Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ok.trendi Creative Commons License 2013.12.17 0 0 7100

szevasztok sorstársak

 

voltam fent egyszer kétszer de messze nem jututtam

 

a sztori 2002 opel vivaro

valahonan (szerintem váltóbol folyamatosan csöpög az olaj mert olyan szaga van direkt megnéztem )

soha nem hagyja abba folyamatosan mindenap van alatta

voltam szerelönél lemosta nézegete de .......nem jött rá

a másik inditom reggel könnyen indul - ban is röffre megy

ahogy hagyom melegedni ugy kezd egyre jobban fustölni de szó szerint fust szép fekete és ha megnyomod akor korom is van ami megmarad az aszfalton

amugy a turbó jól huz

de honnan csöpöghet folyamatosan az olaj ?

ém itöl kormolhat ?

tele a hócipöm vele megcsinálnám ha valakinek van hasonló tapasztalata

a szakikal ugy vagyok ha 3 -t megkérdezel 4 félét mond ugyhogy nem bizom többet benne

az utolsó autószerelönél is (lajosmizse levittem othagytam 200.000 kicserélt mindent de ma is sz..r ugyhogy no coment

 

köszi hogy elolvastad és ha segitesz ötletben

 

llaller Creative Commons License 2013.12.17 0 0 7099

mielőtt nekilátsz, vegyél egy marék "bolhát, hamar törik

 

Előzmény: Bozont95 (7094)
llaller Creative Commons License 2013.12.17 0 0 7098

gázolajszűrőt mikor cseréltél?

 

Előzmény: Bwt General (7095)
attys Creative Commons License 2013.12.17 0 0 7097

Sziasztok!

 

Utastér fűtőmotorra (ami nagyjából az autó közepe felé, alul helyezkedik el) kellene valamiféle ellenállás vagy mi a szösz, sajnos az enyém eltűnt egy kasznisműhelyből összeszerelés közben, érthetetlen. Lehet ezt helyettesíteni az első fűtésmotor ellenállásával?

 

Üdv, A.

Pali.ua Creative Commons License 2013.12.16 0 0 7096

El kell "fesziteni" pl  egy  csavarhúzóval,a festékre ügyelj.Visszarakni rápattintódik

Előzmény: Bozont95 (7094)
Bwt General Creative Commons License 2013.12.16 0 0 7095

üdv.. van egy 2002 es traficom eddig semmi baja nem volt...egyszer csak menet kőzben meg ált. maj gyujtás és megy tovább. majd reggel nehezen indul de utána megy mint a lőkős .maj sokáig semmi hiba.majd kezdődik előlről.a szerelő meg állapitja 4 porlasztobol csak 1 jó.amásik szerelő beméri a szemem láttára csak 1 rossz és a hibakód szerint kőzős nyomocsőben csőkken a nyomás. csere után minden ok. majd 150 km után megint meg ált. kezdődik előlről..mégegyszer csere k nyomocső majd hiba nincs..170km után megint megált nemtudják mibaj.. van őtletetek. kőszi..

Bozont95 Creative Commons License 2013.12.16 0 0 7094

az első ajtó műanyag burkolatot hogyan kell eltávolítani?

Giorgo 01 Creative Commons License 2013.12.16 0 0 7093

Hello

Nem ott használom csak furcsa volt ez a zaj!

Akkor lehet hogy "normális" is a rezonencia csak megfelelő fordulaton kell tartani?

Előzmény: tothalbert (7092)
tothalbert Creative Commons License 2013.12.16 0 0 7092

Pont abban a tartományban szeretnéd használni menni ahol a turbo még nem dolgozik.1800-as fordulat alatt nem érdemes tartani a tempot mert nincs nyomaték.Ugy válts , hogy ne veszits nyomatékot.Se a motornak,se a turbonak nem jó amit csinálsz.

Előzmény: Giorgo 01 (7091)
Giorgo 01 Creative Commons License 2013.12.16 0 0 7091

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne hogy:

-most vettünk egy 2009-es vivarot és 4-5-6-dik sebességi foozatban ha "alulról" gyorsitok (kb.1400rpm) akkor 1700-2000 fordulatig valami nagyon be rezonál! 

Ha valakinek van ötlete mi lehet az megköszönném!

olyan mintha valami fém lemez csinálná de ha nem engedem 2000rpm alá akkor nem csinálja!

KÖSZI 

llaller Creative Commons License 2013.12.13 0 0 7090

szesz, bontottat ne vegyél, mellényúlsz"

Előzmény: vip76 (7089)
vip76 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 7089

Köszönöm a tanácsot, remélem ennyi megoldja. A tompított világítás megoldódik ha találok bontott kormánykapcsolót, ugyanis az a rossz.

 

Előzmény: tothalbert (7077)
Pali.ua Creative Commons License 2013.12.12 0 0 7088

Köszönöm a válaszokat ha lesz egy kis időm megnézem és beolajozom őket.

Előzmény: T_H (7084)
bozont1995 Creative Commons License 2013.12.12 0 0 7087

http://www.conrad.com/ce/en/product/370080/ ez jó lenne -e bele,vélemény róla?

Előzmény: bozont1995 (7086)
bozont1995 Creative Commons License 2013.12.12 0 0 7086

Renault trafic2-nek az első ajtókban mekkora a gyári hangszóró mérete?

 

cs!pesz Creative Commons License 2013.12.12 0 0 7085

Én ősszel egy ráérős napon levettem mindkét kézifék kötelet és belecsurgattam 1-2 dl olajat. Mozgattam mozgattam és egyre könnyebben ment. Vettem újat, de olyan jól sikerült h. még zacsiban várja h. az eredetiek 6 év 405 ezer után beadják a kulcsot. Sztem ha tavasszal megint beolajozom őket lehet h. örök életűek lesznek és eladom az újakat :). Ezért kérem a kedves fórumozókat h. ne mindenki utánozzon, mert vevőt fogok keresni :).

hali

üdv mindenkinek

T_H Creative Commons License 2013.12.12 0 0 7084

Berohadt a kézifék kötél. Csere

Előzmény: Pali.ua (7083)
Pali.ua Creative Commons License 2013.12.12 0 0 7083

Helló mindenkinek.OLyan problémám van,hogy a két hátsó fékbetét(jobb és bal oldalon is) elkopott teljesen olyan 5.000 km után amit egy fél év alatt hajtottam bele. Ha felemelem,akkor a kereket elég megforditani kézzel.Valami miatt nem enged vissza a fékbetét,de miért?

Pali.ua Creative Commons License 2013.12.11 0 0 7082

Ez jó kérdés.

Előzmény: Mokus95 (7081)
Mokus95 Creative Commons License 2013.12.10 0 0 7081

Sziasztok,

 

Egy 2001-es Vivarót vezetek mostanában aminek a rádiója egy "Grundig Car 2002"-es.

 

Ezen a képen látható egy ilyen rádió:

 

http://tinyurl.com/lppfywt

 

Valaki elárulná nekem, hogy hogyan tudom rajta a magas, mély hangszínt és a balanszot beállítani?

 

 

matter.trafic Creative Commons License 2013.12.07 0 0 7080
Sziasztok!

Vettem egy nagy levegőt és beszereltem a tolatóradart, ami meglepően jól működik. A vezetékek csomagtartóba való kulturált vezetésének a módját nem tudom, van elkészített lyuk alul hátul? Hol érdemes vezetni?

Köszönettel várom a válaszokat!

Üdv.

Márk
lala63 Creative Commons License 2013.12.06 0 0 7079

Tudom nem Opel vagy Renault,de hátha tud valaki segíteni,Fiat Scudo Jtd 120Le 2010-es silentet állítólag csak lengőkarral együtt lehet cserélni,nincs utángyártott hozzá.Valakinek valami/olcsóbb /ötlete?

Előre is köszönöm.

matter.trafic Creative Commons License 2013.12.06 0 0 7078
Köszönöm :) ja, Pest megye :)
Előzmény: llaller (7076)
tothalbert Creative Commons License 2013.12.06 0 0 7077

A váltó hibára kicserélném az olajat + adagolnék hozzá prolongot . A kotyogásra meg lehet , hogy eléglenne a váltóbowdent kicserélni . Ha az elöző tulal ha nem kiméletesen váltott megnyúlhatott , egy idő után kiis ugrik a helyéről . Az egyik ismerősőm is igyjárt nála ezek beváltak . Km-ben ottjárt mint a tied , most már 400ezer fölött van és a váltó még birja.

Előzmény: vip76 (7073)
llaller Creative Commons License 2013.12.06 0 0 7076

Szesz, ha van technikai rálátásod, meg fűtött garázsod, és nem kell mostanában az autó, akkor nekiállhatsz, a lebontás adja magát, szerintem a zsaluból kiugrott a bowdenvég, de ez így fikció, ha pest környéki vagy, hívd fel vargamunkát, keni vágja a kérdést, lehet hogy ráér.

Előzmény: matter.trafic (7075)
matter.trafic Creative Commons License 2013.12.05 0 0 7075

Sziasztok!

 

Jól gondolom, hogy a belső keringtetés motorja a motortérben felül, a szélvédő alatt van és a motor egy ilyen forgó ajtót mozgat(na)? Mert ott zizeg (tehát a motor működik), csak az ajtó teljesen lazán ide-oda mozog, ott valami vagy eltört, vagy kilazult, szerintetek érdemes házilag nekiállni? :)

 

Üdv.

 

Márk

KFeri_2+4 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 7074

Sziasztok!

 

Renault Trafic, 8 személyes, 2011-es, digitális klímával. Miért van az, hogy amikor bemelegszik az utastér, akkor az első ablakra hideg levegőt fúj? (Az ablakról pedig a vezető arcába...) Hol van a hőmérséklet-érzékelője? Lehet, hogy eltakarja valami, ezért úgy érzékeli, mintha túl meleg lenne? Ha csak az utastér fűtést hagyom bekapcsolva, akkor egy idő után bepárásodik az ablak. Tudtok valami jó megoldást arra, hogy ki is lásson a vezető és ne is fázzon meg?

 

   Feri

 

vip76 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 7073

Üdv mindenkiek!

Tavasszal vásároltam egy 2003-as Traficot(teher). Nagyon szeretem, legszívesebben minhová ezzel mennék. Nagyon jól megy, keveset fogyaszt, pedig már nem kevés km van benne. (277.000) Vétel után átesett egy nagyszervízen, szűrők, olajok, vízpumpa, szíjjak, fékek cserélve lettek. A váltó eléggé kolyogós, meg néha már nehezen veszi a sebességet, főleg az 1-est nem szereti hidegben.

Dieselhez képest nagyon hamar elkezd fűteni az utastere, és a klíma is jól dolgozott a nyáron.

Sajnos most elektromos gond jött elő. Először a tompított világítást nem lehetett bekapcsolni, csak helyzetjelző és reflektor van. Aztán észrevettem hogy nem működik az ablakemelő. A biztosíték táblán nincs "áram" a középső sor biztosítékjain. Valamint a műszerfal órái gyújtáslevétel után kismértékben kimozdulnak. (ez lehet eddig is így volt, csak most  vettem észre?!).Semmi nem lett javítva vagy cserélve mostanában az autón.

Visszaolvastam a tapasztalatokat,hibákat amit ieírtatok itt, de nem találtam ilyen hibát. De azért rengeteget tanultam azokból amit előfordultak.(kicsit meg is ijedtem) :)

Esetleg van valakinek ötlete mi lehet a baj?

Segítséget előre is köszönöm.

üdv.

 

matter.trafic Creative Commons License 2013.12.03 0 0 7072

No, az ESP bizonyíthatóan működik. :))) Attól tartok, hogy hőmérsékletfüggő a hibajelenség. :)

 

Másik kérdésem, hogy a belső keringtetés mozgóalkatrészeit (motor, ajtó) hol érem el és házilag ki tudom-e takarítani és tisztítani, befújni valami wd-40-nel?

 

Üdv.

 

Márk

Előzmény: matter.trafic (7056)
attys Creative Commons License 2013.12.02 0 0 7071

Üdvözlet! Nincs valakinek a spájzban egy ilyen kapcsolója eladó?:

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!