Hát a blokot a vizpumpa miat kelett lehet szétszedni,de mivel nem tudom milyen kivitel a blokod igy nem tudom miért szedte szét.A hener leszedése még hagyám de ,h a blokot miért szedte szét azt nem tudom megmondani.Sajnos nem voltam ott igy nem tudom megmondani mit miért csinált.A szerelés kölcsége még mondhatni olcso is ,de ezt neki ne hangoztasd.Ja a hengerfej el lett vive hengerfejeshez h nézék meg mi miért történt?Igaz az meg nem olcso de én szeretek biztosra menni.Üdv
Egy kérdés, szerinted volt oka széthúzni a blokkot, mondjuk az eltört szelephimba miatt, vagy azt csak "tudatlanságból" csinálta. Az ugyanis plusz költség.
Sajnos 250 leot nem javitottam még fogalmam nincsen mennyire haszonlit a karbi felépitése a 150-éshez.De ahogy elmondtad olyan mindha a keverék elszegényedne. lehet csak a keverék álitócsavaron kell állitani h jó legyen.Vagy meg kell nézni nincsen e valahol dugolás ha nincsen akkor megkell nézni nincsen e valahol szakadás fals levegő.Ennyit tudok mondani.Üdv
250es Leo membrános karbi. (felül membrán az húzogatja a tűt a moci szívásának megfelelően.) Elkezdte azt hogy az utolsó 3ad gázon fullad. Pl 100ig megy mint rakéta, de ha túlhúzod visszafullad 70ig is akár. Ha játszol vele azon a ponton akkor tartja a 100-at. Terhelés függő, tehát emelkedőn hamarabb jön a fulladás.
Összvisz egy kissé lukas membránt talátam a karbiban, kicseréltem, de maradt a téma.
Van ötleted?
Amúgy a moci elég rossz, 100Km-en eszi a nívót, de megy meglepően jól. Felújítás előtt vagyok, szóval utánna úgyis kiderül, de hátha mondasz vmi okosat.
Tudod mindig az elején kedjük.Gyertyát megnézni van e szikra és h milyen szikra van szine nagysága.Kéknek és szép vékonynak kell lennie.Ha más akkor gond van.Hát igen a benzin.Azt is mindig az elején kell nézni.Megkell nézni a penzinpumpa nyomja e benzit ha igen akkor megkell nézni a karbiban mi a helyzet.Megfelelő e a benzin szint ha igen akkor megkell nézni nincsen e dugulás.Ha ezek mind megvannak és mégsem indul akkor még lehet kompresziot mérni.Röviden ennyi.Jó szerelést
Szere 28 Nagyon szépen köszönöm az instrukciokat .de arra a kérdésre hogy szerinted mi a gond hogy most abszolut nem indul a leó nem adtál infót.lehet benzin pumpa gond vagy ijesmi vagy mit nézzek?
Üdv! Akkor most a szivató! A szivató egy elektromost fütő egység es egy patron elvén müködik.Ami hő hatására kitágul.Ugyan azon az elven müködik mind termosztát.Akkor most pontosabban.Az áramot a fütö egységnek a generátorol veszik le amikor elindul a motor akkor rögtön áramot kezd termelni.Igy a szivatóban rögtön elkezd emelkedni a hő a fütő egység réven.Ami a patron tetején van.Nézük akkor a patront.Abban egy gyanta fajta van ami hő hatására megolvad és igy megnő a térfogat.Ez által h megnő a térfogat elkezdi lefele nyomni az elzáró egységet.Mert alapbóla szivató mindig nyitva van és mindig a patron zárja el a szivatott a fütő egység segitségével.A lényeg az h a patron és a fütő egység hibája a szivató azonali hibáját vonja utána.Le is tud ragadni a legroszabb ha megsen mozdul.Be is tud ragadni bizonyos álásban.ki kell venni és szépen megkell nézni hány millimétert mozog jó esetben 3 mm kell mozdulni.Ezt csak ugy lehet megnézni ha kiveszed és szépen adsz neki 12V és hideges és a meleg állás közti külömbséget kell nézni.Azért kell egy kis idő még a fütő egység felmelegiti a dolgokat.Kb ennyi az elektromos része.Akkor nézük a karbiban a dolgokat a szivató járatokat.Kezdjuk a levegövel.Tulajdon képpen ugy müködik mind maga a karbi a pillangó szelep elött és után van egy furat ami a plusz levegőt adjuk a motornak ha hideg.Na a szivató egység ezt a furatott zárja és nyitja egy harmadig furatot is zár na azon jön a plusz benzin.Ezen nem kell sokat taglalni.Hát most ennyire tudtam elmagyarázni.Élöben azért sokkal könnyebb meg képes illusztrációval.Remélem azért érthető volt.üdv
Kezdjük akkor a benzinpumpával.Ez egy kicsit bonyulult dolog mert a 3 féle leó kivitelben más és más dolgokat raktak bele és vettek ki.A lényeg az h a szivocsokból hozák le a vákumot.Mind tudni lehet a szivoncsokban nem egyenletes a nyomás változik hol nő hol csökken.NA ezt a vákumot használják fel a benzin felszivására egy membrán mozgatására használják.Nem tudom mennyira vagy tisztában a benzin pumpába a kocsikal.Mert az elv ugyan az ott is mind itt.Fel le mozgó membrán és két szelep van.beszivja és kifuja a benzit.Mind a kompreszor olyan csak nem levegöt szálit hanem benzint.Na de a membrán mozgását a szivocsokban lévő nyomás külömbségel mozgatják.Ennyi.Ezeket ellenörizni kell eljut e oda.Nincsen e leragadva a szelep a pumpába.Nem e szakadt benne a membrán.leelenörzni nem nehéz.lehuza az ember a vákum részt és a benzincsövet is rola.Meg kell szivni a vákumcsövet és ha akkor lök egyet adag benzint akkor jó.A legjobb ha szétkapod.Na de itt jön a csavar a dologban.Mert a leoban van egy nyomás tartó rendszer is.És ha az elromlik akkor a benzin nyomás nem lesz elegendő.Sajnos ez több kivitelben létezik.VAn a tartájos rendszer ami a régebbi leokban van.A légtorok hangtompitó doboldalán van.A müködési elve h van van egy bemenet ami középen van és van 2 kimenet.Az két kimenetből a legalsó az ameg a karbiba a középső a bemenet.Ott meg a benzinpumpától a benzin.A legfelsú pedig a vissza vezetés a tankba a felesleges benzint vezeti vissza amit a pumpa töbletben szálit.Na ezt is ellenörizni kell minden rendben e ott és van e benzin benne.Ehez le kell venni az oldal idömot.A másik ami még elég elterjet az a nyomás szelepes rendszer abban nincsen ez a tartályos rendszer.Egy sima kis nyomás tartó golyos szelep van egy T elágazás amin egyik fele jön a benzinpumpátol utána megy a karbira és a vissza vezető ág a tankba ott a nyomás szelep egy fehér hengeres dolog.nem tudom jobban elmagyarázni.röviden ennyi.Ezt még hosszan tudnám taglalni.folyt köv
hello jó estét ismét gondom van.ha nem tolakodás szere28 egyből tőled kérdezném :szét kaptam a leo-t karbi levesz.szétszed,(azt nem mondtam hogy van egy másik karbim is komplett.)a másik karbi visszatesz persze kipucolva minden fuvóka kifujva. öszerakás után kis önindítózás után a motor be röffent. gondoltam kiprobálom a kapkodás elmúlt-e.a moci szépen húz megy mint szél.én örülök.Jövök vele vissza egyszer csak mint amiből kifogy a benzin elösször felpörög (de csak finoman úgy alapjárat fölé,)aztán megáll.és innentől akárhogy inditozok nem indul . ja a tank 3/4 -ig van.két kérdésem is lenne: az egyik mi hozza fel a tankból a karbiba a benzint? 2. hogy müködik az automata szívatója a mocinak mit kell nézni rajt?hogy lehet le probálni a működését?
Nézted már a szelepházagot mert ez is bele játszik.Attól h a karbit kipucoltad még lehet a szivató járatai elvannak koszolodva és az a kicsi kis furatok ahol a benzint szivja.Most ennyi jut eszembe.Üdv
szevasztok.nekem olyan gondom van hogy hidegen nehezen indul legalább 10perc inditozás után indul be.a szivatót megcsináltam mehanikusra,a karbit kipucoltam,szivó csővek épek,uj gyertya,szikra van,szerinem bezo is van.nem ejti visza a tankba.és csak kapkodja nem akar indulni.melegen teljesen hibátlan,nem szagat,huz,110 a vége és pőcre indul.150 leo.mikuni karbi van rajta.
Azt érezni lehet h jól e beállítva mikor mész vele,h minden fordulatszám tartományban rendesen húz nem rágat és nem dadog és fullatozik.Igaz ha nagyon erös a keverekék akkor meg tulfogyasztás van a gyertya mikor kiveszük akkor feketés vagy fekete.Az igazi akkor amikor ilyen tégla barna.Ha szegény a keverék akkor fehér a gyertya de az a rossz höértéktöl is lehet.Ja és ha fekete akkor is lehet h nagy a gyertya höértéke.Ezek mind össze játszanak.A gyertyát ha sima akkor 20e-ként kell cserélni ha ezeüst akkor 40e és az platina meg iridium gyertyákat 60e-két,de ezzel is vigyázni kell mert nem mindegyikre igaz ezekből van ami csak 40bir.Akkor vannak olyan gyertyák ami 100kibirnak de az marha drága nem éri meg leoba rakni.Remélem segitettem.üdv
hali. lenne 1-2 kérdésem. Nincs úgy baj a gépemmel de.. azt honnan tudom megálapítani, hogy jól van beálítva a karbi?? A gyertyámat (ngkcr8evx) azt mikor kell cserélni? most van benne 20e km ,elvileg még a gyári.
Ez itt nem a reklám helye, de Szere28 kartársnak itt köszönném meg áldozatos segítségét a leonardom bütykölése végett. Nagyon ért hozzá, tanácsait fogadjátok meg. Habár az enyém még nincsen tökéletes állapotban, azért lassan haladunk a javítgatásban, és ha nem küld el a fenébe (:-)), akkor még a közeljövőben lesz egy pöpecül működő motorom.
hát az nem jóó.. :S. ma van 1 kis dolgom szal leoval tekergek pöpet a városba, kiváncsi leszek , hogy indul e normálisan. multpénteken mentem vele utoljára:D
Üdv! Ugy nem nézki rosszul csak nem tudom mi van benne.Sajnos nem szolgálhatok jó hirel jelen álapotban nem tudok tömitést küldeni mert nincsen egyik boltba sem hol szoktam vásárolni.Azt mondték egy hét mire jön egy nagyobb szálitmány amiben lesz.Az utolsót amit itthon volt meg én használtam fel.Sajnálom h nem tudtam segiteni.Üdv
Hát már sokat olvastam ,hogy "nem indul hidegen a leo". :D Nem értem h járhat így mindenki. Nekem 150 st leom van (2003-as) 20600 km van benne kb( kicsit kevesebb).Enyém most majdnem 3 hét állás után pöcre indult, szép alapjárattal, semmi füst. Akkor nekem szerencsém van h ez még nem jelentkezett ?? Számítsak rá?? Vagy mi? :)