Keresés

Részletes keresés

toromon36 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40963

Persze, minden mindegy. 

Előzmény: Future181 (40962)
Future181 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40962

Nem mindegy.

Előzmény: tfe_tng (40961)
tfe_tng Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40961

B+, 184 már ? Lemaradtam...

Úgy vagy te a nickekkel, mint a VW a csippekkel, soha nincs elég :)

Előzmény: Future 184 (40960)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.28 -2 0 40960

A VW eladás 20%-ot esett, szóval nyaraltak mások is.

Előzmény: DonQuijote (40959)
DonQuijote Creative Commons License 2021.11.27 0 1 40959

"Ebben semmi vicces nincs, nyáron nyaralnak az emberek, nem autót vásárolnak"

 

Azért lássuk be, tényleg vicces, hogy csak a Tesla vásárlók nyaraltak idén ...

Előzmény: Future 184 (40958)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.27 -1 0 40958

Ebben semmi vicces nincs, nyáron nyaralnak az emberek, nem autót vásárolnak, egyébkén augusztustól jött az Y, szóval ma már nem mindenki Model 3-at vehet csak, ha új Teslát akar Európában. A többiek annyira visszaestek, hogy szeptemberben a Model 3 volt a legkelendőbb autó az európai autópiacon, ez a vicces.

Előzmény: DonQuijote (40956)
mica-r Creative Commons License 2021.11.27 0 1 40957

Meg tudok jegyaezni ezt-azt. A nicknevedet nem , mert állandóan változik...

Előzmény: Future 184 (40955)
DonQuijote Creative Commons License 2021.11.27 0 0 40956

"LOL, szeptemberben Európában a Model 3-ből adták el a legtöbbet"

 

Vicces dolog ez a statisztika, mert az adatokból az is kiderül, hogy a szeptemberrel végződő harmadik negyedév volt idén a leggyengébb negyedév a Model 3 eladások szempontjából...

Meg ha ránézünk az ezévi havi Model 3 eladásokra (pl itt: https://carsalesbase.com/europe-tesla-model-3/) látszik is, hogy a szokásos negyedév-végi lökéseket látjuk, pl. júliusban összesen 636 darab Model 3-at adtak el, ami a kétszázadik helyre volt elég abban a hónapban.

Előzmény: Future182 (40946)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.27 -2 0 40955

Látod milyen buta vagy, a Teslán kívül van egy csomó kínai, és néhány amerikai cég, akik csak növelni fogják a piaci részesedésüket a 100 évesek kárára, akik szar EV-ket akarnak a piacra dobni, mert féltik tőlük az ICE eladásaikat, de a vásárlók nem hülyék, mennek oda, aki jót ad nekik.Szóval jegyezd meg ezeket a neveket, BYD, NIO, Xpeng, Rivian, Lucid, stb. nem csak a Tesla létezik, bár ők a leggyorsabbak, de már a Rivian, és a BYD is többet ér, mint a VW.

Előzmény: mica-r (40954)
mica-r Creative Commons License 2021.11.26 -1 1 40954

Nyilván a Teslán kívül mindenkit...

Előzmény: Future 184 (40953)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.26 -3 0 40953

Jó volt a kőkorszakban, de az elmúlt, 3-4 év és a csőd fogja kerülgetni a BMW-t.

Előzmény: mica-r (40952)
mica-r Creative Commons License 2021.11.26 -1 0 40952

Ha nekik jó így, akkor miért zavar?

Előzmény: Future 183 (40951)
Future 183 Creative Commons License 2021.11.26 -1 0 40951

Az elég szar, mert kétszer annyi autót gyárt csak, jövőre meg már csak ugyan annyit.

Előzmény: mica-r (40950)
mica-r Creative Commons License 2021.11.26 -1 1 40950

Tesla nem olyan nagy gyártó. Vedd figyelembe, hogy a BMW-nek 10x annyiféle autója van a kínálatban

Előzmény: Future 183 (40949)
Future 183 Creative Commons License 2021.11.26 -1 0 40949

Hát ez az, a Tesla meg az, ugyan olyan áron, persze a BMW-t is árulják mindenhol, csak nem kell annyi.

Előzmény: mica-r (40948)
mica-r Creative Commons License 2021.11.26 -1 0 40948

Hááát... 

az 5-ös BMW nem éppen világautó

Előzmény: Future 183 (40947)
Future 183 Creative Commons License 2021.11.26 -2 0 40947

Ja, és  Model 3-at nagyjából az 5-ös BMW átlagáráért adják, nem olcsóért veszik ám, ilyen nagy számban a népek.

Előzmény: Future182 (40946)
Future182 Creative Commons License 2021.11.26 -2 0 40946

LOL, szeptemberben Európában a Model 3-ből adták el a legtöbbet, nem Daciából, nem Opel Astrából, nem VW Golfból, pedig még nem is gyártják Európában, ilyen még soha nem volt, hogy olyan típus nyerjen, amit nem gyártanak Európában, na innen gombold újra a kabátodat.

Előzmény: tfe_tng (40945)
tfe_tng Creative Commons License 2021.11.26 -1 1 40945

Hja, mert ott tartunk, hogy rajongók veszik. Kb ugyanaz a szitu, mint az Alfa-nál. 

Ha valóban tömegek autója akar lenni a tesla, akkor ez édeskevés lesz. 

Előzmény: Future182 (40943)
Future182 Creative Commons License 2021.11.26 -2 0 40944

A hagyományos médiák, és a 100 éves autógyártó, még nem ismerték fel, amit Trump, és sokan mások már igen, hogy a jelent már nem ők írják, hanem a netes csatornák.

Előzmény: Future182 (40943)
Future182 Creative Commons License 2021.11.26 -2 0 40943

A Tesla nem hajlandó helyeket vásárolni, sem reklámidőt, sem fizetett újságcikkeket, ezért keltik a negatív hírnevét, a megvehető médiák, de csak a hírnevét növelik a cégnek. A Teslára igaz, mindegy mit, csak beszéljenek róla, az jó nekik.

Előzmény: toromon36 (40942)
toromon36 Creative Commons License 2021.11.26 -1 1 40942

A Consumer Reports szerint 28 vizsgált márkából a Tesla az utolsó előtti helyen végzett az első 12 hónapban tapasztalt hibák alapján, a vevőik mégis elégedettek.

Az idei Consumer Reports jelentés szerint ismét utolsó előtti a Tesla, a vevőik mégis elégedettek - Várkonyi Gábor Autóblog

Future182 Creative Commons License 2021.11.26 -2 0 40941

A szar ID.3-on még állítani sem lehet, hogy meddig töltődjön az aksi? A Teslánál ez alap, nem kell ott ülni mellette.

Előzmény: L.C.S. (40936)
mica-r Creative Commons License 2021.11.26 0 0 40940

Nem tudom hogyan, de a gyári technológiával még rosszabbat mértek

Előzmény: DonQuijote (40939)
DonQuijote Creative Commons License 2021.11.25 0 0 40939

Ha valaki nem sajnálta az idejét végignézni a videót, árulja már el, hogy hogyan mérte meg az akku kapacitását?

Előzmény: mica-r (40937)
Future182 Creative Commons License 2021.11.25 -1 0 40938

Nem ért ám mindenki az EV gyártáshoz, a VW-nek kell még 10 év mire megtanulják. A Teslákban van már millió km-es akkumulátor, de a gyengébbek is 5-600 ezer km bírnak.

Előzmény: mica-r (40937)
mica-r Creative Commons License 2021.11.25 0 0 40937

Az első bekezdés is érdekes

"Nem kérdés, hogy ma még az akkumulátorok jelentik a tisztán elektromos-meghajtású autók gyenge pontját, és amíg forradalmi változás nem történik ezen a területen, egyszerűen képtelenek lesznek helyettesíteni a hagyományos, belsőégésű motorral szerelt társaikat." 

Előzmény: L.C.S. (40936)
L.C.S. Creative Commons License 2021.11.25 0 0 40936
Future182 Creative Commons License 2021.11.24 -1 0 40935

Ilyen az, mikor a VW az ICE eladásait félti a saját EV járműveitől, ezért direkt olyan szar autókat tervez, amik nem használják ki a technológia adta előnyöket, ez működik is, hazon belül nem konkurencia a GTI Golfnak az ID.3, csak az a baj, hogy vannak akik rendes EV-ket gyártanak, így mindenképp piacvesztést szenvednek el, mert gyorsabban csökken az ICE eladásuk, mint ahogy az EV növekszik, mert GTI Golf helyett Teslát vesznek az emberek, ugye még a legolcsóbb is jobban megy.

Előzmény: Future182 (40934)
Future182 Creative Commons License 2021.11.24 0 0 40934

Hát igen,a VW világverőnek tervezett autója, éppen befért az első 20 közé, a világ legnagyobb piacán, ahol eddig az ICE autóknál a VW vezetett.

Előzmény: szilvatövis (40933)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!