Ave,
Tárgytalan! Most nézem, hogy az EVO VII kb 13mp alatt van 160-on!? Az enyém meg kb 17mp, úgyhogy csúfos lenne. :^)))
Na mindegy, azért a méréseimet várom. :^)
Ave!
Nagyon komoly ez az összehasonlítás! Meg tudod csinálni az M3-al is? Volt, hogy én is 180-ig nyomtam. Kiváncsi lennék, hogy mi lenne az eredmény, mert teljesítményben kb egy kategória a két autó csak az összkerék miatt 100-ig semmi esélyem.
Nem vagyok én profi!!! Mint írtam régebben, azon a két amatőr versenyen indultam először és utoljára. (utóbbi a múlt héten) A piros astra GSI pl. lerajtolt és csak harmadikban értem utol, ott viszont már alaposan... :)))
Az a baj, hogy a hétvégéken általában dolgozom. A péntek egy ideális nap, mert munka után Pest, buli után alvás. :) Győr pedig messze van :(((
De ha egyszer kint jársz az illegálison (velem együtt), akkor lemérhetnéd a gépet. Így megyszűnne a mizéria. Szerintem meglepetést az erdmény fog okozni, mert a gyári értékek közelében leszek...
Köszönöm a gyors választ! Aszt hiszem miután "tudom" milyen gépekkel indultok ezért töbszörösen odafigyelek az elágazásnál, hogy véletlenül se keveredjek közétek. :-))) Pedig szerettem volna kipróbálni a dolgot de azt hiszem maradok a csendes szemlélődök között és inkább szurkolok Nektek. :-)))
Előbb még hegyezem egy kicsit a gépet már amennyire boncolgatás nélkül lehet.
ferrek,
Rabaring 1000 penz, egesz napra. (reggel 9-tol du 19-ig vannak futamok/musorok)
Miutan bejosz a palyara a belepo fizetese utan lesz egy elagazas, hogy nezo vagy indulo, logikusan azt kell kovetni, kb. 100-200 meterre lehet parkolni a versenypalyatol. Attol fugg, mikor ersz ki.
A palyahoz konnyu odatalani, Ecsen kell figyelni a tablat, hogy Rabaring. Ha az M1 felol jossz, akkor jobbra lesz egy buszmegallo utan, azon az uton vegig fel a hegyre, es mar ott is vagy.
oslagbar,
>A hármasból viszonylag alacsony fordulatról indulás nem rosz ötlet. Kevéssé számít a reagálási idő.
Hat ha te csak reagalasi idoben vered a tobbieket, akkor ott igen-igen nagy amatorseg folyik, vagy te vagy eszmeletlenul profi!
Epp ezert jo lenne, ha egyszer egy rendes, mert palyan is bizonyitanal!
Rabaringre gyere mar el most vasarnap.
Tolem kapsz 1000 Ft-ot ha eljossz. (elert idoeredmenytol fuggetlenul)
Ha meg paran hasonloan allnak a dologhoz, a benzinkoltseged mar meg is terul.
Az igazság az, hogy már régóta olvasgatom a topic-ot mint érdeklődő. Magamról annyit, hogy tatabányai vagyok és egy Leon 1.6 8V-m van.
Infókat kérnék tőletek: szeretném megnézni a Rába ringes gyorsulásit és nem tudom, hogy van-e ott olyan, hogy belépő? Parkolni hogy lehet? Hogy lehet bejutni? Bocs, hogy ilyen marhaságokat kérdezek, de még nem voltam ott.
>de estleg tudok egy Boeing 737-500-as gyorsulást méretni, és garantáltan jobb lesz mint az előző mért eredmény
Ezt nem ertem, hogy oszinte legyek.
200 km/h a felszallo sebesseg, ez kb. ki is jott. Persze uresen biztos tudna jobbat is. (Ez egy menetrendszerinti jarat) Amugy 3 737-est mertem, volt amelyik nem allasbol indult, ezert eleve ertekelhetetlen, a 3. pedig lassabb volt mint az, ami felkerult az oldalra.
na azért!:)
ha már a hondák így összeálltak.
öröm volt nézni.:)
4-8 honda együtt. egyik szebb, mint a másik.
az, hogy házon belül mit megyünk nem is annyira számít, mint az, hogy kevés jelenlevő akaszthatja össze velünk a bajszot.
respect: attim3, meg az összes komolyabban felhúzott gsi astra.:)))
Az Intim gyári, minden külső jegye alapján. Szerintem senki nem tudna tuningolni egy Integrán magyarhonban!
Ebből következik, hogy mind bénák vagytok LOL. :)
Csak vicceltem..... :DDD (Cry nem lebaszni!)
Az összehasonlításról: Lama vagyok, de a gépem senkinek nem adom oda. Nem is kérem soha a másét. (sőt még ha tukmálják sem kell - Vuk - :))) )
A hármasból viszonylag alacsony fordulatról indulás nem rosz ötlet. Kevéssé számít a reagálási idő.
Caastro: Egyszer még ellopom a kormányod!! :))
Osli
U.i.: Nekem a hangulat tetszik leginkább, legalábbis a Honda különítménynél. Tök jó fejek mindannyian. A végén még felmegyünk csak a versára valamikor.... :)
tényleg furcsa.
vagy Caastro megy nagyon gyenge rajtot, vagy oslagbar gépe nem gyári.
az én gépemmel egy döntetlenre és két vereségre futotta, bár utóbbiaknál elrontottam a váltást illetve a rajtot(tehát amit csak lehet....:))
a döntetlennél meg úgy tudom, hogy oslag gépe ragadt be.
összességében: két hasonló kvalitású vezető, két tök egyforma kocsivel elméletileg nem nagyon mehetne mást mint nagyon-nagyon szoros meccseket.
Nem tudom milyen műszerrel méred a dolgokat, de estleg tudok egy Boeing 737-500-as gyorsulást méretni, és garantáltan jobb lesz mint az előző mért eredmény. ;)
Kizárásos alapon te a fekete Integrás srác vagy. Jól gondolom? (ha nem elnézést!)
Akár tetszik, akár nem oslagbarhoz képes te mindkétszer gyengét rajtoltál ez tökéletesen látszik a videó felvételen.
Egy szóval sem mondtam hogy én egy Integrával jobbat mennék, de ha lenne biztos vagyok benne hogy néhány hónap alatt kitapasztalnám legfőbb tulajdonságait, és ha nem is győzném le mondjuk oslagbart, de rakcióidőben téged biztosan vernélek.
A kedvedért tessék az 50-en ;) LOL:-) :))))))))))))))))))
Egyszerűbben is össze lehet hasonlítani két autót. Egyenes útszakasz, 3. ban egymás mellett haladva padlógáz, majd 4. ben is, és a végén 5. ben is, persze nem egyből, hanem visszalassítva.
FalCO,
Köszi megnézem mik vannak, de egyelőre inkább a használtak érdekelnének.
Bogyó,
Gyárilag 238le, de az főtengelyen mért teljesítmény. A 204le keréken szvsz nagyon jó.
Nincs használt (autó)gumid?
Egy CD-t nekem is összehozhatsz. :^)
GombVTI,
A gyorsulást biztos nem a kmórához mérik, hanem műszerekkel, a valós 0-100-at nézik.
Lemértem hogy ha 108-al megyek akkor megyek valósan 100km/h-val,mert akkor teszek meg 36másodperc alatt 1km-t(kmkőtöl-kmkőig). 7,3-nál jobbat még nem mértem! Na most nekem 100-at megy kettesben óra szerint. Tehát a 108-hoz váltanom kell egy hármast + fel kell gyorsítanom 100-ról 108-ra. Ez legalább 0,7 másodperc. Tehát szerintem 8s alatt lehetek 100-on kb. Most nem tudom hogy a gyári adatok mire vannak megadva: kmórához,vagy valós 100km/h-hoz! Ez a kérdés!
Most vége a melónak,úgyhogy búcsuzom,majd szerdán újra jövök!
Sziasztok!
Na kipróbáltad amiről beszéltünk gyorsulás után hajnali 3-4 felé páran hondások? Tudod,hogy 5000körülről pörgetve lelépsz a kuplungról,mivel nem is engedi az elektronika feljebb pörgetni a motort. Pénteken ha jössz mehetünk 1-et. Ha lenyomsz már 8sec alá vitted a gyorsulásod! :) Én voltam az ezüst civic VTI-vel.