Sziasztok! Ha az itt fórumozók között érdekel valakit egy újszerű állapotban lévő Peugeot 607 2.2 Executive (benzines)-már az új típusú"ráncfelvarrott"-full extrás--kivéve aut.váltó-- felszereltségű autó, az a csatolt link alapján meg tudja tekinteni, ill. kapcsolatba tud lépni velem. Amit megtudok erősíteni: a benzinessel a kötelező szevizeken túlmenően nincsen semmi gond--van olyan ismerősöm akinek a dízel van...--, a fogyasztása a dízelhez képest , legalábbis az enyémnek a számítógép alapján is nem sokkal több: városban: 10,0-11,0l/100km, aut.pálya: 8,5-9l/100km (130km/h-val).
Lényeges infók: 2005.08 hó, 120.187 km, végig márkaszervízben szervizelt, végig vezetett szervízkönyv, Magyarországon újonnan vásárolt. Nagyszervíz, 120.000km-es szervíz elvégezve. Új nyári gumiabroncsok (225/50 R17), és új aksi. Műszaki vizsga: 2013.12.
2000-óta több alkatrészgyártó is megprobálkozott ezzel a szeleppel, de elhelyezkedése és fontossága miatt(nagyon elől védelem nélkül)csak az utolsó(aki most is) probálkozónak sikerült.
Jótanács:csak "új" terméket vegyél, ami raktáron van az valószinű, hogy nem tökéletes széria példánya(minden szart keletre hoznak).
Én külön rendeltem egyet magamnak Galliából pár éve, és azóta is hibátlan.
Sajnos a megfelelő márka nevét nem tudom, mert az oroszlánon kivül más jel nincs rajta.
Én is hordtam sokáig szervízbe, több diagnosztika is volt és cseréltem mindent amit csak épp a szerelő kitalált. Nálam a diagnosztikánál nem jelzett semmilyen hibát. A csere után nem rángatott. A fórumon találkoztam egy sorstársal és neki viszont a csere után is rángatott. Ő azt mondta , hogy a vezérlésnél volt valamelyik vezetékkel probléma azt cserélték és azóta talán nincs gondja vele.
Némi plusz infó. A 2.2 benzines 607-es céges autó, 260.000 km futással. Nagyon precíz és igényes gazdája lévén fojtószelep, fékek, felfüggesztés, kuplung, kerékcsapágyak, szélvődő, téli+nyári gumi és sok kisebb-nagyobb alkatrész bő egy éven belül cserélve lett, olaj+levegőszűrő néhány hete. Elektronika pár hónapja átnézve. A hasznaltauto.hu-n kapható 2004-es évjáratú 607 átlagos piaci árának feléért tudnám megvenni. Évi 20.000 km-nél nem megyek többet. Már vezettem többször is, a teljesítménye nekem bőven elég, nem vagyok versenyző típus. Alap esetben nem vennék ilyen/ekkora autót, de mivel most nagyjából rendben van az autó, abban bíznék, hogy kb. 1-2 évig komolyabb baja nem lenne.
A futása nem kevés, de legalább reális. Szerintem hiú ábránd azt gondolni, hogy a hasonló kaliberű autók a nagypapa garázsában állnak és 60-80.000 km-t futottak. Aki tud ebben az ár-érték arányban jobbat, szóljon. Szerintem kevés autó tud labdába rúgni kb. 1 M Ft-ért.
Neked is rángatott menetközben ? ez volt a tünet a folytószelep csere előtt ? Nekem márkakereskedésbe cserélték ki, de ugyanúgy rángat. Nincs valami ötleted ?
Én sem értek veled egyett . Nekem is 2.2 benzines van és a folytószelepen kívül igazán nagy gondja nincs az autónak. szokásos kopó alkatrészeket cseréltem. A dizelekkel sokkal több probléma van és ezek többe is kerülnek! Szerintem jó a 2.2 benzines és jól is megy csak taposni kell .
406-ban lenyomtam vele 200.000km-t és három motoros folytószelepen(sajnos lassan találták meg a megfelelő beszállítót)és egy trafósoron kivül sosem volt semmi baja.
Most is jól megy és szép hangja van, de szerintem is kicsi a 607-be.
Én is most vettem egy ugyan ilyet és rángat. Folytó szelepet most cseréltek zsír új és nem szünt meg. A szervíz tanácstalan sem a motor sem a váltó nem ír ki semmi hibát. Most írtak a franciáknak és várok hátha ők okosabbak. Úgy hogy vigyázz azzal a dadogással. Amúgy mennyi lenne az a félár ? Fogyasztás 12,6 l városban. A 3.5 V6 Chryslerem is enyit eszik, de az 217 pacis.
Én is várnék esetleg hátha volna valakinek valami más ötlete a folytó szelepen kívül a rángatás miatt.
Hamarosan 120 ezret muatat a km órám, szóval szervizbe kell vinnem a kocsim. tavaly május óta az enyém a gép,(2006-os 2.0HDI 136LE) és fogalmam sincs mire számítsak. mármint árban. azt sem tudom miket fognak cserélni. Légyszíves tájékoztasson aki tudja. Az egyedüli probléma, az az, hogy olyan 2000 furdulatszámnál (ha nagy gázt adok) akkor felbőg a motor, de a várt gyorsulás elmarad. vagyis szépen lassan emelkedik csak a sebesség. ha hideg a motor, akkor ez a hiba nem jelentkezik. mondták már hogy turbo, meg hogy az elektromos gázpedál hibája. hát én nem tudom. csak 4-5-6. sebességben csinálja. Bocsánat ha össze-vissza csapongok, nem vagyok rutinos fórumozó.
Szia a leggyakoribb hiba a folytószelep ezt sokszor diagnosztizálni nem nagyon lehet , de szinte biztos vagyok benne ,hogy ez a baja csak újat érdemes venni ,az ára kicsivel 100e alatt.
Segítségeteket kérném, ill. tapasztalatotokra lennék kíváncsi egy 2004-es, 2.2 benzines 607-tel kapcsolatban. Úgy látom, ritka típus, nem sok mindent találni róla.
Nagyon gondolkozok, hogy megvegyem, mert igen alkalmi vétel lenne (kb. a piaci ár feléért), de az ismerős, aki jelenleg használja, panaszkodik, hogy régóta, bár nagyon ritkán előfordul, hogy akadozva megy, vagy megtorpan az autó. A másik hibája a kijelző, ami nem jeleníti meg az adatokat megfelelően (azt hiszem, ez tipikus gond). Igazából a kijelző nem érdekel, de az akadozás elgondolkodtat. Az autó előéletét régóta ismerem, egy-két alkalommal vezettem is, én ezt nem tapasztaltam, de ha megveszem, akkor sem szeretnék ilyen dolog miatt aggódni. Mi lehet a rángatás oka, sokba kerülhet-e a javítás? (az autó valóban rendszeresen szervizelt, ezen kívül teljesen rendben van).
Segítsetek légyszi....Mi lehet a gond az autóval, hogy kb 110-nél leszabályoz? Automata és hármas fokozatban, emelkedőn, még sport fokozatban sem nagyon megy 110 fölé. Rendesen lehet érezni, ahogy leszabályoz...ott úgymond elkezd lebegni a motor. Ha fölkapcsol negyedikbe, akkor gyorsul, de nem úgy mint egyébként mennie kéne.
A segítségeteket szeretném kérni, 607-esbe keresek elektronikai egységet, 00006563FA azonosítóval. Egyébként Valeo gyármány.
Ez a kesztyűtartó mögé van beépítve, és ez vezérli a középső konzolt (fűtés, rádió, navi stb). Annyit tudok még, hogy azokban a 607-esekben van ez a tpíus, amelyikben a hátuljában van cd tár és a navigáció lemezkezelő része. A többi felszereltségben más az eletronikai egység.
Szóval ha van valakinek ilyen bontott vagy tudtok forrásokat, ahol érdemes érdeklődni, azt megköszönném!
Jelenleg a bontosókat hívogatjuk, de egyenlőre semmi.