Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.13 0 0 2274

szia, köszi az infókat. drágára nekem sem telik, meg hogy felmondtam a közmunkát spórolnom kell .  a jófogáson van 3 ezerért alsó felső, kantáros, van több garnitura is . lehet az marad, meg veszek elébe egy bőrkötényt

Előzmény: maseratisti (2273)
maseratisti Creative Commons License 2015.09.13 0 0 2273

Átmeneti megoldásnak próbáltam ilyen hegesztő kabátot, mert 5000-ért tudtam venni akcióban

 

http://munkavedelmieszkozok.hu/termekek/hegesztesvedelem/hegesztoruhazatok/hegesztokabat

 

ilyet ne vegyél, büdös, kényelmetlen, belerohadsz...

 

IWELD hegesztő védőköntösön gondolkodtam

https://www.primanet.hu/termekek/PWS-005740-01/iweld-hegeszto-vedokontos-xxl.html

de nem merem bekockáztatni mert ez már egy fél ESAB kabát ára.... és eddig sehol nem láttam készleten. Látatlanba én már ilyet nem rendelek.

Előzmény: Törölt nick (2271)
maseratisti Creative Commons License 2015.09.13 0 0 2272

Nekem a szürke ROCK munkaruhát fel is gyújtotta a Flex, meg a porbeles.

 

A SZTÁV-os szürke, piros az 100% pamut és 300g, de még az is átég idővel a szikrától. Otthonra vagy kisebb melóhoz nem veszem fel a bőr karvédőt (suliban persze kellett, vastag anyag, nagy áramok) és így már annak is a mell része, meg a bal karja csupa apró lyuk.

 

Én viselek bőrkötényt. Flexelésnél, porbelesnél, meg elektródánál.

 

Hosszabb távon gondolkodom egy ESAB hegesztő ruhában, ami a kritikus helyeken hasított bőr, a többi helyen tűzálló anyag (pillanatnyilag nincs rá 60 ropim)

 

http://www.hegeszto.hu/esab-hegeszto-ar-webaruhaz/1058-esab-proban-bor-hegesztokabat,-xxl.html

 

http://www.hegeszto.hu/esab-hegeszto-ar-webaruhaz/126-esab-proban-bor-hegesztonadrag-xl.html

 

Amíg erre nem lesz keret nekem is marad olyan munkásruha ami 100% pamut és legalább 260-280g-os anyag. Egyébként sokkal könnyebb ilyen melegítőnadrágot, meg pulcsit venni mint munkaruhát, mert azoknak a 90%-ban tuti van legalább 5-10% műszál.

 

Előzmény: Törölt nick (2268)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.13 0 0 2271

sziasztok, köszönöm a tanácsokat. 

turbo2 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 2270

Mindent ki lehet flexelni.  Ha viszonylag tartosat akarsz akkor ne legyen sok muanyag benne es jo suru anyag legyen.

Ami 240 g/m2  vagy e folotti az mar eleg sokaig birja.

Előzmény: Törölt nick (2268)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.09.13 0 0 2269

A hagyományos, de jó minőségű munkaruhát is kiégeti a flex. Vegyél mellé egy bőrkötényt.

Előzmény: Törölt nick (2268)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.13 0 0 2268

szia norbi! bocsi az offért de amit néztem videódat a huzaldobtartóról, ott ami rajtad van munkásruha a szürke az mennyire szikra álló? vennék majd munkásruhát hegeszteni hogy legyen meg, csak nem akarnék drágát sem, mert a kimondottan hegesztőruha az piszok drága. hol érdemes elfogadható munkásruhát venni hegesztéshez köszörüléshez?

Előzmény: maseratisti (2227)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.12 0 0 2267

:DDD 

Előzmény: Rahed Lee (2266)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.09.12 0 0 2266

Nem kellene driftelni a kombájnnal, meg Mad Max kört rajzolni az aszfaltra :-)

Előzmény: Törölt nick (2265)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.12 0 0 2265

Nem csak a motorosokat csesztetik...

Felénk is minden szar.rt megállítják a trakit kombájnt stb t 

Előzmény: Rahed Lee (2264)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.09.12 0 0 2264

Nekem sincs már meg, eladtam. Nagyon szerettem, de mostanában olyan fokozott rendőri aktivitás tapasztalható az utakon, hogy az efféle sportmocikkal kínszenvedés az élet. A sportkormány miatt 120 felett van olyan menetszél, ami támaszt annyik, hogy ne álljon be a váll.

 

Minden bokorban traffipax kuksol. Olyan motort érdemes venni, mint Guszti XT-je. Egy ilyennel nem gáz 90-et menni. Az SV-n elalszom ilyen tempónál. Úton-útfélen kivettek a zsaruk a sorból. Azt hitték, egy hülye suttyó, aztán mindig meglepődtek, mikor a sisak alól egy őszülő szakállú családapa vigyorgott rájuk :-)

 

Leginkább a hangját imádtam. Raktam rá egy nyitott Akrapovic titán dobot. Olyan szépen dohogott, hogy most is ellágyulok. Volt gyakorlati haszna is, ha egy autó mögé értem, felfigyeltek rá. Pluszban szórakozni is jó volt. A hanghatást az un. "cekker index"-el szoktam lemérni. Ha olyan mérsékelten geci kedvemben voltam, akkor a piactér környékén begurultam a mamák mögé és amikor körülnézés nélkül le akartak lépni a járdáról, akkor rántottam egy kövér gázt. A hatás azzal volt mérhető, hogy az anyóka milyen magasra dobta a cekkert ijedtében :-)

Előzmény: Törölt nick (2263)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.12 0 0 2263

Ne fájdítsd a szívem az ilyen motorral.

Régóta tervezem a motor vásárlást  sv 650 s  sv 1000s , vagy fz6n kawa z 750

De mindig elmegy a pénz másra.

Sőt még autóra gyűjtés sem nagyon megy .

Igaz tavaly  kicsivel több mint egy milla ment ki a kasszámból ilyen olyan dolgokra.

450ezer a fa . Fatároló közel 200 ezer a hq 365 180ezer. Plusz a kellett vennem sarokcsiszólót , fúrógépet ,porszívót vésőgépet az is durván 200ezer felett volt. 

Előzmény: Rahed Lee (2259)
laci19791202 Creative Commons License 2015.09.12 0 0 2262

Nekem csak 8.

Előzmény: Rahed Lee (2261)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.09.11 0 0 2261

Nekem csak 14 volt. A Rigától az SV 650 S-ig :-)

Előzmény: laci19791202 (2260)
laci19791202 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 2260

Szép kis Suzuki,na kiderül a fórumon mindenkinek volt vagy 20 motorja és szeretett motorozni!!!

Előzmény: Rahed Lee (2259)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.09.11 0 0 2259

Tudom, hogy nem egy kategória, de alád tudott az rúgni, ha óvatoskodtál vele. Nálam a legnagyobb kétütemű berúgókarosom a 350-es Jawa volt, de az ugye kéthengeres :-)

 

Nekem eddig ez volt a csúcs, de már sajna ez is a múlté- Ez nem rúgott alám :-)

 

Előzmény: laci19791202 (2258)
laci19791202 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 2258

Ááááá Etz 250 meg ilyenek sehol nincsennek ilyen 1 hengeres 500-600 köbcentis berúgásához képest,Etz nem igazán tud vissza rúgni,pedig nekem úgy meg volt fúrva túlméretes trabant dugattyúsra hogy 250 helyett 330 köbcentis volt,kb megvolt benne a 25-28 Le,amivel már elég jól szaladt.

Ami egyszer meglepett hogy ha úgy volt beállitva a gyujtás akkor képes volt berúgókarról gyönyörüen beindulni visszafelé a motor,tehát a főtengely forgása irányt váltott,haverral felpattanaunk ,be 1 be,kuplunk gi aztán csak pislogunk hogy a motor meg hátra fele akar menni :) :)

Előzmény: Rahed Lee (2254)
refse2 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 2257

Nekem is az volt a mindenem.  De a svájcifrankos autóhitelem lenyelte a motoromat is (5 éve).

Előzmény: Batri Guszti (2249)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.09.11 0 0 2256

Akkor jó emlékeztem :-)

Előzmény: Batri Guszti (2255)
Batri Guszti Creative Commons License 2015.09.11 0 0 2255

Néha engem is elkeserít az indítás,ha tévesztek a beállítással.

 

 

Előzmény: Rahed Lee (2254)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.09.11 0 0 2254

Én úgy emlékszem ezekre az XT 500-asokra, legalább is az első szériásokra, hogy volt rajtuk valami jelölés, ami mutatta, hogy a vezérműtengelynek milyen pozícióban kell lennie, hogy ne rúgja ki a holdba a gyanútlan felhasználót. De akinek volt 250-es MZ / ETZ-je, az már azért tudja, hogy kell bánni ezekkel. Azokat is, ha rossz pozícióban találta el az ember és nem kellő határozottsággal rúgta meg, akkor úgy alárúgott ez embernek, hogy felcsúszott a bokája térdig :-)

Előzmény: Batri Guszti (2250)
laci19791202 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2253

De most jó éjt nektek,mert már irni se tudok,főleg Tab-ról.

laci19791202 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2252

Hogy egy kicsit hegesztéssel kapcsolatos téma is legyen,ugye nekifogtam én is e fölső mehyetet alatti elszivónak,hogy télen ne keljen kapcsolgatni,gondoltam keesek gy kapcsolást é megépitem,mgrendeltem az alkatrészekt,több mint fél nap rajzolgattam az áramkört és forrasztgattam rre kiderül ste hogy nem jó,elvilg nem okés a fotodióda méree,mrt ugye z olyan lenne ha müködne hogy hegesztéskor az iv fénye kapcsolgatja  ventit,nem adom fel remélem holnap jutok is valamire :(

 

laci19791202 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2251

Elhiszem,és tudom hogy képes rá ;)

 

Előzmény: Batri Guszti (2250)
Batri Guszti Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2250

Az Xt 3 embert tett kórházba mert próbálták berugni úgy ahogy nem kell.

 

Előzmény: laci19791202 (2247)
Batri Guszti Creative Commons License 2015.09.10 0 1 2249

A motorozás az életem.Sajnos egyre kevesebb időm(pénzem) van rá.

 

Előzmény: Rahed Lee (2246)
laci19791202 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2248

Ugy hogy ugye?

Kérdés hoogy mit hajtanál vele,mert pl az én esetemben nagyon jól jön hogy tudok fordulatot állitani egy potival az eszterga esetén is és a fúrónál is.

Előzmény: Rahed Lee (2244)
laci19791202 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2247

Húú de szép kis robogó,50-es?

Az 500 as se rossz,egyhengeres mi?Én félnék rárúgni,egyszer mentem egy Honda 550-es endúróval,eszméletlen nyomatékos gép volt,de rárúgni nm mrrtem miután haver lábát majdnem eltörte,pedig surci volt rajta!

Azért nem gondoltam volna hogy a Bömös fél millát is l tud vinni,kicsit sokallom!

Annó én is rengeteget motoroztam (250 es Etz,350-es Jawa).

A Jawa-t imádtam a Mátrába!

Előzmény: Batri Guszti (2245)
Rahed Lee Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2246

De jól el vagy eresztve Guszti, kétkerekűek terén :-)

Előzmény: Batri Guszti (2245)
Batri Guszti Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2245

A bömös jegelve mert fél milka kellene hozzá.Inkább robogózok mostanság.Ez se rossz.

 

 

 

Van itt azért egy XT500.

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: laci19791202 (2239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!