A Trafic-ban (2011) kiégett a bal első fényszóró. Milyen trükkel lehet leszedni az izzóról a csatlakozót? Nagyon rá van szorulva, a "fogjuk meg és húzzuk le" nem működik...
Sziasztok.... Lenne 1 kis problémám 1 2.5 dci masterral..... 2800-nál jobban nem akar felpörögni a motor,de nem mindig.....Most leszaladt 4000 km-t és elkezdett benne világítani az izzítás vissza jelző és nem tudjuk mi lehet a baj..... Valakinek valami ötlete lenne azt nagyon jó lenne mert nagyon messze van és haza kéne jönni e neki.... Minden tanácsot nagyon várok.... Elörre is kköszönök mindent...
sziasztok.2004 es vivaron beallt a turbo .menet kozben feketen fustol.erdekelne hogy ki lehet e kotni vagy csak szallitani lehet?koszi a segitseget alofsz
Segítséget szeretnék kérni 2011-es Trafic vonóhorog bekötéshez,Valaki esetleg tudja hogy a bal hátsó oszlopban lévő kábelkötegben melyik vezeték mi? Szín szerint, esetleg rajz róla. Előre is köszönet a segítségért
Nekem akkor volt olajos a váltó teteje is amikor 3l + olajt töltöttem bele a váltóba. A váltó tetejéből jön ki egy cső, és a végén egy műanyag lihegő sapka. Ha úgy tűnik, innen származik az olaj akkor inkább erre indulj el.
A váltó fölött a turbó cső megy keresztül./vastag fekete gumicső/ De ha az nem lukas akkor abból nem juthat ki az olaj, bár ha ott már ennyi mennyiségű olaj van az már nem jelent jót szerintem.
mint mindenki én is a segitségeteket kérném ,bár az elsö vivarom igy tapasztalat nem sok
vivaro 1,9 dtci szitál a kormány ha kiforditom föleg ha balra huzom a jobb kanyarnál nem is annyira ez állóhelyzetben is érezhetö hogy szitál oda vissza huzogatja az ember kezében
a volt tulaj szerint mert tul szélesek a kerekek (bár én ebben nem hiszek )
a másik dolog ami kanizsáról kecskemétig mentem vele és reggel megnézve olatócsa (elözöleg este nem volt ) még a váltó tetején is állt az olaj
a turbó végig jól dolgozott a volt tulajt hivtam egyszerre azt mondja a turbó olaj csö (viszavezettö ) lehett a baj mivel a turbó megy igy abban van olaj
nos erre nem tudok mit mondani nem értek hozá ,valakinek hasonló tapasztalata van ???
22-én megy szerelöhöz legalább mondjam mire figyeljen oda jobban a ti tapasztlatotok alapján
elöre köszönöm mindenki észrevételét és tapasztalatát tanácsát
Nyáron vásároltam egy 2008-as Vivarót,tulajdonképpen ezidáig probléma nélkül működött,az utóbbi időben viszont úgy tűnik a váltószinkron kezdi megadni magát 1-2 fokozat néha nehezen vagy recsegve kapcsolható.Mielőtt megvettem, számomra a váltó akkor is kicsit nehezen kapcsolhatónak tűnt,de két autószerelő ismerősöm szerint , nem olyan precíz szerkezet- gyárilag. Ha esetleg valakinek ilyen jellegű problémája volt szivesen venném ha írna mi a megoldás? olajcsere,szinkroncsere ,stb.. és költsége.
helló! Nekem szerkezetet cseréltek,igaz nekem már a sebességeket is alig vette,nem akart kiemelni hiába nyomtam padlóig,és a pedál tartó konzol is el volt deformálódva,azt is ki kellett venni és hegeszteni kellett( nem jött fel alaphelyzetbe,lábbal kellett felhúzni).
Erre én is gondoltam, de jó volna tudni hol is található az a relé amelyik kapcsolja. Mivel 4 db vezeték van így gondolom, több relé is van. Lehet, azt tudni melyik relé kapcsolja a barna vezetéket?
Még valami. Van esetleg valakinek eladó tetőcsomagtartó?
Segítsetek ha esetleg találkoztatok már ilyen problémával!
Vivaro 1.9 d F9Q760 2006-os évjáratú autóról van szó.Indítás után nem reagál a gázra csak bizonyos idő elteltével,ez mindíg változó.Nem tudom van-e összefüggés de ha lekapcsolok minden fogyasztót akkor hamarabb magáhoztér.Pöccentésre beindul,jár alapjáraton és semmi.Majd egyet döccen az alapjárat és veszi a fordulatot.Semmilyen hibakód nincs benne.Szerintem lustább is a motor az átlagosnál,2500-tól kezd élni.A tulajt hiába faggatom,nem tud használható infót arról,hogy volt -e valami előzmény.Egyébként normálisan működik az autó a következő leállításig.Csatikat átnéztem,semmi rendelleneset nemtaláltam.Ebben kérném a segítségeteket.
Hat személyes Vivaromban van egy kárpitozott térelválasztó a második sor ülés mögött, amit ki akarok venni onnan.
Van valakinek tapasztalata abban, hogy hogy kell ezt a legegyszerűbben csinálni? Változik ettől majd valami? -Úgyértem nő a menetzaj, vagy bármi ilyesmi apróság?
Ha esetleg van tippetek arra, hogy hogy lehetne egyszerűen és gyorsan ki/be-szerelhetőre alakítani, annak örülnék a legjobban.
Most, hogy kicsit hidegebb van ismét visszakötöttem a motortérben lévő vízmelegítőre a vezetékeket, de valami nem stimmel.
Mint a képen is látszik a barna színű vezetéken a csatlakozó meg van olvadva. Azt gondoltam a vízmelegítő lehet zárlatos ezért felcseréltem a csatlakozókat, de így is túlmelegszik a barna színű vezeték végén a csatlakozó műanyag háza.
szijasztok viváromba nagyon kemény a kuplung de valamikor meg normális vitem a szervizbe sztmonták hogy nefoglakozak vele majd ha elromlik tejesen ez volt a válasz.Ha valakinek volt márijen problémája irjátokle mán mitcseréltekle. Elöreis köszonöm meg BMWalufelnit 16 vagy 17 5x120 gundnélkül fellehet rakni vagy változtatnikel valamit rajta .
Valaki egyszer ajánlott itt a fórumon egy újpesti(?) szakit, aki üléshuzatokat készít. Meg tudnátok írni az elérhetőségét (vagy a hozzászólás számát, amelyikben benne volt)? Köszönöm!