Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Peugeot 607 2.2 Executive Creative Commons License 2012.03.03 0 0 4697

Sziasztok! Ha az itt fórumozók között érdekel valakit egy újszerű állapotban lévő Peugeot 607 2.2 Executive (benzines)-már az új típusú"ráncfelvarrott"-full extrás--kivéve aut.váltó-- felszereltségű autó, az a csatolt link alapján meg tudja tekinteni, ill. kapcsolatba tud lépni velem. Amit megtudok erősíteni: a benzinessel a kötelező szevizeken túlmenően nincsen semmi gond--van olyan ismerősöm akinek a dízel van...--, a fogyasztása a dízelhez képest , legalábbis az enyémnek a számítógép alapján is nem sokkal több: városban: 10,0-11,0l/100km, aut.pálya: 8,5-9l/100km (130km/h-val).

 

Lényeges infók: 2005.08 hó, 120.187 km, végig márkaszervízben szervizelt, végig vezetett szervízkönyv, Magyarországon újonnan vásárolt. Nagyszervíz, 120.000km-es szervíz elvégezve. Új nyári gumiabroncsok (225/50 R17), és új aksi. Műszaki vizsga: 2013.12.

 

Csatolt link:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/607/peugeot_607_2.2_executive_mo-i.120187km.szervizkonyv-5516689

betg Creative Commons License 2012.03.03 0 0 4696

Ez egy vélemény volt nem kell velem egyetérteni ,nyilván mindenki a saját lovát dicséri.

Ez nem csak az én tapasztalatom, de nyilván vannak jól működő példányok.

 

Előzmény: smucus (4689)
Peti coupe Creative Commons License 2012.03.01 0 0 4695

Egy extravagáns(Taxi) 406-oshoz mit szólsz ugyanennyiért, ugyanezzel a motorral 180000km-rel, hihetetlenül sok extrával?

 

Előzmény: Jannnn (4692)
Peti coupe Creative Commons License 2012.03.01 0 0 4694

2000-óta több alkatrészgyártó is megprobálkozott ezzel a szeleppel, de elhelyezkedése és fontossága miatt(nagyon elől védelem nélkül)csak az utolsó(aki most is) probálkozónak sikerült.

Jótanács:csak "új" terméket vegyél, ami raktáron van az valószinű, hogy nem tökéletes széria példánya(minden szart keletre hoznak).

Én külön rendeltem egyet magamnak Galliából pár éve, és azóta is hibátlan.

Sajnos a megfelelő márka nevét nem tudom, mert az oroszlánon kivül más jel nincs rajta.

Előzmény: Tubiorsi (4691)
smucus Creative Commons License 2012.03.01 0 0 4693

Én is hordtam sokáig szervízbe, több diagnosztika is volt és cseréltem mindent amit csak épp a szerelő kitalált. Nálam a diagnosztikánál nem jelzett semmilyen hibát. A csere után nem rángatott. A fórumon találkoztam egy sorstársal és neki viszont a csere után is rángatott. Ő azt mondta , hogy a vezérlésnél volt valamelyik vezetékkel probléma azt cserélték és azóta talán nincs gondja vele.  

 

 

Üdv

Előzmény: Tubiorsi (4690)
Jannnn Creative Commons License 2012.03.01 0 0 4692

Sziasztok!

 

Némi plusz infó. A 2.2 benzines 607-es céges autó, 260.000 km futással. Nagyon precíz és igényes gazdája lévén fojtószelep, fékek, felfüggesztés, kuplung, kerékcsapágyak, szélvődő, téli+nyári gumi és sok kisebb-nagyobb alkatrész bő egy éven belül cserélve lett, olaj+levegőszűrő néhány hete. Elektronika pár hónapja átnézve. A hasznaltauto.hu-n kapható 2004-es évjáratú 607 átlagos piaci árának feléért tudnám megvenni. Évi 20.000 km-nél nem megyek többet. Már vezettem többször is, a teljesítménye nekem bőven elég, nem vagyok versenyző típus. Alap esetben nem vennék ilyen/ekkora autót, de mivel most nagyjából rendben van az autó, abban bíznék, hogy kb. 1-2 évig komolyabb baja nem lenne.

A futása nem kevés, de legalább reális. Szerintem hiú ábránd azt gondolni, hogy a hasonló kaliberű autók a nagypapa garázsában állnak és 60-80.000 km-t futottak.  Aki tud ebben az ár-érték arányban jobbat, szóljon. Szerintem kevés autó tud labdába rúgni kb. 1 M Ft-ért.

 

És akkor jöjjön a többi pro és kontra.

:)

 

Üdv:

J.

Tubiorsi Creative Commons License 2012.03.01 0 0 4691

Mire gondoltál azzal hogy "lassan találták meg a megfelelő beszállítót" ? Lehet esetleg nem megfelelőt rakni bele és amiatt rángathat továbbra is ?

Előzmény: Peti coupe (4688)
Tubiorsi Creative Commons License 2012.03.01 0 0 4690

Neked is rángatott menetközben ? ez volt a tünet a folytószelep csere előtt ? Nekem márkakereskedésbe cserélték ki, de ugyanúgy rángat. Nincs valami ötleted ?

Előzmény: smucus (4689)
smucus Creative Commons License 2012.03.01 0 0 4689

Én sem értek veled egyett . Nekem is 2.2 benzines van és a folytószelepen kívül igazán nagy gondja nincs az autónak. szokásos kopó alkatrészeket cseréltem.  A dizelekkel sokkal több probléma van és ezek többe is kerülnek! Szerintem jó a 2.2 benzines és jól is megy csak taposni kell .

 

Üdv

Előzmény: betg (4687)
Peti coupe Creative Commons License 2012.02.29 0 0 4688

Ezzel vitatkoznék!

406-ban lenyomtam vele 200.000km-t és három motoros folytószelepen(sajnos lassan találták meg a megfelelő beszállítót)és egy trafósoron kivül sosem volt semmi baja.

Most is jól megy és szép hangja van, de szerintem is kicsi a 607-be.

Előzmény: betg (4687)
betg Creative Commons License 2012.02.29 0 0 4687

Szerintem ne vedd meg ez  a 2.2 benzines nem egy jól sikerült konstrukció.

Előzmény: Jannnn (4678)
Tubiorsi Creative Commons License 2012.02.29 0 0 4686

Én is most vettem egy ugyan ilyet és rángat. Folytó szelepet most cseréltek zsír új és nem szünt meg. A szervíz tanácstalan sem a motor sem a váltó nem ír ki semmi hibát. Most írtak a franciáknak és várok hátha ők okosabbak. Úgy hogy vigyázz azzal a dadogással. Amúgy mennyi lenne az a félár ? Fogyasztás 12,6 l városban. A 3.5 V6 Chryslerem is enyit eszik, de az 217 pacis.

 

Én is várnék esetleg hátha volna valakinek valami más ötlete a folytó szelepen kívül a rángatás miatt.

Előzmény: Jannnn (4678)
peri84 Creative Commons License 2012.02.28 0 0 4685

Köszi!

Előzmény: betg (4684)
betg Creative Commons License 2012.02.27 0 0 4684

Szia he érdekel én megcsinálom neked a szervizelést ezzel foglalkozom .

Ha érdekel az adatlapomon megtalálod a számomat.

Sajnos valószínű kuplung baja van de ezt ki kell próbálni.

Előzmény: peri84 (4682)
Zolysys Creative Commons License 2012.02.27 0 0 4683

Vagy kuplung....

Előzmény: peri84 (4682)
peri84 Creative Commons License 2012.02.27 0 0 4682

Sziasztok!

Hamarosan 120 ezret muatat a km órám, szóval szervizbe kell vinnem a kocsim. tavaly május óta az enyém a gép,(2006-os 2.0HDI 136LE) és fogalmam sincs mire számítsak. mármint árban. azt sem tudom miket fognak cserélni. Légyszíves tájékoztasson aki tudja. Az egyedüli probléma, az az, hogy olyan 2000 furdulatszámnál (ha nagy gázt adok) akkor felbőg a motor, de a várt gyorsulás elmarad. vagyis szépen lassan emelkedik csak a sebesség. ha hideg a motor, akkor ez a hiba nem jelentkezik. mondták már hogy turbo, meg hogy az elektromos gázpedál hibája. hát én nem tudom. csak 4-5-6. sebességben csinálja. Bocsánat ha össze-vissza csapongok, nem vagyok rutinos fórumozó.

Előre is köszi minden válaszért!!

Jannnn Creative Commons License 2012.02.27 0 0 4681

Sziasztok!

 

Köszi az infókat és a gyors válaszokat; egy-két hét, és eldől a dolog.

 

Üdv:

J.

Peti coupe Creative Commons License 2012.02.25 0 0 4680

Szia Jannn!

A helyedbe a kijelző miatt jobban agodnék(ha nagyméretű).

Nekem 406-ban volt 2.2(180.000km alatt 3* m.folytószelep csere), más baja sosem volt.

Szerintem a 607-be V6-on kivül minden kicsi, de ha féláron veszed akkor HAJRÁ!

Ami vár rád(lassan 10 éves): kipufogó, cd-tár, navigáció(ha van), váltóbovdenek.

A tapasztalat beszél belőlem, mert most fejezek be egy 2001 V6 felújítást.

Ha szánsz rá egy kis pénzt és időt, akkor egy bármelyik luxusautóval felérő verdát kapsz.

A lényeg, ha tönkre megy valami, a javítást ne halogasd, cseréld vagy javítsd rögtön, mert mást is tönkre tesz előbb-utóbb!

Ezek már hihetetlen bonyolult autók, minden összefügg mindennel.

Fogyasztás 406-ban: város:10.6  Máshol:8     De mindig taposva, nem kimélve(odafigyelés, szervíz persze mindig betartva)

Ja és az aproságokra mindig figyelj:Pl: hidegen ne gyötörd, megfelelő benzin(CSAK HÁROMBETŰSÖK), jó olaj, finom indulás(gumiégetés kizárva).

Remélem tudtam segíteni(ha a folytószelep a gond, abban tudok segíteni, hogy meguszd 100 alatt).

Üdv

Előzmény: Jannnn (4678)
betg Creative Commons License 2012.02.25 0 0 4679

Szia a leggyakoribb hiba a folytószelep ezt sokszor diagnosztizálni nem nagyon lehet , de szinte  biztos vagyok benne ,hogy ez a baja csak újat érdemes venni ,az ára kicsivel 100e alatt.

 

Előzmény: Jannnn (4678)
Jannnn Creative Commons License 2012.02.25 0 0 4678

Sziasztok!

 

Segítségeteket kérném, ill. tapasztalatotokra lennék kíváncsi egy 2004-es, 2.2 benzines 607-tel kapcsolatban. Úgy látom, ritka típus, nem sok mindent találni róla.

Nagyon gondolkozok, hogy megvegyem, mert igen alkalmi vétel lenne (kb. a piaci ár feléért), de az ismerős, aki jelenleg használja, panaszkodik, hogy régóta, bár nagyon ritkán előfordul, hogy akadozva megy, vagy megtorpan az autó. A másik hibája a kijelző, ami nem jeleníti meg az adatokat megfelelően (azt hiszem, ez tipikus gond). Igazából a kijelző nem érdekel, de az akadozás elgondolkodtat. Az autó előéletét régóta ismerem, egy-két alkalommal vezettem is, én ezt nem tapasztaltam, de ha megveszem, akkor sem szeretnék ilyen dolog miatt aggódni. Mi lehet a rángatás oka, sokba kerülhet-e a javítás? (az autó valóban rendszeresen szervizelt, ezen kívül teljesen rendben van).

Fogyasztási tapasztalatok?

 

Köszi az infókat,

J.

betg Creative Commons License 2012.02.23 0 0 4677

Szia ha érdekel megcsinálom neked .

Előzmény: karcsi607hdi (4675)
Zolysys Creative Commons License 2012.02.23 0 0 4676

DIAG!!!!!!

Előzmény: karcsi607hdi (4675)
karcsi607hdi Creative Commons License 2012.02.23 0 0 4675

Sziasztok!

 

Segítsetek légyszi....Mi lehet a gond az autóval, hogy kb 110-nél leszabályoz? Automata és hármas fokozatban, emelkedőn, még sport fokozatban sem nagyon megy 110 fölé. Rendesen lehet érezni, ahogy leszabályoz...ott úgymond elkezd lebegni a motor. Ha fölkapcsol negyedikbe, akkor gyorsul, de nem úgy mint egyébként mennie kéne.

 

Köszi előre is....

 

 

Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2012.02.22 0 0 4674

Hűű, de szép ára van az újnak :))

 

Esetleg próbáld meg itt, sok minden szokott lenni: 30-685-53-20

Előzmény: KisZen (4673)
KisZen Creative Commons License 2012.02.22 0 0 4673

Sziasztok Urak!

 

A segítségeteket szeretném kérni, 607-esbe keresek elektronikai egységet, 00006563FA azonosítóval. Egyébként Valeo gyármány.

Ez a kesztyűtartó mögé van beépítve, és ez vezérli a középső konzolt (fűtés, rádió, navi stb). Annyit tudok még, hogy azokban a 607-esekben van ez a tpíus, amelyikben a hátuljában van cd tár és a navigáció lemezkezelő része. A többi felszereltségben más az eletronikai egység.

Szóval ha van valakinek ilyen bontott vagy tudtok forrásokat, ahol érdemes érdeklődni, azt megköszönném!

Jelenleg a bontosókat hívogatjuk, de egyenlőre semmi.

 

Előre is köszönöm

Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2012.02.21 0 0 4672

Sziasztok!

 

Eladó 2 db gyári - 3.0 V6-hoz való - 120.000 km-t futott katalizátor - jó állapotban.

 

Típus: PSA K203 és PSA K204

 

A katalizátorok egyben vannak a kipufugó csonkkal, tehát nem kell flexelni-hegeszteni, csak fel kell csavarozni.

A katalizátorok új ára: 385.733 Ft

 

A kettőt 45.000 Ft-ért adom.

 

attila197412 Creative Commons License 2012.02.09 0 0 4671

Hello mindekinek nincs elado rt2 térkép lemez senkinek??? köszi

attila197412 Creative Commons License 2012.02.07 0 0 4670

Szia engemet érdekelne az összes lemez megvételre már 2 éve hajtom!  ha rt2-es akkor jöhet. A tel.számom 0036202785119 köszi Attila

Előzmény: Tubiorsi (4661)
Peti coupe Creative Commons License 2012.02.05 0 0 4669

Sziasztok!

Clarion gyári CD-tárhoz keresnék cd tartót(tokot), bármilyen megoldás érdekel.

Üdv

Peti coupe Creative Commons License 2012.02.02 0 0 4668

Szia!

Érdekelne, jöhet a szám!

Üdv

Előzmény: Tubiorsi (4661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!