Keresés

Részletes keresés

BlackTriple Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2180
tudod Csibu az a gáz, hogy elismerem a trükköt benyeltem! De fenyegetőzni, ordibálni, zsarolni...és csodálkoznak, hogy megutálják őket. Persze mondanom sem kell, hogy nem a mi korosztályunkhoz tartozott...
Előzmény: csibu955 (2178)
csibu955 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2179

Háát igen, én szinte csak a Triumphos találkozókon szoktam Triumphot látni. Ez van...én annyira nem bánom.

Előzmény: Pató Pali (2175)
csibu955 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2178

Ez teljesen szándékos volt, sztem félreqrt a felesége egy motorossal, vagy hasonló. Kár, hogy nem volt kamera a motoron...

 

Nálunk nemrég esett meg, nem ismerem akivel megesett,de... A srác elment a kocsmába autóval, iszogatott, (persze ezt nem lehet) a rendőr kihívta, mondta neki, hogy álljon arréb az autóval mert ők szeretnének oda parkolni:D, erre a srác mondta, hogy de ő már ivott, ő már ma nem vezet. Erre a rendőr: jajj hát csak álljon arréb. a gyerek beült elindult a rendőr megállította kb. 10cm után, szonda stb. büntetés...

 

persze ez nem ugyanaz mint a tiéd, mert itt valszeg a rendőr tudta, hogy ha ők elmennek, úgyis autóval megy haza a srác.

 

A másik, a multkorában nekem is volt olyan, hogy rendőrautó után mentem...70-80 al ment egy autó mögött már egy ideje, gondoltam megelőzöm mind a kettőt, hát nem fogok pöcsölni. Kitettem az indexet, elkezdtem előzni erre mikor mellé értem, kibassza az indexet és már húzza is rám a kormányt. Duda, motorzúgatás miegymás, erre visszament a helyére, megelőztem. Szerencsére nem basztatott.

Előzmény: BlackTriple (2176)
Mcemru Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2177
direkt arra játszott h megbaszhasson
ha nincs kamera nem igen tudja bizonyítani így volt, a másik rendőr nem tanú csak bűncselekményben tudtommal
Előzmény: BlackTriple (2176)
BlackTriple Creative Commons License 2010.08.16 0 0 2176
Sziasztok!
Ma reggeli eset...
Jövök az M0-son ahogy szoktam kb 130km/h val. Észrevettem, hogy úgy 10 kocsival előttem van egy rendőrautó. Beálltam szépen 120-ra , de a police jelentősen felgyorsított, mert elhúzott. Előlem az autók szépen elhúzodtak és mentem tovább. Lassan utólértem a rendőrkocsit és haladtam mögötte kb. 125 km/h-val. Jött egy 100-as tábla én vissza 100 ra rendőr szerintem 140-re. Persze egyszer sem jutott az eszébe, hogy a balszélső sáv üres és le kellene húzódnia...Mindegy megint utólértem...Gondoltam egy okosat, ami később végzetesnek bizonyult. Betartom a KRESZ előírásait és lehúzodok a szélső sávba mindegy hol megyek, mert megelőzni úgysem fogok. Maradt a 120 én pedig ki a szélsőbe. Kb. 2 sec után a mocim gyorsult...Vagyis azt hittem, de nem. A rendőrautó lassult be annyira, hogy elmenjek mellette...Már jött is szirénázva.
- úgy vágott be elém, hogy szinte satuznom kellett a motor le is fulladt
- kiszált a csávó (zászlós) és habzó szájjal közölte, hogy most elintéztem magam
- 20 000 helyben vagy feljelentés (gondoltam nem lehet ennyire köcsög így a feljelentést választottam...)
- na erre bedurrant az agya és kivetkőzve emberi mivoltából közölte, hogy nem hagyja annyiban
- nem 20 lesz hanem feljelent és minimum 60 + 5 büntető pont + fél évre elveteti a jogsim+ pályalaklamassági vizsgára küld, mert fokozottan veszélyes vagyok a közlekedőkre...neki csak egy mondatot kell beírni és az előadó nem fogja megkérdőjelezni...
-kérdezte, hogy mi lett volna a következő lépésem ha megy valaki a másik sávban mellette? NEKIMEGYEK A RENDŐRAUTÓNAK??!!! Bolond?
Kitöltötte a papírt aztán szóltam, hogy maradjunk a bírságnál, ami így lett 10...

Nekem ezzel az eljárással több problémám is van, de kíváncsi vagyok a véleményetekre. Mivel 10 évig vámos voltam eléggé lojális vagyok a hatoságokkal szemben, de ez nálam is kiverte a biztosítékot...
Pató Pali Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2175
köszi... :-)))  figyelek Rád is... - képzeld: elmentünk megnézni Talmácsit és a három nap alatt az egész förgetegben pálya mellett - városban össz: egy Triumphot láttunk, az is tigris volt...(igaz, 1050-es)...
Előzmény: csibu955 (2173)
CaféTriple Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2174
Ja frontosás, de a másik is csak francia verzióban van meg. Akkor még onnan kaptak mindent. De abban is 5ezerként/vagy évente van olajcsere előírva. Mondjuk nekem úgyis mindegy, úgyse tudok ennyit motorozni, évente meg mindig kicserélem az olajat.
Előzmény: csibu955 (2173)
csibu955 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2173

5K? Én még csak 10-et hallottam Triumphban. Enyémnek 10km/6mérföld.

 

Gyári a kiskönyv vagy a frontóza fordította?:D

Mert, (és ez jóhír PatóPalinak:D), hogy Tompusznak, akié volt a motorja valamikor, ő 6ezrenként hordta szervízre, mert a frontóza azt mondta. Aztán kiderült, hogy ott is 10-ként kell, csak a 6mérföldet félre nézték vagy valami hasonló dumával magyarázták az esetet:D

Előzmény: CaféTriple (2172)
CaféTriple Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2172

Melyik Triumphban kell 10k-ként olajat cserélni, mert az enyémhez 5K-ként írja a könyv.

 

Én egyébként nem Ducatit tartom szarnak, hanem az összes V2-st. Egy Desmót pl simán bevállalnék.

 

Valahogy én is úg yvagyok ezzel az oljakérdéssel, hogy nem nagyon tudom elhinni, hogy bármelyik nagy gyártó megengedhetné magának, hogy vacakot adjon el. És nem a TESCO olajról beszélek, csak idegesít, hogy a MOTUl kétszerannyiba kerül mint pl a Shell. És gyárilag a 1098-sban a matrica szerint Shell Advance van... Akkor miért ne lenne jó az enyémbe is

Előzmény: Ratesz (2171)
Ratesz Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2171
Azért mert azok a gépek annyira jók, mint az álom! Sőt az olaszok még a 12e-t se tartják be mert annyira jók és bíznak benne... :-))) Egyébként haver ST2-esét 63e km-el adta el és addig se kellett rá se néznie. Nem olyan gagyi olasz ócskavas az...

És a Triumph miért 10e-ként??? :-)

Szerintem a japánok jelentősen konzervatívabbak az olajok használatában, mint az európaiak. A mai modern olajak sokkal többet bírnak, mint amit megélnek egy blokkban. Anno olvastam motorolaj teszteket és a csereciklus végeztével egy olaj max 10-20%-ban használódott el.

Szóval szerintem a Ducati jobban megbízik a modern olajokban. De lehet hülyeséget mondok....

Ja, és nincs tapasztalatom Shell-el. Biztosan nem szar! Sőt...
Előzmény: CaféTriple (2170)
CaféTriple Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2170
Használt már valaki Shell Advance olajat?  A Ducatikban miért csak 12 ezrenként kell olajat cserélni?
Ratesz Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2169
Hehe! :-) 6-os, alapból 190-es van rajta, de csak /50-es, ez meg /55-ös. Kellett is a sárvédő alá a gumi emelés!
Előzmény: RS955i (2168)
RS955i Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2168
bakszus!?? tényleg nem! van 5,5in és 6in es felnikkel!! :) akkor bocsesz az okoskodást Ratesz! :)
RS955i Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2167
hm.. vagy a Daytonákra alapból 190-es megy?? nem egy a felni méret ST
RS Daytona Triple 2001-2004 közt?? Szerintem egyforma !!! nem!?
Előzmény: RS955i (2166)
RS955i Creative Commons License 2010.08.15 0 0 2166
a 190-es gumma olyan ezeken a felniken mint a viagra light! :) max jól néz ki, de mivel széleken jobban kilóg, és a felni nem a 190-hez van mértezve, nem lesz tartása a gumi szélének, jönni menni fog élesebb kanyarokban, nem lesz vele jó kanyarogni! azt hiszed majd, hogy valami van a motorral, mert instabíl lesz! :)
Előzmény: Ratesz (2161)
Ratesz Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2165
Ezt örömmel hallom! De azért ne közúton keresd meg a gumi határát! :-) Biztos vagyok benne, hogy a mi tudásunkhoz ezek a modern gumik már bőven elegendőek közúton.

Ma felgumiztattam a gépet, jó fej volt a srác (gumicity.hu), ajánlom. Megnéztük az első tengelyen levő sebességmérőt és igazából nem látszódott rajta semmi gond. Természetesen picit tisztítottunk a speedo-drive-on, de semmi komoly. Ami esetleg okozhatta a problematikát, hogy az ott levő szimeringből egy gumikarika ki volt jőve és "belelóghatott" a műszerbe. Nem tudom, hogy van-e köze hozzá, majd meglátom.

Holnap reggel felugrok a Mátrába. Még mielőtt megölsz Géza (StreetTriple) mondanám, hogy reggel 7-kor indulok, mert haza akarok érni a Moto2-re. Szal ha láttok arrafelé egy caspian blue Daytonát: hát az én leszek. :-)
Előzmény: csibu955 (2164)
csibu955 Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2164

A 2. bekezdés annyira ott van....a lényeg, hogy jó a gép.

 

Ma mentem 270km szinte csak kanyarokban, nyálkás úton. Tetszik a gumi, egyik kanyart rendesen benéztem, száraz és vizes szakaszok váltogatták egymást, és az egyik csuron vizes kanyarba bementem mintha száraz lenne...a gumi bírta. Hihetetlen, minden fejben dől el.

Előzmény: Ratesz (2158)
Ratesz Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2163
Én is láttam. Hát nagyon nem ment jól vele. Már akkoriban is kevés volt az a 149LE, meg igazából nagyon nem volt összehangolva az a motor még csak a kipufogóval sem. Annyit tudtak csinálni, hogy szinter fékbetét, Pirelli SC1-2 és non street legal slip-on. Hát ez nem sok... :-) Még csak a nyitott dobhoz se lőtték rá az ECU-t, akkoriban még nem nagyon térképezgettek.

Ja, és különösen igénytelenül lett felmatricázva... :-))))))))))

igényes
Előzmény: Mcemru (2162)
Mcemru Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2162
naja az a motor ezt szokta :)

amúgy láttam vele menni anno a Gergőt
hát nem ment jól, de jó volt a hangja a motornak :)
Előzmény: Ratesz (2161)
Ratesz Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2161
Szerintem ezek a gumik alapból tapadósabbak. Persze a csúcsteljesítményhez be kell melegíteni, de szerintem hidegen is nagyon ragadósak. És hamar melegszenek. Most jöttem 4 km-et és alig bírtam megfogni. Persze most 32fok van kint.

Fent van a gumi. Fasza, jó arc a péceli srác. Csak ki kell emelnem pár mm-es gumi alátéttel a hátsó sárvédőmet, mert majdnem ráér a gumira ugyanis 190/55-ös a papucs.
Előzmény: Mcemru (2160)
Mcemru Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2160
mert a pályagumik (mindegyik +/- vmennyi) üzemi hőfoka átlag innét kezd, gumi melegítők is 70-re vannak állítva általában és az jó meleg!

van ennek egy utcaisabb változata, a D211 GP Racer, bár az is inkább amatőr pályanapokra szánt dolog, mert van S/M/H, míg a pályaváltozatnak a D211 GP-nek a 4 jegyű dunlop kódokkal mérik és van vagy 5 fajta előre, 3-4 hátra
de amúgy télleg bejön mindenkinek!
Előzmény: Ratesz (2159)
Ratesz Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2159
Erre nem tudok választ adni, de számomra ez a 70 fok furcsán hangzik. Utána nézek, valamint a próba megmutatja mi is a helyzet. Eddig mindenki szuperlatívuszokban nyilatkozott a gumiról közúton is.
Előzmény: Mcemru (2155)
Ratesz Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2158
Köszi a segítséget, most viszem a Gumicitybe Pécelre. Meglátjuk.

A Karácsony Zsoltival már beszéltünk anno, amíg ott dolgozott, bár ő nem vallotta be, hogy van benne 18e a 6e helyett, de akkor még nem arról volt szó, hogy én megveszem. Védeni akarták a seggüket az akkori tulaj előtt, hogy ne derüljön ki a dolog. Ő konfirmálta, hogy a blokk még sosem volt megbontva, meg hogy vázilag/futóművileg rendben van.

De számomra ez a dolog lezárva, nem érdekel, hogy mennyi van benne, csak a tisztánlátás miatt fontos. Most úgy néz ki rendben van a gép, ismét hibátlanul indult.

Maradt még az ODO probléma, de az most gumizásnál remélhetőleg tisztázódik. Azt mondták, hogy 54e a csere én meg röhögtem. Akkor inkább lövök egyet 50fontért az ebayen.

Egyébként télre tuti összeszedek még egy kis pénzt és átnézetek mindent, amit még lehet a gépen (ez a szelepes dolog, meg szinkron, ez-az), valamint a gátlók olaját is ki fogom cseréltetni, hogy jövőre már 100000%-os legyen a gép (egyébként semmi gondom a futóművel, nagyon rendben van. Bár néha elveszek a setupolásban.. :DDD ).
Előzmény: CaféTriple (2157)
CaféTriple Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2157

Ha tényleg kíváncsi vagy a motorod előéletére esetleg beszélj Karácsonyi Zsolttal (triumphszerviz.hu). Ő volt a Frontosa régi szerelője, ő szerelte Gergő motorját is.

 

Üllőn van egy gumis (forgogumi.hu), nekem legutóbb ő rakott fel hátra gumit méghozzá igencsak korrekt áron.

Előzmény: Ratesz (2151)
csibu955 Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2156

Háát igen, az új fejlesztés:D. Remélem nem olyan lesz mint a Continál.

Road Attack 6000km bírt, az új Road Attack2 (középen kemény, oldalt puha stb. isten király a gumi meg minden) és 5000km után úgy kellett ledobni, hogy a gumis csak fogta a fejét...

 

Ma megyek egy kisebb túrát a gumival, a MR-ben azt írták, ez a legjobb essőben a sport/túra gumik közül, aminek valószínűleg hasznát veszem ma.

Előzmény: Ratesz (2154)
Mcemru Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2155
és a D211GP-ket te feltudod melegíteni utcán 70 fokra, ami az üzemi hőfok?
mondjuk még nyár van, de sajna már max másfél hónapig ha jó az idő...
Előzmény: Ratesz (2151)
Ratesz Creative Commons License 2010.08.14 0 0 2154
10e-t tuti elmegy. 10e-et a sima Pilot Power is tud, pedig az már sport gumi. Bár a fene se tudja, hogy az új fejlesztések mit tudhatnak. Abból is van 2CT, az még tartósabb. Csak az ugye 64e körül van a pár a sima meg -10e ft.
Előzmény: csibu955 (2153)
csibu955 Creative Commons License 2010.08.13 0 0 2153

Akkor arról van/volt szó!

 

Hát érezhetően nem race gumma, de nem rossz. Már csak a tartósságra vagyok nagyon kíváncsi, ha elmegy 10-et akkor számomra ez az isten.

Előzmény: Ratesz (2151)
Ratesz Creative Commons License 2010.08.13 0 0 2152
No van elérhető gumis Pécelen.
Ratesz Creative Commons License 2010.08.13 0 0 2151
Hali Csibu

Akkoriban szinte minden alkalommal ringeztem. Tuti ugyanaz a gép volt. Még képem is van róla, amikor a Gergő "járatja a rázón"... :-)))

TalmaGergő

Egyébként ma már indítóztam reggel és délután is és hibátlanul indult.

A Pilot Road2 gumival meg azért ésszel, mert ez már sokkal jobb, mint a régi, de azért nem sport/race gumi. szóval nem a legtapadósabb. Én most hoztam haza a Dunlop D211GP-ket, ma szerettem volna feltetetni, de nem találok gumist a környéken (XVII.kerület). Maglódon ma nem tudták vállalni, nincs a "motoros Pisti".

Tudtok jó gumist errefelé? Üllő, Gyömrő és egyéb környékbeli hely is szóba jöhet!
Előzmény: csibu955 (2150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!