Épp azért most pöfögjétek végig!
Se bokor (már), se Bz (még) :-)
(U.i. csak halkan: lehet, hogy ezt nem is szabadna, és én itt folyamatos szabályszegésre buzdítalak Titeket? Bár végül is jogilag az egész vonal működő, nem? Vagy a járhatatlan pályaszakaszon nem olyan problémás a "sínekre hajtani"? Pb felől kinn van a járhatatlan pályaszakaszt jelző piros tábla?)
És nem próbáljátok meg a Pb-Báta bejárását, az 18 km, biztos még jól járható, és sajnos ott sem kell szembevonattól tartani... A helybeliek információja szerint nemrégiben a PFT kivágta a belógó bokrokat.Állítólag újra Bz lesz, mivel a busz nagyon nagy kerülővel jár.
NEM HIVATALOS információ!!
Ismét csak lelkendezni tudok, ez nagyszerű és gratulálok!
Ezek szerint már "csak" az Erdősmecske-Feked-Szebény szakasz 8-10 (mennyi?) km-re lenne hátra, csak hát ott van a feketeleves ugyebár. Véméndig egész jónak tűnik, ráadásul a pálya sem látszik járhatatlannak, akár még egy Bz is arra járhatna...
És nem próbáljátok meg a Pb-Báta bejárását, az 18 km, biztos még jól járható, és sajnos ott sem kell szembevonattól tartani...
Apropó, mennyi Drezina Vmax? (Mármint ott ahol tiszta a pálya.)
Arra is kiváncsi lennék, nem találkoztatok valahol helyiekkel, akik gondolom nagyot néztek (volna), járművetek láttán... ?
Én meg nem bántam volna ha áskálódó szenvedélyeteket Kistótfaluban élitek ki! :-))Hívtál bennünket? Pillanatokon belül megoldottuk volna a problémát, aztán irány a dzungel! :-))
Pedig kerestünk telefonon, mert szükség lett volna a segélymenet Stihl-fűrészére.:-) És majdnem megvolt az első fekvemaradás, ezért meg kellene gyorsítanod a W-projektet, hogy legyen segélygép.:-)
A sínek olyan girbe-gurbák, hogy ehhez képest képeitek alapján a 64-es egy TGV pálya... A TVG-nél egyes pályaszakaszokon milyen vastag földréteg lehet a síneken? :-))
Néhány napja Enyingen jártam, természetesen megálltam a vasútnál bámészkodni.
Az állomás takaros, rendes, és gazmentes, az épületet lakják. Az átmenő vágány sínkoronái fényesek, bár az útátjárónál földes a sínek mellett. A sínek olyan girbe-gurbák, hogy ehhez képest képeitek alapján a 64-es egy TGV pálya... Szembe jött később a MÁV-busz kb. 15 fővel.
Kérdésem: Hova van itt teherforgalom? A főút átjárójának déli oldalán van a hatalmas gabona tároló, de az odavezető vágány rozsdás és gazos, de tovább Kabókapuszta felé fényes a sínkorona. (Az állomás északi oldalán a bejárati és a kijárati jelző is vöröset mutatott, tehát élet azért van.)
A Pécs-Donji Miholjac HÉV: Harkányfürdő - Donji Miholjac 1912.11.28.
Pécs-Harkányfürdő 1913.08.17
Jó év volt, akkor nyitották meg a pécsi villamost is.
Hmm, megelőztél, pedig ide is terveztem belinkelni. Akkor mégis valakinek felkelltette az érdeklődését.
Eredetileg én linkeltem be a városi közlekedésbe, és villamososba.