Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 567
Üdv!
Nekem sem azért indult nehezen mert rossz a blok.hanem mert az aksim haldoklik és sajnos hidegben már nem ugy adja az áramot ahogy kell.Sajnos ilyenkor már elfogy az energijája.De idén ezt az aksit még addig használom amig birja.Igaz megvan már az uj banner aksi de még huzom halasztom a berakását.
Előzmény: Freejack78 (565)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 566
Hopi ropi!
Most olvasom nem a 8 csavaroktol kell mérni mert az maga a szárnyat fogja le.Ha nem a szárnyon van egy müanyag fedlap és annak is vannak csavarjai vagy pedig patentok.Na az vagy 6 csavar csillag fejjel vagy pedig patent.Na onnan a fedlap lefogatástól kell 100cm-re lenni.Az ülés felé eső elsó sornak csavarnak vagy patentnak.Üdv
Előzmény: cula-cc (563)
Freejack78 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 565
Hi!Szerencsére az enyém könnyen indult .Indítás előtt húzd meg a gázkart tövig kb 2szer utána add rá a gyújtást és indisd.Ma kicseréltem a műszerfalon a világítást kék színű ledekre.Szépen néz ki.
Szere28 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 564
A kormány fele eső első sorból a kapaszkodonál .H jobb vagy bal oldalihoz rakod a mérőszalagot nem számit.
Előzmény: cula-cc (563)
cula-cc Creative Commons License 2009.10.14 0 0 563
meik 2 csavarét?? mer nekem az ST- leon 4 8-as csavar fogja le a kapaszkodok, kocka alakba helyezkedik el a 4
Előzmény: Szere28 (559)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 562
oké megjött!üdv
Előzmény: ESI (561)
ESI Creative Commons License 2009.10.14 0 0 561
Letoltam újból. Valamiért a vázlatokhoz rakta és nem küldte el...
Előzmény: Szere28 (535)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 560
Üdv!
Hát ma motoroztam egy kicsit ebben a hüviben.Hát 3 fokban kicsit nehezen indult az én motorom is :-) Az aku nem birta a inditást.
Szere28 Creative Commons License 2009.10.14 0 0 559
Üdv!
Az embléma közepétöl a kapaszkodó csavarjának a közepét kell mérni annak a ketönek a távolságát.Nehogy a embléma szélétől és a kapaszkodó szélét mért mert az ugy akkor nem jó.
Előzmény: cula-cc (558)
cula-cc Creative Commons License 2009.10.14 0 0 558
okés. tehát a kormányon az apriliás emblémátol a kapaszkodoig?? oks megmérem.
Előzmény: Szere28 (557)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 557
a szár az szárny vagy más szoval kapaszkodó ,csomagtaró.
Előzmény: Szere28 (556)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 556
De könyen le tudod ellenörizni.Fogsz egy méröszalagot és a szár lefogató csavarhoz rakod pont a csavar közepéhez.Az h jobb vagy bal csavarhoz mindegy.Akkor a kormányon van egy embléma hely.Na annak a közepétől és a csavar közepéig pont 100 cm kell lennie .Ha több ha kevesebb sérült a váz.Ja fél centiméter még pluszba minuszba még türés
Előzmény: cula-cc (554)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 555
Üdv!
Az gáz neked is sérüt a vázad.Nekem is ez a bajom igaz bizonyos téren javitható a dolog egy padon.Én is igy javitottam a sajátom.
Előzmény: cula-cc (554)
cula-cc Creative Commons License 2009.10.13 0 0 554
hali. azt tudja valaki h miért van az ha elengedem a kormányt akkor elkezd anyira mozogni h megérem elkapni, ha fogom akor semi, jah meg érzem ha kanyarodok akor ellen kelle tartania kormánynak mert huza be, pl jobra kanyarodok akkor huznom kell visza a kormányt mert külömben maga alá fordítaná:P
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 553
ÜDv
Abbol semmilyen kondenzviz nem fojhat mert sehol nincsen kondenz viz ez nem klima.Az a karbinak a tulfolyoja szoval onnan max benzin csöpöghet és benzingöz távozhat azért van benzin szaga.Annak ugy kell lennie ahogy van h ne közvetlen a blokra kerüljön a benzin.Üdv
Előzmény: Freejack78 (552)
Freejack78 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 552
Volna egy kérdésem a karburátor alsó részéről csatlakozik le egy kis fekete gumicső kb 15 cm-es ami nem kapcsolódik semmihez csak úgy log lefele a blokk irányába .Annak úgy kell lenni nem lecsúszott valami elvezetőről vagy csatlakozásról ?Arra gondoltam hogy a kondenzvíz ott távozik el,de ami zavaró hogy benzinszag párolog belőle.
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 551
Üdv!
Képzelem h szereted mikor a véred szivtam mikor tanultál :-)))))))))))))))))))))))
Előzmény: depmod (542)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 550
Miért nem veszel egy bontott jó variátort?.Hát igen ha ujat veszel akkor bizony nem lesz olcsó.Üdv
Előzmény: Freejack78 (541)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 549
Üdv!
4T motoroknál nincsen olyan nagy gond a téli leállitásnál.Tele is lehet tankolni és üresen is lehet hagyni mert müanyag tankos és az tényleg nem rozsdál.Aksit ki kell venni és igen havonta érdemes rátölteni mert akkor biztos nem merül le.A karbiból érdemes leengedni a benyát a leeresztő csavarnál.A motor középsztendere kell rakni.A kipufogot is be lehet tömi egy kis rongyal ámbár az légáteresztő igy azon a nedveség átmegy.A hengerbe lehet tölteni egy kis olajat aztán párszor átforgatni h szépen mindenhova kerüljünk belöle.Nekem ennyi jut eszembe.
Gábor1979123 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 548

Miért kell teletankolni?

A Leónak müanyag tankja van, nem?

Nem tud elrohadni.

Előzmény: depmod (543)
Gábor1979123 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 547

Szia,  ezt ma találtam, kérdezd meg hátha jó a váz neked, ( 150cm3) papírokról nemír, de egy kérdést megér. Vagy valami más hátha kell, engem a plexi érdekel.

http://www.vatera.hu/aprilia_leonardo_bontas_154616483.html

Előzmény: Szere28 (540)
atinform Creative Commons License 2009.10.13 0 0 546
Jobb, ha a kipufogó végét betömöd egy zsepivel.
Előzmény: Freejack78 (544)
Freejack78 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 545
Ja még annyi hogy nem árt az aksit havonta lecsekkolni rátölteni.Én személy szerint néha télen is beindítom majd kicsit járatni a motort.
Freejack78 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 544
Jaja lassan mehet téli álmot aludni a kicsike.Nekem nem sok tapasztalatom van a téli elraktározásában,de én fűtetlen garázsba fogom tartani.Akkumulátort kiszedem azt majd szobahőmérsékleten fogom tartani,de előtte ha kell feltöltöm ioncserélt vízzel meg felrakom a töltőre.Letakarítom a gumirészeket befújom szilikonnal A kipufogót is betakarom,hogy ne menjen bele a pára,meg magát az egész robogót valami rossz pokróccal becsomagolom.
depmod Creative Commons License 2009.10.13 0 0 543
Ahogy az időjárást elnézem lehet, hogy nem sokáig fogok motorozni ebben az évben.
Ma kinn voltam, majd lefújt az ülésről az orkán. De néha hátszelem volt, hehe.

Télire hogyan kell elrakni a gépet??
Teletank, akku ki, mosás?
depmod Creative Commons License 2009.10.13 0 0 542
Köszönöm dícséretedet, szakikám!
Jó volt a tanárom :-)))))))))))
Előzmény: Szere28 (536)
Freejack78 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 541
Köszi a hozászolást rakok majd fel képeket mert úgyis szétszedem,hogy bezsírozzam, de nagyvalószinűséggel neked lesz igazad.ez a kis csere benne lesz vagy 40 ezerbe.
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 540
Üdv!
A variátor 3 helyen tud elkopni.A görgönek a felölet hengeresnek kell lenni nem lehet rajta kikockásodás ha van cserélni kell.Akkor nem lehet a variátor házban ahol a görgök vannak kopás nem lehet rovátkás szép simának kell lennie a homorú felületnek.A harmadik kopás pedig maga ahol a szij van.Ott a felületésen simának kell lennie nem lehet bemarodás nem lehet hullámos a felüle nem lehet homorú .Annak is szép egyenesnek kell lenni.Ja és ez mind a két oldalra igaz ahol a szij fut.Bármilyen kopás a variátor karakterisztikáját megváltoztatja és máris nem ugy üzemel ahogy kell.Legjobb lenne látli róla egy képet és rögtön elválik jó e vagy sem több nézetből.Üdv
Előzmény: Freejack78 (537)
Szere28 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 539
Üdv!
Igen érdemes a komplet variátort kicserélni mert a felülete igen megszokot kopni.ezt szemel is lehet látni de ha nem látod ráteszel egy vonalzot a felületére és már látszik is a kopár mértéke.A szijat is érdemes cserélni ha uj variot kap.Ámbár megkell nézni a szijat nem loghat nem lehet repet meg szakadt.Ha ilyenek vannak azonal csere.A zsirtol nem fog beállni ettől nem kell félni van ott centrifugális erő böven az majd rendet rak ott.Meg ha valami folyosabb zsirt teszel belle gond nem lehet.Üdv
Előzmény: Freejack78 (538)
Freejack78 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 538
Szétfogom szedni a variátort szépen átzsírozom és majd megírom a tapasztalataimat hogy ezek után van e zörgése.Rosszabb esetben veszek egy új variátort.Csak kérdés hogy ha variátort cserélek érdemes-e még valamit kicserélni a meghajtás részénél?
Előzmény: Freejack78 (537)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!