Nem tudom,hisz én is most keresek kamerát!Nagyon nagy a kínálat,nehéz a választás.Mindenki a saját gépét dícséri,ez érthető is ezzel indokolja a választását.
Az szerintem elírás , ha rámegyek a forgalmazó árjegyzékére a sima CANON MV700-as ennyi. A DEPO-n ez nem egyedi eset. Szóval milyen lehet a felvétel ezzel? Jobb mint egy VHS-C vagy sem ?
Köszi a tanácsokat! Közben nézegettem még az árakat, és úgy tűnik, a Canon MVX-330i lényegében ugyanannyiba kerül, de nagyobb zoommal tudja ugyanazokat a (nekem fontos) bemeneteket.
ZEKI-nek is köszi. Szóval az I-sek legalább egy 20assal drágábbak és semmi szükségem az átalakítóra meg MEM-kártya meg ilyenek. Tényleg jó lenne ha az általad említett DACIA vagy ki jelentkezne , mert a kép alkotás mindegyikben egyforma , s a mínősége érdekelne.
A gépemet csak én buherálom. Nem hiszem, hogy rosszul lett volna bedugva, mert akkor a hardver eszközök közöt sem jelenne meg. Az USB csatiját egyébként forditva is fel lehet dugni az alaplapra, mert az érintkezők átlósan vannak tükrözve. Az alaplapon 2 IEEE csati is van, de egyikkel sem volt jó.
De ÉN hittem nektek, és mivel annyira meggyőzött az a sok hozzászólás amit itt olvastam, hogy bementem a kedvenc boltomban és vettem egy belső PCI -os IEEE kártyát. Mielött valaki megkérdezné 3400ft volt kábellel együtt. Annyira noname, hogy még márkanév, típus sincs rajta. Csak mindenhol az PCI IEEE 1394 card felírat. Mindenesetre ezzel rögtön ment minden, pedig egyenlőre csak a MovieMaker-t inditottam el.
Köszi a segitségeteket. Ha valami kinom lesz majd jövök.
A canon 700-as már régi,igaz a márka pár évvel ezelőtt is jó cuccokat gyártott(60 év tapasztalata:)
Az "i"-s sorozatból válassz inkább,(700i,730i,750i)
Az utóbbi kettő kevésben tér el egymástól,és árban sincsenek nagy különbségek.
dacia-2 fórumtárs használ 750i-t ő tudna tapasztalat alapján infót,ami engem is érdekelne.(asszem azt írta 100körül vette Szegeden?bocs ha nem így van)
Az i-s sorozatban van analóg-digitális átalakító ami mégegy plussz érv mellettük.
Még lenne a MainConcept-tel kapcsolatban egy kérdésem, ha te már régebb óta használod, biztosan tudsz segíteni, nem kell nekem kísérletezgetnem.
A Details gombnál van két csúszka. Az egyik a search method, fast vs. exact; a másik a search range, short vs. wide. Ezeket milyen értékekre érdemes állítani? A jobb minőséghez az elsőnél pl. gondolom az exact felé kell elhúzni a csúszkát, de a kérdés az, hogy mennyire érdemes. Köszi a választ előre is!
Köszönöm a felajánlást, de még tegnap este le is töltöttem, és ma már ki is próbáltam: tényleg gyorsabb, és nagyon jó a minőség is. Valószínű marad is a gépemen állandó használatra.
Igen, én is úgy gondoltam, hoyg a főpróbán mindenképp ki kell próbálni a cuccot, mindent beállítani, visszanézni, stb. Hogy a technikusokkal hogy lesz, meglátjuk, sima felvett hang nagyon durva lenne. :o) De talán egy vonali kimenet nem hathat vissza az egészre, pláne ha előtte ki lehet próbálni velük együtt. Majd sok próbára elmegyek. :o))) Nem tudom, lehet-e olyat tenni a kamerával, hogy rögzítem az expoziciót, hiszen igazából nekem arra kellene beállni, mintha a teljes színpad be lenne világítva, hiszen a téma nagyjából mindig azt a fényerőt kapja. Profi kamerát szinte biztos, hogy nem tudok kérni, valószínűleg abból kell majd kihozni amit lehet, amim lesz. Végső soron, ha nem lesz igazi profi minőség, de élvezhető lesz, már megéri a fáradozást. (Igazából egyébként a hang lenne a poén, mivel énekesek lesznek a szereplők, a kép már csk a hab a tortán.)
Köszönöm, az ajánlott lejátszót kifogom próbálni. De most már tényleg kiváncsi vagyok, hogy mi a baj a képekkel, mert ezeket még a hónap elején raktam fel.
Egész pontosan 2-án, egy két hozzászolás vot rá, Te is fent voltál akkor, nem
Üdv! Én egy CANON MV700-assal barátkozom.Az ezzel készült felvétel minőségileg jobb vagy rosszabb egy VHS-C-nél ? Ehhez semmit nem adnak és csak DV kimenete van meg analógok , de azt mondják FIREWIRE porton keresztül számítógépre tölthető az anyag. Ez így van ? Előre is köszi , ha vki válaszol.
Én is ezért vágtam ki részleteket a képből. A Tieid is kivágottak, vagy átméretezted őket?
Playerként meg naggyon-naggyon tudom ajánlani a Media Player Classic-ot. Nem pici puha termék (nem micro$oft), 1M körüli és nagyon ütős. Feliratot is nyomja, deinterlace, menü miegymás, avi-ra is jó és még a TV tuner képét is képes leadni. Installálni sem kell, és ingyenes. :)
Ok, értem, vicc az rulez! Én is csak úgy viccesen kérdezem, hogy neked mint régi
fórumozónak, nem kellene-e tudnod, hogy itt az indexen méret határ van? (Ember tervez, fórum motor végez). Az én felrakott képeim, nagynak számítanak, az átlaghoz képest. A Te összehasonlító videó képeid is csak 229x176-osak voltak.
Ennyit a vicces témáról. :-)
A kamerám interlace módban megy. Win.Média Player-rel, az élek enyhén csíkosak,
ezért én WinDVD-t használok, ezzel sokkal jobb a minőség. (Egy külföldi SV-AV100 user fórumon ajánlották).
Mennyi ideig bírja az akksija egy feltöltéssel? Menyire függ ez az idő attól, hogy milyen körülmények között dolgozol vele? Sötétben többet fogyaszt-e vajon, mennyire szívja le a fókuszálás és a zoomolgatás?
Kerdeses, hogy digizoom hasznalatanal, kihasznalja e a CCD egyebkent kepstabhoz, avagy fotozashoz hasznalt inaktiv teruleteit... Mert ha 400k -t extrapolalsz 800k -ra (2x), majd abbol kivagosz 400k -t, az "szep" trutyi lesz.... :(
A kamerák alacsony fényű képeit nem úgy kéne összevetni, hogy egy szál gyertyánál mit tudnak, mint a legtöbb kretén review-ban, hanem valós körülmények között, ahol értelme is van használni. Pl. otthon, szobában beszűrődő kinti fénynél, vagy felkapcsolt lámpákkal, mert ez életszerű körülmény. Erről meg már baromira hallgat minden leírás, csak mikor megvetted a gépet, akkor derül ki, hogy 3x60W lámpánál is szenved a kamera, és mindenféle éjszakai trükköt kezd el használni...
A Canon 250 mellett épp a sokféle bemenet szól számomra. Most, hogy úgy 3000 hozzászólást elolvastam itt, elgondolkodtam a Pana 140-en is... Az a 3 CCD... Igazából persze látnom kellene ugyanott készült felvételeket mindkettővel, hiszen bemenet ide, kimenet oda, a lényeg mégiscsak az, hogy milyen a képe. :o)) Szóval a sok olvasgatás közben elgondolkodtam. A PAL szabványhoz 400k pixel kell. Ez világos. A DV kamerák ugye 800k vagy 1300k pixelesek. Ez kell a képstabilizáláshoz ugye. No de akkor ezeken a kamerákon közel 2x-es digit zoom lehetséges úgy, hogy 2x2 fizikai (érzékelő) pixelből csinál egy képpontot. Ez ugye jobb fényerőt is jelenthet minőségromlás nélkül. Akkor viszont a 10x-es optikai zoom nem igazán rosszab, mint a 18x-os, egy kisebb felbontás mellett. No de ugyanakkor az optikák fényereje nem a legeslegjobb (1:1.8), bár nem is olyan rossz. Nagylátószögre viszont mindhez előtét kell, ahogy nézem. Hát van min elgondolkodni...
Inkább a viccelődős hangvétel volt a szándékom, de azért kíváncsi vagyok, hogy amit 4488-ban és 4490-ben felraktál, mint mpeg2 videó felvétel képe, az miért 640x480-as. Egyébként is interlace vagy progressive módban megy a kamerád?
Különösen ez érdekelne: Színházban szeretnék vele felvenni, a nézőtér hátuljáról, a keverőpult elől, hangot a pultról véve (lehet-e?), állványról persze. Milyen képe lehet vajon a színpadi megvilágítás mellett? Mit látni, mikor csak egy fej van megvilágítva, vajon mennyire elég ilyenkor a 10x-es zoom? Ha az állvány mellett ülök, mennyire kényelmes és mennyire lehetséges rázoomolni a színpad egy-egy részletére?
Szia,a haverom nagyon canon párti,igaz ő az új 800-szériát kóstolgatja,de konkrét tapasztalat engem is érdekelne,hisz a labda gömbölyü.:-) Szal ha tényleg jó a cuccos/nem kételkedem a gyártóban főleg ebben az árfekvés- ben nem/,minden infót nagyon szívesen fogadunk.Esetleg géprevitt tömörítetlen felvétel,képek ha megoldható?!Tehát én Pana Ő + Canon!Igazából ő töltött le mind- két márkából azonos kategóriáju éjszakai felvételt,picit a Canon felé billent a jobb. Nem derül ki,hogy tömörítve volt-e vagy csak rossz beállítás,de színek jól elkülönül- tek a canonnál utcai megvilágításnál,a Pana beltéri volt,de nem sokat látott gyertya- fénynél több módban lett próbálva.
A külön letölthető tényleg gyorsabb? Ezt nem is gondoltam volna. Mennyire jelentős a különbség? Megfontolandó egy próba. Azt nem tudod véletlenül, hogy a TMPGEnc is a MainConcept-et használja, vagy valami mást? Ez csak úgy kíváncsiságból kérdezem, mert még a TMPGEnc-et dícsérik sokan, bár nekem nem jött be, valamikor anno próbáltam.
A 6.5 kezelése ugyanaz, mint a Pro, biztos kevesebbet tud, de amit én használok rajta az szinte teljesen ugyanaz. Az MpegEncoder a 6.5-be is be van építve, de én külön használom, amit a mainconcept.com-ról le lehet tölteni és frissebb verzió és gyorsabb, mint ami a Premiere pro-ban van.