Hát biztos jó a hengert, mert szerelő mondta! Az nem 1-2 motort szedett már szét:D:D Nah mind1. Hát nem olcsó muri lesz 12-e a gyűrűk. Sikerült a gyárotól kicsit olcsobban hozzájutnom. Csak fel kell szuratnom a dugót, hogy belemenyjen a gyűrűk, mert ezek már vastagabbak egy picivel.
Hát azért csak jól nézd meg az a hengert azért mert a honolás látszik még lehet kopot az a henger.Hát nem lesz olcsó az a gyűrű készlet.Egyébként mennyit mondtak rá?Járatni nem igen kell mivel a henger már kopot de azért elején kiméld.Üdv
Nah ma szét lett szedve a leo. Hát a gyűrű volt megkopva. A hengernek semmi baja, még látszik a honolás rajta. Megvannak rendelve a gyűrűk. Ne tudom, hogy ilyenkor járatni kell??
Hát én megmondom őszintén, hogy probáltam töb benzinkut töbféle benzinét. pl shel 95 és sehl vpower... omw 95 és a 100as, mol 95 és a evo neo-t.. stb. De nem vettem észre érezhetö teljesítménynövekedést semeiknek a drága benzinénél. Anyit viszont megfigyeltem,hogy valamiért nekem a 95ös sehll-es benzint szereti. Más valakinek valami tapasztalata?? amugy ezt ugy kalkukláltam ki,hogy nyáron pizzafutárkodtam, szóval napi szinten tankoltam 2e ftot bele. így volt idöm kitapasztalni a benzineket.
Üdv! Elmondok egy nyilt titkot most.Jelenleg MO-on nem lehet kapni 98-ast.A elmondom miért nem.Mivel a MOL-nem gyárt 98-ast.A molban a Sell is benne van és mindenki a Moltól veszi az alap benzint ami 95-ős.Igy amit a kutakon árulnek 98-as az nem 98-as hanem 95-ös oktámszám javitóval.Na és itt van a turpiság ebben.Most majd jön de hány hány forgalmazó van sel mol aral AVIA meg még hány másik de ők is a moltol veszik a benzint mind mindenki még az ARAL is.Az aral csak a osztrák határnál szolgálja ki a kutakat saját benzinel.Szoval megy ám itt a paraszt vakitás. De térjünk vissza miért nem érdemes bele 98-ast tankolni vagy ilyen csoda benzineket ami 100 meg ulyen oktámszámu.Ennek nagyon egyszerű az oka.Mivel a motort 95 benzinhez tervezték és nem igélyen jobb minöségi benzint.Ha a kompresziot tudod növel akkor érdemes nagyobb oktámszámot tankolni akkor jönnek ki az elönyei egyébként nem semmi értelme csak pénz kidobás. Üdv
Igen ugy értem h mozogni kell 3 mm már böven elég szokot lenni a szivató mozgásának.Akkor ezek szerint a szivatód müködik.Hát igen reméljük még marad ez a relativ kellemes idő.Üdv
Hát végül is izlések és pofonok külömbözök.Én ha pirosba megy a mutató akkor már megyek tankolni.A legvégső amikor már kigyulad a benzin lámpa is mert akkor rögtön keresek egy kutat.Én nem szeretném ha kifogyna a gyál a motorból ilyen aproság miat nem vagyok hajlandó tolni a motort :-).Igaz defek sem akadáj az utszélen 5 perc alatt megcsinálom a kereket a defejt javitó szetel ami belsőnélküli gumihoz van.Még a kereket sem kell kivenni és patronos levegő is van nálam igy fel is fujom és huzok tovább.
De van :D. De van két másik dolog.. egyik a csóróság másika lustaság:D. Ezért állatába kidekázom h leérjek a kútra, már volt kb 5-6x h lefulladtam( 3 hónapja van meg a motor) mert kifogyott. De mindig mikor levetem a tanksapkát még lötyögött az alján. jo az utóbbi 2 alkalommal már nem cseszet ki velem. mindig van nálam 1 fél literes kis üvegbe benzin. Azt 1 olyan fél percig nyaggatom az önindítót kisebb nagyobb szünetekkel és haza visz :)
Hali! Ha teljes gázal megy és tovább is megy mind 90-ven akkor nem gyujtás hanem karbiban lesz valami hiba.Igaz igy marha nehéz bármilyen hibát is megmondani üdv
Üdv! Jelen tudásom és tapasztalatom alapján nincsen olyan karbi amin nincsen szivató.Olyat már láttam h ledugozta valami eszetlen de ,h ne lenne olyat még nem.Én mondanék neked milyen karbit vegyél de az egy vagyon 80 rugó igy inkább nem mondom.Sajnos elég behatárolt a karbi befogadó helye igy elég sok válsztás nincsen.Ha már karbi akkor legyen rajta gyorsitó redszer amit a leo gyári karbiról lesporoltak.Egy jó kis delorto az tökéletes lenne.Aksiban meg Banner .Üdv
Én is tulaja vagyok egy 150es Leonardonak! Problémám a reggeli indulással-hideggel van,nem akar beindulni csak 10 perc után ill. megnézte egy szerelő srác és nekem nincs szívató a karburátorban, gondolom vmi után gyártott cucc ! :S Amúgy motorikusan frankó, a kompressziót is bemérték! 2 kérdésem lenne!
Milyen karburátort ajánlotok hozzá ha már úgyis vennem kell 1et? Ill. vmi jobb aksit ami bírja is a kínzást! Köszi a válaszokat!
Üdv! 90ig teljes gázon tudsz gyorsitani?Mert ha igen akor gyujtásal lehet valami gebanc.Ha csak 3/4 gáz van mindig akkor a barbiban lehet egy kis dugulás vagy összekötö gumicső hibádzik.Nekem most ennyi jut eszembe.Másnak tip?
Hali. azt tudja valaki, hogy mért van az amikor kifogyoban vana benzin és leesik majdnem a mutato de az utolsó 1mm-t nem bukik le aszint jelzö és azthiszem mindig h pici van még és a motor mégis lefulad. megmozgatom és halom h lötyög az aljába de nem érdekli:P nem lehet csinálni valamit, hogy az összes benzint felszivja??
Sajnos uj szivatott nem tudok neked hozni én csak felujitani tudom.Egy uj melegitő egység és egy patron cserével tudom felujutani ha még jó a tüske a szivató végén,De ez sem olcsó mert 8 rugó csak ezek a felujitó dolgok.Lehet jót is találni használtan csak keresni kell és jól megkell nézni mikor megveszi az ember ki kell probálni elötte.Üdv
Szevasztok! Ha valaki tanácsot tudna adni, nagyon megköszönném! Mi lehet a baj a leómmal,/150-es/ mert 3/4-gázon megy 90-et, utánna is húzna még, de mintha valami leszabályozná, el kezd dadogni. Napok mulva is pöccre indul, nagyon jól húz, 90-ig. Köszi előre is a segítséget! Üdv mindenkinek!
Oké, majd megnézzük a hétvégén, ha a szerelöm ráér. Jah még az aggaszt, hogy látom, hogy mindenki irja hogy 3,2 eszik az ővé az enyim meg 4,5-t nyalogatja. 1tankal 200km megyek el!! ez már befolyásolhatja az a kopás is??
Üdv! Oké az h nem érzed h gyengébb lenne.Az nem is csoda a 4T máshogy viselkedik kopotan is mind egy 2 T .MÉg ha a henger nincsen is elkopva a gyűrű hézag lehet nagyon nagy.És akkor bizony ott csak jönnek mennek a gázok ahová nem kéne.De nézétek meg az a biztos akkor elválik a turpisság.
Hát nem csattog, csak úgy ahogy egy leo szokott, nem hangos meg semmi. Nem érzem, hogy menne el benne az erő, még mindig olyan nyomatékos mint volt:D De sztema hétvégén szét lesz az szedve.
Hát igen nagyon nem lehet hallani a kipufogó dörmögése miat ami elég állat.Van egy kis csatogás ,de igy elég nehéz megmondani én azt mondom elmegy még.Üdv