Üdv! Nincsen sehol olajfolyás?Még ami lehet kevés az olaj a tartárban.Akkor lehet még h lötyög az első kerék oldal irányban.Akkor még lehet a föfékhenger hibája is h elkopot a karmantyú benne.Ilyen hibával még igazán nem találkoztam.Igy első körben ez a tipen rá.Fékbetét tárcsa milyen álapotban van?Nincsen válla a tárcsának?Üdv
Hali! Azthiszem az nem fog összejönni, hogy átnézd a mocit Szere28, mert legalább 60km a táv. De azért köszi a jóindulatot!!!!! Közben elszált a fesszabályzóm is. Tud valaki valami olcsó, MEGBÍZHATÓ!!! helyet ahol lehet venni?
Én ma voltam Mátrába 200kms túrán 150 es Leoval és naon faxa volt:) jöttek mögöttem 1000 es gyorsulásik csak lestek hogy hogy megy..:) naon faxa naon bele szerettem pedig csak 2 hónapja van meg:):)
lehet hogy bepárásodik az elemnél és okoz egy kis zárlatot? és mikor már bemelegedett meg kirázkódott onnan a víz akkor működik. de lehet az is hogy tök hülyeséget mondok:D
üdv! ohh, köszi. akkor küldöm majd az e-mail címedre hogy hova kell küldeni a cuccokat, rendben? és akkor a jövő 7 en el is viszem. sztem 1 hétig lesz ott kb. aztán majd akkor ugyis küldöm vissza.
Üdv! Ha gyárit akarsz akkor 24e.De csak egy db kompreszió kell rá mert a többi jó.Én ezeket ugy szoktam megoldani h veszek egy másik motornak a szetjét ami olcsobb igy 4 ezerből kijön és néha még jobb minöség is.Üdv
Üdv! A dugon nincsen gyűrű.Szoval olyanra kell megcsinálni amilyen gyűrű készlet lesz hozzá.A dugó annyira nem sérült de a gyűrűk teljesen tönkre mentek.Üdv
Hali. nekem is van 1 trükköm a vari anyájának lelazítására. ahogy leveszed a deknit látod h megába blokba a lapátos tárcsátol jobra a tárcsa közepének magaságába kb van 1 1- 1,5 cm széles luk. abba beleteszel 1 vasrudat és fogsz 1 jóféle bika csavarhutót, ami van vagy félcenti vastag meg jó ha van félméteres, ha nem csináltad még akor 2 emberes meló. és a variátor oldalán ien bordák vannak. értelemszerüen a bedugot vasrudnak támasztod a bika csavarhuzot és nem fog tudni elfordulni a vario. egyszerü meló és könnyen kiviteleztehtő.
Üdv! Olajszürő leszedő vagy láncos vagy szijas leszedövel meg lehet fogni szépen a tárcsa szélét.De ezt már leirtam pár komentel arrébb.Ja és 2 emberes akkor a müvelet.
Üdv! Az nagyon jó,de engem mindig a végeredmény számit.El tudom küldeni a hengert is de azzal nagyon kell vigyázni mert nem igen lehet potolni.Hogy tudlak elérni h jobban megbeszéljuk a dolgokat.Tel szám mondjuk?
Üdv! A 19x815 az nem jó bele más szijat nem lehet bele rakni mert elég nagy bajt tud okozni.18.8x816 kell rá.Megkell rendelni és akkor lesz ennyi az egész.Ha laza a szij akkor csere.Nagyon nem bonyolult egy szij csere. 4 és 5 imbusz kell a fedél leszereléshez.Aztán mikor len van akkor 19 kull kell a variátor meglazitásához.Leveszed a külső variótárcsát lehuzod a szijat hátul is kiakasztod ennyi.Az össze szerelés meg forditott sorrendben.Ennyi.Üdv
na szia. beszéltem a gépműhellyel, 7-8ezer Ft-ért legyártják neked a 200ccm-es dugót a scarabeohoz, kellene nekik minta, meg a henger hogy bele tudják illeszteni. raknak rá gyűrűket is. ha érdekel tudok képet küldeni olyan dugóról amit nekem csináltak.
A hátsó részéhez ne nyúlj ahol a kuplung van!Csak azt az anyát szed le ahol elhelyezkedik maga a feszítő tárcsa ami egyben hűtést is szolgál.Ha azt leszeded rögtön látni fogod magát a variátort amit simán letudsz húzni kézzel is.Csak szerének is igaza van ha a variátort teszed vissza vigyázz hogy a görgők a helyükön maradjanak mert vakarni fogod a fejed hogy miért nem tudod a helyére tenni az ékszíjat meg a feszítőtárcsat.