Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 417
Üdv!
Sajna még nem volt dolgom sport kipuval leon igy nem igen tudok rá válaszolni.De én ugy hallottam h jobban pörög töle és mindha kicsit dobna a gyomatékon,de az nagyon minimális.inkább könnyebben felveszi a lendületet.Én ennyit tudok de ez inkább másból adódó tapasztalat.Leon kell e állitani a karbit hát ezt sem tudom.Ide olyan ember kell akinek van.Lehet nekem is kell vennem egy sport dobot :-)))))))))
Előzmény: cula-cc (413)
Szere28 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 416
Üdv!

Ez bizony nagyon henger gyanus h elvannak a kopva a dolgok.kartergáz miat folyik az olaj.Vagy ami még lehet h ki van sporolva a szelepfedélből a szükitő vagy még a vezérműkerékről az olaj terelő.Szolval megkell bontani a dolgokat és kiderül.A motor alapjáraton nem csattog nagyon?
Előzmény: KundoF1 (415)
KundoF1 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 415
Sziasztok!
Leonardom van 150-es ST és az miért van, hogy a karter csővőn folyik az olaj a légszűrőbe onan meg ha megállok akkor le a betonra?? Most cseréltem benne olajat, de azt is nyomja kifele, azt hittem hogy már túl elhasználodott ami benne van és azért, de nem. Remélem nem gyűrűsorcserés!
ham0010 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 414
Köszi a szelephézag adatokat.
cula-cc Creative Commons License 2009.09.30 0 0 413
Ja még van 1 kérdésem :D. Ugy mégis.. mien hatása van a motora a sport rendszernek?? nyomaték? pörgöseb lesz? vagy fordulaton joben fog huzni vagy mi?? :D
Előzmény: cula-cc (412)
cula-cc Creative Commons License 2009.09.30 0 0 412
köszi szépen. és még annyit légyszi mondj meg nekem, hogyha felteszek 1 sport kipufogót a leora akkor kell hangolni valamit a mocin?? karbi variátor?? vagy valami??(köszi a segítséget :) )
Előzmény: Szere28 (411)
Szere28 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 411
Halli!

A kuplungban a röppofákban erősebbre kell cserélni a rugokat.3 db kis rugoról van szó.Ha pedig a varió váltott szeretnéd kicsit modositani h magasabb fordulaton kezdjen el a váltó dolgozni akkor vagy a hátsó nagy rugót cseréled erősebbre vagy a görgöket cseréled kisebb sulyúra.Mert akkor nagyobb fordulat kell h felfele váltson a váltó.Üdv
Előzmény: cula-cc (408)
cula-cc Creative Commons License 2009.09.30 0 0 410
Hali. én ezt találtam neked. Az aprilialeonardo.de oldalon..elvileg a 250 es leonak szívószelep: 0,08-012 mm ,kipufogóószelep: 0,16-0,20 mm. hidegen!
Előzmény: ham0010 (409)
ham0010 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 409
Üdv.
Megtudja mondani valaki az aprilia leonardo 250-es szelephézag éetékét? Ugyanis szétszedtem szelepszárszimeringet cserélek, és a végén be kellene állitani pontos értékre.
Köszönom.
cula-cc Creative Commons License 2009.09.30 0 0 408
üdv mindenkinek. azt valaki megtudná nekem mondani, hogy mi a teendő ha én azt szeretném ,hogy a leom induláskor kicsit jobban felpörgesse a kuplungját?? Meg annyi érdekelne még, ha rárakok valami sport kiput akkor ahhoz kell valamit állítanom?? Előre is köszi. :)
Szere28 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 407
Üdv!

Az alapjárat emelés tulajdon képpen nem befolyásolja a fogyasztást.Max annyiban h alapjáraton amit nem km-ben nézünk hanem orában.Szoval egy ora alatt max még egy mililiterel többet eszik.Igaz soha nem mértem le mennyi a leó alapjáraton a a fogyasztása.Ja még valami nem vagyok mester az közel nem áll hozzám nekem is van még mit böven tanulnom.A sebeségmérő hát elmondom általában mind a lehető legegyszerübb és a leggagyibb kivitel ahol a pontosság nem annyira számit.Meg tudod ez azért is van mert igy a motorost illuzipba rángatják h megy mind az állat az ő motorja.Ez olyan szihó hadviselés is.Az én motoromnak a km óraja 10 csal a GPS szerint.Ezel sajnos nem igen lehet mit kezdeni.Na jó egyet lehet.Vannak ilyen ugynevezett km óra hitelesitők és ők betudják állitani aránylag pontosara.100 belövik pontosra de h az óra alatt vagy felete mennyit csal azzal ő már nem tud mit kezdeni.Ne törödjél a csalásal ez van ezek ilyenek.Üdv
Előzmény: Gábor1979123 (406)
Gábor1979123 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 406

Valamit már rég szeretnék megkérdezni, csak mindíg lemard.

Bemértük autoval a sebességet.Kb 10-15km/órával többet mutat mint amennyivel megyek.

Elöl.130/70/12 gumik vannak, ez úgynéztem gyári méret.

Akkor miért csalhat?

Gábor1979123 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 405

Köszi és még annyit árulj el mester:) hogy működik?

Mit csinál és melyik irányba. Egy kicsit beljebb tekerjem?

A hangját halhatod, elüldöm E-mailben:)

Szóval mikor elhoztam, melegen épp csak töttyögött, és nem volt éppen egyenletes.

Egy kicsit "pörgősebb" hangot szeretnék hallani.

Az alapjárat emelés mennyiben befolyásolja a fogyasztást.

 

Előzmény: Szere28 (402)
Szere28 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 404
Üdv!

Na jó mágus nem vagyok még mindig varázsolni nem tudok és csodákat sem tudok tenni csak meglátom azt ami nem jó.Ennyi üdv de jól esik a dicséret.Üdv
Előzmény: depmod (403)
depmod Creative Commons License 2009.09.29 0 0 403
Szere28 kartárs a mai nap ismét alkotott.

Hihhhhhetetlenül nagy mágus, egy csodatevő!!
(Ezt azért írom, mert annak NEM tartja magát)
Igazi kincsesbánya a padlása, kedvessége határtalan (HAHHAAHHA), de jólélek.
Mellette lassan én is kitanulom a leonardo bütykölés művészetét.

MESTER (te vérszívó :-)), ismét köszönettel tartozom.

Ja igen, úgy tűnik, hogy megoldódott a hidegindításos problémám is egyúttal.
Szere28 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 402
Üdv!

Igen az a karbi tetején a keverék állitó csavar.Lehet h csak azon kell állitani egy kicsit igy nem tudom megmondani hallani kéne a motor hangján.
Előzmény: Gábor1979123 (400)
Szere28 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 401
Üdv!

Jól látod az a keverék csavar igen a karbi tetjén.Lehet h csak állitani kell de nem tudom igy megmondani mi lehet vele hallni kéne a hangját.Üdv
Előzmény: Gábor1979123 (400)
Gábor1979123 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 400

Szia!

Ma készlett a Leom.

Holnap viszont vissza kell vinnem egy kis állításra, mert mintha alacsony lenne az alapjárat.

Meleg motornál amikor megyek vele és megállok, visszaáll az alapjárat, meg akar állni, és felvillan az olaj lámpa. sőt meg is áll.

egy kicsit emeltem rajta, de nem akar jó lenni. Kell állítani a keverék csavaron is?

Vagy mi a neve, a karbi tetején.

Előzmény: Szere28 (393)
Szere28 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 399
Üdv.Soha nem a furat átméröje számit hanem a furat hosszában lévő eltérések amik nagyon nagy bajt tud lenni.0.05 század az még semmi szinte még bejáratos.Na jó nem teljesen de elhanyagolható még.Szoval a furat hossz irányü furat eltérések.Ugy kell érteni h a hengert mindok fél centinként megkell mérni a teljes hoszban és akkor derülnek ki a turpiságok.Üdv
Előzmény: ham0010 (398)
ham0010 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 398
Szerinted az nem gond, hogy a felsö részén van 0,05-os kopás kb 10mm hosszon?Ahogy már irtam a felső holtponton ahol a dugattyu átfordul.
Esetleg nem tudod a dugattyu "alapméreteit".Mert lehet, hogy az is kopott, addig nem tudom eldönteni, mig nem tudom mennyi volt ujonnan.Köszi
Szere28 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 397
oké.0.15 :-) Hát igen akkor venni kell egy gyűrű készletett és mehet tovább a golgok.Üdv
Előzmény: ham0010 (396)
ham0010 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 396
Nem hordos mert minden iranyban teljes hosszon végigmértem, és 0,01-nál nagyobb eltérés nincs.Az olajam nem csöpög, teljesen száraz a blokk.Viszont közben megnéztem a gyürüket. Levettem a dugattyurol, és visszaraktam a hengerbe.A gyürühézag kb 3mm.Nem tudom még, hogy mennyi a gyári érték, de ezt nagyon sokallom.
Nem tudod pontossan a gyári értéket?
Szere28 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 395
Üdv!

És teljes hosszában mennyi a henger eltérése.Mer lehet olyan hordos a hengered mind állat.Hát igen általában 2 helyen tud olajat enni az a gyűrűk és a szelepszárszimering vagy pedig valahol elcsöpögtetted az alajat.Ennyi röviden.
Előzmény: ham0010 (394)
ham0010 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 394
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem.Van egy leonardo 250-es.Tegnap szétszedtem a hengert.Az előzmény annyi, hogy eszi az olajat, nagyon (100km/liter).A hengert INTO-val megmértem.A 69-es méretnél 0,01-nál nagyobb eltérést csak a felső 10mm-en mértem, itt 0,05 a legnyobb eltérés átmérőben, ahol a dugattyu irányt vált.Szerintem ez nem indokolja ezt a nagy olajfogyasztást. Ma délután szétszedem a szelepet, mert a szelepszár szimeringre gyanakszom még.Tehát a kérdesem annyi lenne:1.kell-e ezért a felső 10mm-en mért kopás végett felfuratni,2. milyen más hiba okozhatja még ezt a nagy olaj fogyasztást?
Segitségeteket előre is köszönöm.
Szere28 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 393
Üdv!
Hát akkor nem tudom mi a fenének szedte szét a blokot,Nem tartom elképzelhetönek h a vezérmüláncon keresztül valami is lement volna a blokba mert akkor ott igen csak szép rendet rakot volna.Hát ha a szelep és a dugó össze találkozot meg levan törve valami a hengerfejben akkor én nem tartom azt a motort hosszú életünek.Egy idözitett bomba lehet.Érdkes egy szerelö mit ne mondjak,de fikázni nem akarom mert nem láttam a motort és nem tudom mit miért csináld.De az biztos érdekes dolgok vannak ott ahogy igy elmeséled.Igen a himba tengelyhez nem kell még a hengerfejet sem levenni ki lehet venni simán.Én azért azt a hengerfejet még is csak elvittem volna egy hengerfejeshez biztos ami biztos.Üdv
Előzmény: Gábor1979123 (392)
Gábor1979123 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 392
Álítólag olyan típus (mármint amibe a vízpumpát küldték) amit nem kell széthúzni.
Előzmény: Szere28 (390)
Gábor1979123 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 391

Szia.

Ő azt mondta, hogy az eltört szelephimba miatt húzta szét!

A himbát, ki lehet cserélni a szelepfedélen keresztül is, nem?

Lehet, hogy egy letört darabot keresett, vagy az nemtud le esni, a blokk belseje felé?

Azért kérdem mindezeket, mert kiváncsi vagyok mit mond, de nem akarok tudatlan lenni és hülyeségeket kérdezni. Ezeket töle is megkérdezem.

Ha feleslegesen húzta szét, azt is ismerje be.

 

A hengerfej biztos nem hagyta el a garázst, de szerintem, már összerakta.

Mondott valamit a szelepekről, hogy a szélük le van kopva, meg hogy belevertek valamibe egy kicsit, de erre nem emlékszem pontosan.

Előzmény: Szere28 (390)
Szere28 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 390
Üdv!

Hát a blokot a vizpumpa miat kelett lehet szétszedni,de mivel nem tudom milyen kivitel a blokod igy nem tudom miért szedte szét.A hener leszedése még hagyám de ,h a blokot miért szedte szét azt nem tudom megmondani.Sajnos nem voltam ott igy nem tudom megmondani mit miért csinált.A szerelés kölcsége még mondhatni olcso is ,de ezt neki ne hangoztasd.Ja a hengerfej el lett vive hengerfejeshez h nézék meg mi miért történt?Igaz az meg nem olcso de én szeretek biztosra menni.Üdv
Előzmény: Gábor1979123 (389)
Gábor1979123 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 389

Szia!

Ma megjött minden cucc, össze is rakják a mocit.

Egy kérdés, szerinted volt oka széthúzni a blokkot, mondjuk az eltört szelephimba miatt, vagy azt csak "tudatlanságból" csinálta. Az ugyanis plusz költség.

Ja, a szerelés olyan 15 körül lesz.

Reális?

Előzmény: Szere28 (385)
Szere28 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 388
Hali!

Sajnos 250 leot nem javitottam még fogalmam nincsen mennyire haszonlit a karbi felépitése a 150-éshez.De ahogy elmondtad olyan mindha a keverék elszegényedne. lehet csak a keverék álitócsavaron kell állitani h jó legyen.Vagy meg kell nézni nincsen e valahol dugolás ha nincsen akkor megkell nézni nincsen e valahol szakadás fals levegő.Ennyit tudok mondani.Üdv
Előzmény: ESI (387)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!