Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5190

Nem ért semmit. 

Előzmény: jablonka4 (5173)
voks02 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5189

Persze, hogy lenne benne logika. Csak abban lenne logika. Éppen ezért alakult imígy, és nem amúgy... :-)

Előzmény: ctvi (5116)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5188

Ahogy mondod, Az tette be a kiskaput. De az elmúlt huszonöt évben egy kicsit se sikerült ledolgozni és ebben is a bolsik a hibásak. És ma sem úgy látszik, hogy sikerülhet miden magyarnak itthon felemelkednie. Ez a legnagyobb baj.

Előzmény: Ugrik.Borbála (5170)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5187

Korabeli és nagyjából összehasonlítható. Ma is hasonlókat vesznek számításba.

 

Bizony sokkal jobbak voltunk akkoriban, és ma már nincs remény. Én ha harminc lennék, húznák. (Bár, ha tudnám mi lesz a vállalkozásaimból , akkor maradnák, de honnan tudnám? És a 90% nulla vállalkozási készséggel rendelkezik.) A lányomat sem értettem, hogy hazajött, de megértettem.

Előzmény: jablonka4 (5166)
Ugrik.Borbála Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5186

és erre mostanában újra cucialista jellegű gazdaságot épít a fidesz. Remek!

Ezt kifejtenéd? Azért, mert baloldali értékeket is képvisel, még nem szocialista. Muszáj is neki, mert egyrészt nincs baloldal, másrészt az ún. baloldali értékek igazából és eredendően keresztény értékek.

Előzmény: jobban teljesít (5179)
jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5185

Igen, vannak ilyen veszélyek.

Másfelől, valamit valóban csinálni kell, mert a startot  elbactuk, a rendszerváltás és privatizáció egészségtelen, a nemzeti érdekek ellen ható struktúrákat hozott létre.

 

De ez itt off, mert az úthálózat használati formája és díjai nem annyira érintettek, az építése persze már inkább.

Előzmény: jobban teljesít (5179)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5184

És a bolsik csökkentették a közszolgálati (a munkavállalók negyede, a legrosszabbul fizetettek fele) béreket egy hónapnyival. Azért ez se semmi. És ragozhatnám az egykulcsossal, amivel megint csak a legszegényebb melósok jártak rosszul, de nem teszem.



Előzmény: zajkszi (5161)
kilógó lóláb Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5183

Budapest–Siófok: 20 ezer forint

Négy matricával lehet a fővárosból a Balatonhoz eljutni az M7-esen. Elmagyarázzuk, miért. Tovább »

forrás: Index.hu

 

 

Ennyire nem kell azért erőlködni, hogy már a címben ordasat kelljen csúsztatni... világosan le van írva, hogy a 10 napos/havi továbbra is megmarad... aki meg rendszeresen járt annak ezek szerint jóval olcsóbb lett az út... éves 40ezer helyett 5-20 eFt...

 

jobbanéltünktavaly Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5182

Mint 2006 őszén a fityisz. Ha akkor Sólyom nem parancsolja őket vissza a Parlamentbe, talán polgárháborút is csinálnak.

Akkor kezdték el ütni-vágni Sólyom Lászlót. Pedig odáig libling volt a komcsi ellenességével. Pedig szellemileg, emberségben magasan fellettük állt.

Előzmény: liberális demokrata (5174)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5181

Ezt én is így gondolom. De én hiszek mindenki önmeghatározásában, míg be nem bizonyosodik, hogy hazudik.

Előzmény: zajkszi (5160)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5180

Te jó isten! 

Előzmény: baculum (5154)
jobban teljesít Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5179

A lemaradás fő oka egyértelműen a jó 40 évnyi cucializmus

 

és erre mostanában újra cucialista jellegű gazdaságot épít a fidesz. Remek!

Előzmény: jablonka4 (5177)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5178

hm.. meg persze USA és Dél-Amerikai

Előzmény: baculum (5176)
jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5177

Teljesen igazad van.

A lemaradás fő oka egyértelműen a jó 40 évnyi cucializmus, de nagy baj viszont, hogy azóta nem csak a mindenkori ellenzék, hanem a mindenkori kormány is főleg a szart keveri.

De reménykedjünk:-)

Előzmény: Ugrik.Borbála (5170)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5176

nem,

de például volt kisebb építkezési vállalkozás onnan tudták pl a német normákat ;-)

... de egyébként terjedtek akkor is valós és álhírek jócskán, általában a szóbeli volt az igaz, a többi a mese :-)

Előzmény: jablonka4 (5173)
jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5175

sorry, az "l" betűt elvitte a lendület vagy a  gépem diszgráfiája:-)

Előzmény: jablonka4 (5173)
liberális demokrata Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5174

Egyetértek. Hozzátéve, hogy az Orbán kormány legalább annyira hataloméhes:-(

 

 

Van idő 2018-ig alaposan építkezni. Az a baj, hogy a szélsőségesek, mindíg gyorsan, választások nélkül szeretnének hatalmat gyakorolni. Ez minden, csak nem demokratikus.

Előzmény: jablonka4 (5172)
jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5173

Miért, mekkora nagy nemzetközi családod van Neked ?:-)

Dolgoztak az ősök Lisszabontó Genfen átl Sztálingrádig minden szakmában?

Előzmény: baculum (5171)
jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5172

Egyetértek. Hozzátéve, hogy az Orbán kormány legalább annyira hataloméhes:-(

 

Előzmény: liberális demokrata (5167)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5171

"Nem sok statisztika van a háború előtti nemzetközi bér és jövedelem összehasonlításról"

 

dehogy nincs, az előbb írtam le,

forrás a saját családom

 

:-)

Előzmény: jablonka4 (5166)
Ugrik.Borbála Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5170

38-hoz képest tehát  ma sokkal rosszabbul állunk az ilyesféle rankingban.

Viszont nem 2010 óta csúsztunk le, hanem a drága elvtársak 45 éves uralma alatt, kb. az 50-es évek elejétől. Aztán a privatizálás meg a 2002-től bekövetkezett adósságnövekedés is komolyan besegített. Most sz@rból kell várat építeni, és ez kissé nehezen megy, főleg, ha a sz@rkeverők folyton dolgoznak.

Előzmény: jablonka4 (5166)
jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5169

És hogy még ON-abb legyek: az autópályahálózat kiépítettsége tekintetében azért sokkal jobban állunk,

sőt az autós használati kondíciói is jobbak lehetnek, mint az európai átlag (főleg ha kivisszük belőle Németországot, Angliát meg a Beneluxot, és bennhagyjuk Franciaországot, Spanyolországot meg Itáliát:-)

 

Ez most se romlott, csak zavarosabb lett:-(

Előzmény: jablonka4 (5166)
jobban teljesít Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5168

Nekem is tudsz valami biztatót mondani ?

egy 2 személyes (ún. 'puttonyos') kisautóm van.  január 1-től D2-be tartozik, így nekem a kétszeresébe kerül minden matrica.  Azon kívúl persze, hogy köszönjük meg a fidesznek !

Előzmény: Törölt nick (5125)
liberális demokrata Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5167

A kormány sok apró hibát elkövet. Az útdíj kapcsán, előkészítés nélküli, kapkodó, átgondolatlan intézkedéseket hoz.

A vasárnapi nyitvatartás szabályozásánál is lehetett volna középutas megoldást találni.

 

Viszont még mindig nagyságrendekkel jobb, mint amire számíthatnánk a szélsőséges, ballibbant csőcselékből verbuválodott, hataloméhes Gyurcsány által vezetett kormánytól.

 

Egy komoly ellenzéki formáció, normális és reális, de mérsékelt kritikával, valós alternatív programmal, megszoríthatja a polgári rőket 2018.-ban.

jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5166

Nem sok statisztika van a háború előtti nemzetközi bér és jövedelem összehasonlításról, úgy, hogy köszi a rajzot!:-)

Persze ezt is értelmezni, magyarázni, finomítani kéne, mert biztos sok ellentmondás lehet benne.

 

Nagyon nagy hiba viszont nem, hisz ha a történész Paul Bairoch 1938-as európai GNP statisztikáját nézzük, az eléggé összhangban van vele.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_regions_by_past_GDP_%28PPP%29_per_capita  (Bairoch táblázat)

 

Szóval a II.vh. előtt fele olyan gazdagok voltunk, mint a németek, britek, skandinávok, valamivel szegényebbek, mint az osztrákok,  "csehszlovákok", olaszok és görögök (!) és gazdagabbak, mint a spanyolok, portugálok ill. az összes többi kelet-európai ország  (az érdekesen magas  szovjetorosz számokkal szerintem ez esetben sem kell törődni.)

 

38-hoz képest tehát  ma sokkal rosszabbul állunk az ilyesféle rankingban.

 

2025-ben a tábla pedig  így fog alakulni:

Előzmény: Törölt nick (5151)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5165

kösz,

akkor itt az egyik lehetséges magyarázat a "kiskereskedelmi" forgalom töretlen növekedésére :-)

 

 

Előzmény: Unerwünschter Gast (5164)
Unerwünschter Gast Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5164

Elvileg már nincs nagy és kiskereskedelem. Ha a TESCO-ban kérsz ÁFÁ-s számlát, akkor az nagykereskedelem, ha csak blokkot, az kiskereskedelem.

 

A statisztikában is így lehet kimutatni. Kiskereskedelmi forgalom az, ami után senki nem igényel vissza ÁFÁ-t.

Előzmény: baculum (5163)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5163

akkor most ismét egy szép példa a statisztikák félrevezetőségére

 

( úgy emléxem az egy külön ágazat volt )

 

:-) persze továbbértékesítés, hiszen az üzemanyag és az amortizáció közvetlenül megjelenik költségként és így továbbértékesítésre kerül a szolgáltatásnál és az árucikkeknél...

 

:-)

Előzmény: arnys2 (5159)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5162

Gondolom, hogy ők is gondolkoznak. Nem kapkodnak, megvárják a véglegest. Nem a matricákra értettem, hanem a fizetős/nem fizetős jelzésére. Ezért céloztam az anyukák emlegetésére.

Előzmény: Törölt nick (5158)
zajkszi Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5161

"az a lényeg, hogy az alapkérdésben, sem az nem döntő, hogy vásárolnak az emberek, sem az nem, hogy sok kocsi fogy. Attól még az aló három decilisnek a 2013-as jövedelme több mint tíz százalékkal volt kevesebb, mint a 2009-es. És ebben a bolsik a fő bűnösök,"

 

ez neked hogy jött ki ? A bolsik csökkentettek adót a felső rétegeknek és emeltek az alsóknak?

Előzmény: Törölt nick (5146)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!