Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

andrisbá Creative Commons License 2008.12.13 0 0 6886
Tudnál segíteni?
Előzmény: paranoid250 (6884)
vespatibi Creative Commons License 2008.12.13 0 0 6885

Én itt kérdeztem:igaz az enyém 91es,de hátha tudnak segíteni.

Az enyémhez W201, 13e darabja....

Előzmény: andrisbá (6883)
paranoid250 Creative Commons License 2008.12.13 0 0 6884
Mindemt lehet...
Előzmény: andrisbá (6883)
andrisbá Creative Commons License 2008.12.13 0 0 6883
Sziasztok!

Tegnap találtam egy Mercedes boltot és kerestem náluk gumi kédereket, azt mondták hogy felejtsem el. Valakinél olvastam hogy lehet valahonnan szerezni. tudnátok segíteni? Néztem bontottat is de nem jó egyik sem, olyanok mint az enyémek. Új lenne jó.

Üdv: András
W114C Creative Commons License 2008.12.13 0 0 6882
Sajna tegnap megrendeltem,lemondani meg utólag nem szeretném,de ha a többi alkatrésznél tudsz segíteni annak örülnék !Köszi W114C
Előzmény: paranoid250 (6881)
paranoid250 Creative Commons License 2008.12.13 0 0 6881

helo,

 

szerintem várjál hétfőig, mert biztos hogy jobb árrat tudok mondani...

Előzmény: W114C (6880)
W114C Creative Commons License 2008.12.12 0 0 6880
Ma reggel körbetelefonáltam a várost,és a XIII k-ben találtam egy alkatrészkereskedőt aki a jövő hétre be tudja hozni Németországból. Az ár stimmel. Így már csak a két kerek zárófedő hiányzik az üzemanyagtartály felett. Köszi,hogy utánanéztél a dolognak , W114C
Előzmény: paranoid250 (6876)
paranoid250 Creative Commons License 2008.12.12 0 0 6879
nem, úgy néz ki elkelt..., majd a felnit megnézem....
Előzmény: Bus K. (6878)
Bus K. Creative Commons License 2008.12.12 0 0 6878
Bontod az aranyat?
Előzmény: paranoid250 (6876)
pizo Creative Commons License 2008.12.12 0 0 6877

Nem is olyan veszélyes.

 

Zoli

Előzmény: paranoid250 (6876)
paranoid250 Creative Commons License 2008.12.12 0 0 6876

megis van, megüzenem az árát,  115 618 07 61,  itthon: 33.000.- a kintit majd később...

 

Előzmény: paranoid250 (6875)
paranoid250 Creative Commons License 2008.12.12 0 0 6875

gyáriban lehet venni komplett csomagtér alját, a pótkeréktartó nélkül,

 

kérdezd meg a gyári számát, ha megvan üzend meg és megkérdezem okosan mennyiért lehet megszerezni kintről.

 

üdv:n

Előzmény: W114C (6872)
pizo Creative Commons License 2008.12.12 0 0 6874

Csomagtartóhoz csak javítóelemek voltak, a széléhez, de az ma már nem nagyon van.

 

Zoli

Előzmény: W114C (6872)
250ce Creative Commons License 2008.12.12 0 0 6873
az nem lesz egyszerü
Előzmény: W114C (6872)
W114C Creative Commons License 2008.12.11 0 0 6872

Köszönöm a tippeket,a padlólemezeket már be is gyűjtöttem ,csomagtartó alját még keresem. Ha esetleg valakinél ott porosodik a garázsban,és már nagyon útban van akkor érdekelne :-)

pizo Creative Commons License 2008.12.11 0 0 6871

Padlólemez Unixnál van.

 

Zoli

Előzmény: 250ce (6870)
250ce Creative Commons License 2008.12.10 0 0 6870
teljesen megegyezik, probáld meg a bardit vagy a unixot
Előzmény: W114C (6868)
doca Creative Commons License 2008.12.10 0 0 6869
Tudtommal igen.
Előzmény: W114C (6868)
W114C Creative Commons License 2008.12.10 0 0 6868

Üdvözlet az Uraknak!

Tudnátok abban segíteni,hogy a coupe padlólemeze megegyezik-e a négyajtóséval?

A csomagtartó alja és a két első taposólemez lenne cserés.Van esetleg valakinek javítólemez hozzá? Köszönettel ,W114C

andrisbá Creative Commons License 2008.12.10 0 0 6867
Sziasztok!

Már csak azért is felháborító mivel sok esetben egy kis anyagi segítséggel minden vacak szemetet átengednek a műszakin. Szerintem se hagyd annyiban! Sajnos sok hozzá nem értő ember foglakozik olyannal amihez nem ért.

Előzmény: 250ce (6864)
te_o Creative Commons License 2008.12.10 0 0 6866
Fellebbezzed meg, és a Merci képviselettől kérjél papírokat, hogy a számok stimmelnek és a kocsi eredeti, azt el kell fogadniuk. Szerintem.
Előzmény: 250ce (6864)
mercedes13 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 6865

Szia!

Sajnálom! Nekik is van felettes szervük, megkell próbálni hozzájuk fordulni. Vannak még csodák!

Előzmény: 250ce (6864)
250ce Creative Commons License 2008.12.09 0 0 6864

Sziasztok!

Megprobálok nyugodt, objektiv lenni.

A mai napon nagyon meg voltam alázva (pontosabban a feleségem) illletve az egész oldtimeres társadalom.

A 250CE-men lejárt a műszaki ezért bejelentettem az autót műszakira debrecenbe a közlekedésfelügyelethez. Mivel más elfoglaltságom volt a feleségemet küldtem.

Nem tudom közzületek ki ismeri az autómat(504LACI igen, mert ő szerezte a szélvédőmet és tanácsokkal is sokat segitett), de úgy érzem hogy három év munka meg 3 mill befektetése után(a saját munkámat nem számoltam) elég türhető eredmény lett. 2006 őszén forgalomba helyeztem(3 szoros vagyonszerzési illeték kifizetése után!!!). Ma debrecenben megállapitották hogy át van ütve az alvázszám mert a hossznyulványban van (1971 egyes széria!!!!!!!) illetve a motorszám is hamisitvány mert 1971-ben nem létezett ilyen motor (250CE, 11498012xxxxxx), viszont az üzemanyag ólommentes!!!!(1971ben!!!!!!!!!). Ezek után közölték hogy a műszaki vizsgát a mai autóknak kiirt feltételek szerint kell elvégezni. Átvizsgálták,  megfelelt, de a műszaki érvényessége mégiscsak 2 hónap mert szerintük a motorszám hamisitott, az alvázszám hamisitott és egyébb okmány hiányzik(ez alatt azt értik hogy a 2 évvel ezelőtti minősités eredményét nem tudtam prezentálni, amit leadtam a központi okmányirodához a forgalomba helyezéskor) és vegyem tudomásul hogy az autó egy összehegesztett tákolmány!!!!!

Nem tudom pontosan jogilag hogy van megfogalmazás de talán hatalommal való visszaélés, vagy hatalommal való üzérkedés. Szerintem ilyen szakmai tudás birtokában egy talicskát sem tudnának minősiteni nem hogy egy autót. Bezzeg 0 km-es S...-k...

NO COMMENT!!!

2008 Madzsarisztán 

doca Creative Commons License 2008.12.09 0 0 6863
A sósavat nem kell a kaszni közelébe vinni! Kenhető ónpasztával kell grundolni a lemezt, azután annyi cint rakhatsz rá, amennyit akarsz.
Előzmény: andrisbá (6862)
andrisbá Creative Commons License 2008.12.09 0 0 6862
A régi ezek szerint meg van. Van valami új módszer is?
Előzmény: mercedes13 (6861)
mercedes13 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 6861
Fémtiszta lemez, oltott sósav, gyanta a régi módszer.
mercedes13 Creative Commons License 2008.12.09 0 0 6860

Helló!

Rézcsőhöz forrasztózsír nevű anyag. Gondolom olyasmi kell a lemezhez is.Régen gyanta.

Előzmény: andrisbá (6859)
andrisbá Creative Commons License 2008.12.09 0 0 6859
Sziasztok!

Nem tartom okoskodásnak:-)) Én nem akarok gittelni csak az új sárvédő olyan csúnyán van össze hegesztve hogy teljesen elkeseredtem. Nem lesz gittelve és remélem cinezve sem, ki lesz hegesztve,melegítéssel lakatolva" ahogy az öreg szakiknak tanították" és ahogy Én is tanultam:-)) Én is láttam a cinezést már több műsorban és nagyon jó módszer, valami ráspoly szerűséggel szedték le a nagyját és utána csiszolták. Csak azt nem tudom hogy milyen vegyszer kelhet hozzá hogy oda ragadjon a lemezhez, mivel Én már cineztem és akkor is kellett valami anyag amibe bele mártottuk. Valami savas akármi? lehet hogy butaságot írok:-)



Üdv: András

Előzmény: mercedes13 (6858)
mercedes13 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 6858
Hello andrisbá! Nem akarok beleszólni (különösen nem okoskodni), de ha restaurál az ember, akkor nem gittel, hanem cinez (ónoz). A Discovery-n volt egy restaurálós műsor. Lemez felmelegít, nagy adag cin (ón) odapakol, gyantás rongyal jól rányomkod, lehűlés után ráspoly. Nem tudom hogy finomra csiszolóvászonnal csinálták-e, de megvan videón, utána tudok nézni. Mikor kész, nem is látszik hogy javítva van, és az életben nem pereg le! Sok sikert!
Előzmény: andrisbá (6856)
vespatibi Creative Commons License 2008.12.08 0 0 6857

Jó estét Uraim!

Van egy 280as komplett motorom/egyben vagy darabonként/ eladó.Ha valakinek kell belőle vmi ezen elértek:06-30-29-tíz-200

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!