Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Látom nem érted, EV piacvezetők, az ICE gyártás belátható időn belül megszűnik, és az EV veszi át a helyét, de azt nem a 100 évesek fogják legyártani, hanem az, aki gyorsabban, többet és jobbat képes gyártani, és abban bizony a Tesla van az élen, a többiek 5 éves vágyakat fogalmaznak meg, a Tesla meg 1-2 év alatt a nulláról épít fel egy félmilliós autógyárat.
Aham. Szóval akkor most az van, hogy a toyota heti termeléséről növekednek mondjuk a 1,5-2 heti termelésre, és mindenki összeszarja a bokáját. A toyota akkor tudna 80%-ot növekedni, ha mindenki hirtelen két autót venne egy helyett.
Tudod, az van, hogy ha csinálsz egy mobilt, és eladod a unokatesódnak, majd jövőre eladsz még kettőt a másik kettőnek, akkor bizony 100%-ot növekedtél. Mégsem lettél iPhone.
Közgáz 101.
Mondtam már többször, de nem érted, képtelen vagy kontextusban kezelni a tényeket. Most kezdjem el, hogy ostoba vagy ?
Tehát a Teslának nem csak a jelene fényes, hanem a jövője is, még a 100 évesek nem lesznek képesek olyan arányban növelni az EV gyártásukat, mint ahogy az ICE részlegük zsugorodik..
Ennyire nem lehetsz ostoba, ezért csinálnak cégeket, hogy értéket teremtsenek, és ez a Teslának megy a legjobban.Nem csak iparágakat alakít át, hanem gazdaggá is teszi a tulajdonosait. A német autógyárak csak irigykednek, a Mercedes, meg az évszázad lúzere, eladta a Tesla 10%-át 750 millió dollárért, pár évvel ezelőtt, ma 110 milliárdot érne az a pakett, többet, mint a Daimler maga.
Illetve viszonylag kevesen vannak a tőzsdével foglalkozó emberek között, akik kizárólag a market cap-et nézegetik. Persze kezdőként lehet nézegetni, hogy azta, mekkora nagy számokat írnak oda, el se hiszem... Azért csak azt ajánlanám neked, hogy guglizd ki, hogy a többi szám mit jelent, és próbáld meg értelmezni.