Üdv! Csak a lámpa test ugyan az.Kiviteltől függ h felrakható e vagy sem.Ugy képről nem mondható meg.Sajnos még nem találtam értelmes vázat.Volt egy váz rendszámal de 110 kért érte de anynit nem adok egy vázért.Szoval még keresem papiros vázat vagy rendszámosat. Üdv
Üdv! Annak a sebesség váltásban van szerepe.A szijat lehet vele szabályozni h milyen gyorsan menjen ki végállásba.Szoval milyen gyorsan váltson fel.Ugy kell érteni h minél erösebb a rugó annál nagyobb erő kell h a sziv végállásba menjen.Egyszoval kocsinál olyan mindha jól kihuzatnám a motort és csak utána kapcsolnék egy fokozatott amit ismét kihuzatok.Szoval minden fokozotban igy.Ezt a hatást könnyebb görgövel is meglehet oldani ahoz nem kell központi rugot cserélni.Röviden ennyi de ez kicsit bonyolultabb had ne magyarázam el teljesen mi h.A lényeget leirtam.Üdv
Üdv! Na nem gyorsul jobban.Ezt felejsd el h jobban gyorsul.Elindulásnál van egy kis jobb start aztán vége.Ugy kell érteni mindha egy kocsináll egy kicsit lenyomod a gázt aztán 1ből leugrasz a kuplungról és kaparva indul el de a utána vissza ál minden az eredetibe.Ennyi jobban terheli a dolgokat indulásnél. Üdv
Jaj elfeledtem a több szin a más rugó erők miatt vannak. ha jól emlékszem 1000-1500-2000 fordulatra vannak tervezve.Szoval akkor kezd engedni a rugó. Üdv
Üdv! Ezzel azt éred csak h elindulásnál a kuplunk magasabb fordulaton kezd el dolgozni szoval a röpsúly nem 1000-ről hanem 1500 ről fog elindulni.Jobban rángatja a dolgokat elvileg ezzel nyomatékot nyersz semmi mást elindulásnál. Üdv
Hello! Érdeklődnék, h ha veszek a motoromba ien rugókat, érezhető lenne e valami? És miért van több színben? Egy kis segítséget kérnék. Meg mondták még, hogy vegyek fehér Malossi kontrasztrugót, szerintetek ez a két dolog érne valamit? Üdv
Üdv! Hát a telszámom 06-20-584-15-53.Tudod ha nem kapsz meg kell csinálni vascsöböl vagy ami neked van azt át kell alakitani hozzá.Meg lehet oldani :-) Én sok ilyen letörö fejő csavaral találkozok szoval én könnyen cserélem a kormány zárakat.Kocsikban is ugyan igy van oda fogatva. Üdv
Szia Szere nekem a legjobb lenne a telefon vagy a skype döntsd el neked melyik lenne jó mert szeretném veled felvenni ha kapcsolatot ha lehetséges.Elöre is köszi Szia dersey
Ez az amit kaptam hozzá: http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-leonardo-125-150-1999-2001-acc-topcases-side-cases-3751.php Sajnos ez a 150-eshez való.
Itt van ami kéne hozzá és nekem nincs ilyen: http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-leonardo-250-engyamaha-99-01-acc-topcases-side-cases-3864.php
Ha valakinek van esetleg felesleges, jelezze nekem. Köszi.
Köszi a választ, Szere, ott a pont! :) 6-os és 8-as csavarok kellettek bele. Neked is köszi, motoros26, neked is 1 pont, oldalanként különbözőek a csavar méretek a pleximhez. A képen a jobb oldali, ami nekem van. Kicsit nagypapás, meg hókotró, de legalább nem rángat majd a szél. :) http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-leonardo-250-engyamaha-99-01-acc-windshields-3863.php
Szóval sikerült felszerelnem a plexit, és kicseréltem mindhárom zárat is. A gyújtás-zárral szívtam kicsit, ugyanis a felső csavarját nem lehet kicsavarni, csak egy kúpos feje van a csavarnak, mindenféle kicsavarási lehetőség nélkül. Kénytelen voltam vasfűrésszel belevágni egy sliccet, hogy ki tudja csavarni. Egyébként amit vettem bontottan, abban is ott volt a keresztül fűrészelés nyoma. :)
El sem hiszem, hogy sikerült egy délután alatt megcsinálnom mindent! :)) Ráadásul egy darab csavar sem maradt a végén! :))
Egy gáz van csak: a gyári dobozt egyszerűen nem tudtam felrakni. Valószínűleg nem jó a 250-eshez a doboztartó aljzat.
Üdv! Igen én még mindig szerelek robogót meg más 4 kerekű járgányokat is.Engem sok féle képpen el lehet érni telcsin személyesen emailban msn skype.Melyiket szeretnéd lehet választani :-) Üdv