Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Boarder001 Creative Commons License 2010.01.18 0 0 2319
Nekem BF Goodrich All Terrain TA KO van rajta, ez sem aszfaltgumi, viszont a hóban igen jó. Aszfalton nyilván hangos, dehát a két bütyök közé befér az ujjam.
Előzmény: Belabatyo (2318)
Belabatyo Creative Commons License 2010.01.18 0 0 2318
Sziasztok!

Itt valaki mar vett gumit a gepere (minnya vissza is keresem ki volt az), de ha tobbunknek van tapasztalata ezen a teren, akkor nem akarunk egy olyanrol is beszelni, hogy on-road hasznalatra milyen gumik a jok a gepre?
Nekem Toyo van rajta, profil szempontjabol nagyon fasza, de inkabb terep gumi mint aszfalt es kurva hangos. Raadasul szerintem mar oregebbek, tehat lehet en is cserelnem valami aszfalt gumára oket.
Boarder001 Creative Commons License 2010.01.18 0 0 2317
Igen és ez azért kockázatos, mert ezek a mély mintázatú gumi előbb elöregednek, minthogy lekopjon a mintájuk! A régi gumi szar. Csúszik ,megbizhatatla, stb.
Előzmény: 4.0V6 (2315)
Boarder001 Creative Commons License 2010.01.18 0 0 2316
Nekem azt, hogy kevés a benya azt úgy jelzi, hogy egész egyszerűen balos kanyarban leáll a motor. Ez onnan kezdeve, hogy negyedet mutat a tank, egy-egy gyorsabb kanyarban bármikor előfordulhat.
A Check gauge az az olajszintre info, úh. küldjél bele olajat!

Rázás. Mielőtt szivinfarktust kapnál és "megcsináltatnál" bármit az autón menj el egy gumishoz és centiroztasd ki mind a 4 kereket! Nekem is rázott 100 fölöt, mert ugye előtte városban használtuk, nem tűnt fel, de ahogy kiértünk az országútra egyből gáz lett. Mind a 4 keréknek elment a centirozása. A gumisnál azt mondták nekem, hogy ilyen nagy és nehéz gumiknál ez előfordul. Ugye, nagy valószinűséggel nem 100% egyeletesen van felhordva a gumi, igy ha kopik, akkor egyenlőtlenül kopik.
Előzmény: tamasistvan (2314)
4.0V6 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2315
Majd nézd meg, sok galibát tud okozni az öreg gumi.
Előzmény: tamasistvan (2314)
tamasistvan Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2314
a gumi nem tudom, a felni 16 ezt tegnap vettem észre, azt hittem 15ös.
de asszem amugy nem tul jok már a gumik..

4.0V6 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2313

Mikori a gumid ?

 

Én azért vettem újat mert zavart a rezgés

Előzmény: tamasistvan (2310)
murkel Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2312

Ha a váltód jó, márpedig az jó, akkor ne aggódj...

Ez a rázás ami nekem volt, ez szinte rángatott, hangosan ütött-rúgott.

 

Ez biztos más.  Az utak mindenhol kibaszott szarok, hátul laprugók, ez félig teherautó :D

Nem fog soha úgy suhanni a kátyúban, mint egy S500 :D

Előzmény: tamasistvan (2310)
tamasistvan Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2311
igen a lökös felett van a csörlö helye...
Előzmény: 4.0V6 (2309)
tamasistvan Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2310
öszintén szolva mintha néha éreznék vmit,de csak picit rázkodik. mintha a gumi vagy az ut egyenletlen lenne vagy ilyesmi..

a válto patent..

passz...
Előzmény: murkel (2307)
4.0V6 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2309

 

Na

Előzmény: 4.0V6 (2308)
4.0V6 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2308

Milyen árakat mondott mire ?

 

Betettem a hátsó difi abs szenzort ami miatt a legnagyobb hóban nem volt abs-em.

 

A pótkerék levételekor konkrétan leesett az állam, hogy ebben a pótkereket drótköteles csörlővel lehet le-fel mozgatni.

 

 

Előzmény: tamasistvan (2304)
murkel Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2307

hát

 

Ez olyan volt, hogy tegyük fel szép lassan gyorsulsz, felkapcsol az automata 4.-be 60 kmh körül, és mindig 60-80 kmh között jött elő az, hogy folyamatos sebességgel való haladásnál, mikor egyenletes tempóval mentem, elkezdett baszottul rázni valami, hangosan, ijesztően.

Ez történhetett 65-nél is, vagy 70-nél, 75-nél is. Mindig akkor jött, mikor tartottam egy adott sebessséget 60-80 kmh között.

Mikor elkezdte a rázkódást, pici gázadásra elmúlt azonnal, de rohadt idegesítő volt ezt játszani 60-80 kmh között...

 

Meg hát baszta szétfele a váltót is még jobban ugye.

 

Miért? Tied is ráz vagy mi? AJJAJ :D

Előzmény: tamasistvan (2306)
tamasistvan Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2306
murkel

rázás alatt mit értesz?
Előzmény: murkel (2305)
murkel Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2305

Szia V8traktor!

 

Na akkor ezek a helyek akkor mostantól kilőve :D

 

A leömlőt ráadásul olyan jól meghekkelték, hogy az egyik cső keresztmetszete a kelleténél kisebb is volt, ocsmányul heggesztették, lehet azért.

És valószínűleg azért tekerték be azzal a fehér bigyóval, hogy ne lássa a vevő, mekkora gányolást csináltak...

 

De hogy nem ismerték fel, hogy a váltó már rosszul működik, hát ez eléggé mutatja, mennyire értenek az autókhoz...

Nekem 10 perc kocsikázás után megmondták, hogy ezt a durva berázást tutira a váltó hibája okozza, kivették, szétkapták, megcsinálták, teljesen elmúlt.

 

Most, hogy ezek mind meg lettek csinálva, az autót én valamivel erőteljesebbnek is érzem.

 

Ha bármilyen amerikai vasat veszel majd, én tudom ajánlani bone-t, őt a v8cars.hu fórumon megtalálod, nem átbaszós banda, és értenek is hozzá.

Hozzád tök közel is van a műhelye.

Korrekt, megmondja kb. mibe fog kerülni, stb.

 

Hiába no, ezekre a vasakra 10 év felett már költeni kell, de melyikre nem?

 

Viszont nagyon szerethető, tágas, kényelmes, erős, jól kihasználható autók ezek, ha éppen működnek :D

 

 

Előzmény: V8 traktor (2302)
tamasistvan Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2304
50 méterre voltam a kuttól,csak tudni akartam jelzi e valami.. a lefittyent mutatón kivűl:)

én nem ajánlok szerelöt még,de tudom hova fogom vinni..

"bone"-tol vettem az autot, az ö mühelyükbe viszem majd, elsöre tuti, ö is ajánlotta és nagyon korrektnek tünt az adás-vétel során, magam is oda vinném.

repedt az elsö szélvédöm, meg a két hátsó ajtonál a küszön rozsdás, ezt nekem kijavitja saját költségén, a vételárban benne volt..
(ezt az adásvételi szerződésre ráirta,majdnem hogy utolag!!!)

az alkatrészekre is jo árat mondott, nevetséges árakat konkrétan:)
Előzmény: V8 traktor (2303)
V8 traktor Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2303
Ne nagyon furikázz vele már ekkor-irány a legközelebbi benzinkút-...../felszívja a mocskot a tankból nem egészséges neki/.......
Előzmény: tamasistvan (2301)
V8 traktor Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2302
Szia Murkel!
A leömlőket a Proex racing kipufogó tuning műhelyben csináltattam/Bp.Kőér u.6./,kb.85000.- pénz volt, és garantálták hogy4-5évig nem lesz vele gond.
Elhiheted, többet oda sem megyek , csak leírtam a címet hogy a többiek se menjenek oda. A kardánnal ezek szerint az Amerikai Autók Szakszervíze/Bp. Klapkau.4./ szivatott meg akkor kb. kétszer./A gyertyákat is náluk cseréltettem. Az aut. váltó ezek szerint rossz volt és ezért cseszte el a kardánt.Nem értem miért nem szoltak korábban ezek a K....ök hogy a váltó csinálja ezt a problémát/vagy nem értenek hozzá, vagy le akartak még húzni kétszer, de akkor miért hívják őket: amerikai autók szakszervízének.../
A "szakszervízben" a négy és fél év alatt kb. : 550000.-költöttem rá......Kisebb alkatrészeket viszont az ilka utcából szereztem be amit a helyi maszek szerelőm rakott be, vele nem volt probléma......Írj ..
Előzmény: murkel (2298)
tamasistvan Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2301
ma választ kaptam egy kérdésemre magmatól, hogy jelzi az auto ha kevés a benzin.

felvillant a check gage felirat..

kb mennyit tudok még menni,ha az felvillan? (nyilván fogyasztás-függő,de kábé)
murkel Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2300
Előzmény: V8 traktor (2295)
murkel Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2299
basszus ez úgy tűnik nem fért ki ide :S
Előzmény: murkel (2297)
murkel Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2298

Szia!

 

Sajnos a váltó kb. 3000 km után elkezdett csendesen haldokolni, bár már nálad is félhalott volt az az igazság. Mint utóbb kiderült, a durva rángatások 60-80 kmh között 4. sebességben a váltó hibájából jöttek, a lock-up dolog volt totál beteg, semmiféle kardánnak semmi köze nem volt hozzá. Ezenkívül "szalajtott", vagyis a konverter is döglődött, meg időnként nem kapcsolt csak rohadt lassan, ha a gyorsulás nem volt intenzív.

 

Ezenkívül a leömlők durván barkácsolva voltak (vízvezetékcső!!!), ez akkor derült ki, amikor elkezdett fújni a tövében, szép kis repedéseken. Olyan hangja volt, mint egy NASCAR-nak :D

 

A gyertyák nem megfelelőek voltak benne.

 

Öööööö többi most nem is jut eszembe, de szép summát költöttem rá azt elhiheted...

 

Gumikat is vettem rá, egy napig se bírtam a traktorkerekekkel. Utcai gumikkal gyönyörű halkan fut, szinte csak a motor kellemes morajlását hallani.

 

Na mindezt csak azért írom le, hogy mindenki okuljon belőle. Nagyon meg kell nézni, hol szerelteted a kocsit.... Sajnos azt kell mondanom, valószínűleg többször is átvertek Téged valamelyik "szakszervízben".

 

Én úgy tudom, az americar nevű barkácsszervízben megfordult ez a kocsi. Ha már itt tartunk:

 

Kérlek, ha emlékszel, írd le milyen hibával hova vitted javítani a kocsit, tegyük közszemlére a kontárokat, hogy ne járhasson más is így. Végülis lehet, hogy holnap pont oda vinnéd a kocsidat, hát jó, hogy benéztél ide, szerintem ne tedd.

 

Én a V8cars.hu fórumon érdeklődtem szerelők iránt, találtam is, egyelőre úgy néz ki, elégedetten távoztam. Ha érdekel, privátban megadom a címét, még nem akarom itt reklámozni, hogy aztán engem szapuljanak, ha valakinek nem jön be:D

Előzmény: V8 traktor (2296)
murkel Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2297

4WD AUTO — Full power

delivered to front and rear axles

for increased traction. Use this

mode for normal on-road operating

conditions such as dry road

surfaces, wet pavement, snow and

4WD HIGH — 4WD with full

power to the rear axle and higher

continuous power level to the front

axle than 4WD AUTO. Use this

mode for severe winter or off-road

conditions such as deep snow, ice,

shallow sand.

4WD LOW — Full power to both

axles, including a lower gear ratio

for low-speed. Use this mode for

off-raod applications that require

extra power such as deep sand,

steep grades and pulling a boat out

of the water. 4WD LOW operation

is not recommended on dry

Using the Control Trac system

Shifting between 4WD AUTO

and 4WD HIGH

Either shift can be done at a stop,

or at any forward speed.

² The 4WD HIGH light will

illuminate when you switch the

control to 4WD HIGH or turn off

if you switch to 4WD AUTO.

Shifting from 4WD AUTO or

4WD HIGH to 4WD LOW

To perform this shift, complete the

following steps:

1. Stop the vehicle and depress the

Shifting from 4WD LOW to 4WD

AUTO or 4WD HIGH

To perform this shift, complete the

following steps:

1. Bring the vehicle to a stop.

2. Depress and hold the brake.

3. Place the automatic

transmission gearshift lever in N

(Neutral) or depress the manual

transmission clutch.

4. Move the 4WD control to the

4WD AUTO or 4WD HIGH position.

Előzmény: V8 traktor (2295)
V8 traktor Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2296
Szia Murkel!
Végigolvastam visszamenőleg a fórumot ,és írtad hogy az autód szerelőnél volt,mi volt a baja/automata váltó/ és hova vitted szervízbe??..
Vettél rá új gumikat??..
Szia....
V8 traktor Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2295
Sziasztok!
Rég jártam itt, üdvözlök mindenkit!
Egy kis segítség kell az egyik haveromnak.Az explorerhez nincs "kezelési útmutató"-ja, én meg nem is tudom pontosan.Tehát:
A kezelési útmutató szerint mikor,melyiket és hogyan kell bekapcsolni a 4x4 high, és 4x4low fokozatot./kezdő terepes/Válaszotokat előre is köszönjük!
Valaki kérdezte vajon milyen autót vettem???
Még mindig vadászok egy hét személyes terepjáróra./Elsősorban Ford,Dodge durangót nézegetek/.................
4.0V6 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2294

Ez akkor sajnos nagyon illik az elöző hozzászóláshoz is.

 

Tovább erősíti az igazamat a mindenki csak lehúzni akar, ne bizz senkiben alaptörvényem tekintetkében.

Előzmény: TDI-DRAG (2292)
burgman384 Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2293

Üdv!

Én már negyedszer tankolok az expibe ethanolt.Kizárólag fele-fele arányban.Semmi lámpagyulladás,nehéz indítást, nem tapasztalok.Kb 2 literrel eszik többet mint eddíg.Azt érzem a gépen,hogy sokkal kissebb gázadásra is intenzívebben ugrik,duzzad az erőtöl.Állítólag fele-fele  arányban minden autó elviseli átalakítás nélkűl az ethanolt.(gyártói vélemény)Matek:benzin tele tank:85x310ft=26350FT.Ugyanez ethanollal  felesben:13125Ftbenzin(310ft)+9307FTethanol(219ft),összesen:22432FT+a kétliteres fogyasztás emelkedés az ethanol miatt,  az össz spórolás egy tankon:1300ft.Ez így anyagilag tudom,hogy nem éri meg,macerás a dupla tankolás,állandóan figyelni kell az arányokra,de a környezetszennyezés!!!!!!(ez vicc)

Dinamikusabb jóval az autóm,gyakorlatilag szinte mérhetetlen adatokat produkál károsanyag kibocsájtásban.Tényleg csak a teljesítménynövekedés miatt teszem bele.Ezt azért írtam le,ha valaki kipróbálná,de nem meri ilyen arányban bármikor megteheti.Írják azt is,hogy aki kizárólag anyagi szempontokból szeretné betenni,nem biztos,hogy jól jár.(Hozzáteszem újra,átalakítás nélkül.)Üdv mindenkinek:Zsolt

TDI-DRAG Creative Commons License 2010.01.16 0 0 2292
Remélem nem az injektor.hu nevű cégre gondolsz!!

Idióta fasz, engem lehúzott csúnyán, nem találta meg a hibát, a végén én jöttem rá, hogy egy db gyertya volt a ludas. 80 rugóm bánta a manust + 50-ért egy trafósorom, amit megvetetett velem. Persze semmi baja nem volt....

Felejtő utca az a brigád!!
Előzmény: 4.0V6 (2286)
tamasistvan Creative Commons License 2010.01.16 0 0 2291
nyilván nem hiszek el mindent, épp ezért informálodom itt is, más magyar és külföldi oldalakon..


köszi!


Előzmény: 4.0V6 (2290)
4.0V6 Creative Commons License 2010.01.16 0 0 2290
Elszállt egy hsz.-om lényeg, hogy senkire ne hallgass, mert ha gond van akkor néznek bután.
Előzmény: tamasistvan (2288)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!