Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Nem tudom, hogy egyre gondolunk-e, de volt egy BOP rendszámú 256-os Szegeden, azt hiszem az erdészeti sulié volt (fősuli, középsuli?). Annak idején sokat láttam a városban (Szegeden). Vajszínű volt az alapszíne és zöld csíkos.
A kiskunhalasi és kiskőrösi helyijáratokkal kapcsolatos tapasztalataimat, 1-2 képet és a kiskőrösi helyijárat menettendjét betettem, a Volán topikba (47380, 47377):
Pl van 7:00-kor egy indulás. Akkor 7,05 kor is csinálnak indulást mögé. Vagy akár 7,02 kor is.
Meg kell nézni hogy milyen a vonal. Pl 7 órási kocsi gyorsban végigmeg a 7,05ös meg bemegy mindenhova. Az utazási szokásoknak megfelelően kell kialakitani a két kocsi menetrendjét, hogy egyenletesen eloszoljon a nép.
Állítólag a tiszakécskei helyijáraton reggel gyakran kevésnek bizonyul a 256-os, 260-s, 415-ös.
A megoldás a nyújtott kocsi vagy a csuklós lenne. A nyújtott kocsival még Tiszajenő-Vezsenyben meg lehetne fordulni mert van hely, de Újbög óvodánál, meg Kécskei határnál ilyesmi nem jöhet szóba. Csuklós kocsi meg egyszerűen nincs.
Ezért a tervek szerint Tiszakécskére kihelyezik az egyik Setrát!
bence55-tel voltunk megint 54-es járaton buszozni. Kb. két és fél perccel lett rövidebb a menetidő. Mellesleg a BOP-303 volt, nagyon jó gép, a sofőr mindenkit ismer, köszön, stb. szinte álomvilág.
Úgy értem: magánkézben lenne non-profit cégként, mindent az állam vagy a megyék/régiók fizetné(nek), és lenne egy ellenőrző hivatal, hogy a pénz jó helyre kerüljön, és ne nyúlják le azt.
Nekem más álmom van: a Volánokat és a MÁV-ot összevonni. És úgy megszervezni, ahogy azt átlagember elképzeli. És úgy támogatni az állam részéről, ahogy azt átlagember már el sem hiszi.. :)