Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Köszönjük a képet, nagyon érdekes! Én mondjuk nem csak Ft-ban mérném az értékét. Ha csak az érdekelne minket, akkor érdemesebb lenne aranyrudakat gyűjteni, nem vonatokat :-) Igazán egzotikus darabok is vannak a képen, amiket még nem ismertem korábban. Nagyon érdekes az is, hogy egymás mellett lehet látni őket, így össze lehet hasonlítani a méreteket, kidolgozottságot stb. És jó érzés, hogy két magyar mozdony is helyet kapott ebben az összeállításban!
Nagyon mutatós, a karácsonyi díszlet pedig szintén klassz !
Igazad volt abban, hogy gyermekkori kedvencednek - aki már sajnos elveszett - méltó utódot kaptál és valóban ott volt a helye, ahogy Te fogalmaztál " a testvérei között " , pont befért a helyére.
Ja, elnézést, ha valakit felcsigáztam, nem eladó semmi sem. Múzeumunk (Csolnoki Bányász Hagyományőrző Egyesület) tulajdonába került, egyelőre csak időszaki kiállításokon lesz látható, bár megvan a műszaki játék gyűjteménynek kijelölt hely, azt előbb fel kell újítani és a beázást megszüntetni.
Én a Pannónia szerelvényt elkívánnám, amennyiben eladóak a darabok, mert ez nem derült ki konkrétan a bejegyzésből. Ha úgy alakul a sínek is jöhetnek...
Egy felszámolt Pénzverdei gyűjtemény került a kezünkbe.
Előre személyvonat (II-es széria), hozzá barna nyitott teherkocsi.
Egy Pannónia személyvonat (mindegyik Pullmann más színű) és két teherkocsi: ÁFOR tartály és barna rakoncás+trafó vezérlő doboz nélkül (pótlása folyamatban van házi építéssel). Mindegyik sín bakelit aljú, az elektromos váltók és a két kocsi szétkapcsoló működik, bár az egyik kitérőt még javítani kell pályafenntartási szempontból.
A járművek szépek, jó állapotban vannak, bár a postakocsi végeiről a kis rácsok hiányoznak. A két mozdony működik, olajozáson kívül mást nem kell csinálni velük.
Ajándékba kaptunk egy 0-ás Tóth/Deák alakjelzőt és néhány Előre alkatrészt. A felszámolás oka méretarány váltás volt, 0-ról I-re.
Szép kis társaság! Jól passzolnak hozzá azok a teherkocsik is. Nyilván ez is át van alakítva 3 sínesre, meg felkerült rá egy légtartály is, ha jól látom.
Keresek megvételre ha lenne valakinek feleslegbe jó állapotú Zeuke 0-ás egyenes sin ahol mind a 3 sinszáll szigetelt.(kopott,rozsdás,görbe nem érdekel )
Csere is érdekel,tudok adni cserébe jó állapotú nem rozsdás,nem görbe PV sineket.
Hajdanán én is hasonló megoldást alkalmaztam az akkor még meglévő két Előre mozdonyomban. A trafóban is hasonló Grätzbe kapcsolt szeléneket raktam . Egy két áramkörös kapcsolóval a polaritásváltást meg lehetett oldani. Így a mozdonyban lévő irányváltó tolókára nem volt szükség. A menetiránynak megfelelő világításhoz elég volt egy szelén lap, ami nyitó irányban volt kötve az izzókhoz. Ellenkező polaritásnál nem engedték át az áramot, ezért a hátsó lámpák nem világítottak. Abban az időben még a hálózat is 110V -os volt, ezért az első trafók is 110 V- ról működtek. Mikor ezt bütyköltem még csak hatodikos voltam. Sajnos később elajándékoztam az egészet és most próbálok újra összeszedni mindent
Teljesen vegyesek az árak. Van aki hasonló minőségűt 5 300 Ft- ért, van aki hiányos roncsot 8 000 Ft-ért kínál eladásra. Nyilván az ár kialakítása attól függ, hogy el akarja-e adni. A kettő közötti árért érdekel.