A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Az MRA plexivel sem vagyok megelégedve, így mennék tovább a próbálkozás útján. A következő kiszemelt a Vstream 2487, ami, ha jól olvastam, neked eléggé bejött?!
Szerdán motoroztam 400 km-t, abból 200-at pályán, és másnap egész nap szarul voltam, fájt a fejem, pedig nem jellemző. Nem biztos az összefüggés, de nagyon gyanús, mert már máskor is éreztem, hogy motorozás másnapján a fejem tompább.
A Rider13-nál lehet rendelni Vstream-et (vagy egyből a louis-nál).
Ugye akinek nem tetszik az 1100 váltója, annak azért nem tetszik, mert a mai világban, a mai közlekedési viszonyok között az ember nem azt akarja átérezni, hogy milyen volt 1950-ben motorozni, hanem közlekedni szeretne, mondjuk minden nap.:)
Ez jelentősen eltér attól, mikor az ember egy szép napon kitolja a veteránját, és gurul egyet, átérezve a kort amiben az adott jármű készült, annak megfelelő útvonalakat és tempót választva, mintegy kalandként átélve az adott utat.:)
Mesélhetnél a külömbségről. A több generáción átívelő fejlesztések hatékonysága érdekelne. Futómő/kanyaríthatóság, váltó, motor/fogyasztás, kényelem, szélvédelem, szerelhetőség, stb. érdekelne, főleg az, hogy mennyit javult?
Futómű, kanyaríthatóság: Az új valahogy még könnyedebben fordul, még egyszerűbb ide-oda dobálni, még agilisabb. A fék egyujjas. Az íveket ugyanúgy tartja, a kanyar közepén megbúvó kátyúk ugyanúgy nem izgatják.
Váltó: Az újon japános. Minden fokozat egy könnyed bokamozdulat, gyöngyvászon sportcipőben.
a régin mióta 140-es olaj van benne, bezsíroztam a csuklókat, és beállítottam a csizmámhoz, azóta kuplung nélkül csodásan vált felfele,
kuplunggal is, az utas nem bólogat, de tény, hosszabb az útja és keményebb a váltási érzet. De ez annyira nem vész, hogy ha felfűzök 400km osztrák 3 számjegyű utat, nem fáj a lábujjam a végére :)
Szélvédelem: Ez szerintem nem javul számottevően. A vizesek gyári plexije 5 forintot nem ér. Ahogy az 1150-e sem. Teszel rá egy magasabbat szélesebbet, és ha megvan a tuti kombó a sisakod, magasságod, motorod közt, akkor nyertél. Egyébként annyival jobb az újon, hogy nekem a köldököm körül nyomja rám a dzsekit a régin, az újon ez nincs. Múltkor hazamentem az innovával 6km-t (tucano rajta) azt hittem szétfagyok. Át a sárgára, ugyanabban a cuccban, tekertem a városban 50 km-t, melegem volt....
Szerelhetőség: A kuplungozni kell az újat, jobb. Ha váltózni, rosszabb :D Vizeseken csak olajat cseréltem eddig, nem tudok nyilatkozni.
Az átívelésről még annyit, hogy volt nálam egy 1100, amit az elmúlt években csak pályán ütnek, homokbányában dobálnak bütykös gumin,, és úgy általában mindenből csak a minimálisat, az "okosba" alkatrészt kapta meg. És meglepően nagyon jó volt menni azzal is, leszámítva a bütykösök ordas búgását. Szóval ezek az újak értelemszerűen mindenben jobbak, akinek az elektronikai gizmóktól porcosodik (okoskerék, navi, színes TFT) annak egyértelmű a választás, az meg egyenesen imádnivaló, ahogy fordulaton emelgeti az elejét szelepváltás után.
De szvsz a régiek is olyan messze vannak egy hagyományosan épített motortól, hogy igazából szerintem nem lő mellé, bármelyiket veszi az ember.
Volt némi víz az alagútban, de a szerelő szerint szép volt a szerkezet, viszont egyik irányba volt némi mozgás (ne kérdezd, nem értek hozzá), ezért kicserélték egy másik kardánra. Rozsda vagy ilyesmi nem volt, annyit azért láttam.
Mesélhetnél a külömbségről. A több generáción átívelő fejlesztések hatékonysága érdekelne. Futómő/kanyaríthatóság, váltó, motor/fogyasztás, kényelem, szélvédelem, szerelhetőség, stb. érdekelne, főleg az, hogy mennyit javult?