Valóban, a könyv is azt írja, hogy ha gyújtást adunk, kellene hallani, hogy működik, de nekem nem csinálja. Viszont kell legyen egy nyomáskapcsoló, ami figyeli a benzinnyomást a rendszerben. Lehet, hogy azzal van valami gubanc. Hétvégén megpróbálom végignézni.
Viszont itt van a következő érdekes dolog: az AC pumpának mikor kellene működnie? Amikor gyújtást adok, vagy csak amikor indítózok. Ugyanis elsőre nem akar rendesen indulni a motor (hidegen) és csak indítózás után hallom, hogy beindul a pumpa. Hát persze, hogy nem indul a motor, ha nincs nyomás alatt a rendszer. Aztán amikor beindul, megy egy keveset, majd lecsökken a fordulat, leáll és utána hallom, hogy megint beindul az AC (már későn), aztán másodszor is indítok és nincs több probléma. De szerintem ez így nem normális.
Haver Fabiája pl rögtön feltöltött, ahogy ráadta a gyújtást.
Izé, benéztem a dolgot. 215749m/h-nak néztem az elején a feliratot, ami 215km/h, de az ott 215.749mile/h akar lenni gondolom. Jól van akkor, 215-nél nem repül ekkorát :)
Izé, ott a videó elején 215km/h-t írnak, mellett a szövegben meg 215mph-t, pedig mekkora nemmindegy :) Ekkorát lehet repülni az égbe 215-nél? Lehet, hogy maradok a bejáratós tempónál :)
Monroe volt a zsigámba gázos, újat vettem, 2-3 hónap cc 10.000 km-ig bírta.-DDD Lanciába vettem szintén Monroet az valamivel többet bírt.
Viszont én nem átlagosan hajtottam sose az autóimat.
A mazdába a gyári még jól bírja. Az opelembe Boge volt, az nagyon-nagyon jó volt, azt hiszem olajos.
Aztán a Boge, mikor megadta magát, felújítottuk egy nagyon jó szakival, jó sportosra hangolta. Na az meg sirály volt és mikor eladtam pár tízezer km után akkor is az volt az egyik legjobb alaktrész benne.-))))
Én Bogé-t vennék, illetve leginkább Bilstein-t, de az extrémebb használatra való.-)))
De érdemes elgondolkodni, hogy a felújítás megéri-e. Nekem mint írtam az opelemnél jól bevált, de az messze földön híres szaki, aki régen valódi autóversenyző volt.-)))
Hm, érdekes, ilyesmit már Mester is mondott múltkor :D Én viszont annyira nem örülök ennek, inkább használnék hibátlan autót :)
Egyébként a napokban elkezdett rázni a fékem, valahogy elvetemedtek az első féktárcsák :)) Ezt is lehet szerelni. Sebaj, úgy se szerettem a féket, nem fogott rendesen. A kopogó kormányműről meg nem is beszélek :D
Na pont ezért kérdezem a véleményeket, mert nekem is Monroe volt a régiben és az "újba" nem tudom, hogy mit rakjak, mert a múltkor itt valaki nagyon leszólta a Monroe-t. Ha jól emlékszem Gabriel-t mondta, hogy arra cserélte. (???)
Szerintem neked el kéne menni a mazdához az új autók tesztelőjének. Képzeld csak el:
az a MUNKÁD, hogy minden nap beülsz a legújabb fejlesztésű autók valamelyikébe, és próbálgatod. Nézd, mit tud, használod, nyúzod. hol zárt pályán, hol szerpentíneken, hol a sz@ros pesti utakon (futóműteszt, hehe :)) ), hol pályán, mindig máshol. És nézed, mikor, mi romlik el. Ha valami tönkremegy, csak telefonálsz, és leordítod a hajukat, hogy miféle fos minőséget raktak már megint alád, minden tönkremegy. a mérnökök pedig hálásan a térded elé borulnak, hogy Te megtaláltad 2 nap alatt azt a hibát, amit ők két hónap teszteléssel sem. és mindezért gennyesre keresheted magad. Kétségtelen, kissé monton egy idóő után, de pár évig csak elvegetálnál így, nagy duzzogva :-DDD
mert a Te kezed alatt valamiért mindig előjön, ami másnál nem szokott. Szerintem ne bosszankodj ezen, hanem inkább kamatoztasd ;-)))) de tényleg.
Nekem volt idő, amikor haragudtam a Mitsubishire, mert a '82-es 626-omban sorban azok a dolgok haltak meg (gyújtás, generátor, önindító, fék), másnak nem volt baja :)
tezsvír' autó... szeressük. a régebbieket legalábbis mindenképp. amiknek már csak az emblémája gyémánt, de a szíve francia, meg mittoménmilyen, nos ÉN szkeptikus vagyok, de lehet, hogy csak reflexből :))