Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Ebben semmi vicces nincs, nyáron nyaralnak az emberek, nem autót vásárolnak, egyébkén augusztustól jött az Y, szóval ma már nem mindenki Model 3-at vehet csak, ha új Teslát akar Európában. A többiek annyira visszaestek, hogy szeptemberben a Model 3 volt a legkelendőbb autó az európai autópiacon, ez a vicces.
"LOL, szeptemberben Európában a Model 3-ből adták el a legtöbbet"
Vicces dolog ez a statisztika, mert az adatokból az is kiderül, hogy a szeptemberrel végződő harmadik negyedév volt idén a leggyengébb negyedév a Model 3 eladások szempontjából...
Meg ha ránézünk az ezévi havi Model 3 eladásokra (pl itt: https://carsalesbase.com/europe-tesla-model-3/) látszik is, hogy a szokásos negyedév-végi lökéseket látjuk, pl. júliusban összesen 636 darab Model 3-at adtak el, ami a kétszázadik helyre volt elég abban a hónapban.
Látod milyen buta vagy, a Teslán kívül van egy csomó kínai, és néhány amerikai cég, akik csak növelni fogják a piaci részesedésüket a 100 évesek kárára, akik szar EV-ket akarnak a piacra dobni, mert féltik tőlük az ICE eladásaikat, de a vásárlók nem hülyék, mennek oda, aki jót ad nekik.Szóval jegyezd meg ezeket a neveket, BYD, NIO, Xpeng, Rivian, Lucid, stb. nem csak a Tesla létezik, bár ők a leggyorsabbak, de már a Rivian, és a BYD is többet ér, mint a VW.
LOL, szeptemberben Európában a Model 3-ből adták el a legtöbbet, nem Daciából, nem Opel Astrából, nem VW Golfból, pedig még nem is gyártják Európában, ilyen még soha nem volt, hogy olyan típus nyerjen, amit nem gyártanak Európában, na innen gombold újra a kabátodat.
A hagyományos médiák, és a 100 éves autógyártó, még nem ismerték fel, amit Trump, és sokan mások már igen, hogy a jelent már nem ők írják, hanem a netes csatornák.
A Tesla nem hajlandó helyeket vásárolni, sem reklámidőt, sem fizetett újságcikkeket, ezért keltik a negatív hírnevét, a megvehető médiák, de csak a hírnevét növelik a cégnek. A Teslára igaz, mindegy mit, csak beszéljenek róla, az jó nekik.
A Consumer Reports szerint 28 vizsgált márkából a Tesla az utolsó előtti helyen végzett az első 12 hónapban tapasztalt hibák alapján, a vevőik mégis elégedettek.
Nem ért ám mindenki az EV gyártáshoz, a VW-nek kell még 10 év mire megtanulják. A Teslákban van már millió km-es akkumulátor, de a gyengébbek is 5-600 ezer km bírnak.
"Nem kérdés, hogy ma még az akkumulátorok jelentik a tisztán elektromos-meghajtású autók gyenge pontját, és amíg forradalmi változás nem történik ezen a területen, egyszerűen képtelenek lesznek helyettesíteni a hagyományos, belsőégésű motorral szerelt társaikat."
Ilyen az, mikor a VW az ICE eladásait félti a saját EV járműveitől, ezért direkt olyan szar autókat tervez, amik nem használják ki a technológia adta előnyöket, ez működik is, hazon belül nem konkurencia a GTI Golfnak az ID.3, csak az a baj, hogy vannak akik rendes EV-ket gyártanak, így mindenképp piacvesztést szenvednek el, mert gyorsabban csökken az ICE eladásuk, mint ahogy az EV növekszik, mert GTI Golf helyett Teslát vesznek az emberek, ugye még a legolcsóbb is jobban megy.