Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lolga Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2137
ne hagyd magad osli!:)
majd én lenézek helyetted a rábaringre és elpáholok mindenkit, hogy csend legyen végre.:)))

péntek 13-án előreláthatólag felétek járok délután. feljöhetnénk együtt. mit szólsz?

Előzmény: oslagbar (2134)
AttiM3 Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2136
Ave,
Tárgytalan! Most nézem, hogy az EVO VII kb 13mp alatt van 160-on!? Az enyém meg kb 17mp, úgyhogy csúfos lenne. :^)))
Na mindegy, azért a méréseimet várom. :^)
Előzmény: AttiM3 (2135)
AttiM3 Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2135
Ave!
Nagyon komoly ez az összehasonlítás! Meg tudod csinálni az M3-al is? Volt, hogy én is 180-ig nyomtam. Kiváncsi lennék, hogy mi lenne az eredmény, mert teljesítményben kb egy kategória a két autó csak az összkerék miatt 100-ig semmi esélyem.
Előzmény: avantage (2133)
oslagbar Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2134
LOL :)

Nem vagyok én profi!!! Mint írtam régebben, azon a két amatőr „versenyen” indultam először és utoljára. (utóbbi a múlt héten) A piros astra GSI pl. lerajtolt és csak harmadikban értem utol, ott viszont már alaposan... :)))

Az a baj, hogy a hétvégéken általában dolgozom. A péntek egy ideális nap, mert munka után Pest, buli után alvás. :) Győr pedig messze van :(((

De ha egyszer kint jársz az illegálison (velem együtt), akkor lemérhetnéd a gépet. Így megyszűnne a mizéria. Szerintem meglepetést az erdmény fog okozni, mert a gyári értékek közelében leszek...

Osli

Előzmény: avantage (2129)
avantage Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2133
Barátom mesélte, hogy az autópályán elég jól tudta tartani a lépést egy EVO VII-el. Gondoltam, persze-persze... :)

folytatas itt.

ferrek Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2132
Köszönöm a gyors választ! Aszt hiszem miután "tudom" milyen gépekkel indultok ezért töbszörösen odafigyelek az elágazásnál, hogy véletlenül se keveredjek közétek. :-))) Pedig szerettem volna kipróbálni a dolgot de azt hiszem maradok a csendes szemlélődök között és inkább szurkolok Nektek. :-)))
Előbb még hegyezem egy kicsit a gépet már amennyire boncolgatás nélkül lehet.

Előzmény: avantage (2131)
avantage Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2131
ferrek,
Rabaring 1000 penz, egesz napra. (reggel 9-tol du 19-ig vannak futamok/musorok)
Miutan bejosz a palyara a belepo fizetese utan lesz egy elagazas, hogy nezo vagy indulo, logikusan azt kell kovetni, kb. 100-200 meterre lehet parkolni a versenypalyatol. Attol fugg, mikor ersz ki.
A palyahoz konnyu odatalani, Ecsen kell figyelni a tablat, hogy Rabaring. Ha az M1 felol jossz, akkor jobbra lesz egy buszmegallo utan, azon az uton vegig fel a hegyre, es mar ott is vagy.
Előzmény: ferrek (2128)
Baliszoft Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2130
En megyek integrat enni seat ibizaval!
avantage Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2129
oslagbar,
>A hármasból viszonylag alacsony fordulatról indulás nem rosz ötlet. Kevéssé számít a reagálási idő.

Hat ha te csak reagalasi idoben vered a tobbieket, akkor ott igen-igen nagy amatorseg folyik, vagy te vagy eszmeletlenul profi!

Epp ezert jo lenne, ha egyszer egy rendes, mert palyan is bizonyitanal!
Rabaringre gyere mar el most vasarnap.
Tolem kapsz 1000 Ft-ot ha eljossz. (elert idoeredmenytol fuggetlenul)

Ha meg paran hasonloan allnak a dologhoz, a benzinkoltseged mar meg is terul.

Na mit mondasz?

Előzmény: oslagbar (2125)
ferrek Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2128
Üdvözlet Mindenkinek!

Az igazság az, hogy már régóta olvasgatom a topic-ot mint érdeklődő. Magamról annyit, hogy tatabányai vagyok és egy Leon 1.6 8V-m van.
Infókat kérnék tőletek: szeretném megnézni a Rába ringes gyorsulásit és nem tudom, hogy van-e ott olyan, hogy belépő? Parkolni hogy lehet? Hogy lehet bejutni? Bocs, hogy ilyen marhaságokat kérdezek, de még nem voltam ott.

Köszi előre is.

Gábor

avantage Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2127
>de estleg tudok egy Boeing 737-500-as gyorsulást méretni, és garantáltan jobb lesz mint az előző mért eredmény

Ezt nem ertem, hogy oszinte legyek.
200 km/h a felszallo sebesseg, ez kb. ki is jott. Persze uresen biztos tudna jobbat is. (Ez egy menetrendszerinti jarat) Amugy 3 737-est mertem, volt amelyik nem allasbol indult, ezert eleve ertekelhetetlen, a 3. pedig lassabb volt mint az, ami felkerult az oldalra.

Előzmény: Crybaby_69 (2122)
lolga Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2126
na azért!:)
ha már a hondák így összeálltak.
öröm volt nézni.:)
4-8 honda együtt. egyik szebb, mint a másik.
az, hogy házon belül mit megyünk nem is annyira számít, mint az, hogy kevés jelenlevő akaszthatja össze velünk a bajszot.

respect: attim3, meg az összes komolyabban felhúzott gsi astra.:)))

Előzmény: oslagbar (2125)
oslagbar Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2125
Hello!! :)

Az Intim gyári, minden külső jegye alapján. Szerintem senki nem tudna tuningolni egy Integrán magyarhonban!

Ebből következik, hogy mind bénák vagytok LOL. :)
Csak vicceltem..... :DDD (Cry nem lebaszni!)

Az összehasonlításról: Lama vagyok, de a gépem senkinek nem adom oda. Nem is kérem soha a másét. (sőt még ha tukmálják sem kell - Vuk - :))) )
A hármasból viszonylag alacsony fordulatról indulás nem rosz ötlet. Kevéssé számít a reagálási idő.

Caastro: Egyszer még ellopom a kormányod!! :))

Osli

U.i.: Nekem a hangulat tetszik leginkább, legalábbis a Honda különítménynél. Tök jó fejek mindannyian. A végén még felmegyünk csak a versára valamikor.... :)

Előzmény: lolga (2123)
Caastor Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2124
Crybaby_69

Igen én voltam a fekete Integrával.

Sajnos a felvételt még nem láttam.

"Egy szóval sem mondtam hogy én egy Integrával jobbat mennék,"

Pedig nagyon úgy tűnt.

"de ha lenne biztos vagyok benne hogy néhány hónap alatt kitapasztalnám legfőbb tulajdonságait,"

Igen én is bízom benne, de még elég új.

"és ha nem is győzném le mondjuk oslagbart,"

Ez biztos többeknek nem sikerült.

"de rakcióidőben téged biztosan vernélek."

Ezt meg megnézhetjük.

Nem azt mondom hogy én hibátlan voltam csak a köpködés esik szarul.

Gondolom ismered a reklámot, hogy ne itélj elsőre.

Előzmény: Crybaby_69 (2120)
lolga Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2123
tényleg furcsa.
vagy Caastro megy nagyon gyenge rajtot, vagy oslagbar gépe nem gyári.
az én gépemmel egy döntetlenre és két vereségre futotta, bár utóbbiaknál elrontottam a váltást illetve a rajtot(tehát amit csak lehet....:))
a döntetlennél meg úgy tudom, hogy oslag gépe ragadt be.

összességében: két hasonló kvalitású vezető, két tök egyforma kocsivel elméletileg nem nagyon mehetne mást mint nagyon-nagyon szoros meccseket.

hát nem ez történt.....

Előzmény: Crybaby_69 (2120)
Crybaby_69 Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2122
Nem tudom milyen műszerrel méred a dolgokat, de estleg tudok egy Boeing 737-500-as gyorsulást méretni, és garantáltan jobb lesz mint az előző mért eredmény. ;)
Előzmény: avantage (2087)
Crybaby_69 Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2121
Fish(525 Touring) :

Mail ment most!

Előzmény: Fish(525 Touring) (2112)
Crybaby_69 Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2120
Caastor :

Kizárásos alapon te a fekete Integrás srác vagy. Jól gondolom? (ha nem elnézést!)
Akár tetszik, akár nem oslagbarhoz képes te mindkétszer gyengét rajtoltál ez tökéletesen látszik a videó felvételen.

Egy szóval sem mondtam hogy én egy Integrával jobbat mennék, de ha lenne biztos vagyok benne hogy néhány hónap alatt kitapasztalnám legfőbb tulajdonságait, és ha nem is győzném le mondjuk oslagbart, de rakcióidőben téged biztosan vernélek.

A kedvedért tessék az 50-en ;) LOL:-) :))))))))))))))))))

Előzmény: Caastor (2102)
Crybaby_69 Creative Commons License 2002.09.03 0 0 2119
Ez az autócsere tényleg nem rossz ötlet.
De mivel nekem kocsim sincs ezért én kussolok ;)
Előzmény: ESI (2095)
Gabó Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2118
Egyszerűbben is össze lehet hasonlítani két autót. Egyenes útszakasz, 3. ban egymás mellett haladva padlógáz, majd 4. ben is, és a végén 5. ben is, persze nem egyből, hanem visszalassítva.
AttiM3 Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2117
FalCO,
Köszi megnézem mik vannak, de egyelőre inkább a használtak érdekelnének.

Bogyó,
Gyárilag 238le, de az főtengelyen mért teljesítmény. A 204le keréken szvsz nagyon jó.
Nincs használt (autó)gumid?
Egy CD-t nekem is összehozhatsz. :^)

GombVTI,
A gyorsulást biztos nem a kmórához mérik, hanem műszerekkel, a valós 0-100-at nézik.

Előzmény: FalCO (2106)
Fish(525 Touring) Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2116
OK!
Fish(525 Touring) Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2115
Persze persze!
8 sec tudom csak hurozlak!
Nagyon jó a hondától az a 7sec!
Na hali!
GombVTI Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2114
Fish!

Ha lehetne,én is kérnék egy kópiát a felvételeidből!
Ha jössz pénteken,adok helyette üres cd-t vagy kifizetem!

Előre is köszi!

GombVTI Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2113
Fish!

:) Ne kezdjük! :)

Lemértem hogy ha 108-al megyek akkor megyek valósan 100km/h-val,mert akkor teszek meg 36másodperc alatt 1km-t(kmkőtöl-kmkőig). 7,3-nál jobbat még nem mértem! Na most nekem 100-at megy kettesben óra szerint. Tehát a 108-hoz váltanom kell egy hármast + fel kell gyorsítanom 100-ról 108-ra. Ez legalább 0,7 másodperc. Tehát szerintem 8s alatt lehetek 100-on kb. Most nem tudom hogy a gyári adatok mire vannak megadva: kmórához,vagy valós 100km/h-hoz! Ez a kérdés!

Most vége a melónak,úgyhogy búcsuzom,majd szerdán újra jövök!
Sziasztok!

Fish(525 Touring) Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2112
Crybaby_69
Na visszanéztem te kérted a cd-ét irj egy telcsi számot és felhivlak!
Beirnám ide de fő a biztonság inkább nem teszem!
Fish(525 Touring) Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2111
Ki kérte a cd-ét töllem mert email-ra nem jött telcsi szám?
Most vagyok!
Fish(525 Touring) Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2110
AttiM3
Elvileg gyárilag nem 230le a géped?
Fish(525 Touring) Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2109
GombVTI
Nem kell a duma a 8sec-ről!
GombVTI Creative Commons License 2002.09.02 0 0 2108
Hondavuk!

Na kipróbáltad amiről beszéltünk gyorsulás után hajnali 3-4 felé páran hondások? Tudod,hogy 5000körülről pörgetve lelépsz a kuplungról,mivel nem is engedi az elektronika feljebb pörgetni a motort. Pénteken ha jössz mehetünk 1-et. Ha lenyomsz már 8sec alá vitted a gyorsulásod! :) Én voltam az ezüst civic VTI-vel.

Előzmény: HondaVuk (2107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!