Keresés

Részletes keresés

marky-511 Creative Commons License 2017.01.27 0 0 9301

Egyrészt a Kenézy miatt, másrészt a Kishegyesi így is túlzsúfolt. Már csak a Bartók Béla úti kereszteződéssel kellene valamit kezdeni.

Évtizedek óta arra közlekedik a (4)2-es és a (4)3-as, csak régen a Kunhalom utca átjárható volt, nem ott járt a vasút. Most sem ártana oda egy átjáró.

 

A Petőfi téri végállomásra kíváncsi leszek, mert ha a 4-est elkezdik "süllyeszteni", a felüljárót se lehet majd megközelíteni, csak a Sumen utca felől. Így a 4-es mindkét oldalára kellene valami.

Előzmény: Econell99 (9300)
Econell99 Creative Commons License 2017.01.26 0 0 9300

Egyébként a 42-es minek megy fel a Bartók Bldéla útra? Miért nem megy végig a Kishegyesin és kész?

 

És egy korábbi hozzászólásodhoz: elvileg a Petőfi téren lesz kialakítva ideiglenes végállomás.

Előzmény: marky-511 (9299)
marky-511 Creative Commons License 2017.01.25 0 0 9299

Elférne, csak szerintem ez a megoldás fel sem merül a városvezetésben, mert nem lehetne a lámpafázisokat módosítani.

 

Más kérdés: a Bartók Béla úton is változtatni akarnak, és a Pesti utca fel kanyarodó sávot építeni. Ez jó ötlet, csak áll a bál a védett kocsányos tölgyek miatt. Szerintem megoldható lenne fakivágás nélkül is, normális üzemben kellene váltani a lámpáknak. Ha a 90+ másodpercig piros lámpához beáll egy 11-es vagy egy 43-as, ott másfél percig senki nem tud balra kanyarodni.

Előzmény: Econell99 (9298)
Econell99 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9298

Ott is elférne egy plusz sáv a másik irányba, amit csak a tömegközlekedés használhatna, nem?

Előzmény: marky-511 (9297)
marky-511 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9297

A 30-asnak is jó terelő út lenne, ha a Déli sor után a Miklós - Szent Anna - Vágóhíd utcákon közlekedne, de az egyiurányúsítás miatt valószínűleg nem így lesz.

Előzmény: Econell99 (9296)
Econell99 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9296

Szerintem úgy lenne értelme, hogy a 19-es átrakni oda, plusz indítani egy új járatot: Vincellér utca - Kishegyesi út - Segner tér - Miklós utca - Szent Anna utca - Sumen utcai forduló útvonalon.

Előzmény: marky-511 (9295)
marky-511 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 9295

Az biztos. Tervezték még a 2000-es évek elején, hogy a 19-es közlekedjen arra, de azóta se történt semmi.

Előzmény: Econell99 (9294)
Econell99 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9294

De a Miklós-Szent Anna tengelyen mindenképpen kellene tömegközlekedés, ha lesz egyirányúsítás, ha nem.

Előzmény: marky-511 (9293)
marky-511 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9293

Én attól félnék, hogy máshová terhelődne a forgalom, ha ki lenne tiltva a belvárosból. Az egyirányúsítás jobb ötlet, de hagynék egy ellenirányú forgalmi sávot a buszoknak/troliknak, hogy ne kelljen emiatt variálni a tömegközlekedéssel. Ezt kéne alkalmazni az átépítés alatti egyirányúsításnál is.

Előzmény: Econell99 (9292)
Econell99 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9292

Valóban érdekes felvetések.

Én inkább úgy alakítanám a belvárost, hogy a Széchenyi-Kossuth utca tengelyen (Antall József és Klaipeda közt) csak a tömegközledési eszközök haladhassanak át.

 

Miklós-Szent Anna tengelyen ugyanez (ide új járatokat kellene tenni)

Előzmény: marky-511 (9291)
marky-511 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 9291

Eléggé kihalt a fórum, pedig lenne bőven téma :)

 

Egyrészt, az Új Főnix Terv újság szerint részben vagy teljesen egyirányú lesz a Kossuth-Széchenyi illetve a Szent Anna-Miklós utcák. Konkrétum nincs benne, pedig érdekelne.

A Miklós utca nem rég lett kiszélesítve, és megszüntették a parkolási lehetőséget is. Van, ahol 4 sávon járható. Ezek után miért kell egyirányúsítani? Szvsz elég lenne az Antall József és a Klaipeda utcák között.

Széchenyi dettó. A buszállomás és a Tisza István utca között elég széles, ott kár egyirányúsítani. Viszont a Burgundia utca után is vannak bajok, amiről a cikk nem ír. A keresztmetszettel leginkább a Méliusz tértől van gond. Ott érthető lenne az egyirányústás, de nincs róla szó. Fairtás lesz és szélesítés?

Adódik a kérdés: mi lesz a tömegközlekedéssel? Elvileg a Széchenyi utca a Piac utca fele lesz egyirányú, a Miklós fordítva.

Egyrészt, a trolibusz-közlekedésnek arra az időre gondolom búcsút mondhatunk, max az önjáró járműveket láthatjuk.

Másrészt, mi hogy változik? A Nagyállomás elől induló, vagy előtte elhaladó viszonylatokkal mi lesz? Honnan fognak indulni? A Piac utcáról? Attila tér újratöltve? Vagy netalán használni fogják a valamikor trolibusz-végállomásnak szánt Sumen utcai fordulót?

Belegondolni se merek, milyen káosz lesz, ha elkezdik a munkát a Petőfi téren. 

 

Más, a minap olvasni lehetett a Vezér utca és a Balmazújvárosi út között épülő út útról. Üdvözlöm a kivitelezést, most abba nem mennék bele, amit a DERKE írt a forgalom várható megnövekedéséről. Engem az érdekel főleg, terveznek-e tömegközlekedést rajta. A 43-as akár közlekedhetne az ITS-ig.

Továbbmenve, ha a Petőfi tér úgyis szét lesz túrva, a 43-as a 47(Y) szerepét is átvehetné, használva a Sumen utcát. 

 

Szintén ide kapcsolódik, hogy az Epreskerti sulinál lévő körforgalom is össze lesz kötve a Kanális utcával, és pár üzem oda is épül. Ez azt is jelenti, hogy buszt is kap az új szakasz? 

ron89 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 9290

Ha a Debreceni menetrend alkalmazást letöltöd mobilra, ott lehet látni, hogy éppen melyik busz csinálja az adott menetet.

Legnagyobb részt csuklósok vannak a józsai vonalakon, a 10-es családon, 30/30A-s, 48-as vonalon.

Sok csuklós van még a 15/15Y-on, 22/24-esen.

Nagyobb részt szóló, de azért megy többször is csuklós: 41/41Y, 25/25Y, 12.

Egyszer-egyszer a többi vonalon is előfordulnak, de szerintem a fentieken lehet a leggyakrabban megtalálni őket.

Ha valakinek vannak konkrét adatai, ne tartsa magában. :)

 

Ma azt hiszem rekordot döntöttem sietés terén, a 30-as busz 4-5 perc mínusszal ment a Nagyállomástól a Jégcsarnok felé. Az 1-2 perces sietés mindennapos, de azért ez már elég jelentős korábban közlekedés volt.

Előzmény: Econell99 (9285)
Joe0401 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 9289

A DKV miért nem vette meg a Plasma buszokat amiket korábban bérelt?

(Pl. 39-es járatra)

 

Korábban közlekedett a mikepércsi úti Tesco-hoz buszjárat egyéni díjszabással.

Ezen járat a DKV-hoz tartozott?

Econell99 Creative Commons License 2017.01.02 0 0 9288

A helyi járatok utaslétszámáról hol található valamilyen dokumentum?

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.28 0 0 9287

"1. A 9555/5 helyrajzi számú ingatlanon 42 325 m2 hasznos alapterületű, térszín alatt kétszintes pinceszint+földszint+3 emelet szintszámú, térszint fölött 4 épületrészt (többek között 386 férőhelyes parkolóházat is) magába foglaló közforgalmú épületegyüttes átépítése, építése, 3 000 m² acél tartószerkezetű üvegtető építése és az épületegyüttes kialakításához szükséges munkaterület körülhatárolása (résfalépítése) és víztelenítése mintegy 25 000 m²-en, bontási munkák, mintegy 11 200 m3 mennyiségben beépített városi környezetben.

2. Az Intermodális Közösségi Közlekedési Központ (IKKK) és kapcsolódó létesítményeinek építéséhez kapcsolódó külső közműkiváltások elvégzése:

o Középfeszültségű hálózat;

o Kisfeszültségű hálózat;

o Közvilágítási hálózat;

o Kis- és középnyomású gázelosztó vezeték;

o Távhőellátási hálózat;

o Vízellátó vezetékek;

o Csapadék csatorna;

o Szennyvíz csatorna;

o Vízépítés;

o Hírközlési vezetékek.

3. A 4. számú és 47. számú főutak építési feladatainak ellátásához szükséges gyalogos, kerékpáros és közúti aluljárók, valamint a meglévő Homokkerti felüljáró felhajtóág hídjának bontása.

4. A 4. számú főút átépítése, valamint a 47. számú főút és 4. számú főút csatlakozásának (külön szintű közlekedési csomópontjának) átépítése.

4.1.: A 4. számú főút 884,53 m egybefüggő (folyamatos szelvényű) hosszon történő átépítése, mintegy 430 m hosszon térszín alá vezetve (1500 m³ résfal építésével), villamos pálya alatti közúti átvezetést biztosító aluljáró építése, 2 db spirális körforgalom kialakítása.

4.2.: A 47. számú főút és 4. számú főút csatlakozásának átépítése (0+741,78 – 0+975 km. sz. közötti szakaszon), meglévő indirekt ágak elbontásával és átépítésével a 4. számú főúton kiépítésre kerülő rotációs körforgalmakhoz való csatlakozás érdekében.

5. 4 db új jelzőlámpás közlekedési csomóponti forgalomirányítási rendszer kialakítása, 1 db jelzőlámpás közlekedési csomópont átalakítása és 3 db jelzőlámpás közlekedési csomópont bontása.

6. Kötöttpályás (villamos és troli) létesítmények és kapcsolódó berendezések bontása valamint új villamosvágány, fejállomás, áramellátási, felsővezeték valamint jelző- és biztosítóberendezések építése:

o Vályús-sínes RAFS vágány bontása: 645 vm;

o Vályús sínes RAFS felépítmény építése: 850 vm;

o szükségleszállóhely kialakítása 1 db;

o megállóhely áthelyezése 1 db.

7. Környezetrendezési és parképítési munkák, többek között 40 000 m² füvesítés és 15 000 m² burkolatépítés

8. Debrecen vasútállomás építés alatti vasúti üzemét biztosító, az áramellátási berendezések ideiglenes kiváltására vonatkozó tervezés, engedélyeztetés és kivitelezés.

9. Debrecen, 33. sz. Füzesabony – Debrecen II. rendű főút 108+923 km szelvényében lévő Nyíl-Hadházi utca csomópont ideiglenes átépítése.

10. Beruházással érintett közlekedési módok: személy- és tehergépkocsi, kerékpár, villamos, busz (helyi-, helyközi), trolibusz, gyalogos.

A kivitelezéssel érintett munkaterületek Debrecen belterületén helyezkednek el.

További kiegészítő tervezési feladatok:

— víztelenítés,

— ideiglenes forgalomtechnika,

— földfelszín alatti helymeghatározás.

Egyéb vállalkozói feladatok:

— ideiglenes forgalomterelés építés, bontás,

— tűzszerészeti vizsgálat és hatástalanítás,

— régészeti és további szakfelügyeletek biztosítása,

— megvalósulási tervek készítése.

A 4-es számú főutat annak teljes lezárásától számított legkésőbb a 18. hónap végéig a Vállalkozó köteles a forgalom részére visszaadni, legalább jogerős ideiglenes forgalomba helyezési engedéllyel. (kötbérterhes részhatáridő).

Vállalkozó a szerződés teljes időtartama alatt köteles a Hajdú-Bihar Megyei Büntetésvégrehajtási Intézet Petőfi téren található gépjármű bejáratának korlátozásmentes megközelíthetőségét biztosítani."

Előzmény: Törölt nick (9286)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.28 0 0 9286

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:460467-2016:TEXT:HU:HTML&src=0

 

"A Debreceni intermodális személyszállítási központ és kapcsolódó létesítményeik kiegészítő tervezési feladatai és kivitelezése.

Jelen vállalkozási szerződés keretében Debrecen átépítéséhez és a Petőfi tér fejlesztéséhez szervesen illeszkedő épületegyüttes, közlekedési hálózat és térrendezés valósul meg, továbbá a Debrecen, 33. sz. Füzesabony – Debrecen II. rendű főút 108+923 km szelvényében lévő Nyíl-Hadházi utca csomópont ideiglenes átépítése."

Econell99 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 9285

És az meg van, hogy mely járatokon vannak inkább a csuklósok?

Előzmény: hajdubus (9267)
szaunas Creative Commons License 2016.12.05 0 0 9284

hajdubus  2016.09.29  0 2 9252

Jó hír, hogy az 500-as kimozdult a kocsiszín hátsó szegletéből és elkezdték bütykölni, csinálgatni. Talán mégis lesz nemsoká belőle egy utasszállításra képes villamos. :)

Előzmény: by-169 (9271)
Joe0401 Creative Commons License 2016.12.05 0 0 9283

Reggel két 5-t is láttam egymás után.

Mennyi troli képes áramszedő nélkül közlekedni?

 

Kb. mennyi járat maradhatott ki reggel?

Előzmény: ARC187V (9282)
ARC187V Creative Commons License 2016.12.05 0 0 9282

Sziasztok most ládtam a kassai uton a ziu9.et jégtörözni.nem lehetne ilyen alkalmakor utas forgalomba adni hogy utassokat is vigyen magával.

hajdubus Creative Commons License 2016.12.02 0 0 9281
Előzmény: by-169 (9280)
by-169 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 9280

Mikulás villamos lesz?

 

nixon70 Creative Commons License 2016.11.27 0 0 9279

Remèlem jól elmeszelik.

Előzmény: hajdubus (9278)
hajdubus Creative Commons License 2016.11.26 0 1 9278

Egy részeg fazon bliccelt és sérelmezte, hogy az ellenőr meg meri büntetni, ezért pirospacsit játszottak.

Előzmény: nixon70 (9277)
nixon70 Creative Commons License 2016.11.25 0 0 9277

A Szent Anna sarkon mi történt a tuján dél körül?

2 sünautó+egy mentő.

Ellenőrt vertek?

Caf 518 Creative Commons License 2016.11.23 0 0 9276

Mondjuk erdekes mert csak vasarnap potolnak es szombaton nem. De vasarnap a liazok is maszekolnak a vezetekkel nem lehet hogy tenyleg csak karbantartas?

Előzmény: hajdubus (9275)
hajdubus Creative Commons License 2016.11.22 0 0 9275

Ezt már tudnod kellene Ábel! :D

Előzmény: ARC187V (9274)
ARC187V Creative Commons License 2016.11.20 0 0 9274
sziasztok miért nem jártak ma a trolik?
hegyi lányka Creative Commons License 2016.11.15 0 1 9273

Az előbbi hozzászólásomat A Tisztelt parkoló Ügyfelekhez intézném inkább.A Tisztelt UtasoknaK arra figyelmeztetném inkább,hogy a bírságolás csupán a jegyellenőrön múlik,de hát mint tudjuk azoknak tényleg kell a jutalék,mert valóban aprópénzért dolgoznak hajcsárok parancsára.

hegyi lányka Creative Commons License 2016.11.15 0 1 9272

Tisztelt Utasok!                                                                                                                                                      Nem jut elég pénz a DKV vezetőinek karácsonyi ajándékra,ha másképp nem megy csinálnak egy rendszer hibát,és kapjátok a mikulás csomagot.Nincs elnézés,be kell fizetni! 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!