Tegnap találtam egy Mercedes boltot és kerestem náluk gumi kédereket, azt mondták hogy felejtsem el. Valakinél olvastam hogy lehet valahonnan szerezni. tudnátok segíteni? Néztem bontottat is de nem jó egyik sem, olyanok mint az enyémek. Új lenne jó.
Ma reggel körbetelefonáltam a várost,és a XIII k-ben találtam egy alkatrészkereskedőt aki a jövő hétre be tudja hozni Németországból. Az ár stimmel. Így már csak a két kerek zárófedő hiányzik az üzemanyagtartály felett. Köszi,hogy utánanéztél a dolognak , W114C
Köszönöm a tippeket,a padlólemezeket már be is gyűjtöttem ,csomagtartó alját még keresem. Ha esetleg valakinél ott porosodik a garázsban,és már nagyon útban van akkor érdekelne :-)
Már csak azért is felháborító mivel sok esetben egy kis anyagi segítséggel minden vacak szemetet átengednek a műszakin. Szerintem se hagyd annyiban! Sajnos sok hozzá nem értő ember foglakozik olyannal amihez nem ért.
A mai napon nagyon meg voltam alázva (pontosabban a feleségem) illletve az egész oldtimeres társadalom.
A 250CE-men lejárt a műszaki ezért bejelentettem az autót műszakira debrecenbe a közlekedésfelügyelethez. Mivel más elfoglaltságom volt a feleségemet küldtem.
Nem tudom közzületek ki ismeri az autómat(504LACI igen, mert ő szerezte a szélvédőmet és tanácsokkal is sokat segitett), de úgy érzem hogy három év munka meg 3 mill befektetése után(a saját munkámat nem számoltam) elég türhető eredmény lett. 2006 őszén forgalomba helyeztem(3 szoros vagyonszerzési illeték kifizetése után!!!). Ma debrecenben megállapitották hogy át van ütve az alvázszám mert a hossznyulványban van (1971 egyes széria!!!!!!!) illetve a motorszám is hamisitvány mert 1971-ben nem létezett ilyen motor (250CE, 11498012xxxxxx), viszont az üzemanyag ólommentes!!!!(1971ben!!!!!!!!!). Ezek után közölték hogy a műszaki vizsgát a mai autóknak kiirt feltételek szerint kell elvégezni. Átvizsgálták, megfelelt, de a műszaki érvényessége mégiscsak 2 hónap mert szerintük a motorszám hamisitott, az alvázszám hamisitott és egyébb okmány hiányzik(ez alatt azt értik hogy a 2 évvel ezelőtti minősités eredményét nem tudtam prezentálni, amit leadtam a központi okmányirodához a forgalomba helyezéskor) és vegyem tudomásul hogy az autó egy összehegesztett tákolmány!!!!!
Nem tudom pontosan jogilag hogy van megfogalmazás de talán hatalommal való visszaélés, vagy hatalommal való üzérkedés. Szerintem ilyen szakmai tudás birtokában egy talicskát sem tudnának minősiteni nem hogy egy autót. Bezzeg 0 km-es S...-k...
Nem tartom okoskodásnak:-)) Én nem akarok gittelni csak az új sárvédő olyan csúnyán van össze hegesztve hogy teljesen elkeseredtem. Nem lesz gittelve és remélem cinezve sem, ki lesz hegesztve,melegítéssel lakatolva" ahogy az öreg szakiknak tanították" és ahogy Én is tanultam:-)) Én is láttam a cinezést már több műsorban és nagyon jó módszer, valami ráspoly szerűséggel szedték le a nagyját és utána csiszolták. Csak azt nem tudom hogy milyen vegyszer kelhet hozzá hogy oda ragadjon a lemezhez, mivel Én már cineztem és akkor is kellett valami anyag amibe bele mártottuk. Valami savas akármi? lehet hogy butaságot írok:-)
Hello andrisbá! Nem akarok beleszólni (különösen nem okoskodni), de ha restaurál az ember, akkor nem gittel, hanem cinez (ónoz). A Discovery-n volt egy restaurálós műsor. Lemez felmelegít, nagy adag cin (ón) odapakol, gyantás rongyal jól rányomkod, lehűlés után ráspoly. Nem tudom hogy finomra csiszolóvászonnal csinálták-e, de megvan videón, utána tudok nézni. Mikor kész, nem is látszik hogy javítva van, és az életben nem pereg le! Sok sikert!