Valami kisegér költözött a bal elejébe az autómnak! Döcögős úton valami cincog benne na most vagy a fékbetét vagy a lengéscsillapító lehet bal elől! Nálatok nem jelentkezett ez még???
... 2007 november 8-a óta járok vele,16000 km-t,de semmi gond vele,sőt egyre jobban húz,kevesebbet fogyaszt,jó a dinamikája,nyomatéka és 5.1-5.5 l/100-on eljárok vele CSAK városban és ez nem ámítás!!!!!!
..belül semmi recsegés,kopogás,ülések is bírják jól,igaz első perctől üléshuzattal használtam.....CSAK JÓ....egy szomorúság azért van,mert 50-ből egyszer nem nyit a távirányító,ezt tudja a szervíz,tipushiba majd idővel kijavítják.....
Pozitiv minden téren:))))
(ha valaki szeretne Fiat Linea 1.3MJet-et venni megkímélten,toladtóradar,rengeteg extrával,stb. tudok most egy eladót családi okok miatt,írjanak egy privát e-mailt és válaszolok rá,de csak 16 óra után tudok munkanapokon....)
Javarészt a párom járna vele, én hétvégenként használnám egy kicsit :)
Tegnap érdeklődtem egy 1,3 M-Jet után, ami fent volt a http://borze.fiat.hu oldalon, de azt a választ kaptam, hogy már nincs meg az autó. Pedig az oldalon nem volt feltűntetve, hogy eladva. :(
Az autóbeszámítással egy kicsit elkeserítettek, mert 1,4-1,7millió közötti árat mondtak a mostani OFF gépre. (P206 1,4 75Le-s 5ajtós, klíma, el.ablak, centrálzár, stb. 17000 km-t futott a gép és 2006.07.havi)
,,Az alap moci 77 Le-s teljesítménye mennyire elég a méretes karosszériához?"
...hát igen ez a moci egy kicsit gyenguska,de elmegy vele is,,nekem a Fiat Albeamban volt ugyanez a moci és mentem elég szépen vele...de a Lineához egy kicsit gyenguska,de öregesen ellehet menni vele:)))
...egy pár kérdésre igencsak választ kaphattál volna,ha végig olvasol egy-két hsz.-t,de megértelek ...ez egy kicsit sok egyszerre és sürget az időd is,így egyet mondok,bármelyiket veszed,jól jársz,mert tágas,szép,stb....:)))
...ami a legfőbb pedig az,hogy a fogyasztásod a lábadtól függ majd:))))))))))
Új autó vásárlásán gondolkodunk és a Linea az egyik jelölt.
Kérésem az lenne, hogy írjatok pár sorban az autóról, hogy milyen tapasztalatok vannak vele kapcsoltban. Az alap moci 77 Le-s teljesítménye mennyire elég a méretes karosszériához?
Jobban izlene az 1,3 MJET vagy az 1,4 TJET, de elképzelehető, hogy csak az alap fér bele majd a költségvetésbe.
Ezenkívül szívesen vennék ötleteket, hogy milyen módon lehet kedvező ajánlatokat elérni a kereskedőknél (korábban elég sokszor olavastam olyanról, hogy a listaárhoz képest valakinek százezres nagyságrendeket sikerült lefaragni az árból + egy két extrát sikerült belealkudni az árba), soha nem volt még új autóm, így ilyen tapasztalataim nincsenek.
Előre is köszi a válaszokat!
ui.: elnézést, hogy nem olvastam végig a topicot - elképzelhető, hogy egy pár kérdésre kaptam volna választ, de nem sok időm van.
Már egy ideje olvasgatom az írásaitokat. Nagyon tetszik. Hát nekem is van márciustól egy dieselem. Összeségében meg vagyok elégedve vele. 19000 km-nél tartok, de gond nem volt, pedig egy hosszú olasz út is akadt. Segítségeteket kérem. Korábban olvastam egy gyári tuningbox beépítéséről. Érdekelne, hogy hol és mennyiért szerelik be. Én a szolnoki Fiatnál érdeklődtem, de nem tudtak segíteni. Köszi előre is!
Nemcsak a forma befolyásolja a mérés hitelességét,hanem a műszer,vagy a mérőfej(üzemanyag-mennyiségmérő jeladó linearitása is)Tehát a tartály változó formáját ki lehet kompenzálni a mérés logaritmikussá tételével is.
Ezért az én autómban nincs is fedcomp! Hiszen afedcomp mérési,és számolási hibáját erősen befolyásolja a mérőfejek,jeladók hibája.
Tehát fals információk beérkezése esetén nem megbízható értékeket kapunk.
ez a logika azért nem igaz, mivel a tank nem teljesen szimetrikus. Főleg a vége felé, akkor gyorsan változik a megtehető táv. Az 500 mondjuk tényleg kevésnek tűnik.
Köcce a választ! Már 2200km van a gépben és én egy kicsit megcsaptam már a száját igaz csak 170-el és csak kb. 2-3 km de mocorog rendesen! Enni nem eszik sokkal többet mint a Wagonom az 7-et evett ez meg 7,5-öt! Na csasztok jó kocsizást!
Kösz a választ. Én a Tháliával 5-be belefértem (klíma nincs), sőtt egyszer egy őszölés végén kerek 4-et mértem. A gyengébb gyorsulása nem zavar, a dógózóba öreg Opel Combót hajtok (szívó dízel), és azzal is mindenhová odaérek. Remélem összejön.
Üdv minálunk és bármely változatát választod a Lineának nem bánod meg...
1.-a benzines többet fogyaszt ,de valamivel erősebb és jobban gyorsul
2.-a dízel jóval kevesebbet fogyaszt,nem gyorsul annyira,de azért megy ez is,hiszen túrbós:)))
..Kinek a pap,kinek a papné,ha érted...valamit valamiért:))
...én is 3 gyerekes vagyok és a nyugalmat és biztonságot (Linea Emotiont) választottam...NEM BÁNTAM MEG,bármit csinálok vele most nyáron,klímával,vegyesen 5.0-5.5 között mozog a fogyim!!!!!!
20 éves Trabantos, és 6 éves Tháliás múlttal köszönök be hozzátok, mivel úgy néz ki, hogy szepembertől Lineás leszek (a döntéshozó is azt mondta), egy 300-et futott tesztautó formájában. Pontosan 1.3 Mjet 16V Emotion. Mik a tapasztalataitok, mik gyengéi, milyen a lelkivilága, stb. Ma kipróbáltam, és meggyőzött. Kicsit jobban kell pörgetni mint a Tháliát, de jól fexi az utat, kényelmes, és olyan autó formája van.
Igen, de az sms felolvasással nem vesztesz semmit - egyszer kipróbáltam, az eredeti szöveg ismeretében sem sikerült egyetlen szót sem kivenni :) Majd ha magyarítják a blue&me-t...tehát még 10-15 év :)
Kicsit kikormoztam ma az autót - mióta objektív felelősség van nem nagyon hajtok, de a mai vért kívánt. M3, 140 km/h, tempomat. Piros Matiz, 4 személy, szenved már pár perce hogy 142-vel megelőzzön...gondoltam hagyom, ha gyorsabban megy kit érdekel, had' hízzon a mája...nagy nehezen sikerült neki, majd 2 méterre behúzódik elém és már vesz is vissza...130-ig tűrtem, aztán index - ki balra, összeszedtem pár száz méter előnyt, 140, tempomat....erre az első lejtőn sikerült elérnie a bűvös 150 km/h-t, visszaelőz, megint be elém annyira hogy simán leolvastam a rendszámkeretén a szalon nevét - és megint visszavett...na mondom objektív felelősség ide vagy oda, megnézzük mit megy az autó...140-ről még igen szépen gyorsul 180-ig (GPS-el mérve) majd óvatosan elkúszik 200-ig...lehet hogy volt még benne, de itt visszavettem, ekkor már Gödöllő előtt az emelkedő aljánál jártunk, úgy gondoltam ott már elég egy zacskó tejnyi égésterű szívóbenzinessel szemben az előny hogy Bp-ig ne idegeljen megint :) Szóval bejött!!!