Nem nehéz megcsinálni csak nem golyos csapágy van benne haem sikló ami két félből van.Mivel két félből van és amikor nyomnád be a helyére mindig ki akar fordulni a helyéről,Elszoktam vele játszani én is mive sikeról :-) Üdv
Kössz Szere. Am tök mind1 mert úgyis főtengely,csapágy,szimering,szabadonfutó csere lessz nemsokára. Djad :D Az olajnyomás ha elment volna akkor már rég besült volna és már 8 ezer km óta ilyen szar a motor:D
Üdv! Nem rossz a video de szinte semmire nem megyek vele mert folyamatosan a gázal játszol.A legvégén van egy 5 másodperces szakasz ami jó.Olyan kéne nekem Amin az az inditás és a leállitás is rajta van.A gázal meg ne játszál hanem egy felpörgetés szépen lassan aztán egy ideig fix fordulat majd lassan le a fordulatal.Ezek alapján a hajtokar van ki egy kicsit.Leginkább leállitásnál hallatszik mert mikor leálll a motor akkor csatogva áll le.Elég csunya hangja van. Üdv
Üdv! Ha min vastagságot meghaladja akkor igen fen lehet hagyni.Egyébként acélbol van a tárcsa jol tudod.Tudod sokan abba a hibába esne h a kocsi tárcsájához viszonyitják a motor tárcsát is.Pedig ott minden a sokszorosa.Mondom egy pl.Ha csak egy mili váll van a kocsin azt még semmi mivel 1cm-től 4 cm vastagság is van.De mikor egy motor tárcsa mind össze csak 5 mili vastag akkor az már rengeteg.Két oldara bonta az csak 0.5 mili kopás.Az ember ilyenkor gondol csak bele huha az milyen kevés is.Tehát egy tárcsa maszimális kopása egy oldalán csak 0.7 mili és már is a tárcsa minimális vastagságánál vagyunk.Nem becsülöm le az öreg szakikat mert igen én is csak lesek néha mit hogyan csinálnak.Én is tanulok tölük néha trüköket,de volt mikor én mutattam nekik dolgokat és akor is csak pislogtak.Hu igy mennyivel egyszerübb.Általában inkább átsiklanak ilyen kis aproságokon.Én azon a véleményen vagyok h a fék kormány legyen atom biztos a többi meg másodlagos.Lehet hülyének fognak emiat nézni páran.De inkább megtudjak állni mind h olyan legyek mind a puska golyó ami csak akkor áll meg ha valamibe lecsapodik. Üdv
Üdv! Nem feltétlen koszos neked a hütöd.Majdnem minden leo máshogy viselkedik még soha nem láttam két egyformát :-) Mindegyiknek megvolt a maga kis lelki világa.De ki lehet pucolni persze.Kérdés h az elöző tulajok mit töltöttek bele hütöközegnek.Szoval nem kell mindig megilyedni h hidegben is elindul a ventilátor.Egyébként az ecetes viz nem olyan rossz megoldás csak ki kell hozzá szerelni a hütöt és ugy bele önteni.Az nem baj ha forró az a jó a hütél :-) Üdv
Köszi, semmi gond a nyersséggel, sőt becsülöm az őszinte beszédet. Inkább az igazat halljam, mégha nyers is, mint valami burkolt finomkodó hazugságot.
A motorokhoz én nem nagyon értek, ezt be is vallottam, a szerelő meg ezt mondta amit leírtam. Azon én is csodálkoztam, amikor azt mondta a kollégája hogy smirglivel álljak neki, kérdeztem is hogy egy smirgli -akár még a legdurvább is- mit számíthat egy ilyen bemaródott acél (vagy mittomén milyen anyagból készült) féktárcsának. De hogy ő smirglivel vagy köszörűvel áll neki, azt nem tudhatom. Most két eset lehet: 1., vagy tud valamit az ember (30+ év motorszerelés után azért csak van ott valami tapasztalat), 2., vagy a sok okosság mellé beszúr pár ökörséget (pl. tárcsa-csiszolás) hogy megdobja kicsit az óradíjját :) . Ez is elképzelhető, semmi sincs kizárva.
Szerintem annyira még nincs kivállasodva hogy cserélni kelljen a tárcsát.
Tehát ha meghaladja a szélessége a minimumot, akkor hagyni kell úgy ahogy van és csak simán kicserélni a fékbetéteket, azt annyi?
Üdv! Most nyers leszek de örült nagy hülyeséget mondtál.CSiszolásal egy féktárcsán sokat nem érsz el föleg ami megvan már rágodva.Azon max egy szabályzás segiteni de akkor már rég rossz mert nem fogja elérni a min méretett.De végül is a te dolgod h jársz vele.A te életed és ezt nem sértésnek számtam. Üdv
Kinek mi a tapasztalata a plexikkel kapcsolatban? Gondolom a kis plexi csak dísznek van, de például a közepes az elég szélárnyékot ad?
Egyszer kipróbáltam egy 250-es Burgmant, és a (közepes méretű) plexije által keltett szélárnyék alá alig tudtam bebújni, ha kihúztam magam akkor meg rendesen rángatott a szél 90-nél.
Szóval elég egy közepes plexi vagy érdemesebb felszerelni a nagyot, hogy ne tépjen le a szél?
Tud valaki eladó plexit? És a hátsó futár-doboz tartó is érdekelne, ha van valakinek, vagy tudjátok hol lehet kapni/csináltatni.
Üdv! A féktárcsa elöl és hátul is kicsit meg van rágódva, recés, hullámos, és a széle kicsit kiáll, de nem vészes. Az új fékbetétek berakásakor érdemes megcsiszolni kicsit, hogy ne zabálja le az új betétet (meg talán hogy jobban fogjon). Üdv.
Üdv! pedig nagyon nagy gond ha nincsen meg két fog mert félre tud ugrani a lánc.Ha gyujtás gond van azt hallni lehet kopog meg elkezd durogni a motor és kihagy.Egy troboszkop lámpával meglehet nézni kihagy e meg h jó helyen adja e a szikrát. Üdv!
Üdv! 250 leo hamar melegszik mert a hütöje ugyan akkora mind a 150nek.Nem gond h hidegbe is elindul a ventilátor.A másik 250 leohoz másmilyen fékbenétt kell mind a 150hez.Nem tudom mennyi az ára 250nek.Én tudok olcsobbat és drágabbat fékből.MI az h féktércsa megcsiszolása???Mert ez nekem kezd gyanus lenni.Ilyet még nem hallotam max ha rozsdás lesz akkor csiszolom.Megkell nézni milyen vastag a tárcsa 3.5 milinél nem lehet vékonyabb a tárcsa.Már 4 milinélis cserélni szoktam.De végül is mindenki maga dönti el milyen fékel közlekedik. Üdv
Most hoztam vissza a szerelőtől a motort: az általános állapota 10-ből 9; ahhoz képest hogy 10 éves, nagyon jó állapotban van, de hát azért lesz mit csinálni rajta, főleg kopó-elhasználódó dolgok, semmi komolyabb gond. - a szívócsonk egyik vége repedt, azt ki kell cserélni vagy meg is lehet ragasztani (szerinte). Tud valaki olcsón jót (új vagy használt)? - első-hátsó fékpofák cseréje + tárcsák megcsiszolása (Szere korábban ajánlott vkinek fékbetéteket olcsón, az milyen minőségű vagy gyártmányú?) - motorolaj és hajtásolaj csere - teljes zárgarnitúra kell majd bele, most távirányítóval indul (még riasztó is van benne) (néztem a neten 250eshez zárat, 16-nál olcsóbbat nem találtam, tud vki esetleg olcsóbban vagy bontottat? A 150esé nem jó hozzá.)
Egy dolog aggasztotta, mégpedig a vízhőfok: nagyon gyorsan eléri a mutató a skálázás közepét, és amint átlépi a középvonalat, elkezd hűteni a ventillátor. Szerinte ilyen bazi hidegben nem hogy hűteni nem kéne a vizet, de takarni kéne a hűtőt, mert ha telibe kapja a 0 fokos levegőt, általában fel sem tud melegedni üzemi hőfokra. ÉS ha ilyen hidegben bekapcsol a venti, akkor mi lesz nyáron a hőségben? Felforr a víz? Végül is néhányszor jól meghúzattam teli gázzal egy meredek kaptatón felfelé, de nem sikerült a felén túl vinnem a mutatót, úgyhogy valószínűleg a nyarat is bírni fogja.
Valakinek esetleg van tapasztalata ez ügyben? Főleg a 250-es Leonardo-val közlekedőket kérdezném, hogy ez teljesen normális hogy -3 fokban bekapcsol a hűtőventi, ha megállok és alapjáratom töfög a motor vagy rendellenes viselkedés?
Köszi az eddigi válaszokat. Képet majd rakok fel, ha lecsutakoltam a kis drágámat. :) Egyébként metál-kék színű, csak most koszos.
üdv mégegyszer!! na a főtengelynél a jobb oldalt a vezérmű résznél van a fogaskoszorú amibe a vezérműlánc kapaszkodik onnan törtki a 2 egymás melleti fog mikor elszakadt a vezérműlánc , de nem ugrik át az új lánc úgyhogy én nem tartom nagy problámának,de ti csak jobban értetek hozzá ezért fordultam hozzátok!
Üdv! Semmi gond mindenki oda viszi a motorját csináltatni ahová csak szeretné.250 leonak nem sok gondja van leginkább a variátor szokot gond lenni benne.Könnyen elkopik.Üdv