Nem biztos, hogy befogadnak, ha ilyen szép, passat nélküli napokat kívánsz az ittenieknek.-)
Miért vagy boldogtalan, csak mert megy a venti a passatodon?
Egy egyszerű hőgomba lehet az oka, vagy a hűtőn, vagy a vizkörben egy vastagabb csövön található a blokk közelében, amire általában négy zsinór csatlakozik. Cserével lehet javítani, felkészülni úgy lehet rá, hogy a másik kézben ott legyen az új alkatrész, hogy kevés hűtővizveszteséggel vissza lehessen tekerni a cseredarabot.
Igen, tízenéves autókra könnyen annyit költ a gazda, mint amennyibe kerül, lévén párszázezer forintos értékek.
Más tipus is elromolhat, ezt már legalább rendbe raktad, már ha eleget költöttél rá.
Le kell mosni és mindjárt szebb fényben tündököl a Maszat.
Most regisztraltam, egy hirtelen felmerult hiba miatt. Boldogtalan tulajdonosa vagyok egy VW Passat B5.5-nek. (2003 December)
Tegnap reggel ota folyamatosan megy a gutes az auto inditasa utan, es egy pillanatra sem all le.
Olyan otletet kaptam, hogy hoerzekelo gombat kellene cserelnem.
Valoban ennyire egyszeru lenne a problema, es ha igen, akkor hol keressem ezt a kutyut a motoron.
Javithato kulonosebb felkeszultseg nelkul?
Minden segitsegnek orulnek, mert mar annyit koltottem az autora, mint amennyiert vettem. Valoszinuleg az elso es utolso passatom, de most ez van, es ebbol kell valamit kihoznom.
Van olyan,hogy csak a fele tömődik el de sokkal sűrűbb hiba a terelőmotor megállása (az külön van a két oldalon ) de radiátor az csak egy van . Persze a terelő motorhibát azonnal írja és diagnosztikán is látni ha rossz .
Sok videó van a neten pl ezen is látod a radiátort (másik oldalon nincs )
sziasztok passat b6 2009 tdi 110 LE van ez a hibakod , mivel lehetne ezt orvosolni, vagy mi lehet a problema ? P2196 Lambdaszonda jel dús állapotban megragadt (1.hengersor 1.szonda) elore is koszonom a segitseget
Sziasztok! Passat 3c-hez jobb oldali fűtőtestet kell cserélni a 3c0819031a cikkszáma.Azután érdeklődnék,hogy a műszerfalat ki kell szedni hozzá?Esetleg valaki nem tud egy videót vagy képeket küldeni a szétszerelésről?
És van ötlértetek hogy hol lehet rendelni illetve mi kell hozzá? Esetleg még kábelt is kell huzkodni? Mert akkor felejtos azért nem bontom meg.
Illetve belső díszlecet az ajtóra szál csiszolt hol lehet szerezni? Újat mert az nagyon zavar hogy karcos. Sajnos már lattam mikor megvettem de gondoltam majd szerzek hozza egyet de nem nagyon találtam csak használtat, de egy másik karcosrá nem akarom lecserélni
es meg valami. Milyen kábel kell ahhoz hogy komfortelektronikaba lehessen dolgokat kapcsolni? Mert itt
csak az hogy rá dugják gépre 80 CHF és minden esetleges funkció bekapcsolása +60 úgyhogy azért már inkább veszek kábelt.
Ebből neked mi derül ki? Csomó hibakód amiket értelmezni kellene. Javaslom azt a bizonyos szelep ellenőrzését amit írtam, ha mégsem rossz nem kell kicserélni, nekem az volt átszakadva azért volt magas az alapjárat.
Létezik. Én is meglepődtem ezen a pitiánerségen. Ahogyan a memóriás tükörállítás sem vezérli a belsőt. Az Omegámon magától értetődtek ezek. Pedig van köztük néhány év.
Az létezik hogy csak a belső és a sofőr oldali tükör fényre sötétedős? Vagy elromlott a jobbos ?
hétvégén vettem észre de nem tudom hogy most rossz a tükör vagy gyárilag így van? Illettve ha gyárilag ilyen akkor mit kell cserélném hogy a jobbos is fényre sotetedjen? Komplett tükör?
Van egy 2007-es DSG Passat B6-om. Annyit vettem eszre, hogy 3-asbol 2-esbe amikor nagy sebessegrol visszavalt egy kicsit rant a kocsi, de nagyon picit..neha csinalja,, neha nem.. Vagy en vagyok paranoias. Viszont voltam marka szervizbe es egy csomo vezerlesi hibakod volt benne amit ugy mas szerivz nem lat.. szoval kiutottek az osszes kodot, elvittek a kocsit tesztutra es nem jon vissza semmi hibakod.
Azt mondtak: hogy 2 dolog lehetseges: vagy kuplung csere ami kb 160.000 anyagar, vagy mechanikus vezerlo aminek az anyagara 470.000. Ezekbol nincs is utangyartott.
Ismer valaki valami barati arat ennel?
De egyenlore semmi hibakod nincs a kocsiba. A diagnosztikaja tokelets. Van valami otlet?
Még nem tudom, holnap hozom el. Ha igennel és nemmel kéne válaszolnom, akkor igen, mert hibakód olvasás volt...
Mekkora lúzerság már!
Amúgy azt nem értem, hogy csak én hallom a sziszegést a motortérben?! Jó, nem azonnal, de 5-10 km után ha leállítod az autót, simán hallom. Azt is tudom melyik cső az, csak nem tudom rendesen megnézni, mert ha leveszem a motortér burkolatot, akkor azzal együtt lejön a légszűrő is, meg a mindenféle érzékelő, és így menet közben nem lehet próbálgatni.
Pár hozzászólással lejjebb megírtam hogy nagy valószínűséggel mi a baja, de ennyit szívni már egy ilyen apró dologgal komolyan mondom, nekem már telefonba megmondta mi a baja, a megbeszélt időpontra odavittem a kocsit, este elhoztam probléma megoldva!
Most hívtam őket... 3X kért elnézést és mondta: nem tudják mi a hiba, de egy hangolást szerettek volna megcsinálni, de 3 műszerrel sem volt hajlandó kommunikálni a kocsi.
:(
Ez csak azért érdekes, mert az autó az elmúlt 4 évben velem volt és eddig nem volt ilyen gondja (mert szerintem a szerelő is azt hiszi, hogy külföldről behozott/valakitől kéz alól megvett XXXXXXXX km futásteljesítményű autó).
2 dologra gondolok:
1; valahol én hallom, hogy sziszeg, vagyis lehet, hogy magamtól is rájövök mi a baj
2; Előbbutóbb úgyis kiforrja magát a dolog (csak ne rohadjon le).
Szia. Én egyszer így jártam a részecskeszűrővel, dolgoztak rajta egy napot, kitisztították de nem oldódott meg a probléma. Minden szívfájdalom nélkül mondtam nekik, hogy olyanért nem fizetek amit nem csináltak meg. A munkafelvevő normális volt azt mondta megérti és ezzel le volt tudva a dolog. Én a helyedben sem fizetnék!
Köszi a segítségedet. Én szerintem szerdát elhozom. Tudjátok mi a ciki? Hogy úgy akarom elhozni, hogy feldúlt (jogosan szerintem!) és nem elégedett vevőként. Tehát ha foglalkoztak is vele X órát, én nem akarok érte fizetni, mert nem csinálták meg!
Szerintetek ez hogy van? Akkor van teljesítés, ha a hibát megszüntették, vagy ekkor is kell fizetni, mert foglalkoztak vele?
Azt biztos észreveszik, csak azt nem tudják hogy mit kell cserélni, állítólag TFSI hiba. Mondjuk inkább ez legyen, mint az átforduló olajpumpa meghajtás :D
Jut eszembe tavaly volt nekem is alapjárati gondom, az volt hogy magasabb fordulaton járt, de nem mindig. A kartergáz visszavezető szelep membrán része szakadt át és az okozta a gondot. Ezt a "mezei" szerelők nem fogják megtalálni, tipikus TFSI probléma nem sokan tudják. Kb 30.000 Ft a javítás.
Ja és nem 3 hét volt, a szerelőm rögtön tudta mi a baja, a megbeszélt időpontra bekérte az alaktrészt és rögtön kicserélte, azóta tökéletes.