Keresés

Részletes keresés

depmod Creative Commons License 2009.10.13 0 0 542
Köszönöm dícséretedet, szakikám!
Jó volt a tanárom :-)))))))))))
Előzmény: Szere28 (536)
Freejack78 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 541
Köszi a hozászolást rakok majd fel képeket mert úgyis szétszedem,hogy bezsírozzam, de nagyvalószinűséggel neked lesz igazad.ez a kis csere benne lesz vagy 40 ezerbe.
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 540
Üdv!
A variátor 3 helyen tud elkopni.A görgönek a felölet hengeresnek kell lenni nem lehet rajta kikockásodás ha van cserélni kell.Akkor nem lehet a variátor házban ahol a görgök vannak kopás nem lehet rovátkás szép simának kell lennie a homorú felületnek.A harmadik kopás pedig maga ahol a szij van.Ott a felületésen simának kell lennie nem lehet bemarodás nem lehet hullámos a felüle nem lehet homorú .Annak is szép egyenesnek kell lenni.Ja és ez mind a két oldalra igaz ahol a szij fut.Bármilyen kopás a variátor karakterisztikáját megváltoztatja és máris nem ugy üzemel ahogy kell.Legjobb lenne látli róla egy képet és rögtön elválik jó e vagy sem több nézetből.Üdv
Előzmény: Freejack78 (537)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 539
Üdv!
Igen érdemes a komplet variátort kicserélni mert a felülete igen megszokot kopni.ezt szemel is lehet látni de ha nem látod ráteszel egy vonalzot a felületére és már látszik is a kopár mértéke.A szijat is érdemes cserélni ha uj variot kap.Ámbár megkell nézni a szijat nem loghat nem lehet repet meg szakadt.Ha ilyenek vannak azonal csere.A zsirtol nem fog beállni ettől nem kell félni van ott centrifugális erő böven az majd rendet rak ott.Meg ha valami folyosabb zsirt teszel belle gond nem lehet.Üdv
Előzmény: Freejack78 (538)
Freejack78 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 538
Szétfogom szedni a variátort szépen átzsírozom és majd megírom a tapasztalataimat hogy ezek után van e zörgése.Rosszabb esetben veszek egy új variátort.Csak kérdés hogy ha variátort cserélek érdemes-e még valamit kicserélni a meghajtás részénél?
Előzmény: Freejack78 (537)
Freejack78 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 537
Szia!Zsír nélkül raktam össze a variátort nem mertem bezsírozni mert féltem hogy megragadnak a görgők.Emiatt is írtam ide ,hogy ezt megtudjam használjak-e kenőanyagot lehet hogy a kis hőálló zsírral elmúlna kopogás.A variátor belső részénél kicsit kopottak a görgők fészkei,de annyira nem vészes.A nyomólap a variátor belsejében lévő mozgó lapra gondolsz amihez csatlakoz a 3 műanyagszerű ék ami biztosítja a kétirányú mozgását vagy a külső feszítő ékszíjra gondolsz?
Előzmény: depmod (533)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 536
Üdv!
Na nagyon jó volt a magyarázat amit mondál a jó embernek.Még a végén profi leó szerelő leszel.Ugy látszik nem csak a kosz ragadt rád nálam :-))))))))).De ebből most én is tanultam egy ujjat azzal a fránya karbi esetel.Ezért mondtam én sem tudok mindent.Üdv
Előzmény: depmod (533)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 535
Üdv!
Nem kaptam emailt senkitől sem már 2 napja.Elöbb néztem a levelezésen és vasárnap ota senki nem irt.Üdv
Előzmény: ESI (531)
ZAG Creative Commons License 2009.10.13 0 0 534
Szia !

Márpedig kell zsír a Leo variátorba,anélkül zörögni fog,kivétel ha Malossi Multivar van benne,azt ugyanis szárazon kell összerakni...
Előzmény: Freejack78 (532)
depmod Creative Commons License 2009.10.13 0 0 533
A kopogásra nem tudom a választ. Zsír van a variátorban?
Az viszont elképzelhető, hogy a nyomólapod és a variátor felülete van eléggé kikopva, és amiatt nem megy úgy a motorod, ahogy kellene.
Nekem is ilyen problémám volt, én max 105-öt mentem, komplett variátor (9,5g) és nyomólapcserével 120 a vége. Lehet hogy többet is menne, de a rossz karbibeállítás miatt csak ennyi volt.
Előzmény: Freejack78 (532)
Freejack78 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 532
Üdv!Belinkelem mégegyszer mert választ senkitől nem kaptam.Vettem egy 98as 150-es leonardot az volna a kérdésem,hogy miért csak 100km/h a max végsebessége?A variátor görgők (Malosi9,5g) és ékszíjt kicseréltem.Egyébként motorikusan jól húz,de olyan 80km/h-tól már lomhának tűnik a gyorsulása 100km/h-ig és ott meg is áll a mutató.Pöcre beindul igaz kicsit rá kell segítenem a gázkarral.Mi lehet még esetleg az ok ami vissza fogja a teljesítményét?A meghajtásnál kopogó hang hallatszik alapjáraton de egy kis gázadással már nem hallani leszerelt variátorral és ékszíjjall nem hallani a kopogást,de ha visszarakom a variátort és a külső tárcsát már is újból kopog.Gondoltam a görgők kopása miatt van ez,de azokat kicseréltem újra és még mindig megvan ez a kopogó hang.Esetleg még arra tudok gondolni hogy a variátor ékek kopottak és talán az adja ezt a hangot.A görgők cseréjénél nem használtam semmilyen kenőanyagot talán az lehet a hiba a kopogás miatt. Akinek vannak tapasztalatai az segítsem már pls.Segítségeteket előre is köszönöm.
Előzmény: Gábor1979123 (501)
ESI Creative Commons License 2009.10.12 0 0 531
Szere!

Toltam neked mailt.
alexturner Creative Commons License 2009.10.12 0 0 530
szólj ha érdekel, vagy szóljon akárki ha érdekli, mert szívesen megcsinálom.
depmod Creative Commons License 2009.10.12 0 0 529
Gondolom azért itta a gép a benyát, mert a rohadt tű olyan magasan volt, hogy már 3/4 gázadásra maximum üzemanyagot szívott be a karbi. Kb 3-4mm-es az a gumi, annyi bizonyára már elég sok egy ilyen precíz szerkezetnek. Szó szerint belefulladt a benzinbe, azért volt olyan rohadt büdös benzinszagú a kipufogóból kiáramló gáz.

Na mindegy, egy probléma orvosolva, ez pénzbe nem került.

Viszont szépen duruzsol indításnál (ugye a pöpec szabadonfutó...)

Jó olvasni ezt a sok xenonos hozzászólást.
Én inkább ennyi pénzből üzembiztosabbá tenném a motort.
Előzmény: Szere28 (525)
alexturner Creative Commons License 2009.10.12 0 0 528

hát google-n keresel valamit amit szeretnél rá, aztán airbrush-al ráfestem.:)

 

 

ZAG Creative Commons License 2009.10.12 0 0 527
Tudsz képeket mutatni mintákról ??
Előzmény: alexturner (526)
alexturner Creative Commons License 2009.10.12 0 0 526
szólt egy ismerősöm telefonon, hogy van egy aprilia 20ezerért kell-e? aztán gondoltam miért is ne. de már át volt fényezve, ugyh sehol semmi adatot nem találtam h hány köbcentis. meg ugyis még én is át fogom festeni. ja, ha valakinek kell valami frankó minta vagy fényezés a leojára az szóljon.:D
Szere28 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 525
Üdv
Hát reméljük most már jobb lesz.De a fene tudja miért iszik annyit a motorod.
Előzmény: depmod (524)
depmod Creative Commons License 2009.10.12 0 0 524
Ennél komplikáltabb adat már csak a fogyasztása a drágának.

ZOLI, megnéztem a súbertűt, amit a múltkor feljebb vettünk. A rögzítő zéger alatt!! volt a gumigyűrű, így úgy mentem vele, hogy 5 litert is benyalt a gép.
Most a zéger fölé tettem (az a normális helye), azt meg felülről a 3. horonyba.
Így már remélem tűrhetőbb lesz a fogyasztás.
depmod Creative Commons License 2009.10.12 0 0 523
Szia!

Van egy motorod, amiről nem tudod, hogy hány ccm-es?
Úgy vetted, hogy nem tudtad, hogy mit veszel, vagy átejtettek?

Amúgy olyan 12 lóerős asszem, sebessége 115 körül van.
Előzmény: alexturner (521)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 522
12ló és a 110 tudnija kell!
Előzmény: alexturner (521)
alexturner Creative Commons License 2009.10.12 0 0 521
ohh, köszi, akkor ez 125-ös, mert semmiféle írást nem találtam. 2000es évjárat, hány pacis lehet? mi a végsebesség?
KundoF1 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 520
A henger oldalába bele van irva a 150-esnek. A 125-ösnek meg nincsen beleírva.
De amúgy van egy táblája is ami a hátsó kerék felett van, ott is benne van. Legalábbis az enyimnek benne van.
Előzmény: alexturner (518)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 519
Üdv!
A motor jobb oldalról kell nézni a hengert és arra ha rávan irva h 151CC akkor 150 ha nincsen akkor viszont 125-os.Ennyi
Előzmény: alexturner (518)
alexturner Creative Commons License 2009.10.12 0 0 518
sziasztok. hova van ráírva a leo motorjára hogy hány ccm? vagy h tudom megállapitani h az enyém 150-es -e vagy 125-ös -e? köszi a segitséget.
KundoF1 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 517
Akkor majd elmék és megnézem az autos boltba, hátha van nekik olyan.
ZAG Creative Commons License 2009.10.12 0 0 516
Szia !

Akkor lehet hogy 3 való bele,már rég cseréltem ki....,de tudom egy foglalat helye le volt ragasztva gyárilag...

Nekem is ilyesmi LED-ek vannak benne,már egy éve lassan..
Előzmény: KundoF1 (515)
KundoF1 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 515
őőő nem én csak 2-t raktam bele. Észre se vettem, hogy ott is a 100-nál van led. Csak gondoltam kiprobálom már, mert éppen az elemet cseréltem az órába és ha már szét volt szedve akkor miért ne.
Én azt a asima ledet néztem amit be linkeltem, olyat akarok. Vagy neked másfajta van?? És azt hol vetted, mert amúgy olyat szeretnék amit belinkeltem vidit.
Előzmény: ZAG (511)
ham0010 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 514
Köszi. De közben megtaláltam. A jobb oldalon az olaj betöltő nyilás feletti csavart kivéve van egyy "ablak". Itt lehet találni a jelet.
Előzmény: Szere28 (513)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 513
Üdv!

Ilyenkor az a tehendő h a fötengelyt felső holpontra tekerjük és a lendkereken keresünk jelzéseket meg a blokon ami egybe vágnak.Ennyi az egész
Előzmény: ham0010 (512)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!