És ugyan kinek modnjam el? A mindenkit leszaró képviselőnek? Vagy a senkinek sem válaszoló önkormányzati tisztviselőnek? Vagy a tihanyi viszhangnak? Az legalább megismételné. Egyszerűen csak normálisan szeretnék közlekedni, nem akarok állni a pályán a leállósávban a dugóban kilóméteres távolságban, nem akarok reggel kifelé araszolni a Bajcsyn, Nem akarom az autómat futóműveshez hordani a kátyú-kátyú hátán utak miatt, bla bla bla.
Még az a szerencse hogy virágzó a kertváros. Csak mi virágzik?
Nagyon jó témát hoztál. Más településeken harcol az önkormányzat a vasúti átkelő helyektől kezdeve még azért is , hogy ne egy fél évszázados szerelvény járjon , hanem modern , megálljon egy gyors távolsági vonat ...
Nálunk ezzel szemben a kutya sem törődik. Ugyan Bpestre el lehet jutni sec prec alatt , de a Balaton felé már törölték a közvetlen járatokat.
A fehérvári vasút átépítésénél tervben volt egy megálló a Bagoly utcánál , talán megépült ?
Csak adalék Tétényliget vasúti megállónál szintén csináltak egy 20 férőhelyes gk. parkolót. Igaz vonat az csak óránként áll meg oda vissza 1-1. Sok tíz milla lett beleölva és az is csak az egyik oldalán a megállónak,ott ahol szinte biztos, hogy a kutja sem fog megállani. Ésszerűség sehol,de azért jó, hogy megszüntettek egy vasúti átjárást. A Budafoki útról kb 4 kb kerüléssel lehet csak kocsival a Sárd utcáig elérni. Ja és természetesen egy olyan aluljárót is tettek oda,amit szintén nem használ senki. Lehet, hogy a területi képviselőknek erről nem szóltak, hogy így akarják csinálni?vagy azoknak becsukódott a szemük esetleg valamennyiért.
Helo Én mindent megértek ,tudom , a régen hibásan kialakított utca vezetés , telek kiosztás , mind most érezteti hatását. Szűkek az utcák , hatalmas a forgalom. De ez így akkor sem mehet tovább. Mivel egy városban élünk , együtt szenvedjük el mindezt. Senki sem mondhatja a másiknak , hogy az én nyugalmam miatt menj másfelé , mert akkor senkinek sem lenne joga közlekedni. A szűk utcák miatt már rég kitalálták az egyirányúsítást , csak okosan kellene csinálni.
Na és az már egyenesen röhej , hogy a város vezetése nem tud kisajátítani egy telket a körforgó előtt . Ott addig még kerítés sem volt , most bezzeg talán még szögesdrót is került oda.
Nem csak azon a 4-5 útvonalon lehet(ne) elérni az úticélt, de a többi út annyira sz@r, hogy a többség nem vállalja fel a tengelytörést vagy a pornyelést (télen a takarítatlan utak rémségét). Marad a néhány, viszonylag jó állapotba hozott út (értsd aszfaltozott), amelyen lehet reggel és este araszolgatni. Apropó, olvasom az Érdi újságban, hogy a város adósságát átvállalja az állam és hogy ez mekkora gesztus! Valóban az, de akkor hasonló gesztussal a városnak is illene elkezdeni kedveskedni, hogy azon a pénzen, amit törlesztésre fordítottak volna (sic!) végre épüljenek normális utak (nem csak a városközpont és a frekventált területek léteznek, bocsánat, de aki többfelé jár, látja, hogy hol szépülnek az utak, pedig az adóimat én is befizetem)!A piacra vezető Felső utca szégyen ahogy kinéz pl.! Három hónapon belül másodszor kellett futómű javításra vinnem az autót, komolyan mondom sírhatnékom volt!Azon gondolkodom, hogy a jövő évi csekket, amit oly szorgosan küldenek visszaküldöm mondjuk egy olyan megjelöléssel, hogy "majd ha Érd is jobban teljesít...!"
Menj el parkolni az Érdliget állomásra... ott épült parkoló.. akkora, hogy rodeózhatsz benne... igaz, hogy autó, meg utas nincs a környéken sem, de hát így sikerült... Nem ott kell parkolni, ahol dolgod van, hanem ahol hely..
El kell menni megnézni... nem 6-8, hanem 11-12m széles a Töhötöm utca... És ha az egyik oldalon lefedték volna az árkot, igenis lehetett volna 4,5 m széles az út, min amilyen a Kossuth...
Ez az állapot nem tartható, hogy egy városban az egész lakosság ugyanazon a 4-5 úton érheti el csak a célját. Tudom, akik már forgalmas út mentén laknak, dögöljenek meg, hiszen így logikus... Közel 150.000 Ft gépjármű és építmény adót fizettem 2013-ban... Mit kapok ezért???? Virágzó (?) családbarát (?) kertvárost (?)
És semmi nyoma, hogy valami történne ez ügyben...
Egyébként a Töhötöm utcában néhány lakó az út szélét a háza előtt végigrakta nagy szegélykő darabokkal, hogy ott aztán nehogy aző útjuk szélén menjen valaki... A másik meg beton virágládákat helyezett el az út szélén...
Kérdésem: Ezt lehet? mert akkor nosza, torlaszolja el mindenki a maga útját... Hát ez Érd 2013-ban...
Megtudná valaki mondani hogy az Érd felsőnél lévő, nagy földes parkolónak kinevezett valami az kié? Ma ott parkoltam de ki van írva hogy magánterület. Mostakkor ott lehet parkolni vagy sem? Az azfaltozott helyen (volt buszforduló) Egy darab hely nem volt.
Nem, nem azt mondom, hogy úgyis mindegy, de semmi értelmét nem látom beterelni olyan utcákba a forgalmat, amelyek nem alkalmasak rá. Minimális forgalmat így is levesz az útszakasz a Bethlen G. u. forgalmából, de csodát nem kell várni.
A Töhötöm u. 3,5 m. És milyen széles az egész utca? 6-8 méter? Normális útszélességhez 5,5-6 méter kell. Akkor hol lesz a járda?
Magam ellen beszélek, mert én is szívok azzal, hogy reggel és du. más útirányon kell közlekednem, ugyanis a Madách u. elején lakom. Du. inkább járok a Töhötöm felé én is, mint a Gellért utcán át, ugyanis csatornázás címszóval teljesen alkalmatlan lett a korábban aszfaltos út a közlekedésre. Nem most csatornázott utcát telibeaszfaltoztak (Pál u), a csatornázott, és a csatornázás miatt teljesen szétvert utat pedig csak csíkban állították helyre.
Én is sajnálom az eddig csöndes utcában lakókat... Azonban nem tudok osztozni a véleményedben, hogy aki már megszokta a forgalmat a háza előtt, annak már úgyis mindegy... Forgalmas út mentén lakom, reggel 8 körül 4-500 m kocsisor araszol (áll), gyalog nem lehet átkelni az úton, és a kocsi kijárón nem lehet kihajtani lassan... Mi volna, ha egy kevés forgalmat átterelnének a csöndesebb utcákba... Ha már egyenlően adózunk, miért van kevesebb jogunk a tisztább levegőre, és az élhetőbb környezetre????
Ja, és meg kellene nézni a Töhötöm utcát... A Kossuth L. utca 4,5 m széles... a Töhötöm 3,5 m... lett volna ott még egy méter, csak az egyik oldalon le kellett volna fedni az árkot...
A forgalom az idő múlásával csak nőni fog , reggelente a Diósdi út - Bethlen sarkon több száz méteres a sor. Nekem Te ne mondd , hogy ez normális. Néha a saját telkemre sem tudok beállni , akkora a forgalom.
Tudod , Te , hol élsz ? Most ámulni fogsz : ez egy megyei jogú város.
Ha ráérsz , nézz körül , hasonló településen vajon hány utca van leaszfaltozva.
Szóval ne magyarázd a nyugalommal , másnak is joga van hozzá .
Egyenletesen kellene elosztani a forgalmat , akkor más is könnyebben élne.
Nézd, én az M7-es mellett éltem 30 évig, amikor még betonkockás volt. Tudtam, hogy nagy ott a forgalom, de megszoktam. Az új lakók folyamatosan pattogtak, hogy milyen hangos, ők nem igazán tudták-akarták megszokni. Valahol megértem őket is, hiszen ők belecsöppentek ebbe (bár tudták, hol vesznek házat), mi meg benne éltünk. Végül megépült a fal is.
Itt hasonló a helyzet: ahol már régóta nagy a forgalom, volt idejük hozzászokni. Viszont egy olyan részre nagy forgalmat rázúdítani, ahol eddig óránként 5-6 autó ment el (Töhötöm utca), ráadásul úgy, hogy normális útszélességhez a kerítéstől úgy 1/2 méterre menne a forgalom, nem biztos, hogy bölcs dolog.
Nyílván nem a tárnokiakra és a diósdiakra gondoltam, csak mint irányt emeltem ki... De a lényeg, hogy az egész virágzó kertvárosban csak 4-5 úton lehet eljutni valahova... Most ezt a pár frissen aszfaltozott keskeny választási utcát is leszűkítik virágládákkal.. zseniális... Olyan, mint úgy fogyókúrázni, hogy az ember nyakát egy hurokkal szorítanák... Az is hatásos, mégsem csinálja egy hülye sem.
Aki főút mellett lakik, tudja mit vállalt??? És ha ott lakik 30 éve? Amikor még lovaskocsik poroszkáltak? Ez nem így van... Nem lehet egy város minden forgalmát átvezetni a Széchenyi téren. KELL alternatív útvonal... és ebbe be kell szállnia a Kossuth-Töhötöm út mentén lakóknak is...
Egyszerűen nem lehet, hogy Tárnok - Diósd útvonal összes járműve az alagút bejáratánál torlódjon.
Te miről beszélsz ? Szerinted tényleg jó mindenre az M7 ? Hol van nálunk 20 sáv ? Az M0 is kín keservesen lett idáig fejlesztve.
A körforgó előtti tulajdon jogok jellemzően érdi gondok.
Az utcák táblásítására csak azt tudom , hogy Érd ( nagy ) állomás mögötti részen ( Csalogány u. ) végig kint van még az egyenrangú útker. tábla is -- ott biztos jó a helyi képviselő -- pedig ott nincs is nagy forgalom .
Lehet úgy is haladni a korral, hogy nem építünk mindenhol 20 sávos autópályát.
Az út gyűjtőútként épült, nem pedig főútként, hogy itt rövidítsék le az utat a tárnokiak Diósdra (az M7-es helyett). Arra szolgál, hogy a környező utcákban lakók eljuthassanak egy főútra, ennyi. A problémát főként a Töhötöm utca okozza, ott ugyanis ki kellett volna sajátítani a telkekből, hogy normális szélességű út épülhessen, erre gondolom nem volt pénz. A másik, hogy az utca korábbi kijárata valahogy magánkézbe került, az illető tudtommal rögtön meg is találta az önkormányzatot, hogy megveheti aranyáron, ha használni akarják. Ezért nyitották meg a korábban lezárt kijáratot, de ott igen keskeny az út, így egyirányúsították is (úgy 2 éve, tehát nem újdonság). A Sparnál ki kellene építeni a normális méretű körforgalmat, hogy ez a szakasz biztonságosan kétirányúsítható legyen. Elég necces a Töhötöm utcába a (szabálytalanul) kikanyarodók között befordulni.
Van helyette fekvőrendőr dögivel, még olyan úton is, ahol buszok is járnak. A virágláda sokkal értelmesebb megoldás, nem a gyilkolja a futóművet (a kuplungról, a fékről és gáz-fék-gáz miatti nagyobb károsanyag kibocsátásról nem is beszélve). Egyenletes kb. 30-as tempóval elmész mellette, és kész.