Keresés

Részletes keresés

Carpy Creative Commons License 2003.10.15 0 0 2481
A szaket valoban, de a gesakat szemelyes varazserom csabitja :-)))
Előzmény: FOMA (2480)
FOMA Creative Commons License 2003.10.15 0 0 2480
No meg a szakét és a gésákat.:-)
Előzmény: Carpy (2479)
Carpy Creative Commons License 2003.10.15 0 0 2479
Kizarolag a japan adofizetok biztositjak szamomra a mindennapi betevo rizset :-)
Előzmény: Dash 9 (2477)
(budai-)H.G. Creative Commons License 2003.10.15 0 0 2478
Ja, köszi szépen a Bz-mozgalommal kapcsolatban nyújtott segítséget, megkaptam a levelet.
Előzmény: mosomedve (2437)
Dash 9 Creative Commons License 2003.10.15 0 0 2477
"Hogy-hogy "is"? Jelenleg mit fizettek nekem? :-)"

Mivel keresed a kenyered? :-)

Előzmény: Carpy (2476)
Carpy Creative Commons License 2003.10.15 0 0 2476
Hogy-hogy "is"? Jelenleg mit fizettek nekem? :-)
Előzmény: M40 120 (2475)
M40 120 Creative Commons License 2003.10.15 0 0 2475
ÜDV!

Ne becsüld le, van olyan ügyes ,hogy megtalálja a módját annak, hogy mi fizessük ezt is. :-)

Köszi

Előzmény: manhattani (2474)
manhattani Creative Commons License 2003.10.15 0 0 2474
>Nekem 2006-ra az van tervbe veve, hogy a monacoi hercegno koltsegen korbeutazom a Foldet, veszek egy farmot Ausztraliaban, ...
Ezek szép tervek, nagy hibájuk, hogy nem mi fizetjük a játszadozásaid :))))
Előzmény: Carpy (2473)
Carpy Creative Commons License 2003.10.14 0 0 2473
Nekem 2006-ra az van tervbe veve, hogy a monacoi hercegno koltsegen korbeutazom a Foldet, veszek egy farmot Ausztraliaban, es epitek, akarommondani epittetek rajta egy 77,8 km hosszu, 1:1 aranyu terepasztalt. A mozdonyok ujragyartott Nohabok lesznek, a kocsik lefokozott Apv-k. Valamint lesz egy halokocsi, furdoszobaval, fridzsiderrel, bidevel, es persze thaifoldi hostessekkel.
2007-tol pedig azt tervezem, hogy minden evben meghivom a MAV vezertervezoit egy kis tovabbkepzessel egybekotott vonatozasra. Utkozben a thai csajok majd kiverik a ... fejukbol a hulyesegeket.
Előzmény: looksharp (2471)
Törölt nick Creative Commons License 2003.10.14 0 0 2472
Csinálják.
Tőlem ?
Előzmény: looksharp (2471)
looksharp Creative Commons License 2003.10.14 0 0 2471
Tervbe van véve, 2006 körülre. Forrásról nem tudok, de ebben az országban ez úgy van, hogy mindenre van pénz - amire akarnak költeni. Minden mellékvonalra van felújítás ütemezve 2005 utánra, fővonali bontott anyagból.

Megjegyzés a forrásokról:
Fővonalak: EU-s pénzből muszáj lesz felújítani, korszerűsíteni.
Mellékvonalak: költségevtési forrás, kohéziós alapok pályázatai + bontott anyag könyv szerinti értéke.

nem kell prüszkölni. Ráérsz akkor, amikor majd csinálják, s mellette 40-nel döcögnek az IC-k a 120a-n vagy Érdnél.

Törölt nick Creative Commons License 2003.10.14 0 0 2470
Pécs-Bátaszék, 60-as pálya ?
Kinek ?
Miből ?

Nincs pénz kétvágányú villamosított fővonalra és akkor Véménd körül pályaépítés ?

Ez komoly ?

Vagy csak vki íroasztalnak csinál tervet ?

Előzmény: looksharp (2469)
looksharp Creative Commons License 2003.10.14 0 0 2469
Pécs-Bátaszék: most éppen arról vannak tervek, hogy 60-as pálya lesz. A boszoki vonatpótló januárig marad, utána visszaáll a Bz.
Előzmény: sínbohóc (2463)
illesf Creative Commons License 2003.10.14 0 0 2468
Debrecen Vásárteret költöztették ki (Tócóvölgy), Budatétény, Aquincum felső.
Előzmény: Törölt nick (2451)
looksharp Creative Commons License 2003.10.14 0 0 2467
Békés-Murony: október 20. 0.00 órától megszűnik a vontapótló forgalom, visszaáll a vonatforgalom. A Körösnagyharsány-Vésztőn is.

A Mezőhegyes-Battonya vonalon egyelőre még marad a busz.

M40 120 Creative Commons License 2003.10.14 0 0 2466
Üdv !

Meg tudnátok-e mondani, hogy Battonya-Mezőhegyes és Murony-Békés között mikor indul újra az "igazi" vasúti forgalom ?

Köszi

M41 2127 Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2465
"És a pályával mi a helyzet?"

Tavasszal a szüleimmel kocsival mentünk arra. A Véménd előtti kereszteződésnél úgy tűnt, hogy sokkal jobb a helyzet növényzet tekintetében, mint a Pécsvárad-Erdősmecske szakaszon sőt nem is nagyon volt elgazosodva az a rész...). (Akkor még nem volt digit gépem, csak hagyományos, ezért nincs még kép...). Ezért is mondom, hogy bejárás folytatásakor már csak az Erdősmecske-Véménd szakaszt kell "túlélni" aztán Hawai.

Sínbohóc

Ha olyan csodálatosan verőfényes őszi idő lenne mint ma volt, akkor már most indulnék... Ilyen időben nagyon szép képeket lehetne készíteni...

Division by zero

A márciusi időpont szvsz jó lenne, akkor még a vizsgák sem lesznek olyan fenyegető közelségben... :-)))

Előzmény: division by zero (2462)
division by zero Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2464
Tábort valamikor tavasszal kéne, amikor még nem nagyon hajtott ki a növényzet, de nincs is már túl hideg :-)
Úgy március környéke? Mondjuk 13-15 hosszú hétvége?
Előzmény: M41 2127 (2460)
sínbohóc Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2463
Az időjárás nem valószinű, hogy idén "nagyobb megmozdulásra" lehetőséget ad.Mi persze ad hoc jelleggel amíg lehet még szeretnénk kimenni.
A Bátaszék-Palotabozsok hivatalos bezárásáról nem tudok, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy busz jár.
Előzmény: M41 2127 (2460)
division by zero Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2462
És mi a helyzet Véménd-Palotabozsokkal?
Arról volt hír, hogy Véménd állomást -sok tucat másikkal együtt- kivonták a teherforgalomból. És a pályával mi a helyzet? Pláne ha arra gondolunk, hogy egyes MÁV térképeken a pl. a Bácsalmás-Csikéria is különvonat rendelhető megjelöléssel szerepel...
Előzmény: M41 2127 (2460)
M41 2127 Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2461
"Igaz, remélhetőleg lesz oda trolibusz."

OFF
Trolibusz ugyan már biztosan lesz, viszont az a temérdek bejáró aki eddig a Mars térről elgyalogolt a suliba, munkahelyre stb., most vehet helyi bérletet...
ON

Előzmény: v_peti (2454)
M41 2127 Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2460
"mondjuk a leendő őserdőirtó tábor idejére? :-) "

Mikor is lesz ez a tábor? :-))))

Szvsz össze lehetne kötni a lezárt rész második felének (Erdősmecske-Palotabozsok) bejárásával!

Ugye a Palotabozsok-Bátaszék rész hivatalosan még nincs lezárva?

Előzmény: division by zero (2457)
division by zero Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2459
Véménd felöl kell menni, ott nincs kirakva a vörös tárcsa :-)))
(legalábbis amikor bejártuk a vonalat, akkor nem volt)
Előzmény: sínbohóc (2458)
sínbohóc Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2458
És ki engedne azzal Pécsváradnál tovább???
Előzmény: division by zero (2457)
division by zero Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2457
Ez igaz! De az vonatszerübb lenne :-) Meg abban 20-an is elférünk :-))) Esetleg kölcsönbe, mondjuk a leendő őserdőirtó tábor idejére? :-)
Előzmény: sínbohóc (2456)
sínbohóc Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2456
Egy TVG-t nem lehetne szerezni?
Nem tudom, de igazából nekem ez is megfelel, ezt lényegesen könnyebb szállítani, fenntartani.
Előzmény: division by zero (2455)
division by zero Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2455
"Kellemetlenebb a kavicságy mellett vígan növő akác lombozata,ami nem a járgányra, hanem a rajta ülőkre veszélyes."
Egy TVG-t nem lehetne szerezni?
Előzmény: sínbohóc (2449)
v_peti Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2454
Egyébként néhány éven belül Szegeden is költözés lesz, a Mas térről állítólag a Bakay Nándor utca kölső részére fog költözni a távolsági pályaudvar.
Nem vagyok szegedi, de jártam már néhányszor ott. A jelenlegi helyzet tényleg nem jó. De az új hely SZVSZ túlságosan kinn lesz. Igaz, remélhetőleg lesz oda trolibusz.

Előzmény: v_peti (2453)
v_peti Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2453
Ebben igazad van, tényleg nem költöztettek ki vasútállomást. (Szerencsére.) De sose lehet tudni, mit hoz a holnap...

Buszállomás kiköltöztetése:
A Népligetbe való kiköltözést én sem tartottam túl jó ötletnek. Igaz, cserébe színvonalasabb lett a pályaudvar. Más kérdés, hogy az Erzsébet téren sem lett volna célszerű az egészet ott tartani.

Nyíregyháza: Jelenleg van egy, a vasútállomáshoz közel fekvő buszállomás. ASzó volt róla, hogy azt is ki akarják költözteni valahová. Ráadásul két részre bontani. Én SZVSZ ezt is ellenezném. Főleg a két részre bontást.

Szeged: Itt sem tartom túl szerencsésnek a kiköltözést, ebben a formában. Itt SZVSZ jobban elfogadható lett volna egy kettébontott buszállomás.
Pl. Részben Rókuson, bár ezt a pláza megépítése előtt kellett volna odatervezni.

Más városkban sok helyen több jelzőlámpánál is meg kell állnia a busznak, meg szűk utcákban kell araszolnia a nagy forgalomban. Akkor inkább jól jön egy, a vasútállomás melé telepített buszállomás. (Ha elfér.) Mondjuk ez pl. Vásárosnaményben nem a legjobban sikerült.

Egyéb kiköltözések: Sok városban régen a főtérről indult a busz. De akkor volt mondjuk 3 kocsiállás, meg napi 15-20 busz, összesen, és nem irányponként. Vagy annyi sem. Akkor tényleg elfértek. (Ausztriában van számos ilyen példa.)
Ilyen helyeken tényleg nem volt más megoldás, mint a kiköltözés, de nem a város szélére.

Előzmény: Törölt nick (2451)
looksharp Creative Commons License 2003.10.13 0 0 2452
Azért a kettőnek nem igazán egyforma a költségvonzata, a helyigénye, egy buszállomást némileg könnyebb "átpakolni", mint egy vasútállomást pályástól, bizberestől...
A buszállomásokat többnyire azért kellett átköltöztetni a legtöbb helyen, mert a forgalom egyszerűen kinőtte a régit, amit hely hiányában nem lehetett tovább bővíteni.
Egyébként néhány éven belül Szegeden is költözés lesz, a Mas térről állítólag a Bakay Nándor utca kölső részére fog költözni a távolsági pályaudvar.
A tér komplex rendezésével egyidőben. Az a hely egy rémálom most: bűz, kosz, zaj, füst... buszpályaudvar feat piac...
Előzmény: Törölt nick (2451)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!