Nekem BF Goodrich All Terrain TA KO van rajta, ez sem aszfaltgumi, viszont a hóban igen jó. Aszfalton nyilván hangos, dehát a két bütyök közé befér az ujjam.
Itt valaki mar vett gumit a gepere (minnya vissza is keresem ki volt az), de ha tobbunknek van tapasztalata ezen a teren, akkor nem akarunk egy olyanrol is beszelni, hogy on-road hasznalatra milyen gumik a jok a gepre? Nekem Toyo van rajta, profil szempontjabol nagyon fasza, de inkabb terep gumi mint aszfalt es kurva hangos. Raadasul szerintem mar oregebbek, tehat lehet en is cserelnem valami aszfalt gumára oket.
Igen és ez azért kockázatos, mert ezek a mély mintázatú gumi előbb elöregednek, minthogy lekopjon a mintájuk! A régi gumi szar. Csúszik ,megbizhatatla, stb.
Nekem azt, hogy kevés a benya azt úgy jelzi, hogy egész egyszerűen balos kanyarban leáll a motor. Ez onnan kezdeve, hogy negyedet mutat a tank, egy-egy gyorsabb kanyarban bármikor előfordulhat. A Check gauge az az olajszintre info, úh. küldjél bele olajat!
Rázás. Mielőtt szivinfarktust kapnál és "megcsináltatnál" bármit az autón menj el egy gumishoz és centiroztasd ki mind a 4 kereket! Nekem is rázott 100 fölöt, mert ugye előtte városban használtuk, nem tűnt fel, de ahogy kiértünk az országútra egyből gáz lett. Mind a 4 keréknek elment a centirozása. A gumisnál azt mondták nekem, hogy ilyen nagy és nehéz gumiknál ez előfordul. Ugye, nagy valószinűséggel nem 100% egyeletesen van felhordva a gumi, igy ha kopik, akkor egyenlőtlenül kopik.
Ez olyan volt, hogy tegyük fel szép lassan gyorsulsz, felkapcsol az automata 4.-be 60 kmh körül, és mindig 60-80 kmh között jött elő az, hogy folyamatos sebességgel való haladásnál, mikor egyenletes tempóval mentem, elkezdett baszottul rázni valami, hangosan, ijesztően.
Ez történhetett 65-nél is, vagy 70-nél, 75-nél is. Mindig akkor jött, mikor tartottam egy adott sebessséget 60-80 kmh között.
Mikor elkezdte a rázkódást, pici gázadásra elmúlt azonnal, de rohadt idegesítő volt ezt játszani 60-80 kmh között...
Meg hát baszta szétfele a váltót is még jobban ugye.
50 méterre voltam a kuttól,csak tudni akartam jelzi e valami.. a lefittyent mutatón kivűl:)
én nem ajánlok szerelöt még,de tudom hova fogom vinni..
"bone"-tol vettem az autot, az ö mühelyükbe viszem majd, elsöre tuti, ö is ajánlotta és nagyon korrektnek tünt az adás-vétel során, magam is oda vinném.
repedt az elsö szélvédöm, meg a két hátsó ajtonál a küszön rozsdás, ezt nekem kijavitja saját költségén, a vételárban benne volt.. (ezt az adásvételi szerződésre ráirta,majdnem hogy utolag!!!)
az alkatrészekre is jo árat mondott, nevetséges árakat konkrétan:)
Szia Murkel! A leömlőket a Proex racing kipufogó tuning műhelyben csináltattam/Bp.Kőér u.6./,kb.85000.- pénz volt, és garantálták hogy4-5évig nem lesz vele gond. Elhiheted, többet oda sem megyek , csak leírtam a címet hogy a többiek se menjenek oda. A kardánnal ezek szerint az Amerikai Autók Szakszervíze/Bp. Klapkau.4./ szivatott meg akkor kb. kétszer./A gyertyákat is náluk cseréltettem. Az aut. váltó ezek szerint rossz volt és ezért cseszte el a kardánt.Nem értem miért nem szoltak korábban ezek a K....ök hogy a váltó csinálja ezt a problémát/vagy nem értenek hozzá, vagy le akartak még húzni kétszer, de akkor miért hívják őket: amerikai autók szakszervízének.../ A "szakszervízben" a négy és fél év alatt kb. : 550000.-költöttem rá......Kisebb alkatrészeket viszont az ilka utcából szereztem be amit a helyi maszek szerelőm rakott be, vele nem volt probléma......Írj ..
Sajnos a váltó kb. 3000 km után elkezdett csendesen haldokolni, bár már nálad is félhalott volt az az igazság. Mint utóbb kiderült, a durva rángatások 60-80 kmh között 4. sebességben a váltó hibájából jöttek, a lock-up dolog volt totál beteg, semmiféle kardánnak semmi köze nem volt hozzá. Ezenkívül "szalajtott", vagyis a konverter is döglődött, meg időnként nem kapcsolt csak rohadt lassan, ha a gyorsulás nem volt intenzív.
Ezenkívül a leömlők durván barkácsolva voltak (vízvezetékcső!!!), ez akkor derült ki, amikor elkezdett fújni a tövében, szép kis repedéseken. Olyan hangja volt, mint egy NASCAR-nak :D
A gyertyák nem megfelelőek voltak benne.
Öööööö többi most nem is jut eszembe, de szép summát költöttem rá azt elhiheted...
Gumikat is vettem rá, egy napig se bírtam a traktorkerekekkel. Utcai gumikkal gyönyörű halkan fut, szinte csak a motor kellemes morajlását hallani.
Na mindezt csak azért írom le, hogy mindenki okuljon belőle. Nagyon meg kell nézni, hol szerelteted a kocsit.... Sajnos azt kell mondanom, valószínűleg többször is átvertek Téged valamelyik "szakszervízben".
Én úgy tudom, az americar nevű barkácsszervízben megfordult ez a kocsi. Ha már itt tartunk:
Kérlek, ha emlékszel, írd le milyen hibával hova vitted javítani a kocsit, tegyük közszemlére a kontárokat, hogy ne járhasson más is így. Végülis lehet, hogy holnap pont oda vinnéd a kocsidat, hát jó, hogy benéztél ide, szerintem ne tedd.
Én a V8cars.hu fórumon érdeklődtem szerelők iránt, találtam is, egyelőre úgy néz ki, elégedetten távoztam. Ha érdekel, privátban megadom a címét, még nem akarom itt reklámozni, hogy aztán engem szapuljanak, ha valakinek nem jön be:D
Szia Murkel! Végigolvastam visszamenőleg a fórumot ,és írtad hogy az autód szerelőnél volt,mi volt a baja/automata váltó/ és hova vitted szervízbe??.. Vettél rá új gumikat??.. Szia....
Sziasztok! Rég jártam itt, üdvözlök mindenkit! Egy kis segítség kell az egyik haveromnak.Az explorerhez nincs "kezelési útmutató"-ja, én meg nem is tudom pontosan.Tehát: A kezelési útmutató szerint mikor,melyiket és hogyan kell bekapcsolni a 4x4 high, és 4x4low fokozatot./kezdő terepes/Válaszotokat előre is köszönjük! Valaki kérdezte vajon milyen autót vettem??? Még mindig vadászok egy hét személyes terepjáróra./Elsősorban Ford,Dodge durangót nézegetek/.................
Én már negyedszer tankolok az expibe ethanolt.Kizárólag fele-fele arányban.Semmi lámpagyulladás,nehéz indítást, nem tapasztalok.Kb 2 literrel eszik többet mint eddíg.Azt érzem a gépen,hogy sokkal kissebb gázadásra is intenzívebben ugrik,duzzad az erőtöl.Állítólag fele-fele arányban minden autó elviseli átalakítás nélkűl az ethanolt.(gyártói vélemény)Matek:benzin tele tank:85x310ft=26350FT.Ugyanez ethanollal felesben:13125Ftbenzin(310ft)+9307FTethanol(219ft),összesen:22432FT+a kétliteres fogyasztás emelkedés az ethanol miatt, az össz spórolás egy tankon:1300ft.Ez így anyagilag tudom,hogy nem éri meg,macerás a dupla tankolás,állandóan figyelni kell az arányokra,de a környezetszennyezés!!!!!!(ez vicc)
Dinamikusabb jóval az autóm,gyakorlatilag szinte mérhetetlen adatokat produkál károsanyag kibocsájtásban.Tényleg csak a teljesítménynövekedés miatt teszem bele.Ezt azért írtam le,ha valaki kipróbálná,de nem meri ilyen arányban bármikor megteheti.Írják azt is,hogy aki kizárólag anyagi szempontokból szeretné betenni,nem biztos,hogy jól jár.(Hozzáteszem újra,átalakítás nélkül.)Üdv mindenkinek:Zsolt
Idióta fasz, engem lehúzott csúnyán, nem találta meg a hibát, a végén én jöttem rá, hogy egy db gyertya volt a ludas. 80 rugóm bánta a manust + 50-ért egy trafósorom, amit megvetetett velem. Persze semmi baja nem volt....