Most hirtelen nem ugrik be hogy melyik kaszni az érdekel minden kép szívesen megnézem de minggyá keresek magamnak eggyt hogy képbe legyek.
Amúgy mi a paraméterei a verdának mármint gyorsulás stb...
oks, majd gyorsulunk, és kölcsönösen kipróbálunk.
Egyenlöre még alszik az autócska, most pénz és idö sincs rá éppen..
Amugy egy Corvette a darab, 84-es évjáratú, és 5.7L V8 és persze AUTOMATA:)))
Képek is vannak róla a neten, de most hirtelen nem tudom hol...régi képekkel meg nem akarlak fárasztani, a fényezés azokon még hibátlan volt..mostanra...jobb nem is rágondolni..törném el a fényező kezét...
Ha végre ülök már egy olyan autóba ami autómata és kurva jól megy akkor lehet hogy meggyőztök de addig nem!
Viszel egy kört?
Pontosan milyen autód is van vagy már kérdeztem(a nevedböl itélve selytem) de ne szídj le mert nem tudom!
egy szekvenciális váltót sem tudnál megszokni? mert az ugye nem autómat.
DE a váltóm úgy lesz megcsinálva, hogy egy tudtalan beleül, és látja hogyan váltok vele, azt fogja hinni, hogy márpedig ez szekvenciális,
pedig automata. Az imént emlitett dolgokkal ez elérhetö, söt a gyorsuláshoz kell is.
Fú.. na most vagy megkeresem valahol a neten.. vagy szívok egy órát a feltöltéssel.. 3,8 mega, és most épp isdn híján vagyok..
na várjatok, teszek egy kísérletet..
Nem temetem és tudom hogy sokkal praktikusabb meg hasonló meg lehet chippelni,meg tud olyanokat amiket irtál egyszerüen arról van szó hogy nem tudnám vagyis csak nagyon nehezen tudnám megszokni,pedig volt rá alkalmam egy egész hétvégén nálam volt egy 750i!
És az a bórzasztó számomra hogy a jővő autóiba nem nagyon lesz manual váltó sőt még kar sem lessz bennük lásd E65 BMW(joystick)
Ezt olyan poénos ironiának szántam, mondván ha az ember kicsit gondolkodik, rájön magától is:)
Ahogy te is tudtad a választ.
A manuál, autómata heroikus küzdelemröl beszélek:)
azt mérjük össze..ha kész az autóm velem is lehet ilyeneket csinálni.
"elveszi az autózás szépségét,örömét hogy csak egy nyamvadt gázpedált kell nyomni na meg a féket"
Ez nem pont igy van.
Ugyanis alapvetö dolog, hogy gyorsulásnál manuálisan kapcsolgatják a fokozatokat...bár én nem szoktam a váltó kimélése miatt, de igazából úgy kell.
Ehhez vannak megfelelö váltókarok, amikkel határozott gyors váltásokat lehet produkálni.
Továbbá az autómatához vannak olyan átalakitó szettek, amikkel brutálisan gyors váltásokat lehet eszközölni, akár full manuál móddal is...sőt akár meg lehet forditani a fokozatok sorrendjét, hogy az N után nem a legnagyobb fokozat, hanem a legkisebb jöjjön..tehát vannak okosságok, nem kell temetni az autómata váltót:))
persze BMWhez nem tudom vannak e ilyen cuccok.
Höhö.. van egy videjóm.. Bushurék 2G Talonja.. 2 sebességes automata.. 1/4mile time: 8:12 ;)
csak kicsit van megtuningolva.. még fékernyő is van rajta ;))
Isten öriz hogy mellreszívjam a dolgot csak ugy irtad hogy elárulom a nagy titkot.
Különben is ezt már multkor megbeszéltük tudom egy nagy teljesítményhez sokkal jobb az autómata csak valahogy elveszi az autózás szépségét,örömét hogy csak egy nyamvadt gázpedált kell nyomni na meg a féket