Keresés

Részletes keresés

kacsa! Creative Commons License 2024.12.05 -2 5 676

Egy kalap sz a vectron konyhája ablak nélkül; nem megszokható. Felszállsz, elvezetsz, leszálsz, élvezet az semmi. Pár napja sziliztem kicsit, csodálkoztam hogy oldalra is van külvilág. Nagyot spóroltak.
Arjon sünt a Siemens ezzel a ossal.

Soldato Creative Commons License 2024.11.03 0 1 675

"A vectronokon miért nincs oldalablak a vezetőálláson?"

 

Annyival is olcsóbb. Van vasútvállalat amelyik kért rá oldalablakot, azokon van.

 

"Hogy lát hátra a mozdonyvezető ha nincs visszapillantó tükör(mondjuk a TRAXX-okon sincs)?"

 

Kamerákkal.

 

"Nem kellemetlen így vezetni, hogy oldalra nem látni semmit? "

 

Először furcsa kicsit, de megszokható.

 

"Eléggé el van zárva a mozdonyvezető a külvilágtól, mert az előre néző ablak(szélvédő) is elég szűknek tűnik a fotókon."

 

Menet közben a többin is el van azon a pár négyzetméteren...

Előzmény: kacagógerle (674)
kacagógerle Creative Commons License 2024.11.02 -1 0 674

Sziasztok!

A vectronokon miért nincs oldalablak a vezetőálláson? Hogy lát hátra a mozdonyvezető ha nincs visszapillantó tükör(mondjuk a TRAXX-okon sincs)?
Nem kellemetlen így vezetni, hogy oldalra nem látni semmit? Eléggé el van zárva a mozdonyvezető a külvilágtól, mert az előre néző ablak(szélvédő) is elég szűknek tűnik a fotókon.

tz1984 Creative Commons License 2024.09.21 0 0 673

Sziasztok mai videóm. 193 929 -7 ( Vectron ) tartályos szerelvényével. link: https://www.youtube.com/watch?v=yTDhxV_sHAY 

tz1984 Creative Commons License 2024.06.25 0 0 672

Sziasztok mai videóm. 193 632 7 ( Vectron ) TeherVonatával Sárospatakrol jár ki. link: ... https://www.youtube.com/watch?v=Ma-qgg4YKcM

 

Xterms new Creative Commons License 2024.05.26 -1 1 671

Exactly.

A magyarokhoz kiadott sz@rcsi, a csehszlovak meg nekem tul van bonyolitva, sehol egy leiras valami orthodox nyelven es egyfolytaban veszfekez, ugyhogy a kezembe vettem az iranyitast.

Előzmény: jbaal (670)
jbaal Creative Commons License 2024.05.26 -1 0 670

Open Railshez 3D vezetőállás? Az nagyon jó lenne, mert a jelenleg legjobb msts-rw-cz-s csak a cseh OR alatt működik, én meg azt nem szeretem. Igaz, hogy átgányoltam már magamnak az övéket a sima OR-re, de azért egy vadonatúj 3D-s nagyon király lenne.

Előzmény: Xterms new (669)
Xterms new Creative Commons License 2024.05.26 -1 0 669

Sziasztok!

 

Vezetoallasrol lenne szüksegem jo felbonatsu fotokra, foleg amiken a kepernyok, az asztal matricai a kapcsoloknal stb. jol latszanak. Openrails-hez keszitenenk a vezetoallast. Mellekeltem egy fotot a jelenlegi allapotrol.

Nagy segitseg lenne.

 

(Persze olyan is jo, aki jar vele Sopronban es felengedne fotozni :))

 

Köszönöm

Balint

 

AKF996 Creative Commons License 2023.09.29 0 1 668

Közben lehet hallani, hogy október 1-től megszűnik létezni az MRCE. Legalábbis a többségi tulajdonos japán Mitsui anyavállalat kvázi 'újrakalibrálja' magát, amelynek keretében kiszáll az európai mozdonypiacról, és eladja az MRCE részvényeit a Beacon Rail-nek. Gondolom a lízingeltetési jogokkal együtt, mert így nem kis űr keletkezne az európai mozdonypiacon, a legnagyobb lízingcég kiszállásával.

 

A járműparkot, így a Vectronok nagy részét is a Beacon, az Akiem és az ELL veszi át. Más gépsorozatokkal egyetemben, így az ES64F4 és U2 típusok nagy része is például az Akiemhez kerül. Magyarul valószínűleg nem sokáig lehet már látni az egyébként nekem mindig is tetszetős éjfekete Vectronokat...

AKF996 Creative Commons License 2023.09.29 0 1 667

Azért ebben az olcsósításban igen csak szerepet játszhatott a Bombardierrel folytatott verseny a 2000-es években, ahol a Traxx meglehetősen filléres típus volt egy cserében nagyságrendekkel komolyabb műszaki színvonalat képviselő ES64U2-höz/U4-hez képest. "Le is maradt" a versenyben a Siemens, eladott darabszámok tekintetében legalábbis biztosan. 

Úgyhogy gondolom ezek után döntöttek úgy a müncheni nagyvállaltnál a 2000-es évtized végén, hogy akkor ők is inkább egy olcsóbb típus kifejlesztésére és gyártására fekszenek rá.

Aztán az inga mostanra meg nagyjából visszalendült, a Vectron még a rivális Traxx AC/MS 3 típushoz képest is olcsó és egyszerű, és mégis többet is adnak el belőlük azóta. Aztán ki tudja mit hoz a jövő, német vezérektől lehetett hallani, hogy az egyébként újabb 192-es sorozat már a 193-ashoz képest is komolyabb gyermekbetegségekkel küszködött, szóval mintha mindinkább visszafele esne a színvonal.

Előzmény: segélyvonókészülék (654)
RhB Creative Commons License 2023.09.29 0 0 666

Lemaradt - ez a 217-es...

Előzmény: RhB (665)
RhB Creative Commons License 2023.09.29 0 1 665

Szintén Budamar, szintén gabonás, szintén Sárospatak, 2023.09.22

 

Előzmény: BigTrain84 (649)
tz1984 Creative Commons License 2023.07.22 0 0 664
V43.1371 Creative Commons License 2023.05.15 0 3 663

A sziliből is így lett Nemzeti mozdony. Igaz, annó 1450 volt mot. fesz. mellett 15 kocsival Kál-tól Füzesabonyig csak úgy tudta elérni a 120-at, hogy Fabony előtt van egy kb: 3700 m hosszú lejtő. A négy tengelyes eredeti svédacél ettől sokkal többet tud.

Előzmény: tom sawyer (661)
C50 Creative Commons License 2023.05.14 0 2 662
Előzmény: tom sawyer (661)
tom sawyer Creative Commons License 2023.05.14 0 4 661

Ehe. Kíváncsi vagyok mikor indul a támasszuk fel a "nép-nemzeti mozdonygyártást" projekt...

Dante001 Creative Commons License 2023.05.13 0 4 660

Több mint 2 évet várni a semmire. Viccország.

Előzmény: segélyvonókészülék (659)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.05.13 0 3 659

Ennyit ér egy tender...

Előzmény: király2644 (658)
király2644 Creative Commons License 2023.05.13 0 0 658
Panzerbear Creative Commons License 2023.05.11 -1 0 657

Volt már...

Előzmény: Panzerbear (656)
Panzerbear Creative Commons License 2023.05.11 -1 0 656
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.05.06 -1 2 655

Fedvény:

 

az azonban tényleg irritáló, hogy csak fillérekkel olcsóbban drágábban mérföldekkel jobb gépet adhatna ki a gyártója

Előzmény: segélyvonókészülék (654)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.05.06 -1 4 654

Más.

Meg az sem mimdegy, milyen az a vektron, mert van pár verzió.

 

Amit szeretünk benne, hogy tapad, jól megy. Amikkel én dolgozom, azok(nak egy jelentős része) viszonylag kényelmes(ek) is, meg a szoftver is stabil. Szívesen megyek velük, csak az egypálcás kapcsolókhoz ne kelljen hozzáérni, meg hát van pár funkció (ti. tévébe költözött kapcsolók), ami a can-bus fetisizmus áldozata lett, mi meg nagyon hiányoljuk.

Amit nem, hogy egy olcsósított kacat, alsópolcos kezelőszervekkel, és kék-fehér csíkos teszkóminimál kabinnal.

 

Nyilván sok mindentől függ, hogy ki mennyire utálja, nagyon, vagy kevésbé, mert elég komoly a permutációs lehetőségék halmaza, az azonban tényleg irritáló, hogy fillérekkel olcsóbban mérföldekkel jobb gépet adhatna ki a gyártója.

Előzmény: Dante001 (653)
Dante001 Creative Commons License 2023.05.06 0 0 653

Miért, mi a baj velük? Milyen a Vectron egy Taurushoz vagy Traxxhoz viszonyítva?

Előzmény: Panzerbear (651)
PLACI Creative Commons License 2023.05.02 -1 2 652

Hát ezért nem adnak pénzt a MÁVnak Vectronokra, mert látták a matricát, már értem! :)

Panzerbear Creative Commons License 2023.02.12 -3 0 651

Törne el a kezük :-) LOL

Előzmény: Dante001 (650)
Dante001 Creative Commons License 2023.02.12 0 2 650

Így készülnek a Vectronok - 50 perces dokumentumfilm a WELT-től

 

https://youtu.be/m1LLHKjpvTg

BigTrain84 Creative Commons License 2022.09.09 0 0 649

Sziasztok 218-as Budamaros Vektron gabonás kocsikal Sárospatakon

 

 https://www.youtube.com/watch?v=In4hl_7Ze6g

Ikarus 120e Creative Commons License 2022.09.07 0 1 648

https://www.facebook.com/vitezydavid/posts/pfbid0358WMYqhbD7LBc7w1tW5ANxvJaU1GDDp7LiCeHh4ozJfJW8wRUrZj1i5pdmkXn1w8l

 

"A MÁV-Start már megkötötte a keretszerződést 115 Vectron mozdony megvásárlására, ebből most 50-et hívunk le. Itt a finanszírozás forrása az Eurofima Európai Vasúti Gördülőállomány-finanszírozási Társaságtól származik, a kormány határozatában jóváhagyta a MÁV hitelfelvételét."

BigTrain84 Creative Commons License 2022.08.11 -1 1 647

Sziasztok mai videomon 193846-3 Veki gabonás kocsikal Sárospatakon. https://www.youtube.com/watch?v=X3NP68eMlSY

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!