én is Bixenonon gondokkodok csak nyár végén lesz pénzem rá...:)
Am is elestem motorral nem tudom h lehetne meg javítani?! Szere98 tudsz vmit mondani arra h baloldalra elestem motorral igaz csúsztam és az index alatt naon csunyán lehorzsolta a műanyagot:) elvigyem auto fényezőhöz vagy mit lehet szted csinálni ki glitteli?:():(
Ez szerintetek mit jelenthet? "Aprillia Leonárdó 250 cm kicsit füstöl de jó állapotban van üzemképes egyből indul" Ilyenkor mi baja van, ha "kicsit füstöl"?
Ezt a xenont néztem ki: http://www.lancershop.hu/index.php?lap=97_98¶m=1¢er=uj_termekek&term_id=415 Szerinted jó lenne. Direkt 8000K néztem mert az már kékes. És akarok még helyzetjelző kis ledet elöre, csak nem tudsom, hogy milyen a foglalata. Nem tudod, hogy milyen lehet?
Üdv! Nekem igen HID van benne mivel nekem vékony trafos van igy nem volt nehéz elrejteni.Nekem felvan rakva a index alá belölről tépőzáral,h le lehesen venni könnyedén. Üdv
Szerintem annyira nem olcsó! 150ért én is odaadom az enyém, pedig abba csak 18000km van. Építkezés nyeli a zsét. Meg valani nagyobb motort szeretnék. Nem valami nagyon nagyot. Gsxr 600ba gondolkodom, bár az építkezés tényleg akkora úr, hogy ha menne a leóm (fájó szívvel), akkor se lenne más motor egyenlőre.
Üdv! Én nem rendelek semit.Egyszerüen bementem a bolta ahol veszem az alkatrészeket és levettem a polcról.Sajnos nincsen vebes hozzá férés a céghez.Sok nagykerhez nincsen. Üdv
Üdv! Egy használt motoron még a féklámpavisszahuzó rugó is rossz lehet.Na jó ez csak egy vicc volt.Szakálas szerelő duma.De tényleg bármi rossz lehet.Motorikusal a henger és a hengerfej szokot gyenge lenni az Rotox blokokon.Sajnos elég drága meg a variátor ami relativ hamar megdöglik és drága a cseréje. Üdv
Köszi a linket, dreamfactory. Valóban jobb szó rá a retro, de akkor is kicsit otromba :) Egyébként Pestre, kocsik közti szlalomozásra jó ez? Nem túl széles? Elég fordulékony?
Ha mondjuk úgy döntök, hogy meg akarom venni pl. azt a győri Scarabeo-t, el is megyek Győrbe, megnézem, tetszik, megegyezünk az árban, de hogyan lehetek abban biztos hogy nem fog 50 kilométer múlva szétesni vagy beállni a motor, vagy mittomén mi baja szokott lenni egy használt motornak? Nézzek Győrben egy szerelőt és együtt elvisszük hozzá megnézetni? Vagy hazahozom egy ismerős szerelőhöz, hogy ő mit mond? Hogy kell ezt csinálni? Esetleg valamelyikötök eljön velem? :)
Hát majd megnézem, de mostmár ugy döntöttem, hogy meg kéne csináltatni, mert ti is mondjátok, hogy csunya:D. Lehet hogy most nem adom el, mert szerettem volna egy 250-es leot, csak az a baj, hogy A1-em van és ha elkapnak akkor gáz van. Az idén rakom már az A-t, lehet hogy jővőre lesz meg a 250-es vagy akkor kéne kinntről hozatni egy 300-ast. Most lehet hogy veszek bele egy bi-xeno szettet, csak néztem eléggé felment az ára 25e. Meg akkor ülést is át kéne huzatni.
Elsőnek nem az első , de azért én is meglepődtem saját magamtól mikor a Leomat atomjaira szedtem . Mert szétszedni nem nehéz , de összerakni az már igen . Egyébként van segédletem . Letöltöttem jópár alkatrészrajzot , de idáig csak egyszer néztem bele , mikor a kormánycsapágyat raktam össze , de akkor is csak azért mert kevesellettem a hozzávalókat . Pedig annyi volt a rajzon is .
Depmod: A Scarabeo-t 180-ra tartják, remélem alkudható kicsit az ár. Persze még jön utána a szerelő vizsgálati díja, plusz olajcsere (mindenki azt mondja hogy újonnan vett motorban első az olajcsere, tök mindegy mit mond a volt tulaj). Plusz a nyitott bukó helyett venni akarok egy zárt, felnyitható Motowell vagy Grex bukót (ki melyikre szavaz??), szóval lesz még mit költeni utána is.
Dreamfactory: Kényelmesebbnek tűnik a Scarabeo, de olyan csúnyácska kis elefánt alakja van, a Leo sokkal szebb. :) Nem tudok dönteni, esküszöm. Természetesen nem Szeged-Budapest túrát akarok 2 személlyel, de pl. a sarki fűszereshez jobb úgy kiugrani kettem, hogy közben nem nyomja szét a sejhajját a mini hátsó ülés. Bár a Leo-n sem lehet olyan kényelmetlen (nem úgy mint a nemrég eladott Aprio-mon :P). A végsebesség témáról csak annyit, hogy a haverom 250es Burgman-jén 90-nél már tépkedett le a szél, ha nem görbültem be a plexi szélárnyékába, szóval nem valószínű hogy 130-cal fogok Ahogy nézem, te kened-vágod ezt a motor szétszedés-összerakás témát. Nekem nem lenne merszem szétkapni. De gondolom te jobban értesz hozzá, meg nem is ez az első.
KundoF1: Cudarul szép a Leo-d, sajnálom hogy nincs rá pénzem, megérné megvenni. Bár az ülésen az a szépséghiba... ;)
Hát jó, de majd elviszem kárpitoshoz és megkérdem, hogy megtudja -e. De amúgyis az eégszet át kell huzatni mert már kezd kiszakadni máshol is:S. Az uj ülés meg egy 20-as.
üdv. lenne 1 kérdésem. na szóval van aleo hengere, és azon van ien fekete bizbaz ambibe belemegy 1 vízcső, és azon a fekete szaron van 1 légtelenítő csavar. na most a csavar alatt 1 kis papair tömítés van amit nekem sikerült elszakítanom:P megtudná valaki mondani h mi annak a papírnak a neve amiből az van? vagy lehet olyat kapni táblásat? hogy tudjak vágni :D