Keresés

Részletes keresés

Bartolini Creative Commons License 2023.03.04 0 0 86672

Szia!

Nekem Vstream 2487 van és tökéletes.Semmi turbulencia, semmi szélzaj.Felső állásban pont kilátok fölötte.Csak ajánlani tudom.Én 186cm vagyok.

Előzmény: dvorcsakl (86668)
zöld_I Creative Commons License 2023.03.04 0 0 86671

188 vagyok és rövid lábú :)

Előzmény: dvorcsakl (86668)
R100 Creative Commons License 2023.03.04 0 2 86670

Fidel Castro, Kádár János és a motorom:

Stenmark1 Creative Commons License 2023.03.04 0 0 86669

Itt is megnézheted: https://www.hpmotor.hu/index.php/bemutato/322-ztechnik-szintiszta-minoseg-kizarolag-bmw-motorkerekparhoz

 

Hamvasattól kaptam egy vágott verziót, de szerintem az alacsony lesz neked. Ő egyébként kb ugyanolyan magas, mint Te, kérdezz Tőle is.

 

 

 

Motoros társak!

 

Az 1250 Gs-em most 6.799.000.- áron elvihető. Rendkívül megkímélt, követhető előélet, jó szívvel ajánlom:

https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_1250_gs/bmw_r_1250_gs_mo-iteljes_extras-19176462#sid=53755a27-e55a-483c-b830-d008a8563920

Előzmény: dvorcsakl (86668)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.03.04 0 0 86668

@zöld_I milyen  magas vagy?

 

Az MRA plexivel sem vagyok megelégedve, így mennék tovább a próbálkozás útján. A következő kiszemelt a Vstream 2487, ami, ha jól olvastam, neked eléggé bejött?!

 

Szerdán motoroztam 400 km-t, abból 200-at pályán, és másnap egész nap szarul voltam, fájt a fejem, pedig nem jellemző. Nem biztos az összefüggés, de nagyon gyanús, mert már máskor is éreztem, hogy motorozás másnapján a fejem tompább.

 

A Rider13-nál lehet rendelni Vstream-et (vagy egyből a louis-nál).

Előzmény: zöld_I (86665)
tux Creative Commons License 2023.03.03 0 0 86667

Köszönöm a beszámolót, ha nyáron Budapesten járok, jelentkezem. :)

Előzmény: zöld_I (86665)
tcaoe Creative Commons License 2023.03.03 0 0 86666

Ugye akinek nem tetszik az 1100 váltója, annak azért nem tetszik, mert a mai világban, a mai közlekedési viszonyok között az ember nem azt akarja átérezni, hogy milyen volt 1950-ben motorozni, hanem közlekedni szeretne, mondjuk minden nap.:)

Ez jelentősen eltér attól, mikor az ember egy szép napon kitolja a veteránját, és gurul egyet, átérezve a kort amiben az adott jármű készült, annak megfelelő útvonalakat és tempót választva, mintegy kalandként átélve az adott utat.:)

 

 

Előzmény: R100 (86657)
zöld_I Creative Commons License 2023.03.03 0 0 86665

Mesélhetnél a külömbségről. A több generáción átívelő fejlesztések hatékonysága érdekelne. Futómő/kanyaríthatóság, váltó, motor/fogyasztás, kényelem, szélvédelem, szerelhetőség, stb. érdekelne, főleg az, hogy mennyit javult?

 

Futómű, kanyaríthatóság:  Az új valahogy még könnyedebben fordul, még egyszerűbb ide-oda dobálni, még agilisabb. A fék egyujjas. Az íveket ugyanúgy tartja, a kanyar közepén megbúvó kátyúk ugyanúgy nem izgatják. 

 

Váltó: Az újon japános. Minden fokozat egy könnyed bokamozdulat, gyöngyvászon sportcipőben. 

a régin mióta 140-es olaj van benne, bezsíroztam a csuklókat, és beállítottam a csizmámhoz, azóta kuplung nélkül csodásan vált felfele,

kuplunggal is, az utas nem bólogat, de tény, hosszabb az útja és keményebb a váltási érzet. De ez annyira nem vész, hogy ha felfűzök 400km osztrák 3 számjegyű utat, nem fáj a lábujjam a végére :)

 

Szélvédelem: Ez szerintem nem javul számottevően. A vizesek gyári plexije 5 forintot nem ér. Ahogy az 1150-e sem. Teszel rá egy magasabbat szélesebbet, és ha megvan a tuti kombó a sisakod, magasságod, motorod közt, akkor nyertél. Egyébként annyival jobb az újon, hogy nekem a köldököm körül nyomja rám a dzsekit a régin, az újon ez nincs. Múltkor hazamentem az innovával 6km-t (tucano rajta) azt hittem szétfagyok. Át a sárgára, ugyanabban a cuccban, tekertem a városban 50 km-t, melegem volt....

 

Szerelhetőség: A kuplungozni kell az újat, jobb. Ha váltózni, rosszabb :D  Vizeseken csak olajat cseréltem eddig, nem tudok nyilatkozni. 

 

Az átívelésről még annyit, hogy volt nálam egy 1100, amit az elmúlt években csak pályán ütnek, homokbányában dobálnak bütykös gumin,, és úgy általában mindenből csak a minimálisat, az "okosba" alkatrészt kapta meg.  És meglepően nagyon jó volt menni azzal is, leszámítva a bütykösök ordas búgását. Szóval ezek az újak értelemszerűen mindenben jobbak, akinek az elektronikai gizmóktól porcosodik (okoskerék, navi, színes TFT) annak egyértelmű a választás,  az meg egyenesen imádnivaló, ahogy fordulaton emelgeti az elejét szelepváltás után.

De szvsz a régiek is olyan messze vannak egy hagyományosan épített motortól, hogy igazából szerintem nem lő mellé, bármelyiket veszi az ember. 

 

 

 

Előzmény: tux (86663)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.03.03 0 0 86664

Mire, mire? Mire végeztek a szervizeléssel. :-)

 

Volt némi víz az alagútban, de a szerelő szerint szép volt a szerkezet, viszont egyik irányba volt némi mozgás (ne kérdezd, nem értek hozzá), ezért kicserélték egy másik kardánra. Rozsda vagy ilyesmi nem volt, annyit azért láttam.

Előzmény: tux (86661)
tux Creative Commons License 2023.03.03 0 0 86663

Mesélhetnél a külömbségről. A több generáción átívelő fejlesztések hatékonysága érdekelne. Futómő/kanyaríthatóság, váltó, motor/fogyasztás, kényelem, szélvédelem, szerelhetőség, stb. érdekelne, főleg az, hogy mennyit javult?

Előzmény: zöld_I (86650)
T1OK3 Creative Commons License 2023.03.02 0 4 86662

Láncra :)

Előzmény: tux (86661)
tux Creative Commons License 2023.03.02 0 0 86661

Mire?
:)

Előzmény: dvorcsakl (86660)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.03.02 0 0 86660

Kicserélték a kardánomat.

zöld_I Creative Commons License 2023.03.02 0 0 86659

Hamar olvastam róla egy tesztet, dupla kuplungulást javasolnak, lefele rev match :)

Előzmény: R100 (86657)
T1OK3 Creative Commons License 2023.03.02 0 0 86658

Hú, de irigy vagyok, nagyon tetszik!

Előzmény: R100 (86654)
R100 Creative Commons License 2023.03.02 0 1 86657

Elektromos kürt, a '30-as években drága extra volt. Norris gyártmány az eredeti, ez replika.

Csak kézi váltó, 3 gang. Akik sírnak az 1100 váltója miatt ehhez mit szólnának...? Biztos bele lehet jönni, de így elsőre elég recsegős.

Előzmény: zöld_I (86656)
zöld_I Creative Commons License 2023.03.02 0 0 86656

A kerek valami a lámpától menetirány szerint balra/le, az mi?

Csak kézzel lehet váltani vele?

Előzmény: zöld_I (86655)
zöld_I Creative Commons License 2023.03.02 0 0 86655

Úúú, ez hibátlanul néz ki!

Előzmény: R100 (86654)
R100 Creative Commons License 2023.03.02 0 3 86654

Változott a terv, úgy volt, hogy szobadísz lesz:

 

 

De aztán túl jó lett, hogy békén hagyjuk, a nyugalmas nappaliból kirángattuk a zord februárba:

Ééés meglepő fordulat, ez egy működő motorkerékpár, méghozzá nem is rossz! Lesz rendszám, lesz suhanás a naplementébe!!!

 

n

Szakács Zoltán 2. Creative Commons License 2023.03.02 0 0 86653

Sziasztok!

Szeretnék venni GS-hez navigációt, meg van rajta a gyári konzol, használt érdekelne első sorba.

Ha valaki tud, kérem a következő email címre írjon: kamioncentrum@kabelszat2002.hu

Köszönöm előre is!

 

 

 

 

zöld_I Creative Commons License 2023.03.02 0 0 86652

Á, tök zsír!

Előzmény: dreamfactory (86651)
dreamfactory Creative Commons License 2023.03.01 0 0 86651

Zöld_I 

 

melyik konzolra gondolsz ? Amire fel van pattintva a műanyag tartó ? 

Az egy handmade hajlított 2mm-es alulemez . Asszem 5 cm széles . 

 

    

 

Nagy vonalakban ennyi . 

 

Előzmény: zöld_I (86649)
zöld_I Creative Commons License 2023.03.01 0 0 86650

Köszi, nekem abból már megvolt a szent grál (1.25 Adv, Akrával), 

szóval én már ismerem a különbséget. :)

Előzmény: tux (86648)
zöld_I Creative Commons License 2023.03.01 0 0 86649

Gondolkodom egy olyan waytec-en. Van fotód a konzolról?

Előzmény: dreamfactory (86643)
tux Creative Commons License 2023.03.01 0 0 86648

Ha pár napra nem is, de pár órára szavadon foglak. :)
Sajnos nem valószínű, hogy motorral megyek, nem tudom felajánlani az újat cserébe. :(

Előzmény: zöld_I (86647)
zöld_I Creative Commons License 2023.03.01 0 0 86647

Ha legközelebb hazajössz, elviheted pár napra. Enyém sokkal csúnyább mondjuk :)

Előzmény: tux (86645)
tux Creative Commons License 2023.03.01 0 2 86646

Itt van még egy videó, szerintem ez jobb, mint az előzőek. Amikor asszonynak mutattam, rendesen elszédült, meg kellett kapaszkodnia. :)

tux Creative Commons License 2023.03.01 0 0 86645

Valóban nagyon szép a táj. Egyszer kipróbálnék egy ilyen régebbi GS-t, kíváncsi vagyok mi változott 20 és alatt. Gyanítom, nem sok. :)

Előzmény: dreamfactory (86643)
kiss_atti Creative Commons License 2023.03.01 0 2 86644

Erről ( Timmelsjoch) jut eszembe:

 

mindenkinek megvolt már - ha az osztrák oldalról jövünk fel - Söldennél jobbra letérve az Ötztaler Gletschesrtraße?

( Ha a Kaukázust nem számoljuk Európáhozm akkor a legmagasabbra itt tudsz felmenni Európában ASZFALT-on.)

Előzmény: tux (86637)
dreamfactory Creative Commons License 2023.03.01 0 0 86643

Én egy osztrák őszi szakaszt tettem fel , itt még szép színes volt a táj . Szándékosan nem tettem rá zenét . 

 

https://www.youtube.com/watch?v=7adG5v2Yo6E

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!