Ahogy mondod, Az tette be a kiskaput. De az elmúlt huszonöt évben egy kicsit se sikerült ledolgozni és ebben is a bolsik a hibásak. És ma sem úgy látszik, hogy sikerülhet miden magyarnak itthon felemelkednie. Ez a legnagyobb baj.
Korabeli és nagyjából összehasonlítható. Ma is hasonlókat vesznek számításba.
Bizony sokkal jobbak voltunk akkoriban, és ma már nincs remény. Én ha harminc lennék, húznák. (Bár, ha tudnám mi lesz a vállalkozásaimból , akkor maradnák, de honnan tudnám? És a 90% nulla vállalkozási készséggel rendelkezik.) A lányomat sem értettem, hogy hazajött, de megértettem.
és erre mostanában újra cucialista jellegű gazdaságot épít a fidesz. Remek!
Ezt kifejtenéd? Azért, mert baloldali értékeket is képvisel, még nem szocialista. Muszáj is neki, mert egyrészt nincs baloldal, másrészt az ún. baloldali értékek igazából és eredendően keresztény értékek.
Másfelől, valamit valóban csinálni kell, mert a startot elbactuk, a rendszerváltás és privatizáció egészségtelen, a nemzeti érdekek ellen ható struktúrákat hozott létre.
De ez itt off, mert az úthálózat használati formája és díjai nem annyira érintettek, az építése persze már inkább.
És a bolsik csökkentették a közszolgálati (a munkavállalók negyede, a legrosszabbul fizetettek fele) béreket egy hónapnyival. Azért ez se semmi. És ragozhatnám az egykulcsossal, amivel megint csak a legszegényebb melósok jártak rosszul, de nem teszem.
Ennyire nem kell azért erőlködni, hogy már a címben ordasat kelljen csúsztatni... világosan le van írva, hogy a 10 napos/havi továbbra is megmarad... aki meg rendszeresen járt annak ezek szerint jóval olcsóbb lett az út... éves 40ezer helyett 5-20 eFt...
A lemaradás fő oka egyértelműen a jó 40 évnyi cucializmus, de nagy baj viszont, hogy azóta nem csak a mindenkori ellenzék, hanem a mindenkori kormány is főleg a szart keveri.
Egyetértek. Hozzátéve, hogy az Orbán kormány legalább annyira hataloméhes:-(
Van idő 2018-ig alaposan építkezni. Az a baj, hogy a szélsőségesek, mindíg gyorsan, választások nélkül szeretnének hatalmat gyakorolni. Ez minden, csak nem demokratikus.
38-hoz képest tehát ma sokkal rosszabbul állunk az ilyesféle rankingban.
Viszont nem 2010 óta csúsztunk le, hanem a drága elvtársak 45 éves uralma alatt, kb. az 50-es évek elejétől. Aztán a privatizálás meg a 2002-től bekövetkezett adósságnövekedés is komolyan besegített. Most sz@rból kell várat építeni, és ez kissé nehezen megy, főleg, ha a sz@rkeverők folyton dolgoznak.
És hogy még ON-abb legyek: az autópályahálózat kiépítettsége tekintetében azért sokkal jobban állunk,
sőt az autós használati kondíciói is jobbak lehetnek, mint az európai átlag (főleg ha kivisszük belőle Németországot, Angliát meg a Beneluxot, és bennhagyjuk Franciaországot, Spanyolországot meg Itáliát:-)
egy 2 személyes (ún. 'puttonyos') kisautóm van. január 1-től D2-be tartozik, így nekem a kétszeresébe kerül minden matrica. Azon kívúl persze, hogy köszönjük meg a fidesznek !
A kormány sok apró hibát elkövet. Az útdíj kapcsán, előkészítés nélküli, kapkodó, átgondolatlan intézkedéseket hoz.
A vasárnapi nyitvatartás szabályozásánál is lehetett volna középutas megoldást találni.
Viszont még mindig nagyságrendekkel jobb, mint amire számíthatnánk a szélsőséges, ballibbant csőcselékből verbuválodott, hataloméhes Gyurcsány által vezetett kormánytól.
Egy komoly ellenzéki formáció, normális és reális, de mérsékelt kritikával, valós alternatív programmal, megszoríthatja a polgári rőket 2018.-ban.
Szóval a II.vh. előtt fele olyan gazdagok voltunk, mint a németek, britek, skandinávok, valamivel szegényebbek, mint az osztrákok, "csehszlovákok", olaszok és görögök (!) és gazdagabbak, mint a spanyolok, portugálok ill. az összes többi kelet-európai ország (az érdekesen magas szovjetorosz számokkal szerintem ez esetben sem kell törődni.)
38-hoz képest tehát ma sokkal rosszabbul állunk az ilyesféle rankingban.
akkor most ismét egy szép példa a statisztikák félrevezetőségére
( úgy emléxem az egy külön ágazat volt )
:-) persze továbbértékesítés, hiszen az üzemanyag és az amortizáció közvetlenül megjelenik költségként és így továbbértékesítésre kerül a szolgáltatásnál és az árucikkeknél...
Gondolom, hogy ők is gondolkoznak. Nem kapkodnak, megvárják a véglegest. Nem a matricákra értettem, hanem a fizetős/nem fizetős jelzésére. Ezért céloztam az anyukák emlegetésére.
"az a lényeg, hogy az alapkérdésben, sem az nem döntő, hogy vásárolnak az emberek, sem az nem, hogy sok kocsi fogy. Attól még az aló három decilisnek a 2013-as jövedelme több mint tíz százalékkal volt kevesebb, mint a 2009-es. És ebben a bolsik a fő bűnösök,"
ez neked hogy jött ki ? A bolsik csökkentettek adót a felső rétegeknek és emeltek az alsóknak?