Két külön dolod van, az egyik visszazárja az ajtókat, ha nem nyitjuk ki, ezt szerintem a riasztó csinálj és a másik az automatikus zárás, ami 10 km sebességnél bezárja az ajtókat. Ezt lehet be-ki kapcsolni a kulcs gombbal és ennek van visszajelzése beindítás után a kijelzőn.
Ja, most már stimmel. Lezárt autót nyitás után visszazárja, ha nem nyitsz ajtót. Csak azért zavart meg, mert a kispözsónál ezt írja az automata zárásra elindulás után....
Ausztriai autóbehozatal a téma. Ha magánembertől néztem ki egy autót, akkor az adásvételire milyen rendszámot kell írni? Elmegyünk ugye a hivatlaba, ahol kivonatja a delikvens a forgalomból az autóját, leadja a rendszámot, én pedig kérek egy export rendszámot amivel haza tudok jönni és járni pár napig. Az adásvételire ilyenkor melyik rendszámot kell írni? Vagy kell egyáltalán ilyen esetben bármit is?
Én is úgy tudom, hogy az automata zárás felirat az az indulás utáni bezárásra vonatkozik. Ettől függetlenül valóban visszazár a központi, ha nyitás után nem nyitjuk az ajtót. De ez a funkció szerintem nem kikapcsolható, így erre nem is figyelmeztet felirat.
Megbízható szerelőt keresek, ha lehet Budapest és környékén, valószínű turbonyomás gondok miatt. 2.0hdi RHS 107le FAP talanított. Feketén füstől már kis gáznál is, padlózva elég durva álcafüstöt dob. Ereje mintha csökkent volna, de azért megy, nem szívódízel üzem. Fogyasztása nem változott, olajat sem vettem észre hogy enné.
Tudtok valakit ajánlani? Esetleg Betg-ről tudtok valamit, régen járt erre, rendel még?
Kb. azt jelenti,hogy aktív az automatikus zár. Ami annyit tesz ha megnyomódik a zsebedben a távkulcs ( hatótávon belül) nyitó gombja véletlenül,akkor 30 mp után visszazárnak az ajtók.Persze ha nem nyitol ki egyet sem közben.
Nem tudom mi számít soknak. Nekem 7,6 és 8,2 l/100km között változik de ez vegyes és a futott km többsége városon belül volt. Nem tudom nem e lehet a benzin minőségéből eredő probléma... Csak találgatok egyenlőre...
Fojtószelep tisztítással szokták az ilyet kezdeni, rosszabb esetben cseréjével. Egy ügyes szerelő megcsinálja néhány ezerért a tisztítást és ellenőrzi a fojtószelepet. Hátha csak ennyi. Arra is szoktak panaszkodni, hogy sokat eszik... neked?
Vásároltam egy 1.4 es 307es Peugeotot KFU motorkódú autót. 2007 2. Havi.
Olyan problémám van vele hohy a fordulatszám elkezdett ingadozni. Nem csak alapjáraton hanem menet közben is. Mivel egy másfél hete van meg az autó így nem nagyon tudok régebbi tapasztalatot írni de elég zavaró jelenségről beszélek. A fordulatszám ingadozás közben pedig rángat az autó. Tudnátok segíteni hogy mi lehet a probléma?
Állj neki a javításnak ne parázz , itt a fórumon segítünk megcsinálni!
A szakid már megnézte óracsoportot veszel hozzá,Te is kitudod cserélni,Vegyél 1 töltőt az sosem árt ha van a házkörül,töltsd fel az aksit ,ne hagyd elveszni ezt a jó kocsit,ha már a futóművet felújítottad,és már indul is az autó.Nyári gumit felnivel veszel a neten használtan.Itt valaki épp kínált 1 szettet.
Ok, hogy a hozzánemértéssel van baj. Viszont a szakmám, kereskedő. Az autóimhoz annyit értettem, hogy tudom hol kell bele tankolni, megnézni az olajszintet, meg az ablakmosó folyadékot utántölteni. Ja, meg tudok izzót cserélni. Eddig csak olyan autóim voltak, amikkel nem igazán volt gondom. (Régi 318.i , meg egy 0km-es skoda) Ha a bömössel gond volt, bárhova elvittem, megcsinálták. Ha a Fabiával volt gond, vittem hoztam. Semmi fennakadás. Ezzel meg itt szoxxx..... Remélem valaki elviszi. Ha nem , akkor beindítom, kimegyek vele a határba, és kitaposom a belét. Utána meg megy a bontóba. Már az se érdekel hogy mennyit bukok az egészen... Lehet , hogy ha egy szalon peugeotot vettem volna , más lenne a véleményem. Ezt már sose tudjuk meg.
Nincs baj a francia kocsival, csak a hozzánemértéssel. Mi az újonnan vett francia autónkat a fél országon áthurcoltuk a menet közben megáll probléma miatt, mire itthon én jöttem rá a bajára, mann gázolajszűrő és egy nyomásszabályzó szelep megoldotta, többet nem kellett rá költeni, csak a kopó alkatrészekre, 320.000km-el adtam el.
Ismerősöm kocsija 3 hónapot állt mire bsi-t cseréltek benne azóta se tudom mi van vele. Őszintén ekkora probléma egy francia kocsit megjavítani? NEM. Csak nem értenek és nem is akarnak érteni, tanulatlanok és alul iskolázottak hozzá a szerelők.
Bevinném a 407-et egy antipollution hibával a szervizbe, 300.000-ig ki sem jövök és meg sem csinálnák, szörnyű ez a helyzet.
Igen, az volt a terv, hogy szépen rendbe rakjuk, és akkor lesz egy jó autója. Beszereztük a hozzávalókat. Amikor a bsi beszart, akkor is úgy voltam vele, hogy ha kész akkor legalább azzal se lesz gond többet.
De az, hogy a javítás, kb 3 hónapig tartott, és amikor összerakták, és bebikázták, akkor meg elpusztult az óra csoport, az már agyilag kikészített. Ugye bsi nélkül se olajcserére nem tudtam vinni, se az új elektromos tükröt se tudtam bekötni, stb.
Most már ott tartok, hogy ha az úton, meglátok egy francia autót, akkor megemelkedik a vérnyomásom. Este amikor haza érek, rá se nézek a kocsira.