Keresés

Részletes keresés

Weltbumm Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5220

Már megint Grazban ápolják nyaral,vagy hova tünt?

Előzmény: jablonka4 (5218)
voks02 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5219

Mellesleg, nyugodtan számításba lehet venni azt is, hogy a magyar családok nem kis részének négyszer ötezer forint "olcsóbb" (azaz, könnyebben kifizethető), mint egyszer húsz: négy havi büdzsére esik szét.

Előzmény: dearce (5216)
jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5218

Hazajött már Orbán lebacni a kontárokat? Vagy magyarázkodni?

Mert ez az újabb testcsel nem jött be.

Előzmény: Weltbumm (5215)
dearce Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5217

"Viszont még mindig nagyságrendekkel jobb, mint amire számíthatnánk a szélsőséges, ballibbant csőcselékből verbuválodott, hataloméhes Gyurcsány által vezetett kormánytól."

Az ilyen szűk látásmódhoz alacsony IQ és teljes fantáziahiány is kell.

Előzmény: liberális demokrata (5167)
dearce Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5216

Egy Budapest–Siófok úthoz négy megyei matrica szükséges: Pest, Fejér, Veszprém és Somogy megyei – mondta az Indexnek Róna Márta, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. kommunikációs vezetője. 

 

Budapest–Siófok: 20 ezer forint

Négy matricával lehet a fővárosból a Balatonhoz eljutni az M7-esen. Elmagyarázzuk, miért. Tovább »

forrás: Index.hu

 

 

Az több, mint négy havi matrica, amivel az egész országban furikázhatsz.

 

(Ha elaszabtuk, hát elszabtuk, utólag már szabhatjuk! (c) Hofi Géza)

Weltbumm Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5215

Most mi a facnak örüljek?

 

Annak hogy fizethetsz.

Előzmény: jablonka4 (5213)
Anne Duffield Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5214

Kérdéseink vannak, a válaszokat várjuk

A szaktárca több kérdésünkre - például arra, hogy hány autós jár jobban az új rendszerrel és hány rosszabbul - már közel egy hónapja adós a válaszokkal. Ezeket újra feltettük, illetve rákérdeztünk arra is, hogy a 20-22 milliárdos többletbevételi terv pontosan milyen elemekből áll majd össze. Amint befutnak a válaszok, közöljük.

jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5213

A bevétel meg lesz de mi is jól járunk!

 

 

Kérdés, ki?

Én például választhatok az országos 43.000 HUF,  a tízmegyés 50.000 HUF között, de ha nem akarok gyorsan elköteleződni és hitelezni az államnak és darabolom majd a lovettát, akár 20 x 2900-at, azaz közel 60 ezret is fizethetek.

Most mi a facnak örüljek?

Előzmény: gregor45 (5209)
voks02 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5212

Mivel a topik arról szól, amiről a cikk, hát... :-))

 

Szerinted hazug, csak éppen nincs igazad. A cím természetesen célzatos, minden újság mindig így csinálja (az MH és az MN is), hogy az olvasók elolvassák. Ettől még a cím teljes egészében igaz.

Előzmény: kilógó lóláb (5208)
baculum Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5211

a munkabérről beszéltünk amit összekeversz a bevételeddel, meg egy jópár dologgal amiért a helyedben nem szólnék a történethez

 

ennek az oka, hogy gyaníthatóan más módon szerzel jövedelmet

 

elég baj az hogy van szavazati jogod, azt hiszem nem akorok együtt szavazni veled és a hozzád hasonlókkal

 

sajnos ez lett a véleményem, és marad is úgy tűnik

 

a minősítgetések helyett jobban teszed ha saját magaddal foglalkozol

 

Előzmény: Törölt nick (5192)
Weltbumm Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5210

Hogy te mekkora egy marha vagy.

Ennyi ésszel hogy sikerült befejezned a 8 általánost?

Előzmény: gregor45 (5209)
gregor45 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5209

A bevétel meg lesz de mi is jól járunk!

 

Előzmény: Weltbumm (5206)
kilógó lóláb Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5208

Ha feltűnt volna észrevehetted, hogy nem a topic témájához szóltam, hanem csak a szenzációhajhász (és hazug) cikk tartalmához...  

Előzmény: voks02 (5201)
jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5207

Azt meg  sem kell említeni, hogy eddig 40-et fizettek mindezért.

 

Egyáltalán nem biztos. Van arra adatod, hogy eddig az autósok hány százaléka vette meg a 43.000 forintos (!) éve matricát?

Szerintem max. 5%-uk, és azok is főleg csak akkor, ha el tudták cégesen számolni.

 

Évi 20 ezerért viszont nagyon sokan meggondolnák, hogy megveszik. Akár az autósok fele is!

Mert még ha nem is utazik gyakran, kap egy szabadságérzetet, hogy bármikor bárhol az országban azonnal mehet az autópályán is.

Szerintem ezt kéne forszírozni, nem a túlbonyolított sokmatricás, szakaszokat meg megyétfigyelő nem átgondolt próbálkozást!

 

 

 

Előzmény: kilógó lóláb (5199)
Weltbumm Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5206

A Megye matricával a legtöbb autós jól jár!

 

Hülyécske,ha mindenki jól jár,miből lesz 39 000 millió forint bevétel,amire a kormány számít?

 

Előzmény: gregor45 (5203)
gregor45 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5205
Weltbumm Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5204

Még egyszerűbb lehetne a rendszer,pl. van éves matrica 20 ezerért,akinek ez nemtetszik vehet a HU-GO rendszerben napijegyet.

Csók.

Előzmény: jablonka4 (5202)
gregor45 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5203

Több napig tartó blokádot szerveznek: A Megye matricával a legtöbb autós jól jár!A Balcsira eddig sokkal többe került a leutazás mint ez évtől!3 matrica és lent vagy,rosszabb esetben 4 az is csak évi 20 rongy!

Országos útzárat szerveznek a Facebookon

A szervezők nagyobb akcióra készülnek, mint a taxisblokád. Tovább »

forrás: Index.hu

jablonka4 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5202

Maga az érthetetlen, hogy miért megyei matricák és vajon miért azonos összegűek.

 

Igen. Azt hiszem ez egy alapvető probléma, amiből lesznek még gondok, mert hiába okos az alapötlet, nem lesz könnyű moderálni, finomítani, értelmesebbé tenni. Lehet, hogy bele is bukik (no, nem a kormány), hanem az egész új rendszer.

 

Mindig mondtam:

Ha gyorsan kell év elején a zsozsó a budzsének és tényleg okos és hatékony megoldást

keres, ami mindenkinek jó, akkor 

vigyék le az éves országos árát 20 ezer forintra és emeljék meg a 10 napost 5000 forintra. Slussz. Több matrica nincs.

Egyszerű, kedvez a legtöbb magyar autósnak, és olyan pénz áramolna be

azonnal, hogy nem bírnák hova tenni (de:-)) Később, az év folyamán meg a külföldi turisták pengetnének az ötezreset, mert az átutazó vendégmunkások valszeg megvennék az évest.

Egyedül az a magyar honfitárs szívna, aki évente valóban csak egyszer vagy kétszer használna autópályát, az beülne a haver matricás autójába. Vagy bliccelne. Vagy kipengetné neki az anyós, ha már meglátogatják.

 

 

Varga Misi, figyu, ingyen odaadom az ötletet!:-)

 

 

 

Előzmény: Unerwünschter Gast (5197)
voks02 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5201

Minden cikknek arról kell szólnia, amit az olvasók tudni akarnak, és most ez egy elég központi kérdés. A sok róla szóló cikk erősen hozzá fog járulni, ha ezt az ökörséget legalább sikerül kiszedni a rendszerből. Igen, azt támogatom, hogy a sajtó tárja fel egy ilyen elkapkodott, előkészítetlen, hibás módosítás minden baját.

 

Már számtalanszor megbeszéltük (csak te is olyan vagy, aki berobban valahova, fogalma sincs, miről volt szó az elmúlt napokban, csak nyomja a magáét), hogy az egyszerre bevezetett két módosítás közül (1. megyei matricák, 2. fizetős elkerülők) az elsővel, bár vannak gondok (nevezetesen pont ez a megyehatáros dolog leginkább), mindenki módosításnak tartja. A másodikat viszont éppen ellenkezőleg ítélik meg sokan.

 

Mindenki tudja, az autósok is, hogy aki eddig évest vett, az jobban jár. Csakhogy kevesen vettek évest az autópályahasználók közül, az nagyon kisebbség. A cikkek tehát nem nekik szólnak alapvetően, hanem a széles tömegeknek, akik nem vettek évest, mert messze nem pályáztak annyit egy évben, hogy az megérje. Még egy Balatonra járó sem vett feltétlenül, hiszen szezonban vett hónapos matricákkal olcsóbbra jöhetett ki, attól függően, az év mekkora szakában jár le. Ez a cikk pontosan nekik szól, nem annak a kevés évesnek.

Előzmény: kilógó lóláb (5199)
martinaxe7 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5200
kilógó lóláb Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5199

Igaz, tényleg arról kell szólni a (minden ballib) cikknek, hogy 5-15 helyett 10-20 ezet kell fizetni ezentúl az M7-esen munkába járóknak. Azt meg  sem kell említeni, hogy eddig 40-et fizettek mindezért. És valóban a címet/alcímet is úgy kell megírni, hogy az egyszeri olvasó azt higgye, ezentúl minimum 20 ezerért jut le a Balatonhoz 3 helyett... és te még véded is... gratula... :P    

Előzmény: voks02 (5196)
SchiSa Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5198

a cikk első sora:

 

A januártól bevezetett új útdíjrendszer egyik legtöbbeket foglalkoztató kérdése lett, hogy az M7-esen a Balatonhoz hány megyei matricával lehet eljutni.

 

majd idézet a cikk végéről:

 

Ugyanakkor az eddig megszokott 10 napos, havi és éves országos autópálya-matricák megmaradnak, vagyis továbbra is megvan a lehetőség arra, hogy az autósok egy 10 napos matricával fizessék ki a Budapest–Siófok utat (ez csupán 2975 forintba kerül).

 

 

csak olvasni kell....

Előzmény: kilógó lóláb (5195)
Unerwünschter Gast Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5197

Maga az érthetetlen, hogy miért megyei matricák és vajon miért azonos összegűek.

 

Mert az logikusabb lenne, hogy valamely autópálya szakaszok és az azokhoz vezető gyorsforgalmi utak lennének egy "matrica körzet". Pl. M1,M7,M0, satöbbi. Plussz, minden körzethez hozzátatoznak a Budapesti bevezetők és az M0. Valamint az ár is attól függ, hogy milyen hosszú az adott matricával igénybe vehető szakasz hossza.

Előzmény: voks02 (5196)
voks02 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5196

Mert most a matricás rendszerről van szó, hiszen az az újdonság. Arról szól a cikk, a sajtó. Ha egyszer a cikk tartalma az, hogy megerősíti, hogy a matricákkal 20 ezer kell 05 helyett, akkor nyilvánvaló a cím is erről szól, nem pedig a cserebogarak hallhatatlanságáról. Ha a cikk nem térne ki a tíznapos további érvényességére, akkor jogos lenne a kritikád, így nem az. Ne az Indexszel perelj, hanem azzal a döntéssel, amelyik Veszprémet (meg általában, minden szomszédos megyét) ilyen eszetlen módon találta ki.

Előzmény: kilógó lóláb (5195)
kilógó lóláb Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5195

Nem, a kérdés az, hogy miért hazudnak a címben 20 ezerről 3 helyett? :P

Előzmény: voks02 (5194)
voks02 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5194

A cikkben le van írva. A kérdés nem az, hogy ez sokat utazóknak olcsóbb, hanem hogy miért 20 ezer 15 helyett.

Előzmény: kilógó lóláb (5183)
liberális demokrata Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5193

Kevesebb, mint az eddigi fele!

Előzmény: kilógó lóláb (5183)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5192

És a normák pénzben voltak megadva, tehát onnan tudta ki mennyit keres. Láttál te már építési normagyűjteményt?

Előzmény: baculum (5176)
jobban teljesít Creative Commons License 2015.01.05 0 0 5191

Szinte már a rákosi időket idéző önkényes, arrogáns központi kézi vezérlés egyre több témában...

Eszetlen (nem gazdasági, hanem eszmerendszer mentén, dacból) történő államosítások.

...stb.

Előzmény: Ugrik.Borbála (5186)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!