Én ősszel egy ráérős napon levettem mindkét kézifék kötelet és belecsurgattam 1-2 dl olajat. Mozgattam mozgattam és egyre könnyebben ment. Vettem újat, de olyan jól sikerült h. még zacsiban várja h. az eredetiek 6 év 405 ezer után beadják a kulcsot. Sztem ha tavasszal megint beolajozom őket lehet h. örök életűek lesznek és eladom az újakat :). Ezért kérem a kedves fórumozókat h. ne mindenki utánozzon, mert vevőt fogok keresni :).
Helló mindenkinek.OLyan problémám van,hogy a két hátsó fékbetét(jobb és bal oldalon is) elkopott teljesen olyan 5.000 km után amit egy fél év alatt hajtottam bele. Ha felemelem,akkor a kereket elég megforditani kézzel.Valami miatt nem enged vissza a fékbetét,de miért?
Vettem egy nagy levegőt és beszereltem a tolatóradart, ami meglepően jól működik. A vezetékek csomagtartóba való kulturált vezetésének a módját nem tudom, van elkészített lyuk alul hátul? Hol érdemes vezetni?
Tudom nem Opel vagy Renault,de hátha tud valaki segíteni,Fiat Scudo Jtd 120Le 2010-es silentet állítólag csak lengőkarral együtt lehet cserélni,nincs utángyártott hozzá.Valakinek valami/olcsóbb /ötlete?
A váltó hibára kicserélném az olajat + adagolnék hozzá prolongot . A kotyogásra meg lehet , hogy eléglenne a váltóbowdent kicserélni . Ha az elöző tulal ha nem kiméletesen váltott megnyúlhatott , egy idő után kiis ugrik a helyéről . Az egyik ismerősőm is igyjárt nála ezek beváltak . Km-ben ottjárt mint a tied , most már 400ezer fölött van és a váltó még birja.
Szesz, ha van technikai rálátásod, meg fűtött garázsod, és nem kell mostanában az autó, akkor nekiállhatsz, a lebontás adja magát, szerintem a zsaluból kiugrott a bowdenvég, de ez így fikció, ha pest környéki vagy, hívd fel vargamunkát, keni vágja a kérdést, lehet hogy ráér.
Jól gondolom, hogy a belső keringtetés motorja a motortérben felül, a szélvédő alatt van és a motor egy ilyen forgó ajtót mozgat(na)? Mert ott zizeg (tehát a motor működik), csak az ajtó teljesen lazán ide-oda mozog, ott valami vagy eltört, vagy kilazult, szerintetek érdemes házilag nekiállni? :)
Renault Trafic, 8 személyes, 2011-es, digitális klímával. Miért van az, hogy amikor bemelegszik az utastér, akkor az első ablakra hideg levegőt fúj? (Az ablakról pedig a vezető arcába...) Hol van a hőmérséklet-érzékelője? Lehet, hogy eltakarja valami, ezért úgy érzékeli, mintha túl meleg lenne? Ha csak az utastér fűtést hagyom bekapcsolva, akkor egy idő után bepárásodik az ablak. Tudtok valami jó megoldást arra, hogy ki is lásson a vezető és ne is fázzon meg?
Tavasszal vásároltam egy 2003-as Traficot(teher). Nagyon szeretem, legszívesebben minhová ezzel mennék. Nagyon jól megy, keveset fogyaszt, pedig már nem kevés km van benne. (277.000) Vétel után átesett egy nagyszervízen, szűrők, olajok, vízpumpa, szíjjak, fékek cserélve lettek. A váltó eléggé kolyogós, meg néha már nehezen veszi a sebességet, főleg az 1-est nem szereti hidegben.
Dieselhez képest nagyon hamar elkezd fűteni az utastere, és a klíma is jól dolgozott a nyáron.
Sajnos most elektromos gond jött elő. Először a tompított világítást nem lehetett bekapcsolni, csak helyzetjelző és reflektor van. Aztán észrevettem hogy nem működik az ablakemelő. A biztosíték táblán nincs "áram" a középső sor biztosítékjain. Valamint a műszerfal órái gyújtáslevétel után kismértékben kimozdulnak. (ez lehet eddig is így volt, csak most vettem észre?!).Semmi nem lett javítva vagy cserélve mostanában az autón.
Visszaolvastam a tapasztalatokat,hibákat amit ieírtatok itt, de nem találtam ilyen hibát. De azért rengeteget tanultam azokból amit előfordultak.(kicsit meg is ijedtem) :)
No, az ESP bizonyíthatóan működik. :))) Attól tartok, hogy hőmérsékletfüggő a hibajelenség. :)
Másik kérdésem, hogy a belső keringtetés mozgóalkatrészeit (motor, ajtó) hol érem el és házilag ki tudom-e takarítani és tisztítani, befújni valami wd-40-nel?
Hát igen, autó ügyben nem egyszerű a távgyógyítás...Azért köszönöm a segítséget. A telefonszámod meg van, a napokban egyeztetnék egy időpontot, hátha sikerül megtalálni a hiba okát. Gyula
Motorgenerál nem volt, egyszer csak elkezdett füstölni gyengébben, aztán még jobban és azután kezdtük cserélni az alkatrészeket (először turbót-amúgy is cseréltük volna, nem akartuk megvárni míg széthullik-, aztán egr, 4 porlasztó). Több alkatrészt már nem akarunk luftra cserélni. Amúgy a kocsi hibátlan, csak sárkányt játszik a városban...
Van egy 2004-es 1.9 CDTI Vivarom és az a hibajelenség, hogy alacsony fordulaton füstöl a kipufogó. Autópályán a füstnek semmi nyoma, csak városban indulás után gyorsításkor. Az autón cserélve lett a turbó, egr szelep, 4 porlasztócsúcs, de ezek után is megmaradt a jelenség. Olajat nem eszi, több ötlet pedig nincs, hogy mi lehet a hiba oka. Akinek van valami ötlete, kérem írja meg. Köszönettel, Gyula
Hol lehet elfogadható árú (és minőségű) hóláncot venni a 195/65R16-os kerékre? A "kék dobozosból" sem a KN90-esen, sem a KN100-ason nincs rajta ez a méret, a Thule pedig 3x annyiba kerül...
Viszonylag friss tulajdonosa vagyok egy 2006-os 2.0 dci trafic passengernek. Nem kevés km-mel vettem, sok gyerekhez, de megbízható helyről, pár apró kérdésem lenne, remélem, tudtok segíteni:
1. Nagyon kellemes meleget ad az a dízel kiegészítő fűtés. Szuper, kisgyerekek mellett ideális. Van azonban lehetőség arra, hogy kikapcsoljam? Hány fok alatt indul el automatikusan?
2. Épített -e be valaki utólag tolatóradart? Elfér a lökhárító mögötti fémkeret előtt?
3. Néha az ESP/ASR ABS és a serv világítani kezd, az ABS már működött, az ESP szerintem nem. Erre ötlet?
Így elsőre csak ennyi. Ez egy nagyon egyben lévő autó, nevetséges fogyasztással. :)