tuningcégnek már megmozgatta a fantáziáját!
Szia.
Tényleg nem tudok kimenni de tényleg sajnálom ám.
Sőt 24-25-én Uno tali lesz, arra sem tudok kimenni, sőt 27-ei ringre sem valószínű, hogy hazaérek, mert 1000km-re leszek.
(bár 1000-el száguldva csak 1 óra LOL:-) )
A cuccot leírhatom akár ma és legfeljebb eljöttök érte , azt nagymamim odaadja nektek. Dani tudja a címet!- de elküldöm neked mindjárt.
A mailemmel semmi gond nincs!
crybaby@freemail.hu (biztonság kedvéért küldj másolatot a crybaby@c3.hu -ra is)
Holnap hajnalban megyünk már Olaszba.
Sziasztok. Jó gyorsulást mindenkinek.
Az uj GTA motorja gyari tuningmotor, te is tudod.
Mennyit is tud a mezei Alfa V6?
Arrol nem beszelve, hogy par szeleppel tobb van benne.
Egyebkent nem ketlem, hogy lehet 280 Le-t is csinalni akar mar 2liter szivobol is, de az nem igazan alkalmas utcai kozlekedese.
Egy gyarilag 180 Le-s szivomotorhoz +100 Le-t hozzacsapni nem egyszeru, ugy, hogy vezetheto maradjon alacsony fordulatszamon is.
Üdv.
Az Alfa 75 3.0 V6 America gyári állapotban 184 LE-s motorral 7.4 alatt van 100-on és 234km/h a végsebessége. Ha V6 Zoli autója 220 LE körül van akkor talán képes megfutni a 250-et, de szerintem kb ott ki is fullad. Na nem mint ha az kevés volna, de a 286 km/h szvsz kicsit túlzás! A Maserati 3200 GT a 3.2 V8 Biturbo mocival 380 LE-vel tud ennyit! Persze rossz műszerekkel lehet nagyokat álmodni, de önmagunkat csapjuk be! Annak idején az 1.8 TS 155-ös Alfám órája is képes volt 220 km/h-t mutatni az autópályán full gázon. Csak az a fura hogy ha most, ha a Kappa mutat ugyanennyit valahogy sokkal gyorsabbnak tűnik!