Keresés

Részletes keresés

FRANKYE Creative Commons License 2021.11.30 -1 0 40993

Voltam a Tesla múzeumban nyáron Belgrádban. :) 

Előzmény: 12 voltos (40989)
szilvatövis Creative Commons License 2021.11.30 -1 0 40992

Pozitív végkicsengése dacára tele van csúsztatásokkal és hamis információkkal. Kicsit jooban megválogathatta volna aforrásait, vagy jelezhette volna, hogy marhaság....

Előzmény: L.C.S. (40988)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2021.11.30 -1 0 40991

Madutta ipatotta. Nem hasznosítják a hűtőn/kipufohón elszökő hőenergiát.

Előzmény: Future 184 (40990)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.30 -1 0 40990

Vergődik az olajos, meg az ICE lobbi, az elektromos autó 90% hatékonyságú, a benzines meg jó esetben 30%, nincs ezen mit magyarázni, lehet tiszta árammal hajtani az autókat, az nem az autó felelőssége, hogy mivel állítják azt elő, a másik, az aksik alapanyaga nem alakul át CO2-vé, használat után újra felhasználható, ezért a bányászat, és a fémkohászat során keletkezett CO2 egy idő után erősen csökkenni fog. Az aksi gyártást meg lehet reformálni, a Tesla új 4680-as aksija a gyártás során sokkal kevesebb energiát igényel(száraz elektródás technológia), elég megnézni, hogy Berlinben mekkora gyárat építenek, 50GWh kapacitással, a töredéke az első Gigagfactory méretének, a kapacitása viszont nagyobb.

Előzmény: L.C.S. (40988)
12 voltos Creative Commons License 2021.11.30 -1 0 40989
L.C.S. Creative Commons License 2021.11.30 -1 0 40988

Érdekes cikk, az elektromos autók életciklus alatti károasanyagkibocsátásáról. Látszik, hogy mik azok a pontok, ahol beavatkozva a gyártásba tényleges eredményt lehet elérni a csökkentésben, és mik azok, ahol nem.

 

https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2021/11/30/elektromos-autok-szen-dioxid-labnyoma/

Future 184 Creative Commons License 2021.11.30 -1 0 40987

A kereslet nem változott, inkább növekedett volna, csak nem tudnak gyártani.

Előzmény: 12 voltos (40986)
12 voltos Creative Commons License 2021.11.30 -1 0 40986

úgy, hogy egyre inkább csak a gazdagok vesznek autót... (a középréteg gazdagabbjai és az azoknál gazdagabbak).

Előzmény: sr1 (40983)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.30 -2 0 40985

Kínában nagy bajban vannak, az a legnagyobb piacuk.

Előzmény: sr1 (40983)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.30 -2 0 40984

https://profitline.hu/tizeves-melyponton-a-nemet-autoexport-429855

 

Hiába, a Tesla nélkül nem megy már  németeknek sem az autógyártás.

sr1 Creative Commons License 2021.11.30 -1 0 40983

https://www.volkswagenag.com/presence/investorrelation/publications/deliveries/2021/20211111_Deliveries_Tables.pdf

 

Globális Covid, gazdasági világháború, mindenféle anyaghiány és masszív drágulások (a betonvas 100%-ot drágult a tavasszal 600euró vs 1200euró- per tonna, szeptemberbe úgy nézett ki, hogy 10-15% esik, erre jött az energia drágulás és megint visszatért a tavaszi árra), klíma veszedelem, CO2 adó, ki a bánatnak van kedve új autót venni? Méghozzá  drágán, mert minden autónak egyre csak nő az ára. Mindegy mivel van hajtva.   

A csoport csak  kiszállított 7.5 millió autót az idén. Kérlek magyarázd meg, hogy miért?

 

 

 

 

Előzmény: szilvatövis (40981)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.29 -1 0 40982

A döngölés így is meglesz, a német tömeggyártóknak nincs sok jövője, a prémiumból maradhat valami.

Előzmény: szilvatövis (40981)
szilvatövis Creative Commons License 2021.11.29 -1 0 40981

Diess túlélt egy újabb bizalmi válságot.... nem mondhatni, hogy sikerült bebetonozni magát a VW vezéri székébe, nehéz megszámolni az ellenségeit, bár van egy aduász szövetségese.

Nem csak a Teslával és a feltörekvő keleti autógyárakkal kell megküzdenie, hanem házon belül is a csalódott aspiránsokkal, akik joggal várhatták a kinevezésük, aztán a begyöpösödött ICE hívőkkel, akiktől csak kihalással lehet szabadulni, ám még a pénzt hozzák a cégnek, a szakszervezetekkel akik békésen dagonyáznának tovább a sok év alatt kiturkált pocsolyájukban, ám a tulajdonosok szeme előtt alighanem egy rémkép lebeg... ha egy napon leváltanák, másnap már a grünheidei Gigafactoryban kezdene Musk igazgatójaként és Ő vezényelné le a német autóipar agyagba döngölését.

tfe_tng Creative Commons License 2021.11.29 -2 1 40980

Az német. De ki beszél itt BMW-ről ? 

Előzmény: Future 184 (40979)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.29 -2 0 40979

BMW mióta nem német?

Előzmény: tfe_tng (40978)
tfe_tng Creative Commons License 2021.11.29 -2 0 40978

Érdekes, amikor utoljára így teszteltek, akkor leesett a gázpedál. Mondjuk az nem koreai volt, de nem is német. 

Előzmény: Future 184 (40973)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40977
Előzmény: toromon36 (40976)
toromon36 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40976

"Elsőre annyit tudunk megállapítani a videóból, hogy az illesztések tökéletesnek tűnnek, minden elem úgy áll, ahogy Fremontban soha kell, bár a fekete szín ebben nem segít sokat"

Előzmény: Future 184 (40975)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40975

Készül majd, de most Kínából jön, és annak is jobb a minősége, mint  a fremontinak.

Előzmény: toromon36 (40974)
toromon36 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40974

Ebből már volt egy kis vita az újságírókkal de:

"Ez az első típus, amely a berlini Gigafactory-ben készül, a minősége pedig – emiatt vagy más okból – fényévekkel jobb az eddigi Teslákénál."

Év Autója: nagy levegővétel az első körös szavazás előtt – Speedzone.hu

 

 

És

Hanyagság, vagy zseniális marketing? - Villanyautósok (villanyautosok.hu)

 

Előzmény: Future 184 (40973)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.28 -2 0 40973

Nem megy még. Ezek is verik a VW EV-ket:https://www.youtube.com/watch?v=Q_OWLDZNLfU

Előzmény: toromon36 (40972)
toromon36 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40972

De már megy a Tesla német gyára. 

Előzmény: Future 184 (40969)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40971

Kibasszák a szervezkedőket a picsába, majd most a németek megtanulnak dolgozni.

Előzmény: tfe_tng (40970)
tfe_tng Creative Commons License 2021.11.28 -2 0 40970

Retteg is mindenki. 

Kíváncsi vagyok mit csinálnak majd a német szakszervezetekkel, berlin nem az usa... 

Előzmény: Future 184 (40969)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40969

Itt egy VW felszopó riport:https://www.youtube.com/watch?v=fHHphp3C1Qs

 

De nagy bajban lesznek, mikor elindul a Tesla berlini gyára, így sem képesek tartani a tempót, az import Teslákkal.

tfe_tng Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40968

Valóban. Ebben az esetben sok relevanciája van így november végén... 

Előzmény: Future 184 (40967)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40967

Januári a cikk.Akkor nem volt.

Előzmény: tfe_tng (40966)
tfe_tng Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40966

Mint az Autohaus Wranczke tulajdonosa elmondta, jelenleg még bemutatómodellt sem kapnak az ID.4-ből

 

Érdekes, a Porsche Budánál cirka fél éve kint van a bemutatómodell. Nyilván azért, mert németországba nem jutott.

Ismét egy megbízható forrásra hagyatkozunk.

Előzmény: szilvatövis (40964)
Future 184 Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40965

Q3-ban már képesek voltak fele annyi  EV-t gyártani ,mint a Tesla, igaz jóformán csak európai vevőik vannak, máshol nem eladhatók a nem túl sokat tudó VW EV-k.

Előzmény: szilvatövis (40964)
szilvatövis Creative Commons License 2021.11.28 -1 0 40964

Azok a csodálatos százéves tapasztalatok.... esete a tanulógörbével.

https://villanyautosok.hu/2021/01/25/atszervezes-a-volkswagennel-gondok-vannak-az-id-4-gyel-is/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!