~0,5 literrel lett kevesebb a fogyasztásom.Ha ovatosabban jártam 1 l-rel,ha lentebb olvasod nem lassan járok. KCTuning NEM fizet a reklámért,hogy növeljem a forgalmát (ezek után lehet kérek,ha többen mentek szereltetni :) ).
Kérdezgettem már párszor, ha tudtok segítsetek nekem. 4432042 cikkszámú termék kellene, kiegészítő fűtés ellenállás, de nem az Opelos Horrorisztikus áron!
Nincs mechanikus beavatkozás.Max 20-25 perc és már mehetsz is.Nekem nagyon megérte.Ha nem tetszik vissza rakja az eredetit szoftot,de nem hiszem lett volna olyan aki vissza tért volna.
Szevasztok, T-H kolléga írását elolvasva, erősen gondolkozok én is, hogy "felhuzatom 130 LE-re a vivarot, mondjuk már régóta vacilálok rajta, én autópályán járok, hosszú váltóval, és a bécsi emelkedőn igencsak visszalassulok, no meg a többin is, én is csak lesek hogy a 2.0-ás vivaro hogy elrongyol mellettem (114) le.
Nekünk 1,9-es 101le -s van, 2003-as, kérdésem, mennyi idő mire KC tuning "beleujjazza a 130le-t,van-e mechanikus beavatkozás, vagy "csak szoftveres?
"Városban sok lehet, mert a kijelzett átlag akkori is felmászik 2-4 decit, amikor már van benne 500-800 km."
Na ez lehet a megoldás, mert nagyrészt városban használom (kertész vagyok, házalok :). Ja és szinte mindig utánfutóval járok, ponyvással (mondjuk nem azzal, amiről lejjebb írtam, kisebbel).
Milyen fedélzeti compot használtok? Merthogy gyárilag nincsen benne, gondolom, olyat nem gyártottak. (Vivaro 2007)
Az a baj,hogy árut szállitok és nagyon sok a megállás és indulás azért nem kevesebb a fogyasztás.Egy településen belül 4-5 megállás.Ha elindultam akkor már sietek egy kicsit.Nyáron nyaralás alatt 5 személlyel 6-6,2-vel is beérte.Meg is lepödtem rendesen tankoláskor.Miota meg van a busz (Nissan Primastar 9 személyes Long) azota mindenhova inkább ezt használom mint a Citroen kombit.
a 2001-es zárt kasznis Vivaró furgonomnak a hátsó ajtózára nem nyílik ki. Érdekes módon ha a kézi "kilincseket" mind két ajtón kinyitjuk belülről, akkor a két szárny kinyílik annyira amennyire a középen lévő zár engedi, de csak ennyi.
A helyzet az, hogy a kocsit kölcsön adtam egy rokonnak, és vele történt 1 órával ezelőtt a dolog, mondtam neki, hogy próbáljon meg WD-40-est fújni a kulcslyukon keresztül a zárba és úgy próbálja meg kinyitni, de ha ez nem segített, akkor odamegyek és megnézzük együtt mit tehetünk.
A problémát komplikálja az, hogy az oldalajtó kilincse már régen nem működik, ezért azt az ajtót nem is biztos, hogy kitudjuk nyitni. Tehát lehet, hogy pecabot módszerrel a vezetőfülke és a raktér közötti keskeny ablak kereten keresztül fogokt tudni operálni.
A legdurvább akkor volt, amikor kb. 3,5-4 tonna lehettünk a futóval együtt, amelyiken kb. 2,8-3 méter a ponyva magassága a földtől mérve. Akkor mentem 330 km-t és valami 50 liter gázolaj elfüstölgött... Az M1-esen Bp-t ehagyva Győr felé az első emelkedőn sírva mentem fel 4-esben, kamionok előztek.
Csak nézek ki a fejemből,hogy milyen fogyastásokat irtok.Nekem KCTuning álltal átproramozott 1,9-sem van (Long kivitel). De még amikor teljes terhelésen(12q-val) megpakolva sem tudtam 8 liter fölé vinna a fogyasztást . Pedig nem is járok lassan (országút 110-120 km,autópálya 130-145 km között).Amig 195/65r16c-s gumi volt fenn 7,2 l-rel is beérte . Most 215/65r16c-s gumival ment föntebb 7,6-8 l közé. Hiába eszik egy kicsivel többet mégegyszer 195-ös gumit nem rakok fel,mert a 215-ösel joval komfortosabb és rövidebb a fék út.
Hát mondjuk én inkább városban használom, 100 km-en elfogy egy tégla, ami 10 liternek felel meg ugyebár. Ha megrakott ponyvás utánfutót húzok, benyalja a 12-15 litert is.
Szeretném látni azt az automata váltós 2,0 traficot, amelyik 7 literrel közlekedik. Nekem a kézi váltós nem megy el 9 liter alatt, esetleg lejtmenetben :)...
Amíg jó, addíg szerintem remek. Mivek gyakorlatilag kézi váltó van rajta egy hidraulikus kapcsolóegységgel a gyenge láncszem a hidraulika.
Nekünk kb 180 000 km-nél kezdett hülyülni. Aszervíz rögtön egy misi körülre állította be az anyagköltséget, de itthon szétszedtük kicseréltünk két o gyűrűt meg a folyadékot és újabb 180-200000 km-ig elment.
Sajna ha megáll és sebességben marad, egy centit sem tudsz menni az autóval.
Nekem tetszett, különösen az, hogy megtanulja a sofőrt. Szó szerint.
A 2.0 motorral normálisan használva 7 liter és ez alatti fogyasztásokat produkált.
Az, meg amit a gépkönyv ír (nem kell cserélni a folyadékokat) hülyeség. Lehet, nekünk is elment vona többet is, ha nem hiszünk ennek a lehúzásra és fogyasztói tásadalomra szakosodott iparágnak és mondjuk 100000 km-nél cseréljük a folyadékokat.
Szerintem ilyet csak újonnan szabad venni.
Korábban írtunk a fórumra ezzel kapcsolatban, ha visszakeresel van mit olvasni.