ezzel egyet értek :) én leomnak is vannak aprób bajai de soha nem hagyot cserben. bezzeg a 70 es csettegőm az mindig :D de hát ez akkor lenne tökéletes ha kapna 1 komplet motorgenerált, uj cucokból.. de kinek van erre pénze:P.. százezrek kellenének:D igy is mindenki tudja menyibe van "fentartani" a leot XD
Olaj nélküli motorozás egy Leonardoval meglehetősen költséges javíttatást von maga után. Nem akarok így járni. Szere megmondja neked a körülbelüli anyagárakat plusz a munkadíjat, de véleményem szerint egy százas könnyen elképzelhető Apriliáékat ismerve.
sziasztok, sikerült vennem egy 2000es évjárat 150es leo-t 20ezer forintért.:) szerintetek megérte? de van vele baj, mert olaj nélkül használták és motorhibás lett. túlzottan nem értek hozzá, szerintetek mennyit kell ráburítani h működőképes legyen?
Hát ma beszétem a szerelömmel, mert kéerztedm tőle, hogy még mindig folyik és azt mondta, hogy be kell neki kopnia. Igaz ma raktam bele 100km-t és idáig nem csöpögött még, nah majd reggel elválik:D
Szia! Hát a levegeszüröt kitakaritottad mert az igen csak sok olajat tud felvenni magába és még jó ideig.Hát ha nem szünik meg olaj folyás akkor még mindig gond van a blokban.Vagy az olkajterelő és szükitők hiányoznak a motorbol.Ha benne van akkor bizony még mindig a hengerel és a hengerfejel van gond.lehet az a henger még sem volt jó?!Üdv
Üdv! A 250-es leo az 21Le! Az a helyzet, hogy meg lettek a gyűrűk, össze is lett rakva a gép... Mentem vele már, összerakás után 40km-ert és úgyan úgy csöpög az olaj, nah ez már mitől lehet?? Már nagyon ideges lettem mikor láttam hogy csöpög megint:@
Üdv! Igen az 33 ló.És nem fizetett a csaj semit.A franc fogja itt huzni az idöt benyelem és kész.Meg nekem nincsen renszám a motoron igy nem is fizetne senki sem.Jogsim van korlátlanra de ehez a motorhoz nincsenekem meg a gyári papirok.ha tud valaki vázat papiral szoljon nekem.Üdv
Üdv! HID Cool ez a márka és 6000 van benne most és iszonyat jó volt vele motorozni este mindha kisütött volna a nap.Igaz csak egy napig élveztem mert most ujjá épités meg müanyag hegesztövel amig nem találok hozzá ép elemeket.Üdv
Üdv! 35W igen mind a sima égő igy az áramal nincsen gond.H ki milyen kelvinest szeret változó.Én az 5000 szeretem de 6000 feletit senkinek sem javaslom mert az már nagyon kék.
Ja a xenon az db-ra érd szoval egy motor xenban 1 db égő és trafó van.igy tehát két motor xenon kell a leoba 30-ért.Mig a kocsiba való 26-ért két trafó és két égő.Na igy kell érteni.Üdv
Üdv! Igen a refi és a pompitot.Nem volt nehéz berakni mivel én ezekel is foglalkozok.Egy kis átalakitás kellett a lámpában egy kicsi kis fület ki kell szedni és akkor simán helyére megy az égők.Mivel én vékony trafosat vettem igy a helyel sem volt gondom.Annyi nehézség van benne h kábelek elég nehezen férnek el.A rendes motorszenom 15e a kocsiba való vékonytrafos 26-ért vettem.De te lehet nem kapsz enyiért de proba cseresznye.Üdv
Üdv! Ali tud 2001-es ST leohoz első elemeket az szoljon legyen szives mert lekell cserélnem pár dolgot.Ja és csak teljesen ép érdekel amit hegeszteni kell az nem mert olyan nekem is van.Üdv
Üdv Nekem is H4 Bi xenon van benne slim trafoval rendes autóba való van tehát mind a két helyen xenon van.Ha nem tudod mi a Bi akkor elmondom h mind a refi mind a helyzetjelzó xenon.Üdv
Üdv! Hát a szigethalni srácon kivül nem tudok bontottan.Mallasit nem ismerem de elvileg az van benne gyárilag is.Én csak pollinit tudok amiből a külső fele 8 és a belső varió meg 29e.Ja ma volt egy kis balesetem egy csajszikika bekanyarodott elég és én meg neki mentem.Hm és hát kicsit megtörtem a gépet :-( pedig tegnap raktam bele a xenont h végre legyen világosság éjjel.Ami tényleg nagyon jó lett végre láttam mindent.Na erre ma meg megtörött a gép.Na csak egy térd idom sérült de az ripityára tört és még pár fül letört de azt meghegesztem.Üdv