Üdv! Sajna még nem volt dolgom sport kipuval leon igy nem igen tudok rá válaszolni.De én ugy hallottam h jobban pörög töle és mindha kicsit dobna a gyomatékon,de az nagyon minimális.inkább könnyebben felveszi a lendületet.Én ennyit tudok de ez inkább másból adódó tapasztalat.Leon kell e állitani a karbit hát ezt sem tudom.Ide olyan ember kell akinek van.Lehet nekem is kell vennem egy sport dobot :-)))))))))
Ez bizony nagyon henger gyanus h elvannak a kopva a dolgok.kartergáz miat folyik az olaj.Vagy ami még lehet h ki van sporolva a szelepfedélből a szükitő vagy még a vezérműkerékről az olaj terelő.Szolval megkell bontani a dolgokat és kiderül.A motor alapjáraton nem csattog nagyon?
Sziasztok! Leonardom van 150-es ST és az miért van, hogy a karter csővőn folyik az olaj a légszűrőbe onan meg ha megállok akkor le a betonra?? Most cseréltem benne olajat, de azt is nyomja kifele, azt hittem hogy már túl elhasználodott ami benne van és azért, de nem. Remélem nem gyűrűsorcserés!
Ja még van 1 kérdésem :D. Ugy mégis.. mien hatása van a motora a sport rendszernek?? nyomaték? pörgöseb lesz? vagy fordulaton joben fog huzni vagy mi?? :D
köszi szépen. és még annyit légyszi mondj meg nekem, hogyha felteszek 1 sport kipufogót a leora akkor kell hangolni valamit a mocin?? karbi variátor?? vagy valami??(köszi a segítséget :) )
A kuplungban a röppofákban erősebbre kell cserélni a rugokat.3 db kis rugoról van szó.Ha pedig a varió váltott szeretnéd kicsit modositani h magasabb fordulaton kezdjen el a váltó dolgozni akkor vagy a hátsó nagy rugót cseréled erősebbre vagy a görgöket cseréled kisebb sulyúra.Mert akkor nagyobb fordulat kell h felfele váltson a váltó.Üdv
Üdv. Megtudja mondani valaki az aprilia leonardo 250-es szelephézag éetékét? Ugyanis szétszedtem szelepszárszimeringet cserélek, és a végén be kellene állitani pontos értékre. Köszönom.
üdv mindenkinek. azt valaki megtudná nekem mondani, hogy mi a teendő ha én azt szeretném ,hogy a leom induláskor kicsit jobban felpörgesse a kuplungját?? Meg annyi érdekelne még, ha rárakok valami sport kiput akkor ahhoz kell valamit állítanom?? Előre is köszi. :)
Az alapjárat emelés tulajdon képpen nem befolyásolja a fogyasztást.Max annyiban h alapjáraton amit nem km-ben nézünk hanem orában.Szoval egy ora alatt max még egy mililiterel többet eszik.Igaz soha nem mértem le mennyi a leó alapjáraton a a fogyasztása.Ja még valami nem vagyok mester az közel nem áll hozzám nekem is van még mit böven tanulnom.A sebeségmérő hát elmondom általában mind a lehető legegyszerübb és a leggagyibb kivitel ahol a pontosság nem annyira számit.Meg tudod ez azért is van mert igy a motorost illuzipba rángatják h megy mind az állat az ő motorja.Ez olyan szihó hadviselés is.Az én motoromnak a km óraja 10 csal a GPS szerint.Ezel sajnos nem igen lehet mit kezdeni.Na jó egyet lehet.Vannak ilyen ugynevezett km óra hitelesitők és ők betudják állitani aránylag pontosara.100 belövik pontosra de h az óra alatt vagy felete mennyit csal azzal ő már nem tud mit kezdeni.Ne törödjél a csalásal ez van ezek ilyenek.Üdv
Hihhhhhetetlenül nagy mágus, egy csodatevő!! (Ezt azért írom, mert annak NEM tartja magát) Igazi kincsesbánya a padlása, kedvessége határtalan (HAHHAAHHA), de jólélek. Mellette lassan én is kitanulom a leonardo bütykölés művészetét.
MESTER (te vérszívó :-)), ismét köszönettel tartozom.
Ja igen, úgy tűnik, hogy megoldódott a hidegindításos problémám is egyúttal.
Üdv.Soha nem a furat átméröje számit hanem a furat hosszában lévő eltérések amik nagyon nagy bajt tud lenni.0.05 század az még semmi szinte még bejáratos.Na jó nem teljesen de elhanyagolható még.Szoval a furat hossz irányü furat eltérések.Ugy kell érteni h a hengert mindok fél centinként megkell mérni a teljes hoszban és akkor derülnek ki a turpiságok.Üdv
Szerinted az nem gond, hogy a felsö részén van 0,05-os kopás kb 10mm hosszon?Ahogy már irtam a felső holtponton ahol a dugattyu átfordul. Esetleg nem tudod a dugattyu "alapméreteit".Mert lehet, hogy az is kopott, addig nem tudom eldönteni, mig nem tudom mennyi volt ujonnan.Köszi
Nem hordos mert minden iranyban teljes hosszon végigmértem, és 0,01-nál nagyobb eltérés nincs.Az olajam nem csöpög, teljesen száraz a blokk.Viszont közben megnéztem a gyürüket. Levettem a dugattyurol, és visszaraktam a hengerbe.A gyürühézag kb 3mm.Nem tudom még, hogy mennyi a gyári érték, de ezt nagyon sokallom. Nem tudod pontossan a gyári értéket?
És teljes hosszában mennyi a henger eltérése.Mer lehet olyan hordos a hengered mind állat.Hát igen általában 2 helyen tud olajat enni az a gyűrűk és a szelepszárszimering vagy pedig valahol elcsöpögtetted az alajat.Ennyi röviden.
Sziasztok. Lenne egy kérdésem.Van egy leonardo 250-es.Tegnap szétszedtem a hengert.Az előzmény annyi, hogy eszi az olajat, nagyon (100km/liter).A hengert INTO-val megmértem.A 69-es méretnél 0,01-nál nagyobb eltérést csak a felső 10mm-en mértem, itt 0,05 a legnyobb eltérés átmérőben, ahol a dugattyu irányt vált.Szerintem ez nem indokolja ezt a nagy olajfogyasztást. Ma délután szétszedem a szelepet, mert a szelepszár szimeringre gyanakszom még.Tehát a kérdesem annyi lenne:1.kell-e ezért a felső 10mm-en mért kopás végett felfuratni,2. milyen más hiba okozhatja még ezt a nagy olaj fogyasztást? Segitségeteket előre is köszönöm.
Üdv! Hát akkor nem tudom mi a fenének szedte szét a blokot,Nem tartom elképzelhetönek h a vezérmüláncon keresztül valami is lement volna a blokba mert akkor ott igen csak szép rendet rakot volna.Hát ha a szelep és a dugó össze találkozot meg levan törve valami a hengerfejben akkor én nem tartom azt a motort hosszú életünek.Egy idözitett bomba lehet.Érdkes egy szerelö mit ne mondjak,de fikázni nem akarom mert nem láttam a motort és nem tudom mit miért csináld.De az biztos érdekes dolgok vannak ott ahogy igy elmeséled.Igen a himba tengelyhez nem kell még a hengerfejet sem levenni ki lehet venni simán.Én azért azt a hengerfejet még is csak elvittem volna egy hengerfejeshez biztos ami biztos.Üdv
Hát a blokot a vizpumpa miat kelett lehet szétszedni,de mivel nem tudom milyen kivitel a blokod igy nem tudom miért szedte szét.A hener leszedése még hagyám de ,h a blokot miért szedte szét azt nem tudom megmondani.Sajnos nem voltam ott igy nem tudom megmondani mit miért csinált.A szerelés kölcsége még mondhatni olcso is ,de ezt neki ne hangoztasd.Ja a hengerfej el lett vive hengerfejeshez h nézék meg mi miért történt?Igaz az meg nem olcso de én szeretek biztosra menni.Üdv
Egy kérdés, szerinted volt oka széthúzni a blokkot, mondjuk az eltört szelephimba miatt, vagy azt csak "tudatlanságból" csinálta. Az ugyanis plusz költség.
Sajnos 250 leot nem javitottam még fogalmam nincsen mennyire haszonlit a karbi felépitése a 150-éshez.De ahogy elmondtad olyan mindha a keverék elszegényedne. lehet csak a keverék álitócsavaron kell állitani h jó legyen.Vagy meg kell nézni nincsen e valahol dugolás ha nincsen akkor megkell nézni nincsen e valahol szakadás fals levegő.Ennyit tudok mondani.Üdv