Üdv! Ebben igazad van h nem jó h nagy köbcentis motorok száguldoznak.De jelenleg 50 ccm motorokbol vigan kihoznak 10 lóvat.Az meg böven elég 80km/h-ra.Szoval azzal is lehet menni mind állat.Nekem is van egy 50ccm és 20 lóvas 16000 fordulaton adja le és böven 100 felet lehet vele menni.A másik meg az h én szeretném le rendszámozni a motorom csak nem lehet.Mert az előző barom tulaj simán elkeverte a gyári papirokat.És persze a magyar jog rögtön nem engedélyez semmit sem.Azért keresek még mindig vázat vagy egy nagyon lerobbant redszámos leot.De még nem találtam.A másik meg mostanság ezek az elektromos biciklik mentem olyanal ami 3kw motor volt.Mit ne mondjak annak sem 40volt a vége hanem sok negyvenel megy.Egyébként még ezeket a hülye moped autókat sem szabályozták rendesen.De majd meglátjuk mi lesz mert nem teljesen 100-as a kormányzat.
egyet értek.. sőt az én véleményem az h ez nem 2-3 év hanem több. Nem fogják tudni ezt ránk erőltetni. Gondoljatok bele.. mekkora zűrzavar lenne ?! van egy olyan érzésem ha ezt be beis vezetik.. csak ideig óráig fog menni. Ez az én véleményem :)
nem lesz itt jövőre semmiféle ilyesmi. nem akarok politikát csempészni a fórumba, de szerinted az új kormánynak az lesz a nyitólépése hogy igy szájbavágja mindjárt az embereket? sztem ez még 2-3év minimum mire ezt bevezetik. nagyon sokan használnak nálunk 50esként nagyobb motorokat. de azért imádkozzunk, de sztem ebből jövőre még semmi sem lesz.
Lehet, hogy haragudni fognak rám az "50-esek", de teljesen egyetértek a dologgal.
Nem megengedhető, hogy a sebességhatárok túllépésére bőven képes motorokkal úgy lehessen közlekedni, mint egy olyan "kávédarálóval", ami a KRESZ szerint önerejéből max. 45-tel képes robogni.
Ráadásul a biztosítási viszonyok rendezésével sokkal egyszerűbb lenne a kárrendezés is.
Most hallottam egyik jard haveromtól, hogy jövőre bevezetik a rendszámot. Mármint úgy mint Ausztriában. Az 50 ccmesek csak valami matricát kapnak elvileg, de minden mitort meg fognak vizsgálni, ha ugye közlekedni akarsz vele, az alvázszám alapján az interpol nyilvántartásából megnézik, hogy hány köbcentis is a motor. szal nem lehet majd eltusolni, mert az minden motornak, így az olasz motoroknak is van egy nyilvántartása és akkor vége. Ha meg nincs olyan kis matricád vagy rendszámod akkor meg azért kapsz a jardtól. A havert neg kérdeztem az olaszból behozott leo, ha még itt magyarországon nem volt rendszámosan használva, akkor kb egy 100as a rendszámoztatása. Hát remélem nem így lesz.
Szerencsére a Scarabeoval sem volt gondom , pedig az jóval nagyobb volt külsőre , és rendszám nélkül nyomtam azzal is . Bár ez volt az egyik érv hogy eladtam .
Használni biztos fogom aztán a többit majd meglátjuk .
Azért az elég necces, hogy ráköltesz ennyi pénzt és energiát a felújításra, és aztán ne adja Isten elkap a yard, aztán kampec, ha nem tudod meggyőzni őket. NEM?
Tegnap elmentem egyet motorozni, nem bírtam megállni, hogy még az évben ne használjam ki az alkalmat. De jó volt! Mondjuk koszos lett a hátam, mint a fene (párom örülni fog), de megérte.
Már alig várom a jó időt, hogy azzal rohangálhassak. Itt Budapesten a tetves Demszkáj és a drága BKV miatt ennél jobb alternatíva nincsen.
Üdv! Rosszul gondolod mert elemes.Olyan mind egy olcsó kinai óra.Egy gombelem van benne azzal müködik.Ha ki akarod cserélni csajnos ki kell venni a müszerfalat elég jó játék. Üdv
Köszönöm a szatyortartós segítséget. Már beszéltem is a sráccal, az önindítóval még nem tudtam foglalkozni, mert sokat melózok. De lenne még egy kérdésem. A műszerfalon nem megy az óra (az a kis digitális) Annek mi az oka? gondolom nem elemes. amikor vettem akkor se volt jó.
Üdv! Olyan szűrőt nem lehet kapni csak gyáriban jó drágán.Vágjál légszörő szivacsból és jónapot.A müanyag házat nem ragasztjuk mert semmit nem és.Szivárogni fog.Szerezél egy másikat 1eft körül van bontottan ami jó. Üdv
Az első hogy ami a variónál van szivacsbetét külön kapható vagy vágjak hozzá ?
A második hogy a hűtőviz légtelenitő fekete müanyagom elhervadt ( letörött) és ha epoxi ragasztóval megjavítom bírni fogja -e a feladtát vagy rakjam el jó mélyre és szerezzek egy hibátlant ?
MIndenképpen oszd meg szerény társaságunkkal a munkálat fázisait, képek sem ártanának, vagyunk itt néhányan, akik elgyönyörködnének egy szakadt leo megújulásában.
Ha már nekünk nem jön össze (legalábbis nekem nem), akkor hadd csorogjon a nyál máséra :-)
Nemcsak kívülről lesz tiptop a bájk , hanem a motor szintén kicsontozva , belső felújítva , összerakva .
Kívülről szintén kap egy fekete réteget ( hőállót ) . A tuning részbe nem bonyolódunk bele , ( görgők és szíj maximum meg talán egy direktszűrő ) . Inkább megbízhatóság mint tuning . A látvány az nagyobb hangsúlyt kap . De nem szeretném azt hogy kívülről gyönyörű , belül meg kuka legyen .
Színben feltűnő zöld ( mazda2 ) és fehér . Fehér felnik ... stb . Meg lesz egy kis üvegszálas meló is , de ez még messzebb van ( február környéke ).
Hogy pénzben mit emésztett fel idáig , pff .... az most még nem számottevő . Inkább az idő az volt sok míg minden sorra kerülhetett .
Majd a végefelé tudom megmondani , hogy mibe került a project .
Az rendben, hogy kívülről szép, tip-top lesz a gép, de mi a helyzet a lényeges dolgokkal? Motor, elektromosok, üzemanyagrendszer és karbi? Azok milyenek rajta? Vagy azokat is felújítod?
Színben milyen lesz?
Még valami. Ha nem akarsz, nem kell válaszolnod rá, de megosztanád az eddigiköltségmutatódat?