Én is megdöbbentem amikor mondták hogy két nap és mehetek érte. De megvan az új sárvédőm is, igaz hogy nem olasz hanem német, de igen csúnyán van elkészítve. Gittelni nem szeretném agyon de nem tudom még hogy hogyan lesz szépen kijavítva. Csak nem kell szanaszét vágnom nekem is, ha meg igen akkor nem sok értelme volt újat venni. Na mindegy valahogy csak jó lesz. Viszont a motortartó gumibak legalább jó, ez is valami:-)
Jobb oldali első lökös eladó a képen látható sérüléssel. (minden javítható ) A felső tagon egy kicsi horpadás nyoma látható. Ez utóbbi 20, a nagyobb, alsó elem 10 e Ft. Kontakt az adatlapomon.
Ennek a színnek keresem a kódját, már amennyiben ez gyári szín. Ha nem gyári, akkor az ehhez legközelebb állót. Lehet w116-é is, mert láttam olyanban hasonlót. Hol tudnék ennek utána nézni? Persze holnap felhívom a tulajt, de lehet, hogy nem tudja. Ezért érdeklődök több irányba egyszerre.
Még nem tudom mi lehet a baja, 1 és a 6 os henger olajos, beköpi a gyertyát.
Most kerül sajnos le róla a hengerfej, remélem csak a szelepvezetők, vagy a gyűrűk vannak kopva....esetleg az gyűrű probléma.... másra nem nagyon tudok gondolni.
Gondoltam, hogy ha már új szelepvezetőket kell csináltatnom, akkor valami olyat csináltatok, amire rámegy egy rendes szelepszár szimmering.
Köszi szépen! A 200-as röpsúlyos tökéletes. Van nekem amerikai szervíz kézikönyv pdf-ben. A gyúlytás alapjáraton, 1500f/p, 3000f/p és 4500f/p -nél van megadva. Ezt összehasonlítva, egyezik a 200-assal. Ez alapján már be lehet programozni a VGC240-et. (csak nem tudom mikor lesz) Mégegyszer köszönöm!
A 28-29 a 200 -as, 30-31 a 220 -as, a 32-33 a 250 -es motoré, a "nagyobb" diagram a röpsúlyos szabályozóé, a kicsi a vákumosé. Mivel utóbbi ordinátája vákumban van felvéve, ezért nem tudom, mire mész vele, de a röpsúly is valami. Igaz, 230.4 -hez egyik sem illik. :)
Most miért bántjátok szegény Icram kollégát ? Nem hiszem, hogy nagyon át akarna verni bárkit is. Csak az elején kezdőként benézte az alvázszámot. A téli használat meg tökmindegy, lényeg a mostani állapot.
Ha erre gondolsz: "Jelenleg egy '72-es 250E alvázszáma van benne. Az autó maga teljesen eredeti, csak valamilyen joghézag miatt, akkoriban így lehetett jól behozni."
Ez egy ultranagy baromsag volt reszemrol. Kevertem egy 250CE-vel (Raadasul a 250CE-knek tudtommal mind 250E-s tipusszamuk van, szoval csunyan kevertem a dolgokat). Az enyemben az eredeti alvazszam van a forgalmiban, datekartenen es a kasztniban is. Semmi atutogetes nem volt.
Karpat utcai igazolas meg csak egy A4es papir amin rajta vannak az extrak, gyartas ideje stb es mindez hitelesitve van az akkor markakepviselet pecsetjevel. Gyakorlatialg ugyanaz, mint amit az MB Classic Centertol tudsz lekerni.