Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sebike05 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 10407

pasztás dolog semmit se ér,bármi más miatt zöröghet hővédő fellazulás

Előzmény: Skipgeri (10406)
Skipgeri Creative Commons License 2016.05.30 0 0 10406

pár napja gyorsításkor (talán mikor jobban erőlködik ) fémes zörgest/rezonálást hallok. Mintha a kipufogó felől jönne de nem vagyok benne biztos. A szerelőm azt mondta, hogy a kipöfögő leömlője meg van repedve,  de ne foglalkozzak vele. Valami tömítő pásztával beKente. Lehet, hogy az repedt tovabb? Vagy van valami tipikus oka az ilyen fémes rezgésnek ? Köszi 

sebike05 Creative Commons License 2016.05.28 0 0 10405

ezekből egyiket sem!

QH az csomagol,a Juratek  angol kínai,a Textar az pedig texszar vonyít csikorog

ha jó féket akarsz TRW de van költséghatékony verzió is ami megfizethető de jobb a fékhatás vele mint  a gyárival

Előzmény: somi55 (10403)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.27 0 0 10404

Textar és lehetőleg textar betét hozzá

Előzmény: somi55 (10403)
somi55 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 10403

Féktárcsákat kell cserélnem, az alábbi választékból melyiket szeressem?

 

Juratek, Textar, Qh france.

sebike05 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 10402

panel az semmi az egész költségvetésből

Előzmény: ATóthG (10401)
ATóthG Creative Commons License 2016.05.24 0 0 10401

Köszönöm.

12e-ért lett volna panel, de ezek szerint csak kósza ötlet marad. :)

sebike05 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 10399

Nem átalakítható donor nélkül más a kábelköteg más a fűtésállítás(nincs fűtéscsap egyikben sem)bowden/villanymotor külső/belső hömérsékletérzékelő is kell hozzá napfényszenzor magyarul nem találsz olyat aki nekiállna vagy ha találsz is nem fizetsz  anyagosan 100-150.000ft ot érte

Előzmény: ATóthG (10397)
sebike05 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 10399

Nem átalakítható donor nélkül más a kábelköteg más a fűtésállítás(nincs fűtéscsap egyikben sem)bowden/villanymotor külső/belső hömérsékletérzékelő is kell hozzá napfényszenzor magyarul nem találsz olyat aki nekiállna vagy ha találsz is nem fizetsz  anyagosan 100-150.000ft ot érte

Előzmény: ATóthG (10397)
captainb Creative Commons License 2016.05.24 0 0 10398

Még nem hallott am ilyenről, de kiindulva abból, hogy a manuálisban bowdenek irányítják a légterelő lamellákat, a fűtéscsapot, a digitálisban pedig elektromos motorok, ez nagyobb alakítást igényel szerintem.

Előzmény: ATóthG (10397)
ATóthG Creative Commons License 2016.05.23 0 0 10397

Üdv Mindenkinek!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy lehet-e a manuális klima-fűtésvezérlő panelt egy az egyben cserélni a digitálissal?

Vagy komolyabb beavatkozás szükséges?

 

Köszönöm.

ATóthG Creative Commons License 2016.05.23 0 0 10396

A motortér nyitó kallantyú vonalában, a műanyag borítás pereme alatt. Kuplung pedál fölött.

Előzmény: Sándor Sipos (10395)
Sándor Sipos Creative Commons License 2016.05.23 0 0 10395

Sziasztok.

Autom 1.6 benzin lacetti kombi, 2005-ös évjárat.

Kérdésem az lenne,hogy hol találom az obd csatitt és milyen van benne?

Sejtésem szerint obd 2-es lehet.

sebike05 Creative Commons License 2016.05.22 0 2 10394

Keress szerelőt az alkatrészcserélő helyett,multimédiafüggő a távirányító van amelyik nem kezeli van amelyik tanítható van amelyikhez adapter kell

Előzmény: Csevroller (10393)
Csevroller Creative Commons License 2016.05.22 0 0 10393

Üdvözlök Mindenkit.

 

Régóta olvasgatom a fórumot.

 

Most azért regisztráltam, mert segítséget szeretnék kérni.

Kb. két hónapja cseréltettem hátsó fékbetétet, de forrósodtak a tárcsák.Végül mindent lecserélt a szerelő, csöveket, munkahengert, olajat.

Most megint észlelem a forrósodást, de nem csak a hátsó kerekeken, hanem mind a 4-en!

Mi lehet a gond? Csak a főfék hengert nem cseréltük még le. Ill. jelenség mér, hogy a kézifék nagyon fent fog. Van köze hozzá? Mi a megoldás?

 

Másik problémám, berakattam egy 2 din-es multimédiát, de a kormányvezérlő így nem működik. Van rá megoldás, hogy összehozzuk, mert kényelmesebb lenne, meg már hozzászoktam.

A Lacsi 2005-ös és szalonból gurítottam, tehát minden porcikáját ismerem.

 

Üdv

Csaba

captainb Creative Commons License 2016.05.22 0 0 10392

Ilyen oktatót nehezen fogsz találni. Akit ajánlani tudnék, az július közepéig be van táblázva.

Előzmény: Permis (10389)
Ormió Creative Commons License 2016.05.20 0 0 10391

Róbert, szerettem volna kérdezni tőled az eladással kapcsolatos tapasztalataidról, de nem publikus a címed. Megírod az enyémre?

Üdv, István

Előzmény: Schmidt Robert (10382)
sebike05 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 10390

minden cserélhető,de a lengőkarszilent nagyon nem jellemző,de találgatás helyett el kellene vinni futóműellenőrzésre

Előzmény: hollandig (10388)
Permis Creative Commons License 2016.05.18 0 0 10389

Tud valaki ajánlani Budapesten oktatót, aki gyakorló vezetést vállal Sedanon? 

hollandig Creative Commons License 2016.05.18 0 0 10388

Sziasztok, 

 

 

A lacsimban bal elől alulról (érzésre lengőkar felől) klimpírozó zörgő hang jön időnként rossz úron, ha nagyon rázkódik a futómű. Gondolom szilent probléma lehet. Kérdés: külön lehet szilenteket cserélni a futóműben, vagy a lacsinál csak komplett lengőkar csere lehet?

 

Tavaly új gátlókat, toronycsapágyakat és toronyszilenteket cseréltem körbe az autón (minden SACHS), tehát ezekkel gond nem lehet. 

 

 

Előre is köszönöm az infókat.

 

 

Üdv.:

 

GabeN

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.18 0 0 10387

Valószinűleg igen, de én még nem láttam sosem Lacetti kapcs. rajzot, de pl. az opelknél mindig ott van.

Előzmény: Schmidt Robert (10386)
Schmidt Robert Creative Commons License 2016.05.18 0 0 10386

Köszönöm.

 

A rádió vezetékkötegében ( sebességfüggő  hangerő ) jelen van esetleg?

 

 

Roberto

Előzmény: Törölt nick (10384)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.17 0 0 10385

Nekem az 1.8-asban a Lacetti árgategóriájához képest egy kifejezetten jó ABS van (gyors és pontos)

Előzmény: sebike05 (10383)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.17 0 0 10384

Az ABS kocka és a kilóméter óra (ha nem bowdenes) megkapja a sebesség jelet.

 

Előzmény: Schmidt Robert (10382)
sebike05 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 10383

Rosszul értelmezed a cikket nem ugyanazzal,hanem ugyanannak a beszállítónak a termékével és nem csak a Lacettit hanem az öszes Chevroletet a 2007es modellévtől és ezért volt a visszahívás is majd 6 éven kersztül.

Az érintett gyártó aki szemetet adott nem más mint az ATE.

2007 ig  Bosch volt rajtuk utánna volt az ATE vel párhuzamosan Mando is.

A kipörgésgátlós modellek nem voltak érintettek a visszahívásban.

Előzmény: fReak_Robi (10381)
Schmidt Robert Creative Commons License 2016.05.17 0 0 10382

Sziasztok,

 

Az elmúl t másfél hónapban meghirdettem a Lacsimat, de miután a visszakövethető előélet és karbantartott állapot ellenére sem volt olyan Vevő, aki megadta volna a vételárat,  ( és a szívünkhöz is nőtt a Kicsike J ) ezért úgy döntöttünk a családi tanáccsal, hogy marad hosszútávon a Gép, csak egy kicsit kényelmesebbé tesszük.

 

Amit szeretnénk bele: toladóradar, ülésfűtés és tempomat.

 

Az autó 2004-es Euro3-as, bowdenes működtetésű a gázpedál, tehát vákuumos rendszerű univerzális tempomatra van szükség.

 

A neten a WAECO cég MS-50, MS400 tipusait találtam.

A beépítési leírásokat átolvasva az a kérdés fogalmazódott meg bennem, hogy a Lacsinál a sebességjelet honnan lehet levenni, mert ez szükséges a működtetéshez. ( Van olyan rendszer, ami érzékelő és mágnes elhelyezésével a féltengelyen vagy egyéb helyen vesz jelet, de megbízhatóbbnak tűnik a sebességjel. )

Ha valamelyikőtök már építtetett be utólagosan tempomatot, akkor szívesen fogadom a visszajelzéseket, csakúgy ha van a tarsolyotokban megbízható szaki, aki ismeri a Lacsit és szerel ilyeneket.

Üdvözlettel:

 

Robertó

fReak_Robi Creative Commons License 2016.05.17 0 0 10381

Hahó!

 

Olvastátok a totalcaros cikket? Meglepett, hogy megtaláltam a listában a Lacettit is, miszerint ugyanazzal a hibás ABS kockával szerelték. Ennek ellenére soha senkitől nem hallottam, nem olvastam ilyen jellegű hibáról a Lacsinál. Legfeljebb a hátsó fékmunkahenger berohadása, de az több típusnál is gyakori.

SX4-es kolegám viszont pont fél éve kényszerült egy 50-60ezres ABS kocka felújításra, szóval a suzukinál tényleg létező probléma.

Sebike hozzád esetleg már érkezett ilyen jellegű hibával Lacetti? Gondolom nem jellemző... :)

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.13 0 1 10380

mindenben... ez ilyen távolkeletei rizsrakétás jaszkari gyekek szintje, már megbocsáss

 

Ráadul az 1.4-es motor szegény ott fog szenvedni velük...

Előzmény: Csaba Szűcs (10378)
captainb Creative Commons License 2016.05.13 0 0 10379

A ráillő váltóméret 205/45. Nekem volt ilyenem, kicsit sprőd tőlea komfortérzet. :) Ezért 8 éve 205/50 gumikon megyek nyáron. Ez viszont nem váltóméret, most szólok! Nekem még belefér a komfortba, de a téli 15-ös kerekekkel natürlich jobb az autó komfortja. Gumiból eddig Hankook Ventus Prime volt, tavaly pedig Kumho Ectesa (így írják?) került rá, mert Haankook nem volt.

 

Azt meg nem mondom, megterhel-e valamit, eddig csak egy szakadt porvédőm volt a futóművön. 

 

 

Előzmény: Csaba Szűcs (10376)
Csaba Szűcs Creative Commons License 2016.05.13 0 0 10378

Ezt hogy érted, hogy szar lessz? Miben?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!