Keresés

Részletes keresés

MECSI Creative Commons License 2005.10.11 0 0 477

találjátok ki mi hajtja ezt!

 

helikopterturbina vazze :-)

 

http://www.motoplanete.com/mtt/Y2K-turbine-sbk.php

MECSI Creative Commons License 2005.10.11 0 0 476
kis történelem, gyári épített speciálgép.
MECSI Creative Commons License 2005.10.11 0 0 475
ez a ducati váz, nagggggggyon tetszik. projekt 2nek ilyen kéne legyen.
MECSI Creative Commons License 2005.10.11 0 0 474
azt hiszem ez vagy hasonló már volt itt de most van az újságból pár kép. Hasonlón agyaltam szintén dacia hajtáslánccal (hosszmotor elsőhajtás, vagy lada kardán nélkül), bazi nagy ballonos gumikkal. Aztán most hogy láttam eszembe jutott hogy az audiból is lehetne, csak akkor kilógna hátra a váltó, ami a stabilitásnak biztos jó lenne de nagyon hülyén nézne ki. úgyhogy maradok a 2 kerekűnél a szivemhez az áll közelebb.
MECSI Creative Commons License 2005.10.10 0 0 473
most ahogy így hirtelen elképzelem a motor alatt-mellett menne 2 cső hosszirányban felül menne középen 1 hosszirányban (a dragon is így volt ha jól emnléxem). az alsó kettőre lenne keresztben a 2 tartóbaknak a csuszkája pl. két vékonyabb cső közé fogott lapos vas belevágva az állításhoz a horonyok. a tartóbak az lehetne az eredeti vagy valamilyen pogácsa formájú pl. IFA kabintartóbak. ha jól emléxem a motoron két bak egymással szemben van a két oldalán egy vonalban a tengelyre merőlegesen a harmadik meg valahol elől. a váltótartókat nem láttam még, gondolom az egyszerűbb mint a motoré.
lehet hogy hátra jobban járnék mégiscsak egy ketoldalas merev vázzal még ha a kerék belét extra csinállni is kell. úgy saccolom hogy az audi kerékcsapágy árából kijönne a komplett hátulja. akkor meg azthiszem nem érdemes ragaszkodni a gyárihoz, ebben az eseben használlhatnák lada, skoda, wartburg első tárcsát meg nyerget stb ami szintén töredéke az audi cuccok árának.
Előzmény: Mnagy (472)
Mnagy Creative Commons License 2005.10.10 0 0 472
ja és ez még "csak" a motortartó
nagy fába vágtad a fejszéd!!! szerintem erre rámegy még egy két tél.
Előzmény: Mnagy (471)
Mnagy Creative Commons License 2005.10.10 0 0 471
miből,hogyan,hányas csavarral,gumibakra,lengéscsillapítóra,megtámasztod,hogy burkolod???????? :))
Előzmény: MECSI (470)
MECSI Creative Commons License 2005.10.10 0 0 470

azon gondolkodám, hogy a motortartókat nálam oldalirányban mozgathatóra kéne csinálni azaz valamennyit lehessen odébbhúzni az erőforrást hogy könyebb legyen kiegyensúlyozni, de akkor ezt még a lánckerekek felrakása előtt meg kell oldani. azokat már nem szeretném tologatósra csinállni. Hehe de ha variálni akarok a hátsó kerék szélességével akkor kb mégiscsak úgy kéne. Vagy eleve kirakni a széllére, hogy bármi beférjen hátra. Azt viszont nem szeretném hogy kitámasztó csapágyakat kelljen még plusszba felrakni hogy ne görbüljön tengely. de ha a kihajtás úgyis el lesz tolva oldalra mert a motor váltó döntött akkor lehet hogy nem is kell szarozni ennyit. ezt most jól megbeszéltem magammal :-)

kössetek bele!

MECSI Creative Commons License 2005.10.08 0 0 469
totalbike ot olvasgatva láttam hogy a yamaháéknál is van inováció rendesen
MECSI Creative Commons License 2005.10.07 0 0 468
most már kéne valami anyagot néznem a vázhoz. milyen falvastagságban gondolkozzak?
Előzmény: Mnagy (467)
Mnagy Creative Commons License 2005.10.06 0 0 467
A kérdésedben a válasz a hegesztett a gyengébb, ettől függetlenül amiket mi készítünk, azok hegesztettből készülnek, de nem csővel hanem zárt szelvénnyel dolgozunk. Leginkább az ár ami miatt ebből, a hidraulikánál viszont csak a húzott a jó a nagy nyomás miatt. Motorvázban viszont csak húzottal találkoztam azaz varrat nélkülivel. Viszont az alumínium felépítményeink anyaga húzott
Előzmény: MECSI (465)
MECSI Creative Commons License 2005.10.06 0 0 466
kifelyezés=kifejezés
MECSI Creative Commons License 2005.10.06 0 0 465
mnagy

te a felípítményeket vagy a vázakat milyen anyagokból csinálod ? gondolok itt olyanra hogy húzott vagy hegesztett csövek. % ban kifelyezve a hegeszetett profilok vagy csövek mennyivel gyengébbek a húzottaknál? ha ezt nem lehet így kifelyezni írd körbe légyszives pár mondatban hogy mi meg miért.
MECSI Creative Commons License 2005.10.04 0 0 464
eeeezt nem bocsátjuk meg :-)))

meg vagyok lepve hogy már meg is lehet venni azt hittem ezt megtartották a versenysportnak, igaz ez sem lenne túl okos dolog mert ha sikeres is meg jó is meg biznisz gyártani is akkó mé ne.

azért megfigyelnék egy hidraulikus hajtást ami 250 kmh felett tud áttvinni legalább 150 lovat. biztos megoldható de nem lesz könnyű darab az tuti. szerintem már ezen is dolgoznak sunnyogva ;-)
végülis durván 2000 es fodulat kell a kerék tengelyén ... engem a nagy nyomatékok meg a rendszer veszteségei aggasztanak.(meg az amit nem tudok:-))
Előzmény: Mnagy (463)
Mnagy Creative Commons License 2005.10.04 0 0 463
Tévedtem 10 köbcentit :))
Előzmény: MECSI (461)
Mnagy Creative Commons License 2005.10.04 0 0 462
Előzmény: MECSI (461)
MECSI Creative Commons License 2005.10.03 0 0 461
egyszer valahol olvastam egy bowdenes meghajtásról is de az ennél korábbi dolog volt, ott az áttvitt nyomaték meglehetősen szerény volt, de a hatás állítólag érezhető.

Nincs valami link a gépről?
Előzmény: Mnagy (460)
Mnagy Creative Commons License 2005.10.02 0 0 460
Tudtommal 460- as Yamaha az a motor, hidromotor hajtja az elejét, fogaskerék a motoron a kerékben fogkoszoru belső fogazással.
Előzmény: MECSI (459)
MECSI Creative Commons License 2005.10.02 0 0 459
ez tetszik a legjobban formailag.
Hmmm... hidraulikus hajtás, azon gondolkodom hogy a 400as kétkerékhajtású moci a dakaron is hidraulikus volt vagy bowdenes?
Előzmény: Mnagy (458)
Mnagy Creative Commons License 2005.10.01 0 0 458
A 450- es hozzászólásban látható moci hidraulikus hajtásu ehhez mit szólsz?
MECSI Creative Commons License 2005.09.30 0 0 457

Ez is egy édekes elgondolás, motor körbefogása nélküli váz.

A mindentudás egyetemében volt egy SK i magyar prof. aki hidakat tervez és előadásában azzal foglalkozott, hogy milyen stílusú hídnak mennyi a fajlagos előállítási költsége. Az íves hidak letek a győztesek mert a legkevesebb pénzből lehet belőlük hidat építeni. ezt azért írtam le mert ezen filozófia alapján ez az avantgardnak mondható váz ugyan biztosan megoldható de tutira nehezebb drágább lesz mint egy hagyományos szerkezet.

MECSI Creative Commons License 2005.09.29 0 0 456
úúúúú ezt nem kellett volnaaa! előbb járt a szám mint az eszem:-D így bebolondultam a munkáitól.
Előzmény: MECSI (455)
MECSI Creative Commons License 2005.09.29 0 0 455

Ez a Tim cameron nem piskóta csávó, van 1-2 érdekes projektje. Mint pl. ez a 2kerék hajtású megoldás, a dizájnja nem különösebben tetszik de a megoldás érdekes!:

 

Előzmény: Mnagy (450)
MECSI Creative Commons License 2005.09.28 0 0 454
Most kaptunk tőled 1 napra nézegetnivalót! csak így tovább! annyi exrta gép van a linkeken hogy nem győzöm.....
Előzmény: Mnagy (452)
MECSI Creative Commons License 2005.09.28 0 0 453
wow ez naggyon teccik!!! Nézted hogy a főoldalon(ezen moci főoldalán) az alsó kép úgy néz ki mintha egy scifi ruhába öltözött fazon ráhasalna a mocira és kezei lábai közt tartaná a 2 kereket?
Előzmény: Mnagy (450)
Mnagy Creative Commons License 2005.09.27 0 0 452
Az előbbi hivatkozáson érdekes lehet az "Others kmc" ruha készítés képekkel:)
Előzmény: Mnagy (451)
Mnagy Creative Commons License 2005.09.27 0 0 451
Mnagy Creative Commons License 2005.09.27 0 0 450

Korai még alacsony a készültségi fok, de majd később:))

Helyette érdkes

 

 

kép
MECSI Creative Commons License 2005.09.27 0 0 449
esetleg valami képeket rövid kommenteket kérhetnénk?
Előzmény: Mnagy (448)
Mnagy Creative Commons License 2005.09.26 0 0 448
A kisgép még csak most készülget, szerencsére nem sürgős. Most hoztak egy 525-ös KTM- et javításra azzal is kell foglalkozni mert az pénzes meló.
Előzmény: MECSI (446)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!