Üdv! Oké az h nem érzed h gyengébb lenne.Az nem is csoda a 4T máshogy viselkedik kopotan is mind egy 2 T .MÉg ha a henger nincsen is elkopva a gyűrű hézag lehet nagyon nagy.És akkor bizony ott csak jönnek mennek a gázok ahová nem kéne.De nézétek meg az a biztos akkor elválik a turpisság.
Hát nem csattog, csak úgy ahogy egy leo szokott, nem hangos meg semmi. Nem érzem, hogy menne el benne az erő, még mindig olyan nyomatékos mint volt:D De sztema hétvégén szét lesz az szedve.
Hát igen nagyon nem lehet hallani a kipufogó dörmögése miat ami elég állat.Van egy kis csatogás ,de igy elég nehéz megmondani én azt mondom elmegy még.Üdv
Üdv! Sajna még nem volt dolgom sport kipuval leon igy nem igen tudok rá válaszolni.De én ugy hallottam h jobban pörög töle és mindha kicsit dobna a gyomatékon,de az nagyon minimális.inkább könnyebben felveszi a lendületet.Én ennyit tudok de ez inkább másból adódó tapasztalat.Leon kell e állitani a karbit hát ezt sem tudom.Ide olyan ember kell akinek van.Lehet nekem is kell vennem egy sport dobot :-)))))))))
Ez bizony nagyon henger gyanus h elvannak a kopva a dolgok.kartergáz miat folyik az olaj.Vagy ami még lehet h ki van sporolva a szelepfedélből a szükitő vagy még a vezérműkerékről az olaj terelő.Szolval megkell bontani a dolgokat és kiderül.A motor alapjáraton nem csattog nagyon?
Sziasztok! Leonardom van 150-es ST és az miért van, hogy a karter csővőn folyik az olaj a légszűrőbe onan meg ha megállok akkor le a betonra?? Most cseréltem benne olajat, de azt is nyomja kifele, azt hittem hogy már túl elhasználodott ami benne van és azért, de nem. Remélem nem gyűrűsorcserés!
Ja még van 1 kérdésem :D. Ugy mégis.. mien hatása van a motora a sport rendszernek?? nyomaték? pörgöseb lesz? vagy fordulaton joben fog huzni vagy mi?? :D
köszi szépen. és még annyit légyszi mondj meg nekem, hogyha felteszek 1 sport kipufogót a leora akkor kell hangolni valamit a mocin?? karbi variátor?? vagy valami??(köszi a segítséget :) )
A kuplungban a röppofákban erősebbre kell cserélni a rugokat.3 db kis rugoról van szó.Ha pedig a varió váltott szeretnéd kicsit modositani h magasabb fordulaton kezdjen el a váltó dolgozni akkor vagy a hátsó nagy rugót cseréled erősebbre vagy a görgöket cseréled kisebb sulyúra.Mert akkor nagyobb fordulat kell h felfele váltson a váltó.Üdv
Üdv. Megtudja mondani valaki az aprilia leonardo 250-es szelephézag éetékét? Ugyanis szétszedtem szelepszárszimeringet cserélek, és a végén be kellene állitani pontos értékre. Köszönom.
üdv mindenkinek. azt valaki megtudná nekem mondani, hogy mi a teendő ha én azt szeretném ,hogy a leom induláskor kicsit jobban felpörgesse a kuplungját?? Meg annyi érdekelne még, ha rárakok valami sport kiput akkor ahhoz kell valamit állítanom?? Előre is köszi. :)
Az alapjárat emelés tulajdon képpen nem befolyásolja a fogyasztást.Max annyiban h alapjáraton amit nem km-ben nézünk hanem orában.Szoval egy ora alatt max még egy mililiterel többet eszik.Igaz soha nem mértem le mennyi a leó alapjáraton a a fogyasztása.Ja még valami nem vagyok mester az közel nem áll hozzám nekem is van még mit böven tanulnom.A sebeségmérő hát elmondom általában mind a lehető legegyszerübb és a leggagyibb kivitel ahol a pontosság nem annyira számit.Meg tudod ez azért is van mert igy a motorost illuzipba rángatják h megy mind az állat az ő motorja.Ez olyan szihó hadviselés is.Az én motoromnak a km óraja 10 csal a GPS szerint.Ezel sajnos nem igen lehet mit kezdeni.Na jó egyet lehet.Vannak ilyen ugynevezett km óra hitelesitők és ők betudják állitani aránylag pontosara.100 belövik pontosra de h az óra alatt vagy felete mennyit csal azzal ő már nem tud mit kezdeni.Ne törödjél a csalásal ez van ezek ilyenek.Üdv
Hihhhhhetetlenül nagy mágus, egy csodatevő!! (Ezt azért írom, mert annak NEM tartja magát) Igazi kincsesbánya a padlása, kedvessége határtalan (HAHHAAHHA), de jólélek. Mellette lassan én is kitanulom a leonardo bütykölés művészetét.
MESTER (te vérszívó :-)), ismét köszönettel tartozom.
Ja igen, úgy tűnik, hogy megoldódott a hidegindításos problémám is egyúttal.
Üdv.Soha nem a furat átméröje számit hanem a furat hosszában lévő eltérések amik nagyon nagy bajt tud lenni.0.05 század az még semmi szinte még bejáratos.Na jó nem teljesen de elhanyagolható még.Szoval a furat hossz irányü furat eltérések.Ugy kell érteni h a hengert mindok fél centinként megkell mérni a teljes hoszban és akkor derülnek ki a turpiságok.Üdv
Szerinted az nem gond, hogy a felsö részén van 0,05-os kopás kb 10mm hosszon?Ahogy már irtam a felső holtponton ahol a dugattyu átfordul. Esetleg nem tudod a dugattyu "alapméreteit".Mert lehet, hogy az is kopott, addig nem tudom eldönteni, mig nem tudom mennyi volt ujonnan.Köszi
Nem hordos mert minden iranyban teljes hosszon végigmértem, és 0,01-nál nagyobb eltérés nincs.Az olajam nem csöpög, teljesen száraz a blokk.Viszont közben megnéztem a gyürüket. Levettem a dugattyurol, és visszaraktam a hengerbe.A gyürühézag kb 3mm.Nem tudom még, hogy mennyi a gyári érték, de ezt nagyon sokallom. Nem tudod pontossan a gyári értéket?
És teljes hosszában mennyi a henger eltérése.Mer lehet olyan hordos a hengered mind állat.Hát igen általában 2 helyen tud olajat enni az a gyűrűk és a szelepszárszimering vagy pedig valahol elcsöpögtetted az alajat.Ennyi röviden.
Sziasztok. Lenne egy kérdésem.Van egy leonardo 250-es.Tegnap szétszedtem a hengert.Az előzmény annyi, hogy eszi az olajat, nagyon (100km/liter).A hengert INTO-val megmértem.A 69-es méretnél 0,01-nál nagyobb eltérést csak a felső 10mm-en mértem, itt 0,05 a legnyobb eltérés átmérőben, ahol a dugattyu irányt vált.Szerintem ez nem indokolja ezt a nagy olajfogyasztást. Ma délután szétszedem a szelepet, mert a szelepszár szimeringre gyanakszom még.Tehát a kérdesem annyi lenne:1.kell-e ezért a felső 10mm-en mért kopás végett felfuratni,2. milyen más hiba okozhatja még ezt a nagy olaj fogyasztást? Segitségeteket előre is köszönöm.
Üdv! Hát akkor nem tudom mi a fenének szedte szét a blokot,Nem tartom elképzelhetönek h a vezérmüláncon keresztül valami is lement volna a blokba mert akkor ott igen csak szép rendet rakot volna.Hát ha a szelep és a dugó össze találkozot meg levan törve valami a hengerfejben akkor én nem tartom azt a motort hosszú életünek.Egy idözitett bomba lehet.Érdkes egy szerelö mit ne mondjak,de fikázni nem akarom mert nem láttam a motort és nem tudom mit miért csináld.De az biztos érdekes dolgok vannak ott ahogy igy elmeséled.Igen a himba tengelyhez nem kell még a hengerfejet sem levenni ki lehet venni simán.Én azért azt a hengerfejet még is csak elvittem volna egy hengerfejeshez biztos ami biztos.Üdv