Hát nem esett jól a hideg garázsban szétszedni fölég ,hogy még nem csináltam ilyet az a hülye taposólemez leszedése is szívás volt de csak a cél lebegett a szemem előtt.Reménykedek benne,hogy ettől nagyobb hibái nem lesznek a gépnek.Olvasgatom a többi fórumtagunk válaszait és hozászolásait tényleg sajnálni tudom azokat akik ilyen-olyan nagy hibákkal szívnak.
Üdv!Csepegett a benzin a tankból főleg ha teletankoltam.Kiszereltem a tankot és három helyen is eresztette a benzint az alján,oldalán és a tetején. Sikerült szereznem 7 ezerbe egy elég jó állapotban lévőt.Úgyhogy örülök hogy ez is kipipálva:)
Üdv! Azért mert fix a gyujtás attol még az elektronika eltudja tolni a gyujtást elöre hátra.Az csak egy jel adó h ott a felső holtpont.A többit már mondhatni gyujtás elektronika csinálja.Szoval itt semmi sem fix.A másik a felső holpontos modszer nem jó.Mert a fötengelyen is van egy fel.Méghozá az öninditó alatt van egy 8 imbusz csavar azt ki kell terekni és ott van egy jel.Ahoz van egyébként egy célszerszám amivel nagyon egyszerű a felsőholtpont rögzitése.Szoval nézd csak meg azt a felső holpontot rendesen.
Üdv! Még egy kérdés : A vezérlést úgy állítottuk be hogy a dugattyú felső holtponton és a vezérmű tengely lánckerekén a bevágás és a pötty egy vonalban van. Ennek így jónak kéne lenni elvileg? Köszi! Üdv!
Múltkor meg akartam nézni én is a gyujtást strobival de pont akkor ment tönkre a strobi mikor ráakasztottam. De ez nagyon jó ötlet!!! Szerzek egy másik strobit és megnézem. Ezeknek fix a gyujtása ugye? Nincs semmi állítási lehetőség? Már megkérdezem mert én nem vettem észre semmit, de kitudja! Megnézem a gyujtást és jelentkezem mi a helyzet!
Üdv! Tudod én kicsit hitetlen vagyok már ilyen téren h ugy van beállitva ahogy a nagykönyben megvan irva.Sajnos én már sok csodát láttam.Mikor azt mondták az tuti jó azt megnéztem és mégsem volt jó.Szerelő életembe ezt sajnos megtanultam amit nem én csinálok meg az után gyanakszok h ott bibi van föleg h utána sem jó.Sajnos nagyon sok dolog felet átsiklanak amit lényegtelennek vesznek de mégsem az.Én azért szivesen meglesném azt a leot.Kezd érdekelni mi a fene lehet vele.Ha megvan a hiba akkor majd ird meg nekünk légyszi.Egyébként ha gyujtás hiba van azt egy stroboszkopal meglehet nézni.Üdv
A vezérlés szerintem biztos jó mert minden a leírás szerint 0-ra téve. Gyanítom én is a gyujtást mert olyan mintha túl nagy lenne az előgyujtás és azért csattog, főleg ha bemelegszik. Sajnos a tekercset bontóból vettem és az elektronikát nem vettem vele meg. Csak a jeladót, de már azt is cseréltem. Szóval , lendkerék tekercs jeladó és elektronika egy motorból kell származzon. (ez egy vagyon lesz! )
Üdv Ez olyan vezérlés gyanus h rossz helyen van.Ha az még is tökéletes akkor mondok még egyet.Tudod az h kicserélted a tekercseket akkor benyoz a lenkereket is vele kell cserélni sőt még a gyujtás elektronikát is.Mert lehet rossz jeleket küld a tekercs az eltérő lendkerék miat.Sőt a gyujtás elektronika is hibázhat ha nem ugyan olyan mind amiből a bontot tekercsek lettek.Ezek eltérő elektronikával szeretlék.Minimális az eltérés de az már böven elég.Kb Ennyi.A karbit is meg lehet nézni de kétlen h az lenne.Üdv
Sajnos megbuktam! 150-es leóm van. A baj úgy kezdődőtt hogy egyik indítózáskor fémesen csattant egyet de beindúlt és borzalmas fémes csattogó hangja volt. Gyorsan leállítottam. Levettem az olajos oldaldeklit és láttam hogy a forgórészből kiestek a csavarok és szétdarálta az állórész tekercsét (generátor). Ezt kicseréltem és újra összeraktam ekkor ugyanúgy csattogott és plusszaban elment az oljnyomás is. Ismét szétszedve blokk kivéve darabjaira szedve. Főtengely csapágy cserélve lett mert eléggé kopott volt, főtengely rendben. Vezérműlánc új lett beletéve, vezérlés beállítva gyári leírás szerint. Szelepek beállítva. Új tömítések. Szépen minden összerakva ahogy illik. Blokk be, kezedek örülni van oljnyomás!!! De a csattogás továbbra is megmaradt sőt a motor ha eléri a 70-et akkor mint amiről levették a gyújtást hirtelen leáll. gyorsítás közben is olyan mintha kevés üzemanyagot kapna. Alapjáraton sokszor visszalő a porlasztóba és leáll. Hidegen járatni kell kb 5 percig ,nem veszi a fordulatot leáll. Gyertya új, a porlasztó arany tiszta falsot nem szív. Mi lehet a hiba??? Mitől csattog és miért áll le és durrog??? Nem tudunk rájönni , már több szerelő is nézte de nem tudunk mit kezdeni vele. Segítsetek!!! Minden építő jellegű ötletet szívesen fogadok. Mielőtt történt a baj a motor tökéletes volt nem csattogott ment mint a golyó.
semmi probléma értelek ugyan ebben acipőben vok !! megvettem rákölt9öttem 50 k ugy h nem motorikusan hanem csak rá.
14k volt akkumulátor olaj motor/váltóműolaj meg ilyenek:) de nekem mi ellőt megvettem gyerek szelephézagot állítatott és azt mondták semmi probléma nincs a motorjával!! ugy h rem h nem lesz problem:)
Most nincs vele baj, csak szeretnék jővőre rendszámosat.
Egy tapasztalattal okosabb lettem, ezeknél a motoroknál, bármikor előjöhet bármilyen probléma, ami nem kevés pénzmagba kerül majd, ez a te mociddal is előfordulhat, lehet, hogy azért is látogatsz ide néha.
Az a biztos, ami új, vagy ki van cserélve! Egy dolog kipipálva!
Ettől függetlenül, nem bántam meg, hogy megvettem, jókat motoroztam vele azóta, nagyon szeretem a hangját, és az ülés is a kedvencem, nameg a hűtőaszk!
A problémák 50%-a elkerülhető lenne, ha legalább az alapvető dolgokat betartották volna az előző tulajdonosok. Olaj, gyertya, szelephézag, vagy csak annyi mimt például nálam, hogy a hűtőrendszerbe nem vizet tölt, hanem a belevalót, igaz az egy ezressel drágább. Bocs az Offért.
Szere28 lenne 1 kérdésem. a leomba 10w50 es fulszintetikus castrol power 1 racing olajat használok. Véleményed érdekelne erről, hogy jó e a mocimnak. üdv :)
Eladósorba került szeretett Leonardom. Ha esetleg tudtok valakit akit érdekelne akkor a paraméterek:
Aprilia Leonardo 150 ST 2003 évi 15000 km Megkímélt nagyon szép állapotú. Költség és sérülésmentes. Friss olaj és szűrőcserével.Zoli mester /SZERE28/ által ! :-) Szerinte is minden eredeti rajta. Üzembe helyezéshez szükséges minden papírjával, 2 db. kulcsal.