pedig lehet úgy elég jól indulni ótómatával, mert a nyomatékátalakító úgyse engedi elindulni de nem 7-800-ról indul a fordulatszám, hanem 2000 körül. Egyébként a nyomatékátalakítót is le lehet így tesztelni, mert meg van adva egy gyári fordulatszám, ami fölé nem pöröghet a motor (asszem BMW esetén típustól függően 1800 és 2800 között van), ha teljes fékkel állsz (a gépkönyv úgy írja, hogy ki is kell bakolni "for security reasons"), és nyomod a gázt, akár padlóig is. Ha mégis feljebb pörög vagy elindul, akkor gázos.
Viszont ha ilyenkor lelépsz a fékról, akkor elég lendületesen elindul a cucc, annak idején asszem zvajo doktor úr is próbálgatta ezt csákváron.
Akkor az Itr-nél és még sok másnál miért maradt a 0-100-ra adat?? Nálam (mint írtam) ponn 96-körül kell váltani. Amerikai road tesztekben 6.2, 6.3-akat írtak neki is 0-60-ra emiatt. Persze az a negyedmérföldes eredményt nem módosítja. :))))))
De már én is kötözködővé váltam. :)
Cry: Bocsánat, ha valami olyasmit írnék, ami neked nem tetszik, esetleg hamis fényben tűnteti fel a szar Itr-t... :)
Nincs itt véletlenül az a kolléga, aki tegnap este fél kilenc felé ment előttem Vácról Sződligetre? Nyomta nagyon az auttonak. Sajnos mivel öléggé farkasvakságom van, nemigazán tudom megmondani, pontosan milyen típus volt, asszem valami rönó lehetett (kicsi francija volt, az biztos)
Lekanyarodáskor vészvillogott elöszönés gyanánt.
Jó vót haladni egyet.
A leggyorsabb 0-100-at amit en talaltam, az egy Skyline (4kerekhajtas!) 2.53
Ezek a Skyline-ok siman 1000 Le felett vannak,
igaz van belsejuk is, szoval kozlekedesre is alkalmas autok, igy valoszinuleg nehezebbek is, mint ez a 4-es Golf.
Mire nem vagyok képes??
Járok fel a gyorsulásira, méég fel is hívlak, erre ki sem jössz...??? :)
Azért gondolom, hogy széria, mert amikor megvettem, akkor a szalonban fél napig vizsgálták. Minden értéke a gyári volt a computer szerint. Gyári még a kipuf és a levegőszűrő is. A vezérlést itthon meg sem tudnák változtatni. A computert pedig nem lehet átírni cak cserélni....
Az Ave álltal megtalált listárol: A Calibra a gyári adat szerint 6.9 alatt van százon. A lista szerint pedig 6.2??? A Clio 2.0 16v-re is érdekes adarokat írtak.... Ez egyik nagy SZAKÉRTŐNEK sem tűnt fel?? :))))
Cry: Ti fikáztátok mindíg az Intiket. Én megvédtem a becsületét a márkának. Se több se kevesebb. A te szúrkálós beírásod előttről idézhetnél valamit tőlem ami alátámasztja az állllításodat.....
Astra: Mintha én végig azt mondtam volna, hogy a rajtnál lelép utána (szerintem) tarom a lépést. Ne adjatok már folyton olyasmit a számba amit Nem Mondok!!! Kezdek mérges lenni!! :))))
(megyek a sarki boltba nitróért..... :))
Gyertek már le hozzánk azzal a Calibrával! Két barátom is foglalkozik a gondolattal, hogy vesz egyet. Legalább láthatnának egy díszpéldányt... :)
BkorVette,
>Hát, elárulok egy nagy titkot, 400-500Le felett mással nem nagyon lehet elindulni:)
Ez hibas valasz! :)
A Top Methanol Funny Carok (2500-3000 Le), de a Top Fuelek (6000-8000 Le) is szekvencialis valtosok, 3 fokozat, gombnyomasra valt valami hidraulika. A gombok a kormany kozepen, lasd a foton. Mellesleg 4 tarcsas kuplungot hasznalnak, 8"-es, anyaga ismeretlen szamomra, de tiszta fem az egesz.
Kozvetlenul indulas elott kb. 1000 N-os erovel (kb. 100 kg) nyomja a vezeto labat a kuplungpedal.
FalCO nem ajanlatos nagyon taposni fek melett a gazt autómatával, de max 2000ig lehet forgatni, és így indulni. Én mondjuk még nem probaltam, és nem is tervezem.
>Kerdezd meg Bkorvette-t vagy Falco-t, gazos-e?
Szerintem mindkettonk eseteben konnyebb, mint kezi valtoval lenne. Mondjuk a Sy soha nem letezett kezivel. Mondjuk felek a Generalis automata valtoi jocskan elorebb jarnak mint a BMW-e. ;-)
Az 540-es kollega hasznalja a fek pedalt is elindulaskor, vagy csak tapossa a gazt alapjaratrol? Mondjuk halottam mar olyat (talan Porsche?), hogy allohelyzetben az elektronika nem engedi a fodulatszamot 1500 (?nem biztos a szam?) fole. Igy nehezebb a dolog.
Egyszer megint gurulhatnánk egyet a széria Integráddal ! :-)))
De erre sem vagy képes ! :-))
Amugy szeretem ezt a széri dumát ! Honnan a büdös francbol lehet egy használt autó tulaj biztos abban hogy széri a vasa ???? Oslié tuti nem széria és a Calibra sem !
Multkor mondtam már hogy gyorsultam egy Asztma GSI-vel és a srác azt mondta széria a verda legalábbis Ő igy tudja bár szerinte is kurvára megy ! Kiderült hogy köze sincs a szériához de Ő ezt még mindig nem tudja ! Ennyit erről a széri a meséről ! Ja az enyém is "szeria" sőt ha eladom akkor biztos nem fogom reklámozni hogy nem az !
>a negyedik fokozat ugyanis nem gyorsitó fokozat, ez valószinüleg nem eredeti váltója az autónak, mert az eredeti enged gyorsitani negyedikben is
Ez erdekes. Szerintem minden overdrive valtonak kellene tudnia kezelni WOT-ot a negyedik fokozatban is. A 700r4 biztos, hogy tud, ezt tapasztalatbol mondom. ;-)
2,2-es 5 hengeres 20szelepes Audi RS2 blokk van benne (visszaalakítva 2,1 literre, hogy alacsonyabb legyen a kompressziója) + 1 rohadt nagy turbo + 2 sorbakötött rohadt nagy intercooler + 6db benzinpumpa + stb. stb.
1kg/Le-t akartak elérni, de ez végül nem sikerült :)