Meg közben egy kérdés : Miért írják azt mindenhol hogy a telószimering helyes mérete (Fork Oil Seals 35mm x 47mm x 7.5mm) amikor az beleesik a helyére és nem szorul bele . A helyes méret 35mm x 48 mm x 7.5 mm vagy 10 mm
Teljesítmény tekintetében türelmes vagyok. A gyári matricákon is rajta van hogy 500Km-ig ne várd a full perfomancét, ha jól emlékszem az erőátvitel bekopása miatt, szóval nyugi van.
Nekem szokatlan, hogy fix gázállásnál felbőg - gyorsul + lejjeb esik a fordulat. Olyan mintha automata váltós lenne, nem fokozatmentes.
Az bíztató, hogy egyre erőssebb és a gyorsulása már egész korrekt kezd lenni.
Ami még fura, hogy sztem az óra egy jó 10-15Km/h-t siet, pedig ugye a kerék is nagyobb. De ez legyen a legnagyobb baj :)
Szép esztétikai / megkímélt motorikus állapotú Aprilia Leonardo 125 vagy 150 vennék Honda Dio AF27 robogóm beszámításával. Akit esetleg ez az értékkülönbözetes csere érdekel, kérem jelezze, esetleg küldjön képeket motorjáról, hogy a részleteket meg tudjuk beszélni. Mailom publius. Köszi: Ádám
Üdv! Igen ilyenkor normális h a viz kicsit össze vissza megy.Meg h lassan melegszik fel.Azért azt is számist bele hátul nagyobb kerék nyomaték vesztést eredményez.De lehet egy kicsit majd még piszkálni kell a karbi beállitáson.Egyszer majd elnézel erre akor rákukkantok ismét.Ez nagy generál után természetednek mondható h igy viselkedik.Szerintem átereszt egy kicsit a termosztátod. Üdv
Jelentem megvan a 200Km, minden ok. Egyre erősebbnek érződik, de még nem olyan, mint amilyennek kéne lennie.
Ebben a hidegben normális hogy csak lassabb tempónál vagy nagyobb terhelésnél képes elérni a középállást a hőfokmérő és egy lazább lejtőnél visszahűl picit, vagy tényleg átereszt picit a termosztátom?
A 130/80 gumit meg ajánlom mindenkinek, tök jó tőle a moci.
Verda hasít, megdöglöm a melegtől. Most valami tetves takarólemez lazult ki alul, úgyhogy vegyél egy emelődarut, hogy megnézhessük, hogy mi a fenét lehet vele kezdeni. VALAHOL egy Csavart kell meghúzni.
hello:) kész a házi :D:D 1 jönbe Tanktól:) Másik megy karbiba:) 3. megy a hengerfej és akarbi közé:) Kész aházi:) am ma beindult:) kösz mindent:)))))))
Üdv! Nem nézlek bánának csak ez egy olyan kérdés volt amit ész észel ki lehet következtetni meg megmondtam h holl van az a fránya cső csak nem figyeltél.Bocsi ha bántó lettem volna. Üdv
Üdv! Akkor most csak neked egy kis házi feladat.3 cső megy a benzinpumpára.Aból egyet elmondok az egyik a tankból jön.Na mi lehet a másik kettő?Ja és nem csak szivni kell hanem fujni is.Egy szivás egy fujás amit kébá 20szor kell megismételni.
Jah tom:) arra gondoltam nekem 2 imbusz csavar fogja kipatontom:) utána előttem van egy ilyen elosztó, akkor az lenne a benzin pumpa?:) bocsi h így írok csak sose volt robogóm:) és nem naon értek még hozzá:)
Üdv! Nem az.Amit én mondok az egy szerelő ablak.2 db csavar fogja a taposó gumit kell hozzá felszadni és 4imbuszkulcsal kell meglazitani de van amiben 5 kell.Ki kell ugrasztani utána a helyéről és akkor láthatóvá válik a benzinpumpa meg még ott lehet állitani a karbin is.Ez egy idöm egyébként. Üdv